Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Методи_Методиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 1.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M sport
- Мечтае да кара: много безавариини километри
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, видях назад в темата въпрос за Friction Torque извън нормите, но не видях отговор. Някой знае ли, защо параметрите са извън нормата и дали се гледат при работещ или неработещ мотор. Колата е 530Да
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здарвейте колеги,
вчера реших да си погледна колата с INPA-та дали не е набила някоя грешка.Откри ми само две грешки и те бяха за изгорели свещи на 1 и 4 цилиндър, рових се сигурно 10 мин и изведнъж колата притресе за секунда и наби следната грешка:
Изтрих грешката и повече не се появи, какво означава грешката и възможно ли е да се е получила от INPA-та ,понеже и друг път ми се е случвало след малко повече ровене с диагностиката да започне леко да притриса колата и след като изключа диагностиката да се оправи.Колата е 320D 150 коня 2003г. Показанията на дюзите в тези цилиндри където бяха изгорели свещите бяха +0,70 и +0,50 като с работата на двигателя и загряването му тези стоиности намаляха ..
Благодаря ви предварително!!!
вчера реших да си погледна колата с INPA-та дали не е набила някоя грешка.Откри ми само две грешки и те бяха за изгорели свещи на 1 и 4 цилиндър, рових се сигурно 10 мин и изведнъж колата притресе за секунда и наби следната грешка:
Изтрих грешката и повече не се появи, какво означава грешката и възможно ли е да се е получила от INPA-та ,понеже и друг път ми се е случвало след малко повече ровене с диагностиката да започне леко да притриса колата и след като изключа диагностиката да се оправи.Колата е 320D 150 коня 2003г. Показанията на дюзите в тези цилиндри където бяха изгорели свещите бяха +0,70 и +0,50 като с работата на двигателя и загряването му тези стоиности намаляха ..
Благодаря ви предварително!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gogata_87_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Извинявам се ако се намесвам не където трябва, но съм пред сериозен проблем. Като се закачи колата за диагностика не показва живи данни и немога да разбера къде е проблема че е толкова тромава колата. Благодаря предварително 

- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Днес реших да си направя една диагностика с инпата и имах 2 грешки.
43F1 43F1 elect. spare heater
4AB2 4AB2 elect. spare heater
Някои ако може да ми каже от какво са тези грешки?!
43F1 43F1 elect. spare heater
4AB2 4AB2 elect. spare heater
Някои ако може да ми каже от какво са тези грешки?!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да подпитам и аз за един проблем с моята кола. На диагностика ми излиза
Pre-supply pressure monitoring - 1260
Гледахме и живи данни (само на място) и налягането на място пада до 3.76 бара. Грешката се записва само след като я натисна в движение. При записване стойността мисля, че беше 3.68. Доколкото разбирам, това не е точно ниско, а и колата пали и работи нормално. Наскоро и правиха ремонт на дюзи и след това забелязах този проблем, както и че не върви както преди (чипосвана е при Лъчо), и грам не пуши отзад при подаване на газ. Затова и тръгнах да я чета и сега се чудя, да сменям ли помпата под седалката, или да продължавам да мисля?
Пробвах да карам с откачен датчик на филтъра, но нямаше разлика, тъй че не е от него.
Pre-supply pressure monitoring - 1260
Гледахме и живи данни (само на място) и налягането на място пада до 3.76 бара. Грешката се записва само след като я натисна в движение. При записване стойността мисля, че беше 3.68. Доколкото разбирам, това не е точно ниско, а и колата пали и работи нормално. Наскоро и правиха ремонт на дюзи и след това забелязах този проблем, както и че не върви както преди (чипосвана е при Лъчо), и грам не пуши отзад при подаване на газ. Затова и тръгнах да я чета и сега се чудя, да сменям ли помпата под седалката, или да продължавам да мисля?
Пробвах да карам с откачен датчик на филтъра, но нямаше разлика, тъй че не е от него.
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, ще можете ли да ми помогнете с разгадаването на следните грешки прочетени с ИСТА-Д (330д 184к.с):
Light switching center – Activ’n, motor for headlight range – adjust 1.
Light switching center – Activ’n, motor for headlight range – adjust 2.
Light switching center – Front load sensor, open circuit
Light switching center – Activ’n, motor for headlight range – adjust 1.
Light switching center – Activ’n, motor for headlight range – adjust 2.
Light switching center – Front load sensor, open circuit

- dobromir_83
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.04.2014
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: E46-318i-N42
- Детайли за колата: С десен волан. Произведена е през март 2002 година.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
torettos написа:Колеги, много Ви моля ако можете да ми помогнете за тези грешки:
DME* -> 274E/81 - Misfire detection, Checksum failure
2742/81 - Misfire detection cyl.1
2743/81 - Misfire detection cyl.2
2745/81 - Misfire detection cyl.4
2738/C2 - Catalytic-converter conversion
Колата е с N42B20. В районна около мен няма качествени диагностици разбиращи от BMW ... а ходене при другите е равно на триене на грешки до следващия път. А тези грешки почна да дава след като я закарах за смяна на водна помпа а "майсторите" се почустваха свободни да ми сменят и ролки да ми изгорят бензина и "уж" пипали нещоОт тогава като я запаля (не всеки път) мотора се тресе и хълца а check engine мига като коледна лампичка... Като я изфорсирам се оправя...
Моля помогнете - дори и с предположения
Здравей колега,
Моят двигател е същият като твоя. Аз абсолютно същият проблем имам с мотора. Целият се тресе и ми свети check engine-а. Сега дори си стои. Нищо, че вчера си смених бобината.
Причината да се тресе толкова много двигателя беше от тъпите бобини, но и сега в купето леко се тресе колата. Досега съм сменил към 4-ри бобини. На първи и втори цилиндър винаги ми горят (бобините са от автоморга взимани). Мисля да ходя скоро при един "майстор". Не знам дали ще разбере причината, затова да изгарят постоянно. Сетих се за кабелите на свещите, но само давам предположения. Волана на колата също ми се тресе само докато загрее колата.
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Привет колеги. Имам малък, но много дразнещ проблем с колата - при тръгване или смяна на предавки се получава едно "забиване на муцуната" или леко придърпване. Това се получава само при много ниски обороти - между 900 и 1500 оборота, като най-отчетливо е при ниските предавки. Колата е e39-ка с M52B20TU (150 к.с.) с газ Романо. Проблема е наличен и на бензин и на газ, като при газта е доста по осезаем.
Ходих на диагностика, но проблема е наличен все още, след указанията на диагностика да си сменя някои части, които съм сменил преди няколко стотин километра (свещи, бобини и т.н.). Единствено подмених гофрирания маркуч след дебитомера (въздуховода), но без промяна.
През уикенда си играх с INPA-та и открих следните грешки, за които моля малко по-компетентните от мен да споделят мнение. Особено ме интересува първата (AIR Use) и завишените стойности:
Има и още една грешка, която съм качил в следния линк, заради ограничението от 3 снимки:
https://www.dropbox.com/s/212yl7q5l7mge ... 1.png?dl=0
Ходих на диагностика, но проблема е наличен все още, след указанията на диагностика да си сменя някои части, които съм сменил преди няколко стотин километра (свещи, бобини и т.н.). Единствено подмених гофрирания маркуч след дебитомера (въздуховода), но без промяна.
През уикенда си играх с INPA-та и открих следните грешки, за които моля малко по-компетентните от мен да споделят мнение. Особено ме интересува първата (AIR Use) и завишените стойности:
Има и още една грешка, която съм качил в следния линк, заради ограничението от 3 снимки:
https://www.dropbox.com/s/212yl7q5l7mge ... 1.png?dl=0
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Могат ли при диагностика да се видят реалните километри при е46?
Мерси.
Мерси.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ако са променени от някой на ти с това,не.
Sent from nokia 6310
Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:Ако са променени от някой на ти с това,не.
Sent from nokia 6310
И аз така знаех, ама да попитам, мерси.
- kinghood
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: E30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, при смяна на комфорт модула GM5 за е46, необходимо ли е прекодиране на новият модул?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
kinghood написа:Колеги, при смяна на комфорт модула GM5 за е46, необходимо ли е прекодиране на новият модул?
задължително, особено ако не е същия номер по бмв.
- ico83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
insane_v написа:90 TEG_UP_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
Аз ги имам същите грешки с 330и съм дали си намерил някакъв отговор
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани