Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 03 Дек 2015, 1:27

chris_barnes написа:Конски сили на колелата са.

Нещо 212кс на мотор,силно ме съмнява тоя резултат...на 2.0д..минава границата на здравото.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 03 Дек 2015, 6:17

Резултата е около 190кс на мотора.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 03 Дек 2015, 9:10

chris_barnes написа:Резултата е около 190кс на мотора.

Явно смята по-малки загуби от това,което гледам аз :dunno: но като резултат е :lalala:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от choio » 03 Дек 2015, 9:18

Колеги без да се заяждам или нешо от сорта...на колега от форума на това дино колата му беше дала 270 к.с на колелата а на маднес 260 на мотор...разликата е меко казано покъртителна...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 03 Дек 2015, 10:40

choio написа:Колеги без да се заяждам или нешо от сорта...на колега от форума на това дино колата му беше дала 270 к.с на колелата а на маднес 260 на мотор...разликата е меко казано покъртителна...


На въпросното дино колата на Лака Шопов (Атанас Милков) даде 198 конски сили на колелата с която ОПУКА половин София... с тази разлика, която даваш искаш да кажеш, че колата му е 190 коня на мотор и бие 290 коня дизел мерен в Madness ... шанс, а? :mhihi:

без да се заяждам - дал си НЕОСНОВАТЕЛЕН аргумент :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от choio » 03 Дек 2015, 10:51

vicho написа:
choio написа:Колеги без да се заяждам или нешо от сорта...на колега от форума на това дино колата му беше дала 270 к.с на колелата а на маднес 260 на мотор...разликата е меко казано покъртителна...


На въпросното дино колата на Лака Шопов (Атанас Милков) даде 198 конски сили на колелата с която ОПУКА половин София... с тази разлика, която даваш искаш да кажеш, че колата му е 190 коня на мотор и бие 290 коня дизел мерен в Madness ... шанс, а? :mhihi:

без да се заяждам - дал си НЕОСНОВАТЕЛЕН аргумент :yes:


Ок аз ти казвам какви данни дава кола 330д със стокова турбина и нормален софтуер....на това дино ...нищо против данните на колегите. Това е факт и графиката съм гледал....момчето се смя много...вика карам мега бърз дизел...може да е била моментна грешка..но е факт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от DiGital » 03 Дек 2015, 19:46

EURO4 ли е колата?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 03 Дек 2015, 23:09

Не съм сигурен, произведена е Декември 2003г. 6 скорости.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 24.02.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW e46
Мечтае да кара: BMW e46 GTR

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от BMW-e46-320i » 23 Дек 2015, 17:19

Здравейте колеги, да започна и аз... Колата ми е бмв е46 320и м52б20ту сложих спортен конусен филтър, спортни плетени изпускателни колектори,махнал съм катализаторите и чип. Въпроса ми е как мога да я поизпъна още колата .. ? Мерси предварително.
Поздрави :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 24.11.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW 330Ci
Мечтае да кара: Много са!
Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от RagingHornet » 23 Дек 2015, 21:30

BMW-e46-320i написа:Здравейте колеги, да започна и аз... Колата ми е бмв е46 320и м52б20ту сложих спортен конусен филтър, спортни плетени изпускателни колектори,махнал съм катализаторите и чип. Въпроса ми е как мога да я поизпъна още колата .. ? Мерси предварително.
Поздрави :bchug:


Мисля, че това което си направил до тук ти дава максималния резултат в пари/коне за атмосферен мотор. От тук нататък следват скъпите работи с далеч по-малък ефект... Като: разширяване на смукателни и изпускателни отвори на главата, полиране на същите, нов смукателен колектор с по-широки тръби и без ръбове, по-големи клапани, по-голям дросел или отделен дросел за всеки цилиндър (като на М3) и спортни валове (не съм сигурен само дали при двойния ванус има смисъл от спортни валове).

Има и един друг момент, има неща които могат да спъват колата въпреки чипа, хедърите и спортния филтър, като например: кофти свещи или стари бобини които не дават силна искра; позапушени или пикаещи дюзи; ниско налягане на горивото заради износена помпа или стар горивен филтър; теч по вакумите.

Между другото, мерил ли си колата на Дино след тунинга, за да видиш какъв е резултата, защото усещането със задника често лъже за реалния резултата.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от HackeD » 24 Дек 2015, 13:50

Някой да е слагал смукателен вал от 330 на м52б28ту или по-малък двигател?
Има ли смисъл, как се усеща колата, като пари колко излиза?

Или смукателен колектор от м54б25,30?
Кое ще е по-добрата инвестиция?

Иии весели празници! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 24 Дек 2015, 16:54

HackeD написа:Някой да е слагал смукателен вал от 330 на м52б28ту или по-малък двигател?
Има ли смисъл, как се усеща колата, като пари колко излиза?

Или смукателен колектор от м54б25,30?
Кое ще е по-добрата инвестиция?

Иии весели празници! :)


и двете са правени от Тоши Рейсинг (Монтана)

има смисъл :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 24.02.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW e46
Мечтае да кара: BMW e46 GTR

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от BMW-e46-320i » 24 Дек 2015, 17:42

Заглавие: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

RagingHornet написа:
BMW-e46-320i написа:Здравейте колеги, да започна и аз... Колата ми е бмв е46 320и м52б20ту сложих спортен конусен филтър, спортни плетени изпускателни колектори,махнал съм катализаторите и чип. Въпроса ми е как мога да я поизпъна още колата .. ? Мерси предварително.
Поздрави :bchug:


Мисля, че това което си направил до тук ти дава максималния резултат в пари/коне за атмосферен мотор. От тук нататък следват скъпите работи с далеч по-малък ефект... Като: разширяване на смукателни и изпускателни отвори на главата, полиране на същите, нов смукателен колектор с по-широки тръби и без ръбове, по-големи клапани, по-голям дросел или отделен дросел за всеки цилиндър (като на М3) и спортни валове (не съм сигурен само дали при двойния ванус има смисъл от спортни валове).

Има и един друг момент, има неща които могат да спъват колата въпреки чипа, хедърите и спортния филтър, като например: кофти свещи или стари бобини които не дават силна искра; позапушени или пикаещи дюзи; ниско налягане на горивото заради износена помпа или стар горивен филтър; теч по вакумите.

Между другото, мерил ли си колата на Дино след тунинга, за да видиш какъв е резултата, защото усещането със задника често лъже за реалния резултата.


Мерси за бързият и изчерпателен отговор колега :bchug: . И аз си мисля да направя нещо с дроселите (6 дросела за всеки цилиндър). Някой правил ли го е, има ли ефект и заслужава ли си парите да се направи това нещо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 24 Дек 2015, 20:53

Що не си купиш 330?!Евтин тунинг на астматик няма,дето се казва,no replacement for displacement ;)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от HackeD » 24 Дек 2015, 22:30

Gqbriel написа:Що не си купиш 330?!Евтин тунинг на астматик няма,дето се казва,no replacement for displacement ;)



Ми защото не искам да гори масло, да са умрели 30 коня, да имам проблем с цилиндрите и тн... Засега с колекторите и генерацията вървя на задната врата на 330 с колектори и генерация ии затова се обезмисля поне знам, че колата ми е перфектна. :)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook