На колко километра се сменят различните филтри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Аз съм нов,но когато купих колата смених Масло , маслен филтър , въздушен филтър , ... но по интересното беше че Oil Service ми показваше -12000 км.....
но след смяна на маслото разгледах старото масло... беше прозрачно.. всякаш вчера са го слагали.....сетих се че може да са го сменили скоро и просто да не да не са нулирали борда... знам ли.... но пък продавача ми каза едно.. смени си маслото....
И така решил съм да сменям масло на 10-12к километра.... никви 8к или 20к... а и никой не може да ме убеди.. точно за това колегите по горе казват че е индивидуално... за всеки автомобил...
Горивния дори не го погледнах.. сега ще го сменям....
дано не съм казал някой глупост... 


И така решил съм да сменям масло на 10-12к километра.... никви 8к или 20к... а и никой не може да ме убеди.. точно за това колегите по горе казват че е индивидуално... за всеки автомобил...
Горивния дори не го погледнах.. сега ще го сменям....


- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Има си вискозитет това масло, на бордовия не ви ли го смята? Аз като си сложа хубаво масло, ми пише около 22 000км. и си течат според зависимост гъстотата. То си се променя последователно. По към края по бързо тече и така. Няма смисъл на по 10к да се сменя, аз дори не гледам колко минавам. Чакам да стане 0км и го сменям. Ако давам за всичките тия неща дето избройхте пари + автокаското на месец ще ми излезне 500лв за тая кола, че я обичам обичам я ама няма да спиме в тия коли....
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Предвид на това, че маслото има освен смазваща и прочистваща функция и нафтата тука е толкова мизерна че ако не до 8 хилядния то до 12 хилядния километър със сигурност се е наситило със сажди, сяра и др. гадории и е с цвят на катран
особено пък ако се кара колата повече на градско. Аз го сменям на 10 х., въздушния също, него като го извадя и ако тупна става облак прах, а горивния го пропуснах на предишната смяна и сега беше петнясал целия и се виждаще мръсотията по него. Карам САМО OMV Premium 


- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
cfk написа:Предвид на това, че маслото има освен смазваща и прочистваща функция и нафтата тука е толкова мизерна че ако не до 8 хилядния то до 12 хилядния километър със сигурност се е наситило със сажди, сяра и др. гадории и е с цвят на катранособено пък ако се кара колата повече на градско. Аз го сменям на 10 х., въздушния също, него като го извадя и ако тупна става облак прах, а горивния го пропуснах на предишната смяна и сега беше петнясал целия и се виждаще мръсотията по него. Карам САМО OMV Premium
Колега, ако ми намериш какъвто и да е дизел, който запазва бистро масло дори след 1000км пробег, ще те черпя здраво...
Si non confectus, non reficiat.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Zagy написа:cfk написа:Предвид на това, че маслото има освен смазваща и прочистваща функция и нафтата тука е толкова мизерна че ако не до 8 хилядния то до 12 хилядния километър със сигурност се е наситило със сажди, сяра и др. гадории и е с цвят на катранособено пък ако се кара колата повече на градско. Аз го сменям на 10 х., въздушния също, него като го извадя и ако тупна става облак прах, а горивния го пропуснах на предишната смяна и сега беше петнясал целия и се виждаще мръсотията по него. Карам САМО OMV Premium
Колега, ако ми намериш какъвто и да е дизел, който запазва бистро масло дори след 1000км пробег, ще те черпя здраво...
Хубавата нафта може да го запазва и до 1000 км., но има и такава с която ще почернее преди 100 км...

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
cfk написа:Хубавата нафта може да го запазва и до 1000 км., но има и такава с която ще почернее преди 100 км...
Това имах предвид - цвета на маслото не е никаква гаранция за качеството му. Едно хубаво масло може да е на 10К км и да е катраненочерно, но в него пак ще има достатъчно ресурс да пази двигателя.
Si non confectus, non reficiat.
- mitko____77
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.01.2010
- Пол: Мъж
Re: На колко километра са сменят различните филтри
Извинете но какав е тоя маслоотделител??
и каде се намира филатара за твардите 4астици??
о6те сам нов
мерси
и каде се намира филатара за твардите 4астици??
о6те сам нов

мерси
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: На колко километра са сменят различните филтри
mitko____77 написа:Извинете но какав е тоя маслоотделител??
и каде се намира филатара за твардите 4астици??
о6те сам нов![]()
мерси
За кой модел питаш ?
Ако е за Е46 - нямаш филтър за твърди частици.
Маслоотделителя...най вероятно някой пишман майстор е кръстил филтъра на картерните газове така

Добре дошъл и ползвай търсачката.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: На колко километра са сменят различните филтри
Някой занимавал ли се е да сваля картера

Все си мисля, че може би там се наслагва някава гняз дето не изтича при смяната на маслото и е хубаво да се чисти ръчно, примерно на всеки 200 000 км

Все си мисля, че може би там се наслагва някава гняз дето не изтича при смяната на маслото и е хубаво да се чисти ръчно, примерно на всеки 200 000 км

- ReDDcaFFe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 12.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: 320d '00
Re: На колко километра са сменят различните филтри
Има 1 филтър за турбото, той кога се сменя?
because Nothing breaks necks like a Black BMW
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: На колко километра са сменят различните филтри
Филтъра за турбото е "филтър на картерните газове".
Даваха го мисля на 60к, обаче като смениш само един единствен път турбо и започваш да го сменяш въпросния филтър на 30к (понеже карам с лонг лайф масло - гледам да го сменям през една смяна, което прави около 25-26к км.)
Даваха го мисля на 60к, обаче като смениш само един единствен път турбо и започваш да го сменяш въпросния филтър на 30к (понеже карам с лонг лайф масло - гледам да го сменям през една смяна, което прави около 25-26к км.)
- hades40
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: На колко километра са сменят различните филтри
колеги някои може ли да ме светне,каде се намира този филтър за картерните емисийл или там на турто ,незнам как се води точно. Е46 320Д 11.2003 ще сам ви мнго облагодарен ако ми кажете и приблизителна цена
Което не ме убива, ме прави по силен!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: На колко километра са сменят различните филтри
Намира се на капака на клапаните до въздушния филтър.
Трябва да се махне капака на въздушния филтър, за да може да се махне филтъра на картерните газове.
Номер 11 на схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Цена:
Daru Car:
Номенклатурен номер : 11127799224
Описание : МАСЛООТДЕЛИТЕЛ (тия в Дару кар...направо...нямам думи...)
Ед.цена (с ДДС) : 93.50 BGN - и от другаде да го намериш - пак е толкова пари...просто няма заместител - само оригинал е навсякъде.
Айде бягай да купуваш и да сменяш, че колко турбини са заминали заради НЕсмяна на този филтър...
Трябва да се махне капака на въздушния филтър, за да може да се махне филтъра на картерните газове.
Номер 11 на схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Цена:
Daru Car:
Номенклатурен номер : 11127799224
Описание : МАСЛООТДЕЛИТЕЛ (тия в Дару кар...направо...нямам думи...)
Ед.цена (с ДДС) : 93.50 BGN - и от другаде да го намериш - пак е толкова пари...просто няма заместител - само оригинал е навсякъде.
Айде бягай да купуваш и да сменяш, че колко турбини са заминали заради НЕсмяна на този филтър...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани