Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
HackeD написа:Gqbriel написа:Що не си купиш 330?!Евтин тунинг на астматик няма,дето се казва,no replacement for displacement
Ми защото не искам да гори масло, да са умрели 30 коня, да имам проблем с цилиндрите и тн... Засега с колекторите и генерацията вървя на задната врата на 330 с колектори и генерация ии затова се обезмисля поне знам, че колата ми е перфектна.
Начи:
1-во отговорих на човека с М52Б20 ,май не си с 20 а с 28
2-ро НЕ салгай всички 330 под общ знаменател,ти си знаеш защо

Не преувеличавай,че ще успееш да си по-бърз от коли на дино по 260коня


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Ше тръгнат лафчетата как е46 28ту тупа 3.0...после как пада от е36 2.8 същото 28ту...после как 25ца м50 тупа тая 36ца, после как тая 25ца един ревизиран IS стоков я взема, и накрая една с 20ка строук за 1000лв тупа и нея, па и 3.2 е36 и 330д ремап... Тия неща достатъчно пъти сме ги чели.
+1 че най-лесно се печелят коне със друг, сток, обслужван, запазен автомобил, който да е с по-голям обем, вместо постоянни проекти с неясни резултати. Тва ако имаш ограничение във финанси и време. Ако нямаш, проектите са прекрасно хоби.
+1 че най-лесно се печелят коне със друг, сток, обслужван, запазен автомобил, който да е с по-голям обем, вместо постоянни проекти с неясни резултати. Тва ако имаш ограничение във финанси и време. Ако нямаш, проектите са прекрасно хоби.
- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Аз си взех точно 330, че да имам максимален старт и обем за работа.
Моята 330 я премерих с една 328 и наистина ми седеше на задната врата и не успях да се откъсна до около 140 км/ч (нямаше условия за по-високи скорости), Но се оказа че съм, с една прекъсваща бобина на 1ви цилиндър. И имам съмнения в горивната помпа - доста шумна е.
За момента съм решил да се спра на хедъри, спортен филтър и къстъм ремап с оптимизация за 100 октана бензин. Таргета на който се нядявам е около 230 коня на колелата. Но преди да почна с тунинга мисля да оправя колата докато даде сток параметри на диното.
Моята 330 я премерих с една 328 и наистина ми седеше на задната врата и не успях да се откъсна до около 140 км/ч (нямаше условия за по-високи скорости), Но се оказа че съм, с една прекъсваща бобина на 1ви цилиндър. И имам съмнения в горивната помпа - доста шумна е.
За момента съм решил да се спра на хедъри, спортен филтър и къстъм ремап с оптимизация за 100 октана бензин. Таргета на който се нядявам е около 230 коня на колелата. Но преди да почна с тунинга мисля да оправя колата докато даде сток параметри на диното.
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Тия коне без ревизия на главата има да ги сънуваш, но е факт че ако се "разметаш" са достижими.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
100imenov написа:Тия коне без ревизия на главата има да ги сънуваш, но е факт че ако се "разметаш" са достижими.
да, с валове и на 7к рпм
може и 3.2 обем, по лесно ще е

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
100imenov написа:Тия коне без ревизия на главата има да ги сънуваш, но е факт че ако се "разметаш" са достижими.
Направо ми убихте коледата


- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Никой не е написал че не може.Първо грешката идва, че всеки почва от 230 да ги мери нагоре, а реално този мотор изкарва 210-20 коня на вал! С модове от колектор и ремап повече от 250 коня на вал си е чист късмет. Ако се направи ревизия на главата, вече ще излезнат поне 10-на коня, но цялата процедура на повечето хора от финансова гледна точка не им е рентабилна.
тоа па валове го подгониха, немаш ли си?

vicho написа:100imenov написа:Тия коне без ревизия на главата има да ги сънуваш, но е факт че ако се "разметаш" са достижими.
да, с валове и на 7к рпм
може и 3.2 обем, по лесно ще е
тоа па валове го подгониха, немаш ли си?

- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колкото излезнат, толкова. Няма да си разплета чорапите ако излезнат и по-малко. Тази кола и сток е огромен кеф за каране, нямам намерение да се състезавам, тунинга който ще направя, го правя просто щото е лесен, достъпен и е тъпо да не го направя.
Ще я пусна на диното преди и след. Ще пусна резултатите тук, някъде към края на януари.
P.S. някъде по сайтовете за тунинг на 330i видях готово ECU за което пишеше, че след инсталация гарантира 260 коня на вала при използване на 100 и нагоре октана бензин. Там пишеше също, че 330I е оптимизиран за от 91 до 95 бензин, с който вади 231 коня на вала сток.
Ще я пусна на диното преди и след. Ще пусна резултатите тук, някъде към края на януари.
P.S. някъде по сайтовете за тунинг на 330i видях готово ECU за което пишеше, че след инсталация гарантира 260 коня на вала при използване на 100 и нагоре октана бензин. Там пишеше също, че 330I е оптимизиран за от 91 до 95 бензин, с който вади 231 коня на вала сток.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
*чисто ново от завода
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги ,карам бмв е46 м52туб25 и се чудя как да и вдигна мощността.Ако сложа глава от м52туб28 дали ще ми се получи замисъла и как точно става тази манипулация.Сложил съм друга генерация и спортен филтър , но ефекта не е задоволителен. Моля за съвет.
новият ми номер: 0877787835
- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
marto853. написа:Здравейте колеги ,карам бмв е46 м52туб25 и се чудя как да и вдигна мощността.Ако сложа глава от м52туб28 дали ще ми се получи замисъла и как точно става тази манипулация.Сложил съм друга генерация и спортен филтър , но ефекта не е задоволителен. Моля за съвет.
Вариантите ти са два:
1. Разплетени колектори + спортен филтър + ремап. Тази комбинация ще ти даде около 20 до 25 коня, ако двигателя ти е перфектен и ще ти струва 600-800 лв. Не се хвърляй във валове клапани и работа по главата, ще ти излезе по скъпо от да си купиш 3 литров двигател и ще ти даде по малко коне.
Моя съвет обаче е да провериш горивна, запалителна и вакум система, защото там може да имаш големи загуби за които да не знаеш и от там липсата на задоволително вървене. При мен беше така. След смяна на всички вакумни маркучи и CCV клапан, почистване на инжектири, нови свещи, и почистване на бобини, колата ми стана пушка.
2. Турбина или компресор. Там може да имаш +100 и нагоре коня. И в двата варианта говорим за хиляди левове... над 10. Защото освен двигателя трябва да усилш всичко останало. Преди 15 години го играх това хоро 125 коня двигател го турбинирах на почти 400 и всичко останало по колата почна да се троши.
Сега, като се замисля имаш и един трети вариант... който е пътвия вариант+ нитро

Успех

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
marto853. написа:Здравейте колеги ,карам бмв е46 м52туб25 и се чудя как да и вдигна мощността.Ако сложа глава от м52туб28 дали ще ми се получи замисъла и как точно става тази манипулация.Сложил съм друга генерация и спортен филтър , но ефекта не е задоволителен. Моля за съвет.
по-лесно ще е да сложиш колянов вал от 28/30
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
RagingHornet написа:Моя съвет обаче е да провериш горивна, запалителна и вакум система, защото там може да имаш големи загуби за които да не знаеш и от там липсата на задоволително вървене. При мен беше така. След смяна на всички вакумни маркучи и CCV клапан, почистване на инжектири, нови свещи, и почистване на бобини, колата ми стана пушка.
И тия бобини как ги чисти ?

- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
uCnaHeTcA написа:RagingHornet написа:Моя съвет обаче е да провериш горивна, запалителна и вакум система, защото там може да имаш големи загуби за които да не знаеш и от там липсата на задоволително вървене. При мен беше така. След смяна на всички вакумни маркучи и CCV клапан, почистване на инжектири, нови свещи, и почистване на бобини, колата ми стана пушка.
И тия бобини как ги чисти ?
Ето тук съм писал:
viewtopic.php?f=34&t=402727
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Мерси за отговорите , как става това с вала и какъв е тоя разплетен колектор ?
новият ми номер: 0877787835
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани