някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
mustang1986 написа:Някой си връщат отрязаните оси обратно,други завиват видия и я лепят
Значи проблем няма ако върна всичко както си беше, в смисъл няма как да избие онова отзад, след като ги няма пеперудите и да се разхвърчи, щото металната пръчка отзад ще го притиска?
Иначе колекторите ги изчистих до където можех и пак бая мазнотия махнах, а като светна вътре с фенерчето, мизерийка си има, но не е страшно.
Важното е, че ще съм спокоен че няма да фръкне някоя пеперуда.
А междудругото пеперудите ми бяха в добра форма, да не кажа перфектна, като изключим мръсотията по тях, но забелязах, че като се мъчех да ги махам, 2 от тях много лесно се счупиха, за разлика от другите две, с които се измъчих бая, даже още ме болят ръцете.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Отзад на колектора има един датчик за налягане може и него да почистиш,че като си чистил колектора може да си го позапушил.Мап сензор се нарича 


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
mustang1986 написа:Отзад на колектора има един датчик за налягане може и него да почистиш,че като си чистил колектора може да си го позапушил.Мап сензор се нарича
Аз го чистих много повърхностно и на сухо, не съм използвал вода, няма как да съм го оцапал.
Вътре има мизерия, но не ми се занимава да го накисвам и да си правя експерименти, пък и да е почистен на 100% разлика в работата на мотора едва ли ще има.
Дано утре не завали сняг, че искам да слагам всичко, заедно с ЕГР-то и ще спя спокоен.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Махнах и аз гадните пеперуди, 6 броя мамка им. Изглеждаха много здраво стегнати, даже малките проклети болтчета са занитени отзад, ноо се развиха лесно. Аз си оставих осите, само махнах перата и болтчетата. Никва промяна в поведението на колата....

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
И аз махнах мойте,320Cd,никаква разлика във вървежа 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
bmw-maximilian написа:И аз махнах мойте,320Cd,никаква разлика във вървежа
Разлика ,минимална в ниските - аз лично ако имам излизшни - взимам нов колектор с клапи

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Днес беше изродски ден. Цял ден бях пред колата на -6 градуса.
Отивам радостно към колата да си сложа колектора без пеперудки и го слагам, завивам всички болтове, закачам всички маркучета и всичко по него.
Стигам до болта, който държи пръчката за нивото на маслото към колектора, там където има едно малко маркуче, завинтвам го и ми пада ключ номер 10 там някъде доло
.
Паникьосан, вадя фенера святкам и гледам, че се е заклещил отдоло близко до колектора и вече се моля на глас да не падне.
И пак развинтване, махане на колектора и със акробатен пиниз изваждам ключа и благодаря на Господ (тия дни ще ида на църква).
Тейк 2 от филма: слагам вече за втори път колектора, завинтвам всичко и един болт от най-горните нещо явно го натиснах и няма завинтване. Викам ибал съм го, той е със стоп, няма де да иде.
Слагам вече ЕГР-то, завинтватм 3 болта, а четвъртия ми пада долу, въпреки че бях сложил един парцал отдоло точно за тоя случай. Кел файда, но за късмет, падна под мотора, на ламарината демек (чух го даже да трака после като завивах).
Отивам при турчина отзад да ми даде болт за егр-то и евентуално да я дигнем да го извадим. Той вика карай си така, проблем нулев, хубаво.
Отивам в БМВ сервиза пак отзад на 100 метра от нас, да питам Гюнтер за болта и му показвам. Гюнтер звъни по телефона да пита, щото не е сигурен, дали ще мога да карам така за известно време, щото да свалям пак колектора - желание нулево!
Гюнтер ми казва, карай за сега, проблем няма.
Поръчвам си болта заедно с чучурката и тъйкато вече бях там си поръчах и нова капачка с гумено уплътнение за хидравличната течност, че ми течеше.
Гюнтер ми казва, ела утре в 10 и ще са тук нещата. Супер - 12евро.
Прибирам се, довършвам да слагам корите под филтъра на купето, една от които ме изнерви до смърт - 30 минути се дупих да я наместя....
Резултат: Нов член в клуба на умрелите пеперуди, изчистено ЕГР, изолирано и от 2те страни и колата си върви като пич.
Сега отивам да ям.....
Отивам радостно към колата да си сложа колектора без пеперудки и го слагам, завивам всички болтове, закачам всички маркучета и всичко по него.
Стигам до болта, който държи пръчката за нивото на маслото към колектора, там където има едно малко маркуче, завинтвам го и ми пада ключ номер 10 там някъде доло

Паникьосан, вадя фенера святкам и гледам, че се е заклещил отдоло близко до колектора и вече се моля на глас да не падне.
И пак развинтване, махане на колектора и със акробатен пиниз изваждам ключа и благодаря на Господ (тия дни ще ида на църква).
Тейк 2 от филма: слагам вече за втори път колектора, завинтвам всичко и един болт от най-горните нещо явно го натиснах и няма завинтване. Викам ибал съм го, той е със стоп, няма де да иде.
Слагам вече ЕГР-то, завинтватм 3 болта, а четвъртия ми пада долу, въпреки че бях сложил един парцал отдоло точно за тоя случай. Кел файда, но за късмет, падна под мотора, на ламарината демек (чух го даже да трака после като завивах).
Отивам при турчина отзад да ми даде болт за егр-то и евентуално да я дигнем да го извадим. Той вика карай си така, проблем нулев, хубаво.
Отивам в БМВ сервиза пак отзад на 100 метра от нас, да питам Гюнтер за болта и му показвам. Гюнтер звъни по телефона да пита, щото не е сигурен, дали ще мога да карам така за известно време, щото да свалям пак колектора - желание нулево!
Гюнтер ми казва, карай за сега, проблем няма.
Поръчвам си болта заедно с чучурката и тъйкато вече бях там си поръчах и нова капачка с гумено уплътнение за хидравличната течност, че ми течеше.
Гюнтер ми казва, ела утре в 10 и ще са тук нещата. Супер - 12евро.
Прибирам се, довършвам да слагам корите под филтъра на купето, една от които ме изнерви до смърт - 30 минути се дупих да я наместя....
Резултат: Нов член в клуба на умрелите пеперуди, изчистено ЕГР, изолирано и от 2те страни и колата си върви като пич.
Сега отивам да ям.....


Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
тези нерви можеше да си ги спестиш срещу 50лв. Гледам половината си ги дал. Аз затова не се занимавам с такива неща, където можеш да оплескаш сериозно работите - нали затова си има майстори.
Ти няма да платиш на майстор от друга страна той няма да плати на някой друг за нещо си(щот нема пари), а ще тръгне да си го прави сам и нещата ще се завъртят и ще се получи, че всеки прави това, което не му е работа.... заради теб
...но това е друга тема.
Ти няма да платиш на майстор от друга страна той няма да плати на някой друг за нещо си(щот нема пари), а ще тръгне да си го прави сам и нещата ще се завъртят и ще се получи, че всеки прави това, което не му е работа.... заради теб

- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
sub_eleven написа:тези нерви можеше да си ги спестиш срещу 50лв. Гледам половината си ги дал. Аз затова не се занимавам с такива неща, където можеш да оплескаш сериозно работите - нали затова си има майстори.
Ти няма да платиш на майстор от друга страна той няма да плати на някой друг за нещо си(щот нема пари), а ще тръгне да си го прави сам и нещата ще се завъртят и ще се получи, че всеки прави това, което не му е работа.... заради теб...но това е друга тема.
Напротив, човек се учи и следващия път ще съм по внимателен. Не става въпрос за парите, аз имах кой да ми го направи за малко пари дори и тука в Германия, но друго си е сам да направи нещо човек, не може цял живот да седи с вързани ръце и да чака другите да му вършат всичко.
А и пък поне знаеш какво правиш, докато ако я оставиш на "майстор", особено в България.........сещаш се вече.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Аз имам чуството, че ми падна разхода като махнах тези пеперуди... но може да си внушавам, ще покарам още малко и ще видя..

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
четох,четох и така и не можах да разбера дали и аз трябва да бягам да ги махам тези пеперуди ако ги имам.От питане глава не боли.
Мотора е 2007 E90 320d M47N2 автомат.Гледах наи ралични графики в няколко форума и не разбрах дали годината има значение.Моля някои да ме успокои
Мотора е 2007 E90 320d M47N2 автомат.Гледах наи ралични графики в няколко форума и не разбрах дали годината има значение.Моля някои да ме успокои

- niki_eeeo
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320D 150hp
- Мечтае да кара: M3
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колеги днес направих манипулацията по премахване на вихровите клапи и почистване на ЕГР. УЖАС! Адски много нагар, вижда се ясно от снимките!
За затапване на пеперудките мога да препоръчам много прост метод. Премахва се остта им изцяло. В отвора се навива резба 5мм и се навива едно болче (с главата от външната страна разбира се
). Някои от колегите споделиха, че когато са махнали клапите по-слобо са усещали моторната спирачка. При мен като, че ли се забелязва обратната тенденция


За затапване на пеперудките мога да препоръчам много прост метод. Премахва се остта им изцяло. В отвора се навива резба 5мм и се навива едно болче (с главата от външната страна разбира се



Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колеги аз имам клапи в колектора уж усилени е90 320d (M47N2) колата я имам от нова сега е на 125000 какво да ги правя тея пеперуди да ги махам или да ги оставя? И как е най добре да се премахнат с режене на оста или с винт? Благодаря предварително!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
cupra написа:Колеги аз имам клапи в колектора уж усилени е90 320d (M47N2) колата я имам от нова сега е на 125000 какво да ги правя тея пеперуди да ги махам или да ги оставя? И как е най добре да се премахнат с режене на оста или с винт? Благодаря предварително!
махай ги колега

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
niki_eeeo написа:Колеги днес направих манипулацията по премахване на вихровите клапи и почистване на ЕГР. УЖАС! Адски много нагар, вижда се ясно от снимките!![]()
За затапване на пеперудките мога да препоръчам много прост метод. Премахва се остта им изцяло. В отвора се навива резба 5мм и се навива едно болче (с главата от външната страна разбира се). Някои от колегите споделиха, че когато са махнали клапите по-слобо са усещали моторната спирачка. При мен като, че ли се забелязва обратната тенденция
![]()
![]()
Не разбирам само,как може да има толкова много нагар и в колектора и в ЕГР-а за мен нещо не е както трябва


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани