Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ico83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Нещо странно се случва при мен. Кабел импа преправен от ваг ком не се свързва с колата 330д средата на 2002, а с предното бмв пак е46, но 2.0д пак фейслифт нямаше проблем-някакви идей за този проблем
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Bavarcho написа:Почти съм сигурен, че съм виждал писано по въпроса ми, но не можах да намеря нищо за това реших да не отварям пак нова тема..
Колата е Е39 525Д началото на 2000г. (не знам кога точно) и е само с 20 пиновата букса с инпа и скенера не могат да се прочетат мотора и скоростите, всичко друго се чете. Принципно като има букса вътре ясно, но в този случай? Мост между някой крачета на буксата ли е нужен примерно, или..
В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.
а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ако има някой колега с бмв диагностика да прочете едно м52 в рамките на ентусиазма естествено бирата е от мен , че нещо мотора хич не е в режим , ако има желаещи колеги да помогнат нека пишат тук или на лично , благодаря предварително
I'm slowly drifting


- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
spooky написа:Колеги, след много канене седнах този уикенд и подкарах DIS и SSS Progman освен INPA-та, която имам от преди. Чисто от любопитство реших да видя какво ще каже всяка от тях. DIS-а разпозна колата и направих успешно диагностика, но не хвана автоматично MRS модула, а ме пита да избера дали е версия 3 или 4, но пак нищо.
След това пуснах Progman и началната инициализация мина успешно. След това реших да пробвам CKM и да видя какви опции ще ми изкара. Там обаче се появи следната грешка:
Интересното е, че не ми светят лампи за беговете. Каква би била възможната причина? Може ли колата да е удряна, да са изгърмели беговете и някак да са замазали софтуерно положението?
Следващият ми въпрос е дали този модул подлежи на прекодиране, така че колата/главния компютър да го "припознае"? Преди имах подобен проблем с таблото, но Ванката (Dimitroff) го прекодира.
Последен въпрос. В случай, че горното е възможно, мога ли сам да го направя?
Благодаря!
Калега проблема е че SSS Progman не може да прочете VO-FA (Vehicle Order ) т.е конфигурацията на колата, пробвай с NCS EXPERT и ако пак е така някой е омазал нещо преди това и трябва да го пишеш наново
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, искам да попитам знаете ли защо тези две стойности са толкова големи и къде да търся проблема. двигателя е с дефектна л.сонда която скоро ще сменя. 528 96-та. Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- johnni_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: гр.Тутракан
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525D 2001г.седан
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, може ли малко помощ за следните грешки:
38 Hot-film air-mass flow sensor
01 Delivery-controller control deviation
Колата а 525 Тдс 97г.Грешките са прочетени с Карсофт.
38 Hot-film air-mass flow sensor
01 Delivery-controller control deviation
Колата а 525 Тдс 97г.Грешките са прочетени с Карсофт.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Bavarcho написа:JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.
а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора
Да, скоростите и мотора са на пин 17.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
JTD написа:Bavarcho написа:JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.
а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора
Да, скоростите и мотора са на пин 17.

Питах и един познат дето се занимава с диагностики и той ми каза същото. Имам един излишен преход дето ще го отворя и ще ги презапоя

А от другата страна къде трябва да отива кабела от пин 17? Аз четох че трябва да е на пин 1 на ОБД буксата?

- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Bavarcho написа:JTD написа:Bavarcho написа:JTD написа:В твоя случай явно скоростите не са на пин 20 от буксата както се очаква, а са на пин 17.
а мотора?
някой друг няма ли идея, че ми е важно да й видя мотора
Да, скоростите и мотора са на пин 17.
![]()
Питах и един познат дето се занимава с диагностики и той ми каза същото. Имам един излишен преход дето ще го отворя и ще ги презапоя![]()
А от другата страна къде трябва да отива кабела от пин 17? Аз четох че трябва да е на пин 1 на ОБД буксата?
17+20 отиват на 7 краче на 16 пиновата OBD, 16 краче отива на 1 краче но OBD(сигнал за контакт)
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
doktorabg написа:17+20 отиват на 7 краче на 16 пиновата OBD, 16 краче отива на 1 краче но OBD(сигнал за контакт)

Благодаря ти много!

- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, някой може ли да ми каже коя от двете ламбда сонди зад катализатора е за смяна и колко още мога да карам така (нищо не свети на таблото все още) ?






- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте,
Днес колега dr.peshev диагностицира колата и имаше 4 грешки, 3 от който натрупани с еднаква честота и се питах дали има някаква връзка м/у тях. Ако някой може да помогне със съвети преди да я оставя в сервиз.
1028 EGR control - https://imageshack.com/i/id3Jslmcj
6660 Coolant temperature heater - https://imageshack.com/i/p5YCUCC1j
4704 Pre-supply pressure monitoring - https://imageshack.com/i/f042GIOYj
и четвъртата е 256 Air mass, което си е грешква в дебитомера - https://imageshack.com/i/ipPLnCZYj
Искам да попитам и дали е добре да се Рестартират стойностите на инжекторите? Въпросните дюзи ги ремонтирах профилактично в БОШ и са в добри стойности, но след това не са им ресетвани стойностите. Дали е добра идея да се направи ?
*искам да благодаря на dr.peshev. Няколко пъти предложих да си заплатя услугите, а той не ми взе пари.
Днес колега dr.peshev диагностицира колата и имаше 4 грешки, 3 от който натрупани с еднаква честота и се питах дали има някаква връзка м/у тях. Ако някой може да помогне със съвети преди да я оставя в сервиз.
1028 EGR control - https://imageshack.com/i/id3Jslmcj
6660 Coolant temperature heater - https://imageshack.com/i/p5YCUCC1j
4704 Pre-supply pressure monitoring - https://imageshack.com/i/f042GIOYj
и четвъртата е 256 Air mass, което си е грешква в дебитомера - https://imageshack.com/i/ipPLnCZYj
Искам да попитам и дали е добре да се Рестартират стойностите на инжекторите? Въпросните дюзи ги ремонтирах профилактично в БОШ и са в добри стойности, но след това не са им ресетвани стойностите. Дали е добра идея да се направи ?
*искам да благодаря на dr.peshev. Няколко пъти предложих да си заплатя услугите, а той не ми взе пари.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не вдига повече от 2 хил. Оборота ... свети чека и EML някои да може да помогне благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги. От скоро ми светна Airbag чекът. Закачх го на компа ИМПА. Грешката е :
4 ZK3 ignition circuit / passenger aitbag Stage 2.
resistanse too large
Почнах да ровичкам веднага, махнах буксата на бега и проверих съпротивленията на двата етапа на бега и двата са в норма. След това провериь дали идва сигнал от модула, и на двата канала ми подава инпулси а проверка. Това според мен означава че няма прекъснат кабел към бега , и че той е здрав. И нямам идея сега какво да правя. Някакви идей?
4 ZK3 ignition circuit / passenger aitbag Stage 2.
resistanse too large
Почнах да ровичкам веднага, махнах буксата на бега и проверих съпротивленията на двата етапа на бега и двата са в норма. След това провериь дали идва сигнал от модула, и на двата канала ми подава инпулси а проверка. Това според мен означава че няма прекъснат кабел към бега , и че той е здрав. И нямам идея сега какво да правя. Някакви идей?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани