Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте. Обмислям да си взема бмв обаче не съм много в час с тази марка. Реших да ви попитам за мнения .. Насочил съм се към 318 143 к.с. след 2002 год. Та въпроса ми е дали е добър двигател и скъпа ли е поддръжката? Рових из форума обаче за този мотор не намерих тема. Благодаря ви предварително.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Търси N42 и ще намериш, има доста 

Never mistake motion for action...
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
toshhkata написа:Здравейте. Обмислям да си взема бмв обаче не съм много в час с тази марка. Реших да ви попитам за мнения .. Насочил съм се към 318 143 к.с. след 2002 год. Та въпроса ми е дали е добър двигател и скъпа ли е поддръжката? Рових из форума обаче за този мотор не намерих тема. Благодаря ви предварително.
Аз лично не те съветвам да си вземаш точно този мотор (от опит го казвам). Доста проблемен и капризен агрегат е: Проблеми с обтегачите на веригите, с моторчето на валвтроника, с течове по вакуум помпата, харчи масло (доста). Иначе е иконимичен и що годе добър като динамика.
- oldirtydog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 8.03.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
luizov написа:toshhkata написа:Здравейте. Обмислям да си взема бмв обаче не съм много в час с тази марка. Реших да ви попитам за мнения .. Насочил съм се към 318 143 к.с. след 2002 год. Та въпроса ми е дали е добър двигател и скъпа ли е поддръжката? Рових из форума обаче за този мотор не намерих тема. Благодаря ви предварително.
Аз лично не те съветвам да си вземаш точно този мотор (от опит го казвам). Доста проблемен и капризен агрегат е: Проблеми с обтегачите на веригите, с моторчето на валвтроника, с течове по вакуум помпата, харчи масло (доста). Иначе е иконимичен и що годе добър като динамика.
Братле обясни защо ти харчи масло колата ? защото не е поддържана ли .. така като каже някой ....ще ти кажа и моите наблюдения ,преди 7 месеца си взех комби 2003 фейслифт 115 коня N42.. да имах проблем с маслото пробвах 2 вида гореше го....преди месец сменихме гумичките на клапаните доста сложно да и оттогава грам не е пипнала маслото а карам с 5в30 където литъра е 26 лева....и отделно сменихме няколко о пръстена където видяхме малки течове....затова ти казвам че ако не е гледана хубаво да ще ти гори масло ако си я оправиш няма...други проблеми по двигателя нямам никакви дори и сложих газов инжекцион и се държи доста прилично и там е малко филм настройката но нямам ядове засега

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43khjn
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43khjn
Какво, ще кажете за тези двете, км не са важни. Във Велико Търново някой знае ли читав сервиз където да могат да я погледнат (някак си по-добре ми изглежда). Газта не е определяща, тази кола ще се кара около 5000 - 6000 годишно.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43khjn
Какво, ще кажете за тези двете, км не са важни. Във Велико Търново някой знае ли читав сервиз където да могат да я погледнат (някак си по-добре ми изглежда). Газта не е определяща, тази кола ще се кара около 5000 - 6000 годишно.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
sin_fen написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11493291536937426&slink=43khjn
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43khjn
Какво, ще кажете за тези двете, км не са важни. Във Велико Търново някой знае ли читав сервиз където да могат да я погледнат (някак си по-добре ми изглежда). Газта не е определяща, тази кола ще се кара около 5000 - 6000 годишно.
Черната я гледам от известно време, преди беше 5800. Хубаво я провери, ако се спреш на нея.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
madafaka_donkele написа:sin_fen написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11493291536937426&slink=43khjn
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=43khjn
Какво, ще кажете за тези двете, км не са важни. Във Велико Търново някой знае ли читав сервиз където да могат да я погледнат (някак си по-добре ми изглежда). Газта не е определяща, тази кола ще се кара около 5000 - 6000 годишно.
Черната я гледам от известно време, преди беше 5800. Хубаво я провери, ако се спреш на нея.
Много киселяшка ми изглежда нещо - лично мнение.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
oldirtydog написа:luizov написа:toshhkata написа:Здравейте. Обмислям да си взема бмв обаче не съм много в час с тази марка. Реших да ви попитам за мнения .. Насочил съм се към 318 143 к.с. след 2002 год. Та въпроса ми е дали е добър двигател и скъпа ли е поддръжката? Рових из форума обаче за този мотор не намерих тема. Благодаря ви предварително.
Аз лично не те съветвам да си вземаш точно този мотор (от опит го казвам). Доста проблемен и капризен агрегат е: Проблеми с обтегачите на веригите, с моторчето на валвтроника, с течове по вакуум помпата, харчи масло (доста). Иначе е иконимичен и що годе добър като динамика.
Братле обясни защо ти харчи масло колата ? защото не е поддържана ли .. така като каже някой ....ще ти кажа и моите наблюдения ,преди 7 месеца си взех комби 2003 фейслифт 115 коня N42.. да имах проблем с маслото пробвах 2 вида гореше го....преди месец сменихме гумичките на клапаните доста сложно да и оттогава грам не е пипнала маслото а карам с 5в30 където литъра е 26 лева....и отделно сменихме няколко о пръстена където видяхме малки течове....затова ти казвам че ако не е гледана хубаво да ще ти гори масло ако си я оправиш няма...други проблеми по двигателя нямам никакви дори и сложих газов инжекцион и се държи доста прилично и там е малко филм настройката но нямам ядове засега
Аз пък понеже никога не съм имал N42 (и не съм карал), съветвам всички колеги, които мислят да си купуват е46 да подминават подобни мнения. Ако имаш безброй оплаквания от N42, защо да не си купиш М43? Нямало да е фейслифтова колата, много важно, едната на 15, другата на 18 години. Преди 4 години аз направих грешката да повярвам на подобни мнения за М54 и нещата се оправиха чак когато го смених с М52.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Въпрос и на ексемпляр е. Търкалях 5-6 години n42 и освен харча на масло с друго не съм имал ядове и като цяло бях доволен от него.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Tunturi написа:Въпрос и на ексемпляр е. Търкалях 5-6 години n42 и освен харча на масло с друго не съм имал ядове и като цяло бях доволен от него.
Ако си го купил преди 5-6-7 години шанса да попаднеш на читав екземпляр, е малко по-голям от сега, пък разхода на масло не ми се вижда малък проблем, но виждам вече не е модерно да се говори за това, като за проблем.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Мислех си за 3.0 дизел ръчка , но поддръжката ми се струва скъпичка. Та затова се хвърлих на 318 143 коня и мисля от германия да ходя дс си взема .. и явно този е проблемния двигател n42 с което не съм в час.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
N.Atanasow написа:efren написа:N.Atanasow написа:Здравейте,
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
Забрави м54-ката и си вземи м52туб28 и 2000 лева ще ти паснат идеално и ще останеш доволен. Ако разбира се не вземеш някой мъртвец, но с тези пари би трябвало да се получи, стига да не полудееш по филма навигация/м-пакет/алкантара/19-ки/пък и да е жива/пък за 6500. Тази поне е с регистрация и може да се пробва и заведе до сервиз. Естествено първо гледаш да не е обръщалка.
Екстрите не са ми от висок приоритет, пък и винаги може да се добавят на по-късен етап. По-важно, за мен, е да е технически изрядна. И аз съм на мнение, че 328 е по-добре, но просто няма купе, което да ми харесва в cars/mobile. Ако ми предложите конкретни обяви ще съм много благодарен.
Кое точно му е ПО-ДОБРОТО? Че М52Б28 умира след 5500 оборота или че го има само в пре фейс 46ци с два милиарда детски болести. Аман от форумни легенди. Вземи направо М10Б16 ли там как се води Москвича, че най-здрав.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
acho.rs написа:N.Atanasow написа:efren написа:N.Atanasow написа:Здравейте,
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
Забрави м54-ката и си вземи м52туб28 и 2000 лева ще ти паснат идеално и ще останеш доволен. Ако разбира се не вземеш някой мъртвец, но с тези пари би трябвало да се получи, стига да не полудееш по филма навигация/м-пакет/алкантара/19-ки/пък и да е жива/пък за 6500. Тази поне е с регистрация и може да се пробва и заведе до сервиз. Естествено първо гледаш да не е обръщалка.
Екстрите не са ми от висок приоритет, пък и винаги може да се добавят на по-късен етап. По-важно, за мен, е да е технически изрядна. И аз съм на мнение, че 328 е по-добре, но просто няма купе, което да ми харесва в cars/mobile. Ако ми предложите конкретни обяви ще съм много благодарен.
Кое точно му е ПО-ДОБРОТО? Че М52Б28 умира след 5500 оборота или че го има само в пре фейс 46ци с два милиарда детски болести. Аман от форумни легенди. Вземи направо М10Б16 ли там как се води Москвича, че най-здрав.
Ту мотора е по добър от м54 и това се е доказало с времето.
За милиони-няма закони.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
acho.rs написа:N.Atanasow написа:efren написа:N.Atanasow написа:Здравейте,
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
Забрави м54-ката и си вземи м52туб28 и 2000 лева ще ти паснат идеално и ще останеш доволен. Ако разбира се не вземеш някой мъртвец, но с тези пари би трябвало да се получи, стига да не полудееш по филма навигация/м-пакет/алкантара/19-ки/пък и да е жива/пък за 6500. Тази поне е с регистрация и може да се пробва и заведе до сервиз. Естествено първо гледаш да не е обръщалка.
Екстрите не са ми от висок приоритет, пък и винаги може да се добавят на по-късен етап. По-важно, за мен, е да е технически изрядна. И аз съм на мнение, че 328 е по-добре, но просто няма купе, което да ми харесва в cars/mobile. Ако ми предложите конкретни обяви ще съм много благодарен.
Кое точно му е ПО-ДОБРОТО? Че М52Б28 умира след 5500 оборота или че го има само в пре фейс 46ци с два милиарда детски болести. Аман от форумни легенди. Вземи направо М10Б16 ли там как се води Москвича, че най-здрав.
5500 оборота на м52ту се лекуват с по-малко пари отколкото разхода на масло на м54. М54 ако го караш над 5500 по добре да отваряш склад за масло. Двата милиарда детски болести се изчерпват с един заден мост.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Само че в случая не обясняваш пред блока на балъците, а в БМВ форум и в случая на човек, който кара и М52Б25ТУ и М54Б30. Разликата и между 28 и 30и е огромна. Разликата между префейс Е46 и след фейс е още по-голяма.
Моя разход на масло го имаше, защото тече като лейка от уплътненията и предишния собственик вместо да го оправи за 100лв както аз направих, е слушал професори като тебе и продаде 330ка в уникално състояние, каквато много е рядко се среща.
И явно има причина 330ка Фейс да над 10к лв а 328 да е 5-6к лв. Сега ще изброя някои от детските болести, през които сме минали всички, а още по важното е че ако не киснеш по форуми, в обикновен сервиз НИКОГА не разбират какво е, та:
-заден мост от тефлон
-управление на перката с пластмасов капак, който пуска влага, управлението полудява, но ти не разбираш защото просто бърка предавките на перката, съответно прегряването на мотора е на една ръка разстояное
-как пък казанчето за антифриз все се пука и те оставя на пътя
- да споменем и датчика за въздух - сменяш го ама ако не е бош хем работи, хем не и пишман майсторите се сбъркват какво става
-.... А DSC има ли преди фейса
- а как са "звездите" за сигурност?
Да му се не види пак влязох в тъпи спорове...
Моя разход на масло го имаше, защото тече като лейка от уплътненията и предишния собственик вместо да го оправи за 100лв както аз направих, е слушал професори като тебе и продаде 330ка в уникално състояние, каквато много е рядко се среща.
И явно има причина 330ка Фейс да над 10к лв а 328 да е 5-6к лв. Сега ще изброя някои от детските болести, през които сме минали всички, а още по важното е че ако не киснеш по форуми, в обикновен сервиз НИКОГА не разбират какво е, та:
-заден мост от тефлон
-управление на перката с пластмасов капак, който пуска влага, управлението полудява, но ти не разбираш защото просто бърка предавките на перката, съответно прегряването на мотора е на една ръка разстояное
-как пък казанчето за антифриз все се пука и те оставя на пътя
- да споменем и датчика за въздух - сменяш го ама ако не е бош хем работи, хем не и пишман майсторите се сбъркват какво става
-.... А DSC има ли преди фейса
- а как са "звездите" за сигурност?
Да му се не види пак влязох в тъпи спорове...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани