Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Leon » 13 Юли 2015, 10:49

Ако колата ти е тази от профила, определено ще ти хареса да минеш на ръчни ;)
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.05.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xd E46 `02

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от GSX1000R » 13 Юли 2015, 12:42

roskata22 написа:Здравейте колеги:) значи карах колата на един сервиз и там ми казаха 2.800 за ремонт на скоростите :( и са седя и се чуда вече няколйо хора ми вметнаха варянта да сменя автомата с ръчни??? Но незная кой може да го направи тва и колко ли ще излезе? Защотот за втора ръка скорости неможе да си сигурен че няма да изгурмят след 20000 км:( ако някой може нещо да ми каже по въпроса ще съм благодарен :)


Напълно ли спря... и какви бяха симптомите? Защото и при мен имам големи вибрации на място при включване на D или R. /GM 5L-40E/ :paranoid:
Доколкото знам 2800лв. е така нар. "ремонт с гаранция" при който се сменя почти всичко+рециклация на турбината, ако се открие точният проблем може да минеш по-тънко.... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 13 Юли 2015, 19:01

Като си купиш скорости (ако си намериш), като си купиш и колмплект съединител (а ти ще го смениш преди да качиш скоростите втора ръка), като платиш на някой да ти ги нахендри на колата (на която ще са като чужди) пак ще платиш подобна сума! Тая сума ми се струва малко висока. Кой ти я сподели за да ти ремонтира автомата? И кой е диагностицирал какво му е? А какво му е ?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Xi TAURING

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от roskata22 » 13 Юли 2015, 23:33

Компютарна диагностика неми правиха отидох и просто ми казах че кутията ми била някаква американска (това ми го казаха спрямо годината на пройзводство) а по повод за ръчната незнам дали ще намера и освен това нз какво др ще трябва освен скорости и съединител??? Аа колега какво ще рече "чужди"???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 14 Юли 2015, 21:10

roskata22 написа:Компютарна диагностика неми правиха отидох и просто ми казах че кутията ми била някаква американска (това ми го казаха спрямо годината на пройзводство) а по повод за ръчната незнам дали ще намера и освен това нз какво др ще трябва освен скорости и съединител??? Аа колега какво ще рече "чужди"???


Чужди означава садени ! Като присадих различен мотор скорости и т.н. на старата 320-ка, тя никога не беше както когато беше оригинална ! Това искам да кажа - по-хубаво от оригиналното няма ! Звънни на Ники (sachs) и говори с него за проблема си !

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Xi TAURING

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от roskata22 » 15 Юли 2015, 13:35

Но нз какви скорости могат да станат и кой може да ми обясни какво да търся и Къде???

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.06.2015
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от energizer » 16 Юли 2015, 17:37

Колеги насочете ме откъде да си поръчам предна полуоска, чета тук, че има варианти за под 200лв.

Тези полуоски GSP читави ли са, само тях намирам на такава цена?

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.05.2015
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от sevenfifty » 17 Юли 2015, 12:45

Аз сложих GSP полуоски преди 1000км и цената им беше около 350лв за двете. Засега всичко е ОК и нямам проблеми.

Sent from my D5803 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 17 Юли 2015, 22:10

ebay.co.uk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 18 Юли 2015, 0:26

energizer написа:Колеги насочете ме откъде да си поръчам предна полуоска, чета тук, че има варианти за под 200лв.

Тези полуоски GSP читави ли са, само тях намирам на такава цена?


Полуоските са читави, но маншоните им са абсолютни боклуци! За 3-4 месеца скъсах 3 от 4-те маншона и ги смених всичките. Затова те съветвам ако си поръчаш такава полуоска смени и маншоните още преди да си я монтирал!

- Външни маншони взех на Льобро (най-доброто според доста майстори). Размера е същия като за оригиналните полуоски.

- Вътрешни маншони взех на СВАГ, защото не намерих на Льобро, пак размер като за оригиналните полуоски, но бях неприятно изненадан при монтажа :ranting: Оказа се, че на английските полуоски диаметъра на кожуха на триподите на вътрешните карета е много по-малък от оригиналните и маншоните за оригиналните карета не паснаха. Затова се наложи да сложа пак някакви английски маншони, който майстора имаше налични в сервиза и паснаха като размер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 18 Юли 2015, 0:46

energizer написа:Колеги насочете ме откъде да си поръчам предна полуоска, чета тук, че има варианти за под 200лв.

Тези полуоски GSP читави ли са, само тях намирам на такава цена?


Полуоските са читави, но маншоните им са абсолютни боклуци! За 3-4 месеца скъсах 3 от 4-те маншона и ги смених всичките. Затова те съветвам ако си поръчаш такава полуоска смени и маншоните още преди да си я монтирал!

- Външни маншони взех на Льобро (най-доброто според доста майстори). Размера е същия като за оригиналните полуоски.

- Вътрешни маншони взех на СВАГ, защото не намерих на Льобро, пак размер като за оригиналните полуоски, но бях неприятно изненадан при монтажа :ranting: Оказа се, че на английските полуоски диаметъра на кожуха на триподите на вътрешните карета е много по-малък от оригиналните и маншоните за оригиналните карета не паснаха. Затова се наложи да сложа пак някакви английски маншони, който майстора имаше налични в сервиза и паснаха като размер.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.06.2015
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от energizer » 18 Юли 2015, 11:41

А помниш ли какъв е точния размер на вътрешния маншон?

Тези GSP последно английски ли са или китайски, чета на едно място, че били китайски, сега ти казваш английски... Не, че има голямо значение, но да съм сигурен, че говорим едно и също все пак.

https://mot.bg/diasna-poluoska-gsp-mt102434-c14773

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 21 Юли 2015, 1:39

energizer написа:А помниш ли какъв е точния размер на вътрешния маншон?

Тези GSP последно английски ли са или китайски, чета на едно място, че били китайски, сега ти казваш английски... Не, че има голямо значение, но да съм сигурен, че говорим едно и също все пак.

https://mot.bg/diasna-poluoska-gsp-mt102434-c14773


Линка, който ти си дал май е към някакви други полуоски. Явно не съм те разбрал. Тези, за които аз говоря са онези от ибей. Тяхната марка май беше J&P, а не GSP.
Като сменях маншоните, майстора ми каза, че и Евро07 предлагали някаква ТЯХНА? марка полуоски, които също били доста прилични, предвид ниската си цена, но не беше слагал такива на БМВ и не знае дали ще държат и на коли с повече кончета под капака. Иначе за разни малолитражки били идеални :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.07.2015

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Никола » 29 Юли 2015, 19:28

Здравейте, може ли някой добър човечец да ми обясни как по точно работи 4х4 то на bmw e46? Спрял съм се на 235xi но вобще ни ми е ясно как работи системата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 1.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от xian777 » 30 Юли 2015, 9:25

Никола написа:Здравейте, може ли някой добър човечец да ми обясни как по точно работи 4х4 то на bmw e46? Спрял съм се на 235xi но вобще ни ми е ясно как работи системата.


4х4 на БМВ е46 е постоянно зацепено и съотношението между прехвърленото усилие към заден и преден мост е съответно 62% към 38%. По-съвършеното 4х4 е от следващия модел - е9х.
Иначе зимата колата минава отвсякъде /имайки предвид, че е ниска де/ и е много стабилна.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook