Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
nikolov88 написа:Колеги вчера си купих кабел за диагностика понеже ми светна лампата на еърбега и днес я закачих.Появи ми се следната грешка : "11 zuendkreis zk10 / sicherheits-batterie-klemme 1 ".Някой знае ли какво е това и къде е тази въпросна клема която явно ми прави проблема?Благодаря!
пиропатрона на акумулатора.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега oci, да те питам, на приятел му смених еърбег централата, бях писал по назад в темата. Но останаха две грешки в шадоу паметта. Нямах време да видя в таблото крушката дали е махната или закрита с нещо и не свети, но предполагам че ще свети ако я има. Проблема е че грешките не се трият. Чета че са за осезателя но него съм го изключил. Дали не трябва да активирам нещо допълнително, мисля че централата е от Е38? Мерси! 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Тези които ги имаш не са активни те са само в шадау паметта, но иначе няма грешки и централата работи, провери крушката или ако е диод може да са махнати, но централата така както си я показал трябва да работи безупречно.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ок, ясно! Мерси много!
За крушката ще разглобявам таблото защото не излиза на теста, или е махната или е закрита с нещо
Но важно е да му кажа че централата си работи

За крушката ще разглобявам таблото защото не излиза на теста, или е махната или е закрита с нещо

Но важно е да му кажа че централата си работи


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Таблото няма крушки а смд диоди и то доста дребни...ако си от сф и ти е изгорял- ще ти дам един оригинален 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:Таблото няма крушки а смд диоди и то доста дребни...ако си от сф и ти е изгорял- ще ти дам един оригинален
при е39 има и табла с крушки

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте. Колата престана да пали от стартер, а като я дръпна пали и върви нормално. Ходих на "диагностика" и показа ниско налягане в рейла. Смених:
1. датчик за налягането в рейла (този, който се намира отпред, към предницата на колата, на самия рейл)
2. Реле зад жабката
3. Гумички на дюзите.
4. Маркучета за излишната нафта.
5. Маркучета на вакуумите.
6. Горивен филтър.
Свалях помпата в резервоара и я проверявах - работи. Не знам какво става с дюзите, помпата и клапана под седалката, но ми писна да хвърлям пари за неща, които може и да са здрави, затова си купих кабел и INPA + GT1 DIS. Днес си правих диагностика и излезе следното:
Моля, помагайте и кажете какво да сменя, за да се оправи.
P.S. Колата е М47N мотор
1. датчик за налягането в рейла (този, който се намира отпред, към предницата на колата, на самия рейл)
2. Реле зад жабката
3. Гумички на дюзите.
4. Маркучета за излишната нафта.
5. Маркучета на вакуумите.
6. Горивен филтър.
Свалях помпата в резервоара и я проверявах - работи. Не знам какво става с дюзите, помпата и клапана под седалката, но ми писна да хвърлям пари за неща, които може и да са здрави, затова си купих кабел и INPA + GT1 DIS. Днес си правих диагностика и излезе следното:
Моля, помагайте и кажете какво да сменя, за да се оправи.
P.S. Колата е М47N мотор
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Аз имам няколко грешки, започвам с тези от двигателя. Ако някой знае какво трябва да сменя да пише





- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега доста вероятно е да е другата помпа а не тази в резервоара тя спомага само за подкачването но реално не е помпата която нагнетява в рейла.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mumford написа:Аз имам няколко грешки, започвам с тези от двигателя. Ако някой знае какво трябва да сменя да пише![]()
бубина или свещ на 2-ри и 6-ти цилиндър за да си сигурен завърти бубините с тези от другите цилиндри ако се преместят грешките да другите цилиндри значи си за бубини ако останат свещи.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:бубина или свещ на 2-ри и 6-ти цилиндър за да си сигурен завърти бубините с тези от другите цилиндри ако се преместят грешките да другите цилиндри значи си за бубини ако останат свещи.

- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:бубина или свещ на 2-ри и 6-ти цилиндър за да си сигурен завърти бубините с тези от другите цилиндри ако се преместят грешките да другите цилиндри значи си за бубини ако останат свещи.
Благодаря !
Това са ми останалите грешки


- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги дайте малко джокери за тези грешки?





Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани