проблем с турбото на 320d / M47

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от Zagy » 02 Окт 2009, 10:53

Провери си клапана на турбото - често от него прави подобни мизерии. Нов беше около 150 лева по спомен.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от cfk » 02 Окт 2009, 12:56

nedkoo написа::bowdown: Когато бях престигнал ве4е в париж бях я оставил колата 1ден да си по4ине както и аз от пътуването :driving: на другия ден като я запалих и тргнах по улиците на париж колата варвеше като луда и аз веднага си помислих 4е било от гадната нафта и била задрстена нещо такава но ови нищо такова след 1 ден по4ивка пак мартвец :banghead: И сега като 4етох предишните постове си мисля да сменя филтара за картените газове. МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ 4Е НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВИЯ ВЕ4Е :bowdown: :bowdown:


Колега и аз имам подобни наблюдения върху мойта, не знам от какво се влияе, то там всъщност е проблема, но понякога върви повече и то още при тръгването го усещам, после гася паля и вече не е така, примерно има повече вибрации и по-лошо ускорение и това не е от нафтата :shock: . Ако откриеш защо и при теб е така пиши, дебитомер не съм сменял, но не знам дали има смисъл :roll: .
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от marto853. » 02 Окт 2009, 18:50

Колега днес смених филтара на картерните газове и колата заспа отихнаха и вибрациите работи по тихо на за варвенете няма никаква промяна.съмнявам се,че от този филтър ще се управи варвенето.По добре се насочи към дебитомер и клапан на турбо
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от cfk » 02 Окт 2009, 19:53

При мен клапана е ок, смених го наскоро и сега знам че работи, единствено дебитомер ми остана, но не съм сигурен че сегашния е прецакан, някой в крайна сметка измисли ли начин как се проверява дали дебитомера е ок :?: :idea: :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от marto853. » 07 Окт 2009, 19:17

има начин в дарукар :mhihi:
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от BlackManz » 03 Дек 2010, 13:49

колеги къде се намира тоя клапан на турбото?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от milennyc » 03 Дек 2010, 13:54

BlackManz написа:колеги къде се намира тоя клапан на турбото?


До турбото :) къде да е :mhihi: :winky: то е едно и също с ЕГР клапана :idea:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от Dimitroff » 03 Дек 2010, 16:41

...с АГР клапана...ЕГР клапана е малко по-различен...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от milennyc » 03 Дек 2010, 17:04

Dimitroff написа:...с АГР клапана...ЕГР клапана е малко по-различен...


? Не разбрах кое е различното ?! ЕГР и АГР е едно и също :winky:
Едното е немски другото ингилишки :) :yes:

Die Abgasrückführung (AGR) wird zur Minderung der Emission von Stickoxiden (NOx) verwendet, welche bei der Verbrennung von Kraftstoff in Ottomotoren, Dieselmotoren, Gasturbinen, Heizkesseln usw. entstehen


In internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 10.05.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М57
Мечтае да кара: E31

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от BlackManz » 03 Дек 2010, 18:38

milennyc написа:
BlackManz написа:колеги къде се намира тоя клапан на турбото?


До турбото :) къде да е :mhihi: :winky: то е едно и също с ЕГР клапана :idea:


:bowdown:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от Zagy » 03 Дек 2010, 19:05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Номер 1 на схемата.

ПП: Тея как са сменили интерфейса на риълоема - оплетох се като пате в кълчища като го погледнах... :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от Sergo » 04 Дек 2010, 10:18

cfk написа:
nedkoo написа::bowdown: Когато бях престигнал ве4е в париж бях я оставил колата 1ден да си по4ине както и аз от пътуването :driving: на другия ден като я запалих и тргнах по улиците на париж колата варвеше като луда и аз веднага си помислих 4е било от гадната нафта и била задрстена нещо такава но ови нищо такова след 1 ден по4ивка пак мартвец :banghead: И сега като 4етох предишните постове си мисля да сменя филтара за картените газове. МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ 4Е НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВИЯ ВЕ4Е :bowdown: :bowdown:


Колега и аз имам подобни наблюдения върху мойта, не знам от какво се влияе, то там всъщност е проблема, но понякога върви повече и то още при тръгването го усещам, после гася паля и вече не е така, примерно има повече вибрации и по-лошо ускорение и това не е от нафтата :shock: . Ако откриеш защо и при теб е така пиши, дебитомер не съм сменял, но не знам дали има смисъл :roll: .


Здравей колега аз също имам подобни оплаквания - много добре описани от теб.
На моменти още като я запаля сутринта знам че колата ще върви добре, няма да има това леко прекъсване при ускорението, както и двигателя работи с по малки вибрации. В други моменти /повечето / не е така :)
Не съм сменял нищо засега, просто изкачат други приоритети но пък и не ми се иска да сменям и клапана и дебитомера/ поне едното да е / , а и пак не е сигурно дали ще е от там / Чел съм за авансовия клапан на помпата , самата помпа и кой знае още колко други неща оказват влияние на работата на двигателя !

ПС Мисля, че скоро ще звънна на Milenius за една диагностика надявам се да опедели точния проблем !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от cfk » 04 Дек 2010, 12:21

Колега, при мен имаше известно подобрение след смяната на вакумния клапан, друго не съм пипал, но е нормално и останалите гореспоменати части да са поизносени за 10-12 години. Ако не си сигурен, закарай я при някой специалист и пиши какво сте открили.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от flober » 04 Дек 2010, 19:41

и аз моля за малко помощ! значи днес сменяхме турбо на колега, колата е 320д 150к.с. нови филтри (въздух,масло,карт.газове) ,маслото е сменено ,като преди това правихме промивка на мотора зада няма гадости от старото малсо и здуханата турбина.След като събрахме всичко колата си запали нормално и рабори нормлно но не може да вдигне повече от 2000об. и пуши бяло с мирис хем на сурова нафта ,хем на масло.На диагностика не показва проблем или неработеща система :kuku: :kuku: .Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея ще съм благодарен!
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от Zagy » 04 Дек 2010, 22:41

Да не сте объркали някой от вакуумните маркучи?
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook