Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
chris_barnes написа:Конски сили на колелата са.
Нещо 212кс на мотор,силно ме съмнява тоя резултат...на 2.0д..минава границата на здравото.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
chris_barnes написа:Резултата е около 190кс на мотора.
Явно смята по-малки загуби от това,което гледам аз


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги без да се заяждам или нешо от сорта...на колега от форума на това дино колата му беше дала 270 к.с на колелата а на маднес 260 на мотор...разликата е меко казано покъртителна...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
choio написа:Колеги без да се заяждам или нешо от сорта...на колега от форума на това дино колата му беше дала 270 к.с на колелата а на маднес 260 на мотор...разликата е меко казано покъртителна...
На въпросното дино колата на Лака Шопов (Атанас Милков) даде 198 конски сили на колелата с която ОПУКА половин София... с тази разлика, която даваш искаш да кажеш, че колата му е 190 коня на мотор и бие 290 коня дизел мерен в Madness ... шанс, а?

без да се заяждам - дал си НЕОСНОВАТЕЛЕН аргумент

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:choio написа:Колеги без да се заяждам или нешо от сорта...на колега от форума на това дино колата му беше дала 270 к.с на колелата а на маднес 260 на мотор...разликата е меко казано покъртителна...
На въпросното дино колата на Лака Шопов (Атанас Милков) даде 198 конски сили на колелата с която ОПУКА половин София... с тази разлика, която даваш искаш да кажеш, че колата му е 190 коня на мотор и бие 290 коня дизел мерен в Madness ... шанс, а?![]()
без да се заяждам - дал си НЕОСНОВАТЕЛЕН аргумент
Ок аз ти казвам какви данни дава кола 330д със стокова турбина и нормален софтуер....на това дино ...нищо против данните на колегите. Това е факт и графиката съм гледал....момчето се смя много...вика карам мега бърз дизел...може да е била моментна грешка..но е факт.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
EURO4 ли е колата?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Не съм сигурен, произведена е Декември 2003г. 6 скорости.

- BMW-e46-320i
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: BMW e46 GTR
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги, да започна и аз... Колата ми е бмв е46 320и м52б20ту сложих спортен конусен филтър, спортни плетени изпускателни колектори,махнал съм катализаторите и чип. Въпроса ми е как мога да я поизпъна още колата .. ? Мерси предварително.
Поздрави
Поздрави

- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
BMW-e46-320i написа:Здравейте колеги, да започна и аз... Колата ми е бмв е46 320и м52б20ту сложих спортен конусен филтър, спортни плетени изпускателни колектори,махнал съм катализаторите и чип. Въпроса ми е как мога да я поизпъна още колата .. ? Мерси предварително.
Поздрави
Мисля, че това което си направил до тук ти дава максималния резултат в пари/коне за атмосферен мотор. От тук нататък следват скъпите работи с далеч по-малък ефект... Като: разширяване на смукателни и изпускателни отвори на главата, полиране на същите, нов смукателен колектор с по-широки тръби и без ръбове, по-големи клапани, по-голям дросел или отделен дросел за всеки цилиндър (като на М3) и спортни валове (не съм сигурен само дали при двойния ванус има смисъл от спортни валове).
Има и един друг момент, има неща които могат да спъват колата въпреки чипа, хедърите и спортния филтър, като например: кофти свещи или стари бобини които не дават силна искра; позапушени или пикаещи дюзи; ниско налягане на горивото заради износена помпа или стар горивен филтър; теч по вакумите.
Между другото, мерил ли си колата на Дино след тунинга, за да видиш какъв е резултата, защото усещането със задника често лъже за реалния резултата.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Някой да е слагал смукателен вал от 330 на м52б28ту или по-малък двигател?
Има ли смисъл, как се усеща колата, като пари колко излиза?
Или смукателен колектор от м54б25,30?
Кое ще е по-добрата инвестиция?
Иии весели празници!
Има ли смисъл, как се усеща колата, като пари колко излиза?
Или смукателен колектор от м54б25,30?
Кое ще е по-добрата инвестиция?
Иии весели празници!

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
HackeD написа:Някой да е слагал смукателен вал от 330 на м52б28ту или по-малък двигател?
Има ли смисъл, как се усеща колата, като пари колко излиза?
Или смукателен колектор от м54б25,30?
Кое ще е по-добрата инвестиция?
Иии весели празници!
и двете са правени от Тоши Рейсинг (Монтана)
има смисъл

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BMW-e46-320i
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: BMW e46 GTR
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Заглавие: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ 
Мерси за бързият и изчерпателен отговор колега
. И аз си мисля да направя нещо с дроселите (6 дросела за всеки цилиндър). Някой правил ли го е, има ли ефект и заслужава ли си парите да се направи това нещо?

RagingHornet написа:BMW-e46-320i написа:Здравейте колеги, да започна и аз... Колата ми е бмв е46 320и м52б20ту сложих спортен конусен филтър, спортни плетени изпускателни колектори,махнал съм катализаторите и чип. Въпроса ми е как мога да я поизпъна още колата .. ? Мерси предварително.
Поздрави
Мисля, че това което си направил до тук ти дава максималния резултат в пари/коне за атмосферен мотор. От тук нататък следват скъпите работи с далеч по-малък ефект... Като: разширяване на смукателни и изпускателни отвори на главата, полиране на същите, нов смукателен колектор с по-широки тръби и без ръбове, по-големи клапани, по-голям дросел или отделен дросел за всеки цилиндър (като на М3) и спортни валове (не съм сигурен само дали при двойния ванус има смисъл от спортни валове).
Има и един друг момент, има неща които могат да спъват колата въпреки чипа, хедърите и спортния филтър, като например: кофти свещи или стари бобини които не дават силна искра; позапушени или пикаещи дюзи; ниско налягане на горивото заради износена помпа или стар горивен филтър; теч по вакумите.
Между другото, мерил ли си колата на Дино след тунинга, за да видиш какъв е резултата, защото усещането със задника често лъже за реалния резултата.
Мерси за бързият и изчерпателен отговор колега

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Що не си купиш 330?!Евтин тунинг на астматик няма,дето се казва,no replacement for displacement 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Gqbriel написа:Що не си купиш 330?!Евтин тунинг на астматик няма,дето се казва,no replacement for displacement
Ми защото не искам да гори масло, да са умрели 30 коня, да имам проблем с цилиндрите и тн... Засега с колекторите и генерацията вървя на задната врата на 330 с колектори и генерация ии затова се обезмисля поне знам, че колата ми е перфектна.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани