Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
cmdkick написа:На мен пък ми харесва, цената не. Коментара над моя е "търсене за какво да се хванем".
Датата на производство няма как да е Ноември 2005-та, датата на първа регистрация - да.
за съжаление сайта на гаранционния фонд е паднал (такава им е цялата работа на тия неуметници) и не можем да проверим номер на рама по регистрационен номер... не бъди сигурен в своите твърдения без рама

2-ро ... калкулацията, колко струва един автомобил е проста и зависи от субективна оценка... важното в случая е човек да може да направи тази оценка правилно...
нищо в това 320д комби не струва 9000лв, камо ли повече...
безумни истории, но пък има и хора, които изкарват пари и са готови да ги дадaт с надеждата, че всичко ще е наред (която може да не е напразна)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Tires are evil - destroy them all ...
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Добре кажете поне защо мислите не си заслужава цената да няма всички екстри и не е най добрия двигател но за мен колата е прилична и ще кажа защо смятам така. 1-во най голямото и предимство е че е 2005г(човека е описал че е дата на производство 2-ри месец 2005). Което предполага че може и да е избягала от ръждата (почти няма от автомобилите на базара без вече са си стари), но естествено трябва да се провери в сервиз като се и повдигне може и да си е раждясалник. 2-ро има история до 170 000 след тях което може да се провери по гражданската (като оправят сайта). 3-то екстрите може да не са всичките, но приличен екземпляр с поне толкова за под 6к няма дори и да е доста по дърта като години. 4-то салона изглежда запазен където и да съм гледал запазен салон или е саден или е била деснячка, то и тука не се знае дали е саден де но изглежда прилично. Отделно за дизела на е90 е наистина далеч по скъп, но зависи и кой точно двигател. Ако найстина автомобила е изряден и няма садени двигатели или да е обръщаняк и няма сериозни сблъсъци в досието му за мен цената си е съвсем в норми.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
gabela написа:http://m.mobile.bg/details/11495909418797388
Колеги какво мислите за този автомобил?
Ако някой го е гледал на живо моля да сподели!
Колата не изглежда зле, претенциите на продавача са сериозни и ако километрите са реални не звучи зле. В какво действително техническо състояние е колата - трябва да се види. Все пак парите не са никак малко, при условие, че към безбройния списък от екстри отсъстват "нови гуми", "втори комплект гуми", "втори комплект джанти", а това не са малко пари. Това за спортния характер и 150-те коня все едно не съм го видял

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
madafaka_donkele написа:gabela написа:http://m.mobile.bg/details/11495909418797388
Колеги какво мислите за този автомобил?
Ако някой го е гледал на живо моля да сподели!
Много противоречива обява. Пише Варна, пък шуменска регистрация. Пише, че я търсил над 1 година щото много държал на екстрите, пък я продава след по-малко от 3 години. Пише не са необходими инвестиции при положение, че колата не е 50 годишен музеен експонат, че някой да я купува с цел инвестиция. Пише много по-евтина поддръжка от Е90, което е далеч от истината и продавача най-вероятно не е много запознат с модела. Сефте виждам някой да пише Евро 4, като екстраЕдин път пише всички екстри, после пише може би всички екстри т.е. не си познава колата. Не разбрах кое му е спортното на 320 нафталин....комби
Също и "евтината" поддръжка
Ако решиш да си я поддържаш как си трябва е всички друго, но не и евтина. Можеш да се ориентираш по темата с цени на консумативите за модела в раздела.
Аз лично не го разбирам всичко това. Толкова нерви, труд и пари да го направиш кола(уж), сега няма забележка(уж) пък я продаваш...Най-вероятно е метнал око на опел астра, щом като Е90 му идва скъпо за поддръжка![]()
Тази кола, който я вземе или ще я плати двойно на пазарната, но ще удари джакпота със супер запазената 46-ца или ще се ушие с някакъв супер сериозен проблем, който е много умело прикрит зад цялата реклама. Аз залагам на 2-ия вариант
За кое не е запознат за лайняната верига дето е на гъза на географията на n47?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Е тя нали е на 200к км реални, не би трябвало да има проблем с веригата.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Говори за e90 че на 200к им се сменя веригата и трябва да се измъкне двигателя за да се смени. При е46 може и 500к да си ги мине зависи как е карана.efren написа:Е тя нали е на 200к км реални, не би трябвало да има проблем с веригата.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
BMW_fanboy написа:Здравейте колеги,
харесал съм едно е46 318 1998г. добре изглежда, запазено и така нататък , но собственика казва, че колата при тръгване леко тупкала, защото имала за смяна тампон на моста като твърди, че само един е за смяна от общо 4 и можело да се кара така. Искам да помоля за вашето мнение по този проблем и евентуално като отида другата седмица да я гледам колата на какво да наблегна при положение, че знам има този проблем и може ли да се разбере дали наистина е това или не е нещо по-сериозно.
viewtopic.php?f=34&t=79952
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Tunturi написа:Добре кажете поне защо мислите не си заслужава цената
не знам дали си заслужава или не, но продавача не е споменал дали и какво е сменявал по колата. Ако ще сменяш съединител, маховик, турбо, дюзи и т.н. още няколко по-скъпи неща, може да е по-добре да си вземеш кола за 6к

BMW_fanboy написа:Здравейте колеги,
харесал съм едно е46 318 1998г. добре изглежда, запазено и така нататък , но собственика казва, че колата при тръгване леко тупкала, защото имала за смяна тампон на моста като твърди, че само един е за смяна от общо 4 и можело да се кара така. Искам да помоля за вашето мнение по този проблем и евентуално като отида другата седмица да я гледам колата на какво да наблегна при положение, че знам има този проблем и може ли да се разбере дали наистина е това или не е нещо по-сериозно.
Здравей колега, имай предвид, че тупкането може да е от много неща. Най-лошото от които е откъсването на задния мост. При 318 е малко вероятно, но не е невъзможно. Иначе други възможни причини са, както ти е казал собственика, тампоните на задния мост, които се сменяват доста кофти и повечето сервизи не биха се изкефили на такъв ремонт. Тампоните на диференциала също в повечето случаи са заминали, дори и да не са причината за тропането. Добре е да можеш да я видиш отдолу докато някой превключва скорстите и може да забележиш къде идва местенето. Прегледай покрай двигателя да няма течове и да работи равномерно. Пробвай климатика и ако всичко е окей взимай. Това е лесна кола за поддръжка и безпроблемна. Добре ще е след покупката да и подновиш охладителната система, ако предишния собственик не спомене нищо за това. След това си цар


- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Някой виждал ли е тази кола на живо http://www.mobile.bg/11498773335425728 ?
От Габрово съм и си търся ново (старо
) Е46 , на снимките виждам, че вратата май е пребоядисвана, нещо и предната броня е поразкачена.
Ако на някой от София му се занимава и има път покрай тази автокъща нека я погледне и да ми напише как е колата поне визуално. За предното си е46 обиколих страната по огледи на коли, които на снимки са "перфектни".
От Габрово съм и си търся ново (старо

Ако на някой от София му се занимава и има път покрай тази автокъща нека я погледне и да ми напише как е колата поне визуално. За предното си е46 обиколих страната по огледи на коли, които на снимки са "перфектни".
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Tunturi написа:Говори за e90 че на 200к им се сменя веригата и трябва да се измъкне двигателя за да се смени. При е46 може и 500к да си ги мине зависи как е карана.efren написа:Е тя нали е на 200к км реални, не би трябвало да има проблем с веригата.
Първите години е90 е със същият двигател като при е46 и няма драми с веригите. Та поддръжката на е90 не е много по-различна от тази на е46 ако става дума за коли с М47/М57.
Относно въпросната кола - скъпичка е, но може би си заслужава да се види на място ако човек е навит на 320-ка за около 9к.
- N.Atanasow
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.01.2015
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте,
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
N.Atanasow написа:Здравейте,
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
Забрави м54-ката и си вземи м52туб28 и 2000 лева ще ти паснат идеално и ще останеш доволен. Ако разбира се не вземеш някой мъртвец, но с тези пари би трябвало да се получи, стига да не полудееш по филма навигация/м-пакет/алкантара/19-ки/пък и да е жива/пък за 6500. Тази поне е с регистрация и може да се пробва и заведе до сервиз. Естествено първо гледаш да не е обръщалка.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- N.Atanasow
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.01.2015
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:N.Atanasow написа:Здравейте,
от известно време си търся е46 купе 325 m54 или 328 m52tu. Бюджетът ми е 7000лв. за кола и 2000лв. за обслужването й (все пак са на почти 20 години). Спрял съм се на http://www.cars.bg/offer/c1745758. Приемам всякакви коментари за колата (как изглежда и дали си струва), също така и предложения за други екземпляри.
Забрави м54-ката и си вземи м52туб28 и 2000 лева ще ти паснат идеално и ще останеш доволен. Ако разбира се не вземеш някой мъртвец, но с тези пари би трябвало да се получи, стига да не полудееш по филма навигация/м-пакет/алкантара/19-ки/пък и да е жива/пък за 6500. Тази поне е с регистрация и може да се пробва и заведе до сервиз. Естествено първо гледаш да не е обръщалка.
Екстрите не са ми от висок приоритет, пък и винаги може да се добавят на по-късен етап. По-важно, за мен, е да е технически изрядна. И аз съм на мнение, че 328 е по-добре, но просто няма купе, което да ми харесва в cars/mobile. Ако ми предложите конкретни обяви ще съм много благодарен.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Може и да има някой от колегите, който да продава, огледай обявите в "продава автомобили". Ако имаш търпение със сигурност с твоя бюджет и по начина по който разсъждаваш ще намериш вярната кола. Докарване от чужбина също е вариант, поне шанса километрите да са истински е малко по голям.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани