Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- basic
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Е36 touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте колеги,търсенето продължава макар че за малко да се фърля
на една c200 компресор и да изневеря на любимата марка,но само времето ще покаже.И така ще съм много благодарен за всяко мнение и съвет най вече за първата.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
terorero написа:Е сигурно се е качил на Е90/60 човека и вече всичко на долу е дърто и се кара предимно от мизерници


Някои хора си мислят, че автомобила прави човека, а всъщност е точно обратното

И в Ролс да седнат, се таа, брат...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
terorero написа:Е сигурно се е качил на Е90/60 човека и вече всичко на долу е дърто и се кара предимно от мизерници
Не, не съм се качил на е 90/60. Кое му е остаряло ли:
1. Визия.
2. Концепция на моторите.
3. Екстрите.
4. Преди около 1-1,5 г. от БМВ сложиха е-39 в класик карс, много скоро и е-46 ще е там.
Парите са си ваши, ако искате давайте и по 20 000 за обикновено 320, 20 годишен модел.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
1. Е46-ми ежедневно ме кара да трепкам, щом я видя. Но визията е субективно нещо, хора всякакви.
2. Какво й е на концепцията на моторите, че нещо не вдявам? Единственото различно, ако правилно те разбирам, е, че бензинките са атмосферки, докато болшинството сега са турбо-мотори (които за сметка на това са мънички, мъничкиии...). Дизелите са си турбо-такива, както и настоящите (да не говорим пък на м57 слава на какъв мотор му се носи).
3. Посочи ми, моля те, Рено лагуна 2013/2014, или пък форд/ситроен/дачия/пежо/лексус от тоя клас големина с електрическо рекаро-алкантара.
4. Какво е това “класик карс” на БМВ и толкова ли е лошо да попаднеш в него?
Сега нека си говорим реално - тука едва ли има хора, които ще дадат 20 бона за обикновено 320. Обаче има такива, които ценят модела и биха кихнали сериозна цифра за даден екземпляр, не от чиста фенщина или простотия, а защото са убедени, че ако екземпляра е читав, то ще ги изкара много време и много км. А това за някои е по-важно от годината на производство!
И да кажа, карал съм новичка Дачия 2014/2015 модел преди време, когато бе на 20-30к км - спор няма, върви леко и харчи малко, щото е лекичка, а и 1.5 дизела на Рено не е лош, ама го нямаше солидното усещане и комфорта на морално остарялата ми е46-ца, не беше толкова бърза, вратите й се затваряха с много по-ламаринено хлопване, и почваше леееекинко да се забелязва износване тук там... това при 20-30к км...
Сори за спама!
2. Какво й е на концепцията на моторите, че нещо не вдявам? Единственото различно, ако правилно те разбирам, е, че бензинките са атмосферки, докато болшинството сега са турбо-мотори (които за сметка на това са мънички, мъничкиии...). Дизелите са си турбо-такива, както и настоящите (да не говорим пък на м57 слава на какъв мотор му се носи).
3. Посочи ми, моля те, Рено лагуна 2013/2014, или пък форд/ситроен/дачия/пежо/лексус от тоя клас големина с електрическо рекаро-алкантара.

4. Какво е това “класик карс” на БМВ и толкова ли е лошо да попаднеш в него?
Сега нека си говорим реално - тука едва ли има хора, които ще дадат 20 бона за обикновено 320. Обаче има такива, които ценят модела и биха кихнали сериозна цифра за даден екземпляр, не от чиста фенщина или простотия, а защото са убедени, че ако екземпляра е читав, то ще ги изкара много време и много км. А това за някои е по-важно от годината на производство!


Сори за спама!
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
basic написа:Здравейте колеги,търсенето продължава макар че за малко да се фърляна една c200 компресор и да изневеря на любимата марка,но само времето ще покаже.И така ще съм много благодарен за всяко мнение и съвет най вече за първата.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
Най-вече зависи от реалното техническо състоянието на двата автомобила. Това е нещо, което може да се прецени на място или в сервиз от човек, който има някакъв опит от тези автомобили. Аз лично бих пренебрегнал някакви технически недостатъци и бих взел 325Xi-то. Екстрите на колата са значително повече и визията е съвсем различна, както от вътре така и от вън. 2.5 литровия мотор със сигурност ще доставя по-голямо удоволствие и то ще е осезаемо. Стига да не те притеснява X-Drive-а, разбира се. Аз лично повече не бих карал BMW шестак на ГАЗ, но това си е мое мнение и тема на друг разговор...
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
1. Визия - на милиони хора им харесва много повече, отколкото днешните легени на повечето марки.
2. Концепцията на моторите - Предпочитам от тия стари и здрави мотори, вместо новите например 0.9 литров ташак с три цилиндъра, турбина и заводска газ.
3. Екстрите - Онзи ден даваха реклама на новата Дация Сандеро с най-висок клас оборудване Степуей. Жена ми ме попита защо наблягат в рекламата, че има автоматичен климатик и дали семейната ни 46-ца има такъв. Без коментар тук повече...
4. Дали колата е в класик карс или не, може само да говори много. След като според разбиранията на повечето тесногръди и първосигнално мислещи е "дърта", но пък е все още много търсена и ценена - говори само по себе си, че колата си заслужава.
2. Концепцията на моторите - Предпочитам от тия стари и здрави мотори, вместо новите например 0.9 литров ташак с три цилиндъра, турбина и заводска газ.
3. Екстрите - Онзи ден даваха реклама на новата Дация Сандеро с най-висок клас оборудване Степуей. Жена ми ме попита защо наблягат в рекламата, че има автоматичен климатик и дали семейната ни 46-ца има такъв. Без коментар тук повече...
4. Дали колата е в класик карс или не, може само да говори много. След като според разбиранията на повечето тесногръди и първосигнално мислещи е "дърта", но пък е все още много търсена и ценена - говори само по себе си, че колата си заслужава.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Nikembala написа:Здравейте!
Докато разглеждах за кола (320D с 6-степенна скоростна, комби) попаднах на една малко стара обява, но все пак да попитам за мнение:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11520204033517350&slink=6t3atf
Излгежда като да си има всичко необходимо + доста екстри, макар и малко износени...
Да ме притеснява ли пребоядисването?
Благодаря за отговорите : )
Благодаря за коментарите! Всяко мнение е от значение!
Истина е, че малко висока идва цената. Истина е, че колата идва на години и километри.
Но истина е, че и всичко по колата радва окото и сърцето, което мисля е от съществено значение винаги.
Днес ще взема ВИН-а и задлъжително ще мине през сервиз.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Темата е за друго, но понеже ме изкараха само забравил се с някаква малко по-скъпа кола, ще уточня в момента на карам БМВ, а кола според нуждите за човек с едно малко дете, и дано всичко да е наред много скоро още едно. Да се върнем за моето мнение:
1. За класик модел говоря според сайта: realoem.com
2. Имал съм и е36 и е46 и може ли да ми кажете таблото(осветление, визуално, и т.н),подлакътника, седалките, корите по вратите с какво толкова се различават? Управление на климатроника, стъкла и т.н.
3. До преди фейса екстрите и двигателите какви са разликите? Да не говорим за М54. Всички му знаем болежките.
4. Системите за сигурност - asc има при е36.
5. Визията - харесва или не това са тенденциите и е46 е вече е далеч от това. Не казвам, че е грозна.
6. Вичо, не ме познаваш за да коментираш за това какъв човек съм, но ти преди колко време продаде твойта и за колко пари? А твойта е една от най-красивите е46 и няма нищо общо с тази 320D.
7. И защо сравнявате премиум автомобил за времето си с Дачия?
Да не говорим, че и собственици на е60, което е класи над е46 си казват, че е60 може да се каже, че е морално остарял. Поровете се във форума да не кажете, че си измислям.
Изразявам лично мнение и както казах, ако искате давайте и по 20 000 лева или евра за такъв автомобил.
ПС: не говоря за М - ките. Те са друго измерение.
1. За класик модел говоря според сайта: realoem.com
2. Имал съм и е36 и е46 и може ли да ми кажете таблото(осветление, визуално, и т.н),подлакътника, седалките, корите по вратите с какво толкова се различават? Управление на климатроника, стъкла и т.н.
3. До преди фейса екстрите и двигателите какви са разликите? Да не говорим за М54. Всички му знаем болежките.
4. Системите за сигурност - asc има при е36.
5. Визията - харесва или не това са тенденциите и е46 е вече е далеч от това. Не казвам, че е грозна.
6. Вичо, не ме познаваш за да коментираш за това какъв човек съм, но ти преди колко време продаде твойта и за колко пари? А твойта е една от най-красивите е46 и няма нищо общо с тази 320D.
7. И защо сравнявате премиум автомобил за времето си с Дачия?
Да не говорим, че и собственици на е60, което е класи над е46 си казват, че е60 може да се каже, че е морално остарял. Поровете се във форума да не кажете, че си измислям.
Изразявам лично мнение и както казах, ако искате давайте и по 20 000 лева или евра за такъв автомобил.
ПС: не говоря за М - ките. Те са друго измерение.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
sin_fen написа:6. Вичо, не ме познаваш за да коментираш за това какъв човек съм, но ти преди колко време продаде твойта и за колко пари? А твойта е една от най-красивите е46 и няма нищо общо с тази 320D.
Аз към теб не съм се обръщал и поста ми не беше насочен към теб, сори, ако е изглеждало така, но наистина това ми е мнението (за автомобила и човека). Напротив, винаги съм бил близко или на твоето мнение. Извинявай още веднъж.
Моята е46-ца беше ПОЧТИ в топ състояние с прилични екстри/вървеж/разход... цена/качество... да, продадох я евтино , но после автокъщата я препродаде на реалната цена(висока, само след дни), аз за джамбаз не ставам, убедил съм се

Тоя продавач с 20-ската за 8к не го коментирам, спал е на течение

Неоспорим факт е, че Е46 е една от най-добрите и успешни коли, еле па хубавите

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Оня ден я видях в Суходол. Вече не беше толкова хубава
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- basic
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Е36 touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
NeRoX написа:basic написа:Здравейте колеги,търсенето продължава макар че за малко да се фърляна една c200 компресор и да изневеря на любимата марка,но само времето ще покаже.И така ще съм много благодарен за всяко мнение и съвет най вече за първата.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=6ul61z
Най-вече зависи от реалното техническо състоянието на двата автомобила. Това е нещо, което може да се прецени на място или в сервиз от човек, който има някакъв опит от тези автомобили. Аз лично бих пренебрегнал някакви технически недостатъци и бих взел 325Xi-то. Екстрите на колата са значително повече и визията е съвсем различна, както от вътре така и от вън. 2.5 литровия мотор със сигурност ще доставя по-голямо удоволствие и то ще е осезаемо. Стига да не те притеснява X-Drive-а, разбира се. Аз лично повече не бих карал BMW шестак на ГАЗ, но това си е мое мнение и тема на друг разговор...
Напълно съм съгласен с теб,затова питам тук че може някой вече да я е гледал и да изкаже мнение,че ми е малко далечко и ми писна да си правя екскурзии за коли които на живо са супер измъчени.И ако ходя до Търново някой колега да препоръча читав сервиз за преглед?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:sin_fen написа:6. Вичо, не ме познаваш за да коментираш за това какъв човек съм, но ти преди колко време продаде твойта и за колко пари? А твойта е една от най-красивите е46 и няма нищо общо с тази 320D.
Аз към теб не съм се обръщал и поста ми не беше насочен към теб, сори, ако е изглеждало така, но наистина това ми е мнението (за автомобила и човека). Напротив, винаги съм бил близко или на твоето мнение. Извинявай още веднъж.
Моята е46-ца беше ПОЧТИ в топ състояние с прилични екстри/вървеж/разход... цена/качество... да, продадох я евтино , но после автокъщата я препродаде на реалната цена(висока, само след дни), аз за джамбаз не ставам, убедил съм се![]()
Тоя продавач с 20-ската за 8к не го коментирам, спал е на течение![]()
Неоспорим факт е, че Е46 е една от най-добрите и успешни коли, еле па хубавите... и продължава да се кара...
Няма за какво да се извиняваш. Това е форум и всеки си има мнение. Просто така написано малко излезна, че съм се качил на малко по-хубава кола и съм се самозабравил. Може и аз да съм го разбрал погрешно.
Никъде не съм казал, че са грозни или неуспешни. Просто вече им изтича времето все пак е 20 годишен модел.
- xen0s
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 3.11.2015
- Местоположение: София
- Кара: BMW 130i
- Мечтае да кара: R35 GTR
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте колеги. Решил съм да си сменя колата и съм се спрял на е46 330i/ci. Колата ще се кара хем като ежедневка но ще е и платформа за малко или много модификации.
Quaife LSD, генерацийка няма да й се разминат на първо време, а по нататък защо не и чарджър/суап и добавка на големи спирачки.
Та имайки предвид това, определено ще искам да си я държа в топ състояние.
Четейки за модела оставам с впечатлението че има следните характерни проблеми за които трябва да се внимава:
- двигателя гори масло
- късат заден мост
- ваноса нещо се ебавал? (това не го хванах много много какво точно става)
За горенето на масло четох доста и виждам тотално различни мнения - някои хора казват че се оправя, други че дори след основен ремонт не се оправя.
В крайна сметка реших да питам тук - ако попадна на кола с двигател който гори маслко, може ли да се оправи или не?
Това със късането на задния мост ме притеснява супер много защото колата ще се ръчка на писта. До колкото разбирам проблема е решен при фейслифта?
Четейки wikipedia ми се струва че май всички 330i са от първия фейслифт нататъка (2001) - когат вкарват M54 двигателя. Така ли е това ? Аи ръждата мъчи ли ги тия коли?
Другото което ме мъчи - гледам по нашите обяви повечето 330ки все са с газово, аз газ не искам. Най малко на писта не е безопасно. Та се чудя да държа
ли колата да е задължително без газ или ако харесам някоя много, може да я взема и да се махне газовата система.
Също така, като обслужване какво трябва да се направи по двигателя, видях че е с вериги, трябва ли да се сменят, ремъци някакви има ли?
Quaife LSD, генерацийка няма да й се разминат на първо време, а по нататък защо не и чарджър/суап и добавка на големи спирачки.
Та имайки предвид това, определено ще искам да си я държа в топ състояние.
Четейки за модела оставам с впечатлението че има следните характерни проблеми за които трябва да се внимава:
- двигателя гори масло
- късат заден мост
- ваноса нещо се ебавал? (това не го хванах много много какво точно става)
За горенето на масло четох доста и виждам тотално различни мнения - някои хора казват че се оправя, други че дори след основен ремонт не се оправя.
В крайна сметка реших да питам тук - ако попадна на кола с двигател който гори маслко, може ли да се оправи или не?
Това със късането на задния мост ме притеснява супер много защото колата ще се ръчка на писта. До колкото разбирам проблема е решен при фейслифта?
Четейки wikipedia ми се струва че май всички 330i са от първия фейслифт нататъка (2001) - когат вкарват M54 двигателя. Така ли е това ? Аи ръждата мъчи ли ги тия коли?
Другото което ме мъчи - гледам по нашите обяви повечето 330ки все са с газово, аз газ не искам. Най малко на писта не е безопасно. Та се чудя да държа
ли колата да е задължително без газ или ако харесам някоя много, може да я взема и да се махне газовата система.
Също така, като обслужване какво трябва да се направи по двигателя, видях че е с вериги, трябва ли да се сменят, ремъци някакви има ли?

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Прегледах последните 30 страници и не видях да сте я обсъждали, тази някой гледал ли я е?
https://www.mobile.bg/11511260139508086
https://www.mobile.bg/11511260139508086
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
full m pack без седалки и окачване... подредили сме някои неща и до там...
, чак го афишира...
март месец по вин
най-грозните и евтини 18-ски със зимни гуми и те така
цената бива... ако се търси черно купе 30-ска ръчка (може да се погледне)



март месец по вин
най-грозните и евтини 18-ски със зимни гуми и те така
цената бива... ако се търси черно купе 30-ска ръчка (може да се погледне)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани