Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 25 Окт 2015, 13:30

chris_barnes написа:Преди 2-3 страници колегата JanTonko е обяснил, че ако се направи качествено софтуерно автомобила няма проблеми със загряването и не би трябвало да има разлика със/без ЕГР.

Това имах предвид,за доста хора мапа е само гориво и махане на лимитъри - да ама не :)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Zagy » 26 Окт 2015, 16:41

Gqbriel написа:
chris_barnes написа:Преди 2-3 страници колегата JanTonko е обяснил, че ако се направи качествено софтуерно автомобила няма проблеми със загряването и не би трябвало да има разлика със/без ЕГР.

Това имах предвид,за доста хора мапа е само гориво и махане на лимитъри - да ама не :)

Абе доста хора все още като чуят за чип и си представят оксиженист с маска, който реже, дупчи, пробива и заварява някакви платки и компоненти в някаква кутия на мотора и хоп! - чип! :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от HackeD » 26 Окт 2015, 17:53

image.jpeg


Днес замерихме моята кочина, резултатите се виждат хареса ми какво изкара, пробвахме с един конусен филтър като цяло разбрах, че от тях смисъл няма... 10 нютона и някви коне надолу между 2000 - 3500об. Пича вика изчислено си е с кутията карай си така.

Колата е с разплетени колектори и генерация от 330 с катализаторите. :yes:

П.п на газ изкара 161кс. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Nickelback » 26 Окт 2015, 18:54

Добре е. MAHA-та е модерна работа, очевидно интерсно инфо вади, жалко че не са го конфигурирали да го показва цялото...

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.08.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
Мечтае да кара: ALL ///M
Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от svt » 06 Ное 2015, 12:46

Здравейте,
Ще ползвам темата да споделя наблюдения и резултати от тунинговането на една от моита каляски (BMW E46 325ci). За сега е замислено да се сложат спортни колектори + ремап :oops: . Днес я оставих за слагането на колекторите като ми се обясни, че след свалянето на катализаторите от 4-те сонди ще бъдат оставени само 2 тъй като другите 2 следят само за състоянието на катализаторите. Следователно пак ще се наложи софтуерна намеса. Колекторите ще се увият с термо лента за да се намали температурата около тях, защото са стоманени ,а не чугунени и отделят повечко топлина. За начало преди ремапа ще сменя свещите и датчик разпределителен вал/изпускателен. След първоначалния ремап ще трябва да покарам 500-1000км за да се адаптира чипа (не знам колко е логично, но както и да е) и след това отивам на dyno за изпипване и ще споделя резултатите. Поздрави и успех :yes: Браво на Zagy за темата. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 07 Ное 2015, 13:50

Не ги разбирам много БМВтата май, ама това с адаптирането не ми звучи реално. И какъв ще е тоя ремап без дино - само на пътя с datalogging?
Ако не си навивал термолента до сега - използвай гумени ръкавици и мокри лентата като я навиваш.
п.с. Като монтираш термолентата и сложите колекторите е нормално на първо палене да пуши лентата - обгаря. Бъди търпелив, ще отмине.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.08.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
Мечтае да кара: ALL ///M
Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от svt » 07 Ное 2015, 15:26

Да разбрах че ще обгаря от началото и ще мирише лошо, но да това отминава. Явно майсторчето ми е казал аз да се адаптирам дали върви добре или не :lol: и да преценя за диното, но определено ще се ходи.

На кратко някой знае ли дали генерацията да я оставя огигиналната до крайното гърне без катализаторите или е добре да махна още някое от средните? :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 21.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: E46 320D
2002

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от milenski75 » 08 Ное 2015, 9:48

20151103_174112_HDR.jpg


Здравейте колеги,ще помоля по запознатите колеги да споделят мнения относно тази графика:
Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 08 Ное 2015, 10:37

Графиката е на Шкода Октавия. Съдейки по кривата това е графика на мощността. Не се виждат обаче стойностите. Доста сте оптимизирали работният диапазон, което е хубаво. Каква обаче е целта на мнението?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 08 Ное 2015, 10:47

chris_barnes написа:Графиката е на Шкода Октавия. Съдейки по кривата това е графика на мощността. Не се виждат обаче стойностите. Доста сте оптимизирали работният диапазон, което е хубаво. Каква обаче е целта на мнението?

И аз това се чудя,каква е целта на показане на Nm кривата...с колко гориво отгоре е ,като гледам,ще на максимума почти?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.09.2015
Пол: Мъж

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от joro95 » 11 Ное 2015, 2:56

Напишете нещо за какъв ще е ефекта като се турбинира 1,8 118 коня и изисква ли се мн преработка

Sent from my PAP7600DUO using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 11 Ное 2015, 9:44

joro95 написа:Напишете нещо за какъв ще е ефекта като се турбинира 1,8 118 коня и изисква ли се мн преработка


за 5000лв (най-тънко) получаваш още 100 коня

преработка ... чак пък много - има няма 1-2 месеца работа (ако са експедитивни)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от chris_barnes » 11 Ное 2015, 10:25

joro95 написа:Напишете нещо за какъв ще е ефекта като се турбинира 1,8 118 коня и изисква ли се мн преработка

Sent from my PAP7600DUO using Tapatalk


Вичката се опитва да ти намекне че няма голям смисъл. Много по-добре е да пуснеш в коша 3 литра двигател.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.09.2015
Пол: Мъж

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от joro95 » 11 Ное 2015, 11:22

Ок мерси

Sent from my PAP7600DUO using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от virtualchild » 11 Ное 2015, 11:40

:kuku:
Гледам колеги цените на хибридна турбина за 2000 евро и цента на голяма турбина и се чудя защо въобще хората се занимават с това нещо.
Хибрида ти прави 300 кончета, а една нова турбина за 800 евро може да направи 1000 кончета.

http://www.hybridturbos.com/shop/bmw-turbos/bmw-330d-3-0-m57-e46/md537-stage-1-turbo-bmw-330d-x3/

http://www.turbozentrum.de/en/turbos-co/borgwarner-airwerks/s400sx4-turbo/borgwarner-airwerks-s400sx4-turbo-171701/a-29021/
:mrgreen:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook