някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от makaveli316 » 12 Фев 2012, 19:30

mustang1986 написа:Някой си връщат отрязаните оси обратно,други завиват видия и я лепят


Значи проблем няма ако върна всичко както си беше, в смисъл няма как да избие онова отзад, след като ги няма пеперудите и да се разхвърчи, щото металната пръчка отзад ще го притиска?

Иначе колекторите ги изчистих до където можех и пак бая мазнотия махнах, а като светна вътре с фенерчето, мизерийка си има, но не е страшно.
Важното е, че ще съм спокоен че няма да фръкне някоя пеперуда.
А междудругото пеперудите ми бяха в добра форма, да не кажа перфектна, като изключим мръсотията по тях, но забелязах, че като се мъчех да ги махам, 2 от тях много лесно се счупиха, за разлика от другите две, с които се измъчих бая, даже още ме болят ръцете.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от mustang1986 » 12 Фев 2012, 19:40

Отзад на колектора има един датчик за налягане може и него да почистиш,че като си чистил колектора може да си го позапушил.Мап сензор се нарича :)
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от makaveli316 » 12 Фев 2012, 21:25

mustang1986 написа:Отзад на колектора има един датчик за налягане може и него да почистиш,че като си чистил колектора може да си го позапушил.Мап сензор се нарича :)


Аз го чистих много повърхностно и на сухо, не съм използвал вода, няма как да съм го оцапал.
Вътре има мизерия, но не ми се занимава да го накисвам и да си правя експерименти, пък и да е почистен на 100% разлика в работата на мотора едва ли ще има.
Дано утре не завали сняг, че искам да слагам всичко, заедно с ЕГР-то и ще спя спокоен.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от MonsteR » 12 Фев 2012, 21:53

Махнах и аз гадните пеперуди, 6 броя мамка им. Изглеждаха много здраво стегнати, даже малките проклети болтчета са занитени отзад, ноо се развиха лесно. Аз си оставих осите, само махнах перата и болтчетата. Никва промяна в поведението на колата....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Maxmadness » 12 Фев 2012, 22:55

И аз махнах мойте,320Cd,никаква разлика във вървежа :yes:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 12 Фев 2012, 23:38

bmw-maximilian написа:И аз махнах мойте,320Cd,никаква разлика във вървежа :yes:

Разлика ,минимална в ниските - аз лично ако имам излизшни - взимам нов колектор с клапи :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от makaveli316 » 13 Фев 2012, 19:23

Днес беше изродски ден. Цял ден бях пред колата на -6 градуса.
Отивам радостно към колата да си сложа колектора без пеперудки и го слагам, завивам всички болтове, закачам всички маркучета и всичко по него.
Стигам до болта, който държи пръчката за нивото на маслото към колектора, там където има едно малко маркуче, завинтвам го и ми пада ключ номер 10 там някъде доло :cry: .
Паникьосан, вадя фенера святкам и гледам, че се е заклещил отдоло близко до колектора и вече се моля на глас да не падне.
И пак развинтване, махане на колектора и със акробатен пиниз изваждам ключа и благодаря на Господ (тия дни ще ида на църква).

Тейк 2 от филма: слагам вече за втори път колектора, завинтвам всичко и един болт от най-горните нещо явно го натиснах и няма завинтване. Викам ибал съм го, той е със стоп, няма де да иде.
Слагам вече ЕГР-то, завинтватм 3 болта, а четвъртия ми пада долу, въпреки че бях сложил един парцал отдоло точно за тоя случай. Кел файда, но за късмет, падна под мотора, на ламарината демек (чух го даже да трака после като завивах).
Отивам при турчина отзад да ми даде болт за егр-то и евентуално да я дигнем да го извадим. Той вика карай си така, проблем нулев, хубаво.
Отивам в БМВ сервиза пак отзад на 100 метра от нас, да питам Гюнтер за болта и му показвам. Гюнтер звъни по телефона да пита, щото не е сигурен, дали ще мога да карам така за известно време, щото да свалям пак колектора - желание нулево!
Гюнтер ми казва, карай за сега, проблем няма.
Поръчвам си болта заедно с чучурката и тъйкато вече бях там си поръчах и нова капачка с гумено уплътнение за хидравличната течност, че ми течеше.
Гюнтер ми казва, ела утре в 10 и ще са тук нещата. Супер - 12евро.
Прибирам се, довършвам да слагам корите под филтъра на купето, една от които ме изнерви до смърт - 30 минути се дупих да я наместя....

Резултат: Нов член в клуба на умрелите пеперуди, изчистено ЕГР, изолирано и от 2те страни и колата си върви като пич.
Сега отивам да ям..... :|
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от sub_eleven » 14 Фев 2012, 8:25

тези нерви можеше да си ги спестиш срещу 50лв. Гледам половината си ги дал. Аз затова не се занимавам с такива неща, където можеш да оплескаш сериозно работите - нали затова си има майстори.

Ти няма да платиш на майстор от друга страна той няма да плати на някой друг за нещо си(щот нема пари), а ще тръгне да си го прави сам и нещата ще се завъртят и ще се получи, че всеки прави това, което не му е работа.... заради теб :D ...но това е друга тема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 472
Регистриран на: 18.01.2011
Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d E46 2002г.
Мечтае да кара: 2010 e92 335i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от makaveli316 » 14 Фев 2012, 11:12

sub_eleven написа:тези нерви можеше да си ги спестиш срещу 50лв. Гледам половината си ги дал. Аз затова не се занимавам с такива неща, където можеш да оплескаш сериозно работите - нали затова си има майстори.

Ти няма да платиш на майстор от друга страна той няма да плати на някой друг за нещо си(щот нема пари), а ще тръгне да си го прави сам и нещата ще се завъртят и ще се получи, че всеки прави това, което не му е работа.... заради теб :D ...но това е друга тема.


Напротив, човек се учи и следващия път ще съм по внимателен. Не става въпрос за парите, аз имах кой да ми го направи за малко пари дори и тука в Германия, но друго си е сам да направи нещо човек, не може цял живот да седи с вързани ръце и да чака другите да му вършат всичко.
А и пък поне знаеш какво правиш, докато ако я оставиш на "майстор", особено в България.........сещаш се вече.
Изображение

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от MonsteR » 14 Фев 2012, 15:55

Аз имам чуството, че ми падна разхода като махнах тези пеперуди... но може да си внушавам, ще покарам още малко и ще видя..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Caritas » 14 Мар 2012, 22:29

четох,четох и така и не можах да разбера дали и аз трябва да бягам да ги махам тези пеперуди ако ги имам.От питане глава не боли.

Мотора е 2007 E90 320d M47N2 автомат.Гледах наи ралични графики в няколко форума и не разбрах дали годината има значение.Моля някои да ме успокои :)

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 6.02.2011
Пол: Мъж
Кара: 320D 150hp
Мечтае да кара: M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от niki_eeeo » 17 Мар 2012, 17:47

Колеги днес направих манипулацията по премахване на вихровите клапи и почистване на ЕГР. УЖАС! Адски много нагар, вижда се ясно от снимките! :banghead:
За затапване на пеперудките мога да препоръчам много прост метод. Премахва се остта им изцяло. В отвора се навива резба 5мм и се навива едно болче (с главата от външната страна разбира се :lol:). Някои от колегите споделиха, че когато са махнали клапите по-слобо са усещали моторната спирачка. При мен като, че ли се забелязва обратната тенденция :shock:
37354 37355
Изображение Once you kill a cow, you've got to make a burger :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от cupra » 26 Мар 2012, 17:10

Колеги аз имам клапи в колектора уж усилени е90 320d (M47N2) колата я имам от нова сега е на 125000 какво да ги правя тея пеперуди да ги махам или да ги оставя? И как е най добре да се премахнат с режене на оста или с винт? Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от bai_ILIA » 26 Мар 2012, 22:30

cupra написа:Колеги аз имам клапи в колектора уж усилени е90 320d (M47N2) колата я имам от нова сега е на 125000 какво да ги правя тея пеперуди да ги махам или да ги оставя? И как е най добре да се премахнат с режене на оста или с винт? Благодаря предварително!


махай ги колега :D на същия мотор като твоя само, че в 1-ца ги махах, да ми е мир на главата. имам приятел майстор, който ми ги маха и на двете БМВ-та, а и на доста други е махал. ако те интересува пиши на ЛС понеже гледам си ми градски.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 26 Мар 2012, 22:40

niki_eeeo написа:Колеги днес направих манипулацията по премахване на вихровите клапи и почистване на ЕГР. УЖАС! Адски много нагар, вижда се ясно от снимките! :banghead:
За затапване на пеперудките мога да препоръчам много прост метод. Премахва се остта им изцяло. В отвора се навива резба 5мм и се навива едно болче (с главата от външната страна разбира се :lol:). Някои от колегите споделиха, че когато са махнали клапите по-слобо са усещали моторната спирачка. При мен като, че ли се забелязва обратната тенденция :shock:
37354 37355


Не разбирам само,как може да има толкова много нагар и в колектора и в ЕГР-а за мен нещо не е както трябва :dunno: на 2-те 46-ци досега,въпреки че съм ги чистил,при първото отваряне,в сравнение с това просто нямаше нищо :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook