Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от choio » 11 Ное 2015, 13:02

virtualchild написа::kuku:
Гледам колеги цените на хибридна турбина за 2000 евро и цента на голяма турбина и се чудя защо въобще хората се занимават с това нещо.
Хибрида ти прави 300 кончета, а една нова турбина за 800 евро може да направи 1000 кончета.

http://www.hybridturbos.com/shop/bmw-turbos/bmw-330d-3-0-m57-e46/md537-stage-1-turbo-bmw-330d-x3/

http://www.turbozentrum.de/en/turbos-co/borgwarner-airwerks/s400sx4-turbo/borgwarner-airwerks-s400sx4-turbo-171701/a-29021/
:mrgreen:


Колега хората се занимават с хибриди зашото 2260 турбината на 330 д е най голямата в класа си с променлива геометрия и няма как да сложиш по голяма щото просто няма....другата която си показал вероятно няма да стане на 330 д защото не е с променлива геометрия....и въобще не е за тая кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 11 Ное 2015, 16:22

Колега, по принцип има разлика от турбина за дизелов автомобил до такава за бензинов. Друго което трябва да се знае е - не винаги колкото повече- толкова повече е приложимо. Идеята на хибридното турбо (поне според моите разсъждения) е да запазиш кривата на мощността (запазвайки топлата част на турбината) и увеличавайки дебита на свеж въздух (увеличавайки компресорната част). Или иначе казано - колата да става за каране, а не да има 1000 коня в работен диапазон от 800 оборота.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от PolandBall » 11 Ное 2015, 17:19

Хора, да попитам, преди или след римап на ECU сменя ли се нещо по-колата? По-ходова част например?
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.08.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
Мечтае да кара: ALL ///M
Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от svt » 15 Ное 2015, 0:53

Днес закачих спортните колектори на 325-цата. Ефекта е много добър. Много по-силен ряз на всяка скорост. :yes: :driving: Надявам се след чипа да има още малко разлика във високите. Ще споделя във вторник и за него.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.08.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
Мечтае да кара: ALL ///M
Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от svt » 19 Ное 2015, 13:06

Такаа вече със чип и спортни колектори. Колата е съвсем друга. След чипа стана много по-добре във всички обороти и вече лютеницата продължава до 7000 оборота :oops: :lalala: . Преди ремапа 4-та скорост 190. След ремапа 4-та 215 :X Промени се и прекъсвача стана в пъти по бърз. Генерацията след колекторите не съм променял - оставих си всички гърнета и мисля че няма нужда да отпушва повече. Успех на всички, но да знаете че без да смените колекторите със спортни ремапа не се усеща чак толкова. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.09.2015
Пол: Мъж

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от joro95 » 29 Ное 2015, 16:14

Има ли смисъл от K&N филтър и трябва ли да е изолиран с кутия


Sent from my PAP7600DUO using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от virtualchild » 30 Ное 2015, 11:01

Конкретно за 330 дизел не ми хареса резултата от K&N. Предпочитам Bosch хартиен филтър.
:D

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Lenco » 30 Ное 2015, 11:13

joro95 написа:Има ли смисъл от K&N филтър и трябва ли да е изолиран с кутия


Sent from my PAP7600DUO using Tapatalk

Не знам дали има файда, но знам, че без кутия (CAI), нещата са по-лоши от оригиналния.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 30 Ное 2015, 11:29

Спортен филтър на дизел - твърдо нйе! Доказано ненужна и проблемна инвестиция - получават се дупки в оборотите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 30 Ное 2015, 11:33

chris_barnes написа:Спортен филтър на дизел - твърдо нйе! Доказано ненужна и проблемна инвестиция - получават се дупки в оборотите.


кажи за твоя ремап, остави филтъра :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 30 Ное 2015, 22:53

А, какво да казвам, в сряда живот и здраве ще пусна графиката :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 02 Дек 2015, 20:01

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 02 Дек 2015, 20:51

бах таа 20-ска :shock: :bowdown:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bioz » 02 Дек 2015, 22:24

chris_barnes написа:Изображение


Това к.с. ли са или киловати?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 02 Дек 2015, 22:37

Конски сили на колелата са.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook