Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от venk0v » 21 Юли 2019, 14:55

Колеги нека повдигна темата. Преди няколко дни опитах изолиране на тази вентилация. Затапване на колектора и маркуч директно от капака на клапаните до един малък отвор отзад в колектора. ГОЛЯМАТА ми грешка беше че не затапих картера. 1.5 литра масло за 30км излезнаха и за, малко да счупим мотора (светна жълтата лампа и долях.) Сега мисля да го направя по културно с кеч кен и дренаж директно в картера или да го затапя. Въпроса ми е ще се повиши ли налягането в двигателя със затапен дренаж към картера? (страх ме е да не избие някоя гарнитура) Двигателя е м54б25. Благодаря ви.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от turbonetic » 21 Юли 2019, 18:34

venk0v написа:Колеги нека повдигна темата. Преди няколко дни опитах изолиране на тази вентилация. Затапване на колектора и маркуч директно от капака на клапаните до един малък отвор отзад в колектора. ГОЛЯМАТА ми грешка беше че не затапих картера. 1.5 литра масло за 30км излезнаха и за, малко да счупим мотора (светна жълтата лампа и долях.) Сега мисля да го направя по културно с кеч кен и дренаж директно в картера или да го затапя. Въпроса ми е ще се повиши ли налягането в двигателя със затапен дренаж към картера? (страх ме е да не избие някоя гарнитура) Двигателя е м54б25. Благодаря ви.


Аз едно ,не мога да разбера защо искате да го махате този клапан на картерните газове? Вярно ,че оригинален струва пари ,но се сменя веднъж и спираш да го мислиш ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 2018 G30 540ix

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от empar » 21 Юли 2019, 23:04

turbonetic написа:...


Е колко пък пари да струва оригинален? :paranoid:
Дори според кожодерите от дару е 131лв.
В ebay може и за под 100лв да се намери.
+ съпътстващите маркучи за още толкова и имате напълно работеща система.
Самата смяна може и от абсолютен лаик да се извърши, има я показана нагледно на десетки места в youtube. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от venk0v » 22 Юли 2019, 1:19

Защото дори сменена, както много колеги в предните постове споменават, самата система не е сметната за нашия климат. Ще съм благодарен ако си получа отговор на въпроса. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от ildivvy » 22 Юли 2019, 9:00

venk0v написа:... самата система не е сметната за нашия климат...


Това го чувам за първи път :shock: ! Кое в нашия климат и пречи на нормалната и работа? Въпроса е сериозен!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 2018 G30 540ix

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от empar » 22 Юли 2019, 9:42

Има си две версии на системата - за топъл и за студен климат. :dunno:
Eто този човек има в канала си доста клипчета по темата CCV. Как работи, защо спира да работи, защо е генерално недомислена, но все пак е хубаво да функционира правилно, има обяснено и за двете различни версии, спрямо климата + номерата на всички нужни части, има и подмяната на цялата система по два различни начина, има монтаж на catch-can, 02Pilot mode и ред други.

пп. За въпросът ти относно налягането не мога да дам компетентен отговор, но мисля че смяната на цялата система с НОВИ, ОЕМ части за студен климат ще ти спести доста чуденки, питаки и главоболия. :yes:
Последна промяна empar на 22 Юли 2019, 15:52, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от venk0v » 22 Юли 2019, 10:16

Благодаря за адекватния отговор. Гледал съм 50's kid
Ако взема клапан за студен климат ще трябва да се свери дали е подходящ за същия двигател. Работа ме чака. :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Вакум въпрос относно М52/М54 и изолиране на CCV

Мнение от The Heartlistener » 22 Юли 2019, 15:56

В Real OEM /ЕTK/ има всичко с номерата. Поръчваш по номер. За твоя мотор - 11617533400 - клапан. 11617533398, 11617533399, 11157532629 - тръби. Няма никаква разлика между компонентите, само тръбите и клапана са увити с изолационен материал, съответно цената е по-висока. Същата работа вършат и изолациите за водопроводни тръби по магазините. Аз лично съм ползвал тях и не съм имал проблеми със замръзване на кондензата.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook