Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от ico83 » 27 Юли 2014, 10:29

Нещо странно се случва при мен. Кабел импа преправен от ваг ком не се свързва с колата 330д средата на 2002, а с предното бмв пак е46, но 2.0д пак фейслифт нямаше проблем-някакви идей за този проблем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от JTD » 27 Юли 2014, 10:41

Bavarcho написа:Почти съм сигурен, че съм виждал писано по въпроса ми, но не можах да намеря нищо за това реших да не отварям пак нова тема..
Колата е Е39 525Д началото на 2000г. (не знам кога точно) и е само с 20 пиновата букса с инпа и скенера не могат да се прочетат мотора и скоростите, всичко друго се чете. Принципно като има букса вътре ясно, но в този случай? Мост между някой крачета на буксата ли е нужен примерно, или.. :roll:

В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Bavarcho » 28 Юли 2014, 20:31

JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.


а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DirtySouth » 28 Юли 2014, 21:59

Ако има някой колега с бмв диагностика да прочете едно м52 в рамките на ентусиазма естествено бирата е от мен , че нещо мотора хич не е в режим , ако има желаещи колеги да помогнат нека пишат тук или на лично , благодаря предварително
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от doktorabg » 29 Юли 2014, 8:31

spooky написа:Колеги, след много канене седнах този уикенд и подкарах DIS и SSS Progman освен INPA-та, която имам от преди. Чисто от любопитство реших да видя какво ще каже всяка от тях. DIS-а разпозна колата и направих успешно диагностика, но не хвана автоматично MRS модула, а ме пита да избера дали е версия 3 или 4, но пак нищо.
След това пуснах Progman и началната инициализация мина успешно. След това реших да пробвам CKM и да видя какви опции ще ми изкара. Там обаче се появи следната грешка:

BMW SSS V32-2014-07-06-19-25-44.png


Интересното е, че не ми светят лампи за беговете. Каква би била възможната причина? Може ли колата да е удряна, да са изгърмели беговете и някак да са замазали софтуерно положението?
Следващият ми въпрос е дали този модул подлежи на прекодиране, така че колата/главния компютър да го "припознае"? Преди имах подобен проблем с таблото, но Ванката (Dimitroff) го прекодира.
Последен въпрос. В случай, че горното е възможно, мога ли сам да го направя?

Благодаря!


Калега проблема е че SSS Progman не може да прочете VO-FA (Vehicle Order ) т.е конфигурацията на колата, пробвай с NCS EXPERT и ако пак е така някой е омазал нещо преди това и трябва да го пишеш наново

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от georgi_1986 » 06 Авг 2014, 15:59

Здравейте колеги, искам да попитам знаете ли защо тези две стойности са толкова големи и къде да търся проблема. двигателя е с дефектна л.сонда която скоро ще сменя. 528 96-та. Благодаря предварително
yyy.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от johnni_b » 06 Авг 2014, 20:15

Колеги, може ли малко помощ за следните грешки:
38 Hot-film air-mass flow sensor
01 Delivery-controller control deviation
Колата а 525 Тдс 97г.Грешките са прочетени с Карсофт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от JTD » 06 Авг 2014, 22:50

Bavarcho написа:
JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.


а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора :confused:

Да, скоростите и мотора са на пин 17.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Bavarcho » 07 Авг 2014, 19:27

JTD написа:
Bavarcho написа:
JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.


а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора :confused:

Да, скоростите и мотора са на пин 17.


:yes:
Питах и един познат дето се занимава с диагностики и той ми каза същото. Имам един излишен преход дето ще го отворя и ще ги презапоя :yes:
А от другата страна къде трябва да отива кабела от пин 17? Аз четох че трябва да е на пин 1 на ОБД буксата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от doktorabg » 08 Авг 2014, 8:54

Bavarcho написа:
JTD написа:
Bavarcho написа:
JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.


а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора :confused:

Да, скоростите и мотора са на пин 17.


:yes:
Питах и един познат дето се занимава с диагностики и той ми каза същото. Имам един излишен преход дето ще го отворя и ще ги презапоя :yes:
А от другата страна къде трябва да отива кабела от пин 17? Аз четох че трябва да е на пин 1 на ОБД буксата?


17+20 отиват на 7 краче на 16 пиновата OBD, 16 краче отива на 1 краче но OBD(сигнал за контакт)

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Bavarcho » 08 Авг 2014, 18:36

doktorabg написа:17+20 отиват на 7 краче на 16 пиновата OBD, 16 краче отива на 1 краче но OBD(сигнал за контакт)



:bchug:
Благодаря ти много!
Изображение

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 24 Авг 2014, 19:33

Колеги, някой може ли да ми каже коя от двете ламбда сонди зад катализатора е за смяна и колко още мога да карам така (нищо не свети на таблото все още) ?


Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bscsystem » 29 Авг 2014, 16:49

Здравейте,

Днес колега dr.peshev диагностицира колата и имаше 4 грешки, 3 от който натрупани с еднаква честота и се питах дали има някаква връзка м/у тях. Ако някой може да помогне със съвети преди да я оставя в сервиз.

1028 EGR control - https://imageshack.com/i/id3Jslmcj
6660 Coolant temperature heater - https://imageshack.com/i/p5YCUCC1j
4704 Pre-supply pressure monitoring - https://imageshack.com/i/f042GIOYj

и четвъртата е 256 Air mass, което си е грешква в дебитомера - https://imageshack.com/i/ipPLnCZYj

Искам да попитам и дали е добре да се Рестартират стойностите на инжекторите? Въпросните дюзи ги ремонтирах профилактично в БОШ и са в добри стойности, но след това не са им ресетвани стойностите. Дали е добра идея да се направи ?

*искам да благодаря на dr.peshev. Няколко пъти предложих да си заплатя услугите, а той не ми взе пари.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от BmwE46 » 04 Сеп 2014, 23:20

Не вдига повече от 2 хил. Оборота ... свети чека и EML някои да може да помогне благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.05.2007

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikilauda » 08 Сеп 2014, 10:06

Здравейте колеги. От скоро ми светна Airbag чекът. Закачх го на компа ИМПА. Грешката е :
4 ZK3 ignition circuit / passenger aitbag Stage 2.
resistanse too large
Почнах да ровичкам веднага, махнах буксата на бега и проверих съпротивленията на двата етапа на бега и двата са в норма. След това провериь дали идва сигнал от модула, и на двата канала ми подава инпулси а проверка. Това според мен означава че няма прекъснат кабел към бега , и че той е здрав. И нямам идея сега какво да правя. Някакви идей?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook