Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
LoS BanditoS написа:А фатално ли е? като цяло система си ми работи. има нужда само сензора на волана за позицията да се адаптира понеже от време на време ми светва лапата но това е само като е студено лятото го нямам този проблем. Но други пречки няма всичко си работи. наскоро си всех скенера и ми излиза това още не съм го разучил но понеже е в червено затова се притеснявам дали не е нещо сериозно
Грешката за адаптиране на ъгъла на волана е друга, и ако не е калиброван или е излизал от норма щеше да го има записано като грешка.
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги имам N42B20 с малък проблем. Няколко пъти ми се случи мотора да влезе в някакъв нередовен режим при който оборотите сами и граят между 1000 и 1500 периодично и не реагира на подаване на газ. Светват EML, DSC. Последния път имах комп с мен и без да гася колата (т.е. проблема в момента се наблюдава) прочетох каквото можах с INPA.
активна - 2775 engine moment monitoring level 2
неактивна - 27B8 Plausibility diff. pressure sensor
Също така прочетох малко живи данни. Не съм спец, но няколко неща ми направиха впечатление
1. Crankshaft adaptation inlent bank 1 [Grad KW] стои на максимална стойност !120.20 и не мърда.
2. Condition lambdacontroller bank 1 и 2 синхронно със вариацията на оборотите се сменят on-off-on-off... В същото време soll rpm си стои на 700.
3. Lambdasensor Int. bank 1 и 2 на моменти излизат над зелената зона.
Ако угася и запаля веднага колата проблема изчезва винаги. До сега за 2г това ми се е случвало 4 пъти. Веднъж в града без натоварване, но в трафик и жеги. Другите 3 пъти на магистрала при продължително натоварване(качвах Витиня). Последния път веднага след като направих диагностиката (колата работеше на място с проблема около 10мин) отново тръгнах на ръчка и след 2км го направи пак.
Имам снимки и видео на диагностиката която правих, но в момента нямам как да ги кача. Ако някой смята че ще са му нужни за диагностициране на проблема нека ми пише.
Идеи?
активна - 2775 engine moment monitoring level 2
неактивна - 27B8 Plausibility diff. pressure sensor
Също така прочетох малко живи данни. Не съм спец, но няколко неща ми направиха впечатление
1. Crankshaft adaptation inlent bank 1 [Grad KW] стои на максимална стойност !120.20 и не мърда.
2. Condition lambdacontroller bank 1 и 2 синхронно със вариацията на оборотите се сменят on-off-on-off... В същото време soll rpm си стои на 700.
3. Lambdasensor Int. bank 1 и 2 на моменти излизат над зелената зона.
Ако угася и запаля веднага колата проблема изчезва винаги. До сега за 2г това ми се е случвало 4 пъти. Веднъж в града без натоварване, но в трафик и жеги. Другите 3 пъти на магистрала при продължително натоварване(качвах Витиня). Последния път веднага след като направих диагностиката (колата работеше на място с проблема около 10мин) отново тръгнах на ръчка и след 2км го направи пак.
Имам снимки и видео на диагностиката която правих, но в момента нямам как да ги кача. Ако някой смята че ще са му нужни за диагностициране на проблема нека ми пише.
Идеи?

Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- peterkin
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 sedan 316i
- Мечтае да кара: джип
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
На моята кола показва грешка: "115 control grid-controlled cooling ", термостатът е сменен и със стария я даваше тази грешка, някакви идеи от какво може да е ? Не загрява и не свети нищо по таблото.
Има един номер който ми прави колата и много ме дразни, и то напълно на случаен принцип - тъкмо си кажа - оправи се - и след седмица две - пак така става, вчера си стоя с едно гадже пуснал съм парното и после като тръгва колата и не държи обороти на празен ход - люлее, стъпковото моторче съм го сменял с втора употреба и сякаш се подобри, ама - пробвал съм като прави така да го откача и кове оборотите...
Най-вече се случва да не държи обороти като съм карал, загряла е колата, загасил съм я и примерно след 30 мин съм тръгнал...
дали е от тази грешка, в сервизите само вдигат рамене, никой ли не им разбира на тез е46-ци?
Има един номер който ми прави колата и много ме дразни, и то напълно на случаен принцип - тъкмо си кажа - оправи се - и след седмица две - пак така става, вчера си стоя с едно гадже пуснал съм парното и после като тръгва колата и не държи обороти на празен ход - люлее, стъпковото моторче съм го сменял с втора употреба и сякаш се подобри, ама - пробвал съм като прави така да го откача и кове оборотите...
Най-вече се случва да не държи обороти като съм карал, загряла е колата, загасил съм я и примерно след 30 мин съм тръгнал...
дали е от тази грешка, в сервизите само вдигат рамене, никой ли не им разбира на тез е46-ци?
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, имам следния проблем с е46 328 ci 99г. След удар отдясно се е отворил шофьорския airbаg и е записал грешки съответно но немога да ги изтрия, дали не е кутията под средния бар :
Благодаря предварително
Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Дали не трябва да се смени пиропатрона на колана преди да се чисти грешката?!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колеги малко помощ за разчитане на грешки изписва ми fuel trim limit bank 1 i limit banka 2 което ще рече и Servo notorr (ads-part) ми е другата грешка ако може малко помощ 

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, след много канене седнах този уикенд и подкарах DIS и SSS Progman освен INPA-та, която имам от преди. Чисто от любопитство реших да видя какво ще каже всяка от тях. DIS-а разпозна колата и направих успешно диагностика, но не хвана автоматично MRS модула, а ме пита да избера дали е версия 3 или 4, но пак нищо.
След това пуснах Progman и началната инициализация мина успешно. След това реших да пробвам CKM и да видя какви опции ще ми изкара. Там обаче се появи следната грешка:
Интересното е, че не ми светят лампи за беговете. Каква би била възможната причина? Може ли колата да е удряна, да са изгърмели беговете и някак да са замазали софтуерно положението?
Следващият ми въпрос е дали този модул подлежи на прекодиране, така че колата/главния компютър да го "припознае"? Преди имах подобен проблем с таблото, но Ванката (Dimitroff) го прекодира.
Последен въпрос. В случай, че горното е възможно, мога ли сам да го направя?
Благодаря!
След това пуснах Progman и началната инициализация мина успешно. След това реших да пробвам CKM и да видя какви опции ще ми изкара. Там обаче се появи следната грешка:
Интересното е, че не ми светят лампи за беговете. Каква би била възможната причина? Може ли колата да е удряна, да са изгърмели беговете и някак да са замазали софтуерно положението?
Следващият ми въпрос е дали този модул подлежи на прекодиране, така че колата/главния компютър да го "припознае"? Преди имах подобен проблем с таблото, но Ванката (Dimitroff) го прекодира.
Последен въпрос. В случай, че горното е възможно, мога ли сам да го направя?
Благодаря!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
RTFM
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
spooky написа:Колеги, след много канене седнах този уикенд и подкарах DIS и SSS Progman освен INPA-та, която имам от преди. Чисто от любопитство реших да видя какво ще каже всяка от тях. DIS-а разпозна колата и направих успешно диагностика, но не хвана автоматично MRS модула, а ме пита да избера дали е версия 3 или 4, но пак нищо.
След това пуснах Progman и началната инициализация мина успешно. След това реших да пробвам CKM и да видя какви опции ще ми изкара. Там обаче се появи следната грешка:
Интересното е, че не ми светят лампи за беговете. Каква би била възможната причина? Може ли колата да е удряна, да са изгърмели беговете и някак да са замазали софтуерно положението?
Следващият ми въпрос е дали този модул подлежи на прекодиране, така че колата/главния компютър да го "припознае"? Преди имах подобен проблем с таблото, но Ванката (Dimitroff) го прекодира.
Последен въпрос. В случай, че горното е възможно, мога ли сам да го направя?
Благодаря!
Пусни тест на таблото и виж дали ще свети лампата на бега, да не би да са махнали диода или да са го маскирали с нещо.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:Пусни тест на таблото и виж дали ще свети лампата на бега, да не би да са махнали диода или да са го маскирали с нещо.
За съжаление (изцяло мое

RTFM
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги ще Ви помоля за разгадаване на тези грешки:
SRS -> Shadow-memory:
71/04 - Occupancy classification system (OC3), communication fault
IKE -> F9/44 - No CAN message (ASC3)
Особено ме вълнува тази: IKE -> F9/44 - No CAN message (ASC3)
Благодаря предварително на всички отзовали се!
SRS -> Shadow-memory:
71/04 - Occupancy classification system (OC3), communication fault
IKE -> F9/44 - No CAN message (ASC3)
Особено ме вълнува тази: IKE -> F9/44 - No CAN message (ASC3)
Благодаря предварително на всички отзовали се!

- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Някой с идея - какво се случва с ваносите!
Грешки няма записани..
Грешки няма записани..

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте.Ако си купя този кабел http://olx.bg/bmw-inpa-ediabas-k-dcan-b ... -i32745353
какво ще мога да правя с него на моето Е46(98 седан).Примерно модула за стъклата ми се е побъркал и мисли че колата е купе и сваля леко прозорците при отваряне на вратата.Това може ли да се оправи с този кабел.Също може ли да се пуснат мигачите(Аmerican Style).
какво ще мога да правя с него на моето Е46(98 седан).Примерно модула за стъклата ми се е побъркал и мисли че колата е купе и сваля леко прозорците при отваряне на вратата.Това може ли да се оправи с този кабел.Също може ли да се пуснат мигачите(Аmerican Style).

- A.Androv
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Touring
- Мечтае да кара: 750 iL
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, Искам да попитам имам следните грешки и симптоми на колата, Значи примерно тръгваш нормално от сфетофара на 1-ва и включвап 2-ра и с малко по натиснат педал на газта колата почва да придърпва ... За 2-ри път четем грешки и излиза
240 Burning Fail 2 Cilinder
241 Burning fail 5 Cilinde
Доколото четох това било датчик на коляновия вал моля насочете ме накъде да търся проблема.Благодаря предварително
240 Burning Fail 2 Cilinder
241 Burning fail 5 Cilinde
Доколото четох това било датчик на коляновия вал моля насочете ме накъде да търся проблема.Благодаря предварително

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Почти съм сигурен, че съм виждал писано по въпроса ми, но не можах да намеря нищо за това реших да не отварям пак нова тема..
Колата е Е39 525Д началото на 2000г. (не знам кога точно) и е само с 20 пиновата букса с инпа и скенера не могат да се прочетат мотора и скоростите, всичко друго се чете. Принципно като има букса вътре ясно, но в този случай? Мост между някой крачета на буксата ли е нужен примерно, или..
Колата е Е39 525Д началото на 2000г. (не знам кога точно) и е само с 20 пиновата букса с инпа и скенера не могат да се прочетат мотора и скоростите, всичко друго се чете. Принципно като има букса вътре ясно, но в този случай? Мост между някой крачета на буксата ли е нужен примерно, или..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани