проблем с турбото на 320d / M47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Провери си клапана на турбото - често от него прави подобни мизерии. Нов беше около 150 лева по спомен.
Si non confectus, non reficiat.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблем с турбото на 320d / M47
nedkoo написа::bowdown: Когато бях престигнал ве4е в париж бях я оставил колата 1ден да си по4ине както и аз от пътуванетона другия ден като я запалих и тргнах по улиците на париж колата варвеше като луда и аз веднага си помислих 4е било от гадната нафта и била задрстена нещо такава но ови нищо такова след 1 ден по4ивка пак мартвец
И сега като 4етох предишните постове си мисля да сменя филтара за картените газове. МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ 4Е НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВИЯ ВЕ4Е
![]()
Колега и аз имам подобни наблюдения върху мойта, не знам от какво се влияе, то там всъщност е проблема, но понякога върви повече и то още при тръгването го усещам, после гася паля и вече не е така, примерно има повече вибрации и по-лошо ускорение и това не е от нафтата


- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Колега днес смених филтара на картерните газове и колата заспа отихнаха и вибрациите работи по тихо на за варвенете няма никаква промяна.съмнявам се,че от този филтър ще се управи варвенето.По добре се насочи към дебитомер и клапан на турбо
новият ми номер: 0877787835
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблем с турбото на 320d / M47
При мен клапана е ок, смених го наскоро и сега знам че работи, единствено дебитомер ми остана, но не съм сигурен че сегашния е прецакан, някой в крайна сметка измисли ли начин как се проверява дали дебитомера е ок




- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: проблем с турбото на 320d / M47
колеги къде се намира тоя клапан на турбото?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблем с турбото на 320d / M47
BlackManz написа:колеги къде се намира тоя клапан на турбото?
До турбото




- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблем с турбото на 320d / M47
...с АГР клапана...ЕГР клапана е малко по-различен...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Dimitroff написа:...с АГР клапана...ЕГР клапана е малко по-различен...
? Не разбрах кое е различното ?! ЕГР и АГР е едно и също

Едното е немски другото ингилишки


Die Abgasrückführung (AGR) wird zur Minderung der Emission von Stickoxiden (NOx) verwendet, welche bei der Verbrennung von Kraftstoff in Ottomotoren, Dieselmotoren, Gasturbinen, Heizkesseln usw. entstehen
In internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines.
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: проблем с турбото на 320d / M47
milennyc написа:BlackManz написа:колеги къде се намира тоя клапан на турбото?
До турботокъде да е
![]()
то е едно и също с ЕГР клапана

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблем с турбото на 320d / M47
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Номер 1 на схемата.
ПП: Тея как са сменили интерфейса на риълоема - оплетох се като пате в кълчища като го погледнах...
Номер 1 на схемата.
ПП: Тея как са сменили интерфейса на риълоема - оплетох се като пате в кълчища като го погледнах...

Si non confectus, non reficiat.
- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
Re: проблем с турбото на 320d / M47
cfk написа:nedkoo написа::bowdown: Когато бях престигнал ве4е в париж бях я оставил колата 1ден да си по4ине както и аз от пътуванетона другия ден като я запалих и тргнах по улиците на париж колата варвеше като луда и аз веднага си помислих 4е било от гадната нафта и била задрстена нещо такава но ови нищо такова след 1 ден по4ивка пак мартвец
И сега като 4етох предишните постове си мисля да сменя филтара за картените газове. МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ 4Е НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВИЯ ВЕ4Е
![]()
Колега и аз имам подобни наблюдения върху мойта, не знам от какво се влияе, то там всъщност е проблема, но понякога върви повече и то още при тръгването го усещам, после гася паля и вече не е така, примерно има повече вибрации и по-лошо ускорение и това не е от нафтата. Ако откриеш защо и при теб е така пиши, дебитомер не съм сменял, но не знам дали има смисъл
.
Здравей колега аз също имам подобни оплаквания - много добре описани от теб.
На моменти още като я запаля сутринта знам че колата ще върви добре, няма да има това леко прекъсване при ускорението, както и двигателя работи с по малки вибрации. В други моменти /повечето / не е така

Не съм сменял нищо засега, просто изкачат други приоритети но пък и не ми се иска да сменям и клапана и дебитомера/ поне едното да е / , а и пак не е сигурно дали ще е от там / Чел съм за авансовия клапан на помпата , самата помпа и кой знае още колко други неща оказват влияние на работата на двигателя !
ПС Мисля, че скоро ще звънна на Milenius за една диагностика надявам се да опедели точния проблем !
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Колега, при мен имаше известно подобрение след смяната на вакумния клапан, друго не съм пипал, но е нормално и останалите гореспоменати части да са поизносени за 10-12 години. Ако не си сигурен, закарай я при някой специалист и пиши какво сте открили.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: проблем с турбото на 320d / M47
и аз моля за малко помощ! значи днес сменяхме турбо на колега, колата е 320д 150к.с. нови филтри (въздух,масло,карт.газове) ,маслото е сменено ,като преди това правихме промивка на мотора зада няма гадости от старото малсо и здуханата турбина.След като събрахме всичко колата си запали нормално и рабори нормлно но не може да вдигне повече от 2000об. и пуши бяло с мирис хем на сурова нафта ,хем на масло.На диагностика не показва проблем или неработеща система
.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея ще съм благодарен!


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Да не сте объркали някой от вакуумните маркучи?
Si non confectus, non reficiat.
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани