Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
Колеги нека повдигна темата. Преди няколко дни опитах изолиране на тази вентилация. Затапване на колектора и маркуч директно от капака на клапаните до един малък отвор отзад в колектора. ГОЛЯМАТА ми грешка беше че не затапих картера. 1.5 литра масло за 30км излезнаха и за, малко да счупим мотора (светна жълтата лампа и долях.) Сега мисля да го направя по културно с кеч кен и дренаж директно в картера или да го затапя. Въпроса ми е ще се повиши ли налягането в двигателя със затапен дренаж към картера? (страх ме е да не избие някоя гарнитура) Двигателя е м54б25. Благодаря ви.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
venk0v написа:Колеги нека повдигна темата. Преди няколко дни опитах изолиране на тази вентилация. Затапване на колектора и маркуч директно от капака на клапаните до един малък отвор отзад в колектора. ГОЛЯМАТА ми грешка беше че не затапих картера. 1.5 литра масло за 30км излезнаха и за, малко да счупим мотора (светна жълтата лампа и долях.) Сега мисля да го направя по културно с кеч кен и дренаж директно в картера или да го затапя. Въпроса ми е ще се повиши ли налягането в двигателя със затапен дренаж към картера? (страх ме е да не избие някоя гарнитура) Двигателя е м54б25. Благодаря ви.
Аз едно ,не мога да разбера защо искате да го махате този клапан на картерните газове? Вярно ,че оригинален струва пари ,но се сменя веднъж и спираш да го мислиш ...
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
turbonetic написа:...
Е колко пък пари да струва оригинален?

Дори според кожодерите от дару е 131лв.
В ebay може и за под 100лв да се намери.
+ съпътстващите маркучи за още толкова и имате напълно работеща система.
Самата смяна може и от абсолютен лаик да се извърши, има я показана нагледно на десетки места в youtube.

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
Защото дори сменена, както много колеги в предните постове споменават, самата система не е сметната за нашия климат. Ще съм благодарен ако си получа отговор на въпроса. 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
venk0v написа:... самата система не е сметната за нашия климат...
Това го чувам за първи път

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
Има си две версии на системата - за топъл и за студен климат.
Eто този човек има в канала си доста клипчета по темата CCV. Как работи, защо спира да работи, защо е генерално недомислена, но все пак е хубаво да функционира правилно, има обяснено и за двете различни версии, спрямо климата + номерата на всички нужни части, има и подмяната на цялата система по два различни начина, има монтаж на catch-can, 02Pilot mode и ред други.
пп. За въпросът ти относно налягането не мога да дам компетентен отговор, но мисля че смяната на цялата система с НОВИ, ОЕМ части за студен климат ще ти спести доста чуденки, питаки и главоболия.

Eто този човек има в канала си доста клипчета по темата CCV. Как работи, защо спира да работи, защо е генерално недомислена, но все пак е хубаво да функционира правилно, има обяснено и за двете различни версии, спрямо климата + номерата на всички нужни части, има и подмяната на цялата система по два различни начина, има монтаж на catch-can, 02Pilot mode и ред други.
пп. За въпросът ти относно налягането не мога да дам компетентен отговор, но мисля че смяната на цялата система с НОВИ, ОЕМ части за студен климат ще ти спести доста чуденки, питаки и главоболия.

Последна промяна empar на 22 Юли 2019, 15:52, променена общо 1 път
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
Благодаря за адекватния отговор. Гледал съм 50's kid
Ако взема клапан за студен климат ще трябва да се свери дали е подходящ за същия двигател. Работа ме чака.
Ако взема клапан за студен климат ще трябва да се свери дали е подходящ за същия двигател. Работа ме чака.

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV
В Real OEM /ЕTK/ има всичко с номерата. Поръчваш по номер. За твоя мотор - 11617533400 - клапан. 11617533398, 11617533399, 11157532629 - тръби. Няма никаква разлика между компонентите, само тръбите и клапана са увити с изолационен материал, съответно цената е по-висока. Същата работа вършат и изолациите за водопроводни тръби по магазините. Аз лично съм ползвал тях и не съм имал проблеми със замръзване на кондензата.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани