m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: m54 misfire
omegaart:
каква е добавката и къде и как я изсипа ?
sub_eleven:
софт не съм сменял, малко се опасявам да не оплескаме нещо
преди година ми правиха ремап - разлика не усетих никаква.
каква е добавката и къде и как я изсипа ?
sub_eleven:
софт не съм сменял, малко се опасявам да не оплескаме нещо
преди година ми правиха ремап - разлика не усетих никаква.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: m54 misfire
nikolae написа:omegaart:
каква е добавката и къде и как я изсипа ?
sub_eleven:
софт не съм сменял, малко се опасявам да не оплескаме нещо
преди година ми правиха ремап - разлика не усетих никаква.
ми чесно казано не си спомням ква точно беше ама беше бутилка от около 200-300мл взета от ОМВ и я плеснах цялата в резервоара като преди тва капнах 80лв

- milenski.sht
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21.09.2011
Re: m54 misfire
Здравейте колеги,
не видях по-рано темата тук и създадох своя. Ето тук е описано какво се случва с мойта е46-ца viewtopic.php?f=34&t=278338
Проблема ви е познат вече...
В момента аз съм на статус да се провери студената спойка по управляващия блок на колата. Някой правил ли го е вече това и може ли да ми препоръча добър майстор (в София), който да разбира от електрониката по колата?
Благодаря предварително
не видях по-рано темата тук и създадох своя. Ето тук е описано какво се случва с мойта е46-ца viewtopic.php?f=34&t=278338
Проблема ви е познат вече...
В момента аз съм на статус да се провери студената спойка по управляващия блок на колата. Някой правил ли го е вече това и може ли да ми препоръча добър майстор (в София), който да разбира от електрониката по колата?
Благодаря предварително
Re: m54 misfire
a този симптом при всички ли го има ?
Колата ми стои все в гаражи и като паля сутрин
бучи много, ама доста, докато паднат оборотите - 20-30сек
и като застана зад колата м/у вратата и багажника смърди яко
на бензин и генерацията леко се тресе - това заради неизгорелия бензин ли е ?
След минутка всичко се нормализира - работа на мотор, гърнета...
Колата ми стои все в гаражи и като паля сутрин
бучи много, ама доста, докато паднат оборотите - 20-30сек
и като застана зад колата м/у вратата и багажника смърди яко
на бензин и генерацията леко се тресе - това заради неизгорелия бензин ли е ?
След минутка всичко се нормализира - работа на мотор, гърнета...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: m54 misfire
при мен го има
това ми се струва, че е заради помпата, която бута въздух докато е студена
secondary air pump
това ми се струва, че е заради помпата, която бута въздух докато е студена
secondary air pump

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: m54 misfire
K_Ilkov:
смърденето на бензин, бученето и тресенето на генерацията ?
може ли да бъде изолирана за тестове и после пак да бъде върната ?
Знам, че може да бъде изолирана, един познат е сложил тапа откъм мотора, метална
някаква
смърденето на бензин, бученето и тресенето на генерацията ?
може ли да бъде изолирана за тестове и после пак да бъде върната ?
Знам, че може да бъде изолирана, един познат е сложил тапа откъм мотора, метална
някаква
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: m54 misfire
чак да мирише на бензин не съм забелязал
но бучи при мен и клапата на ауспуха е отворена де
а дали може да се изолира нямам идея
но бучи при мен и клапата на ауспуха е отворена де
а дали може да се изолира нямам идея

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: m54 misfire
Искам да споделя нещо за да си спестите време и пари.На старото БМВ опитах да чистя дюзите със добавка.Положението се влоши.Отидох в сервиз и там завъртяха някаква течност -запушиха се още дюзи.
Какво направих-сваляне на дюзите.накисване с коресилин и промиване докато се избистри промиващата течност.Похарчих около 1.5л коресилин, загубих около 4 часа и готово.
Тези проблеми възникват обикновено когато колата се кара на газ,а моята си си я палех и карах на гас.
Какво направих-сваляне на дюзите.накисване с коресилин и промиване докато се избистри промиващата течност.Похарчих около 1.5л коресилин, загубих около 4 часа и готово.
Тези проблеми възникват обикновено когато колата се кара на газ,а моята си си я палех и карах на гас.
Re: m54 misfire
Е как е положението :-)
Вчера сутрин като запалих /на +19/ никакъв проблем, загря всичко ок.
Остана пред офиса 8-9 часа, паля я после като я наваля снега
за няма и 30 секунди светна чека, препалих изгасна и се оправи.
Мисля, че симптома ми се засилва и ако тази изкарам другата не знам как ще бъде
чудя се дали да не ъпдейтна еку-то, макар че дадох не малко пари за ремап.
Вчера сутрин като запалих /на +19/ никакъв проблем, загря всичко ок.
Остана пред офиса 8-9 часа, паля я после като я наваля снега
за няма и 30 секунди светна чека, препалих изгасна и се оправи.
Мисля, че симптома ми се засилва и ако тази изкарам другата не знам как ще бъде

чудя се дали да не ъпдейтна еку-то, макар че дадох не малко пари за ремап.
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: m54 misfire
nikolae написа:Е как е положението :-)
чудя се дали да не ъпдейтна еку-то, макар че дадох не малко пари за ремап.
Аз съм с ъпгрейд правен при Владо и няма подобрение относно проблема който третираме в тази тема. Това ме кара да мисля че другаде трябва да търсим причината въпреки че аз вече свикнах май

Поздрави
- bohata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 24.07.2009
- Местоположение: BG VRATZA
- Пол: Мъж
- Кара: приятелите си да пеят..
Re: m54 misfire
Привет момчета, имам същия проблем с тресенето и 5,3,6 цилиндри.Решил съм утре да махна катализаторите.ако нещата се оправят ще ви оведомя
вс.друго опитвах.дюзи,клапани.гумички-мумички пръстенчета...... и списъка сМЪКИ е безкраен




- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: m54 misfire
Колеги, никъде в темата не прочетох някой от вас да е проверявал за температурен датчик на мотора или за датчик за температурата на входящия въздух.
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
оф ... с тоя проблем и аз много си патя. Писал съм по - рано в темата и форума ама ....
Та до скоро имах редовно мисфайър на 6ти цилиндър никъде другаде, но и колата попушваше доста и гореше мнооооооооогооо масло, ама много.
След известно количество консултации и диагностики и т.н. минахме на скъпия вариант с отваряне на двигателя:
пилене на глава, гарнитура глава, клапани, колектори, картер (това всичко гарнитури де), смяна на сегментите, тръбата за охлаждане била дала фира ъъъ и биелни лагери смяна също.
Резултатът от това е МНОООГО по добра работа на двигателя, и 6ти цилиндър няма проблеми вече.
Колата просто мъркаше, палиш, работи няколко минути докато е още много студена и следва спадане на оборотите и тих двигател. Кеф да ти стане на душата.
Е да ама не. Преди 3 дена отново мисфайър този път на 3ти цилиндър. Та и двамата с майсторът дето ми прави колата сме
Няма течове някакви, няма нередности по 3ти цилиндър, бобината сме я разменяли, следващото дето ще го гледаме ще е нещо дюза да няма проблеми, ама на заплата де че мнооооооо сложно в началото на годината
Та до скоро имах редовно мисфайър на 6ти цилиндър никъде другаде, но и колата попушваше доста и гореше мнооооооооогооо масло, ама много.
След известно количество консултации и диагностики и т.н. минахме на скъпия вариант с отваряне на двигателя:
пилене на глава, гарнитура глава, клапани, колектори, картер (това всичко гарнитури де), смяна на сегментите, тръбата за охлаждане била дала фира ъъъ и биелни лагери смяна също.
Резултатът от това е МНОООГО по добра работа на двигателя, и 6ти цилиндър няма проблеми вече.

Е да ама не. Преди 3 дена отново мисфайър този път на 3ти цилиндър. Та и двамата с майсторът дето ми прави колата сме



Няма течове някакви, няма нередности по 3ти цилиндър, бобината сме я разменяли, следващото дето ще го гледаме ще е нещо дюза да няма проблеми, ама на заплата де че мнооооооо сложно в началото на годината

Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
Стопли се времето, няма мисфайъри и всички щастливи а :-)))
Вчера забелязах, цял ден /10-на часа/ беше паркирана на слънце.
Когато я запалих вечер към 17-18 пак 1/2-1 минута пак работи на около 1000 об.
Аз така и не разбрах при някои от Вас, които имате проблема
усещате ли при палене, повече бучене отзад или миризма на бензин ?
Вчера забелязах, цял ден /10-на часа/ беше паркирана на слънце.
Когато я запалих вечер към 17-18 пак 1/2-1 минута пак работи на около 1000 об.
Аз така и не разбрах при някои от Вас, които имате проблема
усещате ли при палене, повече бучене отзад или миризма на бензин ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани