Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
проблема не е в клапана (не че не се разваля) а в самата помпа и трябва да се разгобява и нещата стават по сложни, имам около 50бр. клапани втора употреба и ако му трябва на някой да свирка. Но пак казвам че проблема не е само в клапана и не си давайте парите, може срещу определена сума да се отремонтира цялата помпа без значение какво и е.
за повече инфо на ЛС
за повече инфо на ЛС
wmb написа:проблема не е в клапана (не че не се разваля) а в самата помпа и трябва да се разгобява и нещата стават по сложни, имам около 50бр. клапани втора употреба и ако му трябва на някой да свирка. Но пак казвам че проблема не е само в клапана и не си давайте парите, може срещу определена сума да се отремонтира цялата помпа без значение какво и е.
за повече инфо на ЛС
Горе долу каква е сумата колега тия тармъци ми искат около 1000 лв много ми се виждат

- pl_men
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Kavarna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 99
Колата ми е 320 д 99.Ще бъда много благодарен ако някой от колегите може да ми каже номера на "патрончето" в дебитомера,защото при мен се оказа,че е сменяно(произведено е 2004),номера е F00C2G2047.Странното е ,че като напиша този номер в гугъла излиза,че е за ауди 2.5 тди.Възможно ли е да ми е сложен дебитомер за по голям двигател с някакви промени на софтуера?
Един приятел има ауди 2.5 тди без проблеми с мощноста,мога ли да изпробвам неговия дебитомер?
Един приятел има ауди 2.5 тди без проблеми с мощноста,мога ли да изпробвам неговия дебитомер?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
pl_men написа:Колата ми е 320 д 99.Ще бъда много благодарен ако някой от колегите може да ми каже номера на "патрончето" в дебитомера,защото при мен се оказа,че е сменяно(произведено е 2004),номера е F00C2G2047.Странното е ,че като напиша този номер в гугъла излиза,че е за ауди 2.5 тди.Възможно ли е да ми е сложен дебитомер за по голям двигател с някакви промени на софтуера?
Един приятел има ауди 2.5 тди без проблеми с мощноста,мога ли да изпробвам неговия дебитомер?
Този китайски и няма нужда от програиране. Иначе наистина може да се сложи този от 2,5ТДИ на 136коня
- pl_men
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Kavarna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 99
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Колеги и аз имам същия проблем с забиването , ходих на диагностика и ми казаха да сменя електомагнитнич клапан , днес смених прословутия клапан и чувствам значително подобрение но пак усещам леко спъване, и ми се ще да сменя и АГР клапана , само искам да ми обясните каде по точно се намира
, и в крайна сметка по добре ли е той да се изолира?

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Остави АГР-а, а си смени дебитомера и карай съвсем друга кола. Ел.клапана и аз го смених първи, но истинската разлика дойде, след новия дебитомер!
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Ония ден си свлях радиаторчето на горивото беше много мръсно и не минаваше въздух през него почистих го и видях че е пукнато сега съм го премахнал и разлика във вървенето сякаш няма 

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Вече е хладно времето, разлика може да има лятото в големите жеги. Сега няма защо да я охлаждаш нафтата.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Даже след някой друг месец може да го замениш с нагревател, да пали по-лесно.





- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Значи момета и аз искам да дам своя глас в полза на смяна на ел. клапана на турбото, ако колата ви за бива между 2500 и 3500 оборота и ви се струва, че не върви достатъчо за 136 коня.
Как стояха нещата при мен...
1. Колата много пушеше и на празен ход и при подаване на газ. Изчистих AGR-a и спря да пуши.
2. При подаване на газ в ниските обороти / м/у 1500 и 2000/ беше много зле и много мислеше.
3. След 2500 до 3500 ту набираше бързо, ту прекъсваше.
След смяната на ел. клапана на турбото /169.20 от Дару Кар/ вече няма прекъсване. Освен това колата върви мноооооого повече във високите обороти. Направо ме е страх да подавам газ докрай с изключено ASC в града
. При смяната му забелязах, че дебитомера ми е на BOSCH 0 928 400 527. Явно е сменян, така че не го пипах изобщо. Катализаторите ми си стоят.
Освен това когато откача AGR-a не намирам разлика във вървежа.Някой казват, че при ниските колата ще е по- пъргава, но не го усещам, така че си карам с него. Дори колата пуши малко повече с изолиран EGR, отколкото с изчистен. Не знам защо. Ще го чистя един, два пъти в годината и така...
Ем тва е и успех.
Ааааа благодаря на всички, които са писали в темата. Спестихте ми 80 лева за диганостика в Дару Кар, пък и дали щяха да уцелят проблема отведнъж, не знам
Как стояха нещата при мен...
1. Колата много пушеше и на празен ход и при подаване на газ. Изчистих AGR-a и спря да пуши.
2. При подаване на газ в ниските обороти / м/у 1500 и 2000/ беше много зле и много мислеше.
3. След 2500 до 3500 ту набираше бързо, ту прекъсваше.
След смяната на ел. клапана на турбото /169.20 от Дару Кар/ вече няма прекъсване. Освен това колата върви мноооооого повече във високите обороти. Направо ме е страх да подавам газ докрай с изключено ASC в града

Освен това когато откача AGR-a не намирам разлика във вървежа.Някой казват, че при ниските колата ще е по- пъргава, но не го усещам, така че си карам с него. Дори колата пуши малко повече с изолиран EGR, отколкото с изчистен. Не знам защо. Ще го чистя един, два пъти в годината и така...
Ем тва е и успех.
Ааааа благодаря на всички, които са писали в темата. Спестихте ми 80 лева за диганостика в Дару Кар, пък и дали щяха да уцелят проблема отведнъж, не знам

- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Здравейте,колеги!Имам същия проблем със "забиване" на колата,но не е всеки път и не е за постоянно,а когато бимата реши.Четох много по тая тема,много мнения с едни и същи факти,та тръгнах по майстори да питам как се оправят тия неща.Моята логика ми казваше,че нещо ако е развалено-проблема ще е постоянен,а не е така.Последните 2 пъти това забиване се оправяше,като по време на движение изключвам от скорост и подавам газ до 'дупка'-след това колата се отпушва,върви нормално до....следващия път.Има един сервиз до затвора във Варна /кръстил се е 'БОШ'/и човека,който прегледа колата,каза че това с изолацията на АГР-а не е правилно и не е разрешение.АГР-а работи по повторно изгаряне на изгорелите газове /това заради екологията/,но работи само,когато колата е спряла.Когато е в движение,този клапан се затваря и не работи докато не спреш пак-например на светофар.Освен това системата е достатъчно интлигентна и с изолирането на клапана се трупа грешка в компа и съответно работата на двигателя се променя.Всички,при които ходих,са с едно и също мнение,но го обясняват по различен начин /освен "майсторите",които не знаят какъв е проблема и започват да импровизират и съветват да се сменят някои от частите/.Но пък съветват/компетентните,не "импотентните"/1-во да се почистят колектори и турбо,АГР,а след това да се сменят ако има нужда дебитомер,електромагнитни клапани и т.н.Факт е,че дизела при градско се задръства и трябва да се 'поотпуши',когато има възможност на по-ниските предавки някой път да се напъне колата до 4000-4500 об.Има вероятност да се е откъртило нещо от нагара при някой от предните спирания на светофар и някоя саждичка да заседне на неподходящо място и до 'издухването' да прави "киляви".Дано е полезно това,което написах!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
извинявасе за въпроса но при по рязко тръгване имам едно заглъхване и слет това тръгва да върви и после на 2 скорост до 80кл и заглъхва и на 3 е така далие от дебитомера това чудо
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Много вероятно!
П.с. Кажи все пак дали е бензин или дизел колата.
П.с2. Тая тема е безсмъртна
П.с. Кажи все пак дали е бензин или дизел колата.
П.с2. Тая тема е безсмъртна

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Dimitroff написа:Много вероятно!
П.с. Кажи все пак дали е бензин или дизел колата.
П.с2. Тая тема е безсмъртна
Все ще има нови собственици на Е46



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани