запитване за блокажа на дифаренциала

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Dimitroff » 27 Дек 2010, 9:21

Kickdown написа:
Dimitroff написа:Някой ще се обърка...и ще си помисли, че като се натисне - тогава е активно...


Ами тогава точно тогава е активно както при Е90, само че там ти изписва DTC вместо да светне другата лампа :)


Активно е когато не си натискал нищо :winky:
Изписва ти DTC, щото си го дезактивирал след като го натиснеш...

freehippie написа:Добре де четох четох . . . и пак не разбрах!Моята кола е 06.2000 г.На бутона пише DSC - обаче като се натисне веднъж-светва символа в средата на таблото, като се задържи-не става нищо различно обаче както каза колегата Dimitroff по-горе не може да се изключи трябва да се гаси колата!Объркан съм много, в крайна сметка това DSC или ASC е?


Колата ти е преди фейс лифта - няма как да е с DSC, колега...най-вероятно при теб е сменен бутона с такъв с надпис DSC.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: Kavarna moreto
Пол: Мъж
Кара: 330d
Мечтае да кара: vodno kon4e..
Детайли за колата: krasavica

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от valko_82 » 02 Яну 2011, 21:06

Колега Dimitroff коли фейса също имат DSC.И копчето ми не е сменяно. 1собственик е доплатил за ДСЦ

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Dimitroff » 03 Яну 2011, 10:25

Хм...интересно...
Би ли дал ВИН-а на колата (последните 7 символа от рамата - 2 букви и 5 цифри), за да видим аджеба - коя година и кой месец точно ти е колата ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 03 Яну 2011, 11:09

valko_82 написа:Колега Dimitroff коли фейса също имат DSC.И копчето ми не е сменяно. 1собственик е доплатил за ДСЦ


Тука се разраства дискусия :)...колега ,аз поне не разбрах колата ти е преди или след фейслифт-а.Akо на снимките в профила ти това е колата е преди,и не би трябвало да има опция за ДСЦ когато е купувана.
Но пък ако имащ си късметлия :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от adovet » 03 Яну 2011, 16:38

Днес пробвах на мойта да изключа ASCто. Задържах бутона и след 4-5 сек. светна и жълта лампа за спирачките. Колата почна да върти гуми като жигула направо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 03 Яну 2011, 17:40

adovet написа:Днес пробвах на мойта да изключа ASCто. Задържах бутона и след 4-5 сек. светна и жълта лампа за спирачките. Колата почна да върти гуми като жигула направо.


Това имах предвид и аз в предишни постове.
Ти си с така нареченото "АСЦ+Т",което е нормално.И аз съм така и като изключиш нацяло системата,задницата е по-зле от жигула :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Zagy » 03 Яну 2011, 18:04

Добре - ами аз със какво съм? При задържане на бутона натиснат за 10-15 секунди лампата светва, но после едно докосване и АСЦ-то пак работи? Това какво се води?
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Dimitroff » 03 Яну 2011, 18:12

АСЦ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 03 Яну 2011, 18:15

Zagy написа:Добре - ами аз със какво съм? При задържане на бутона натиснат за 10-15 секунди лампата светва, но после едно докосване и АСЦ-то пак работи? Това какво се води?


Zagy,ти си само с АСЦ.Има разлики м/у няколкото типа спомагателни системи
*АСЦ което се изключва с едно натискане ,след това при продължително задържане не може да се включи без да се запали наново
*същотото но при него може да се включи,без да е необходимо да се запали отново - твоя случай мисля
*АСЦ+Т предполагам първите фейсове или по-скоро тези до 2003,защото след това би трябвало да са с ДСЦ при които светва и лампата на ръчна в жълто едновременно с тази в средата с удивителната
*ДСЦ последния вариант мисля преди да излезе вече и е90-та
Като предварително казвам,че може да греша,това е което съм чел и наблюдавал досега.
:yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от LUCIFER'S » 03 Яну 2011, 19:20

Тука прочетете внимателно и пробвайте още една скрита екстра ,при която АSС/DSC влиза в полoвинчат режим ( Half-on mode ) при която боксувате като въртящият момент се прехвърля към колелото което е със сцепление без да се отнема газта на мотора... демек нещо като електронен шпер... зa Е46 незнам, дали става обаче .... http://www.bimmerboard.com/forums/posts/131049
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 03 Яну 2011, 19:34

LUCIFER'S написа:Тука прочетете внимателно и пробвайте още една скрита екстра ,при която АSС/DSC влиза в полoвинчат режим ( Half-on mode ) при която боксувате като въртящият момент се прехвърля към колелото което е със сцепление без да се отнема газта на мотора... демек нещо като електронен шпер... зa Е46 незнам, дали става обаче .... http://www.bimmerboard.com/forums/posts/131049


Колега ,аз не съм съгласен с това нацяло.В статията се казва ,че не мога да го включа отново - е аз мога без значение как и колко го задържам.(АСЦ+Т)
Днес дори го пробвахме с Dimitroff едната гума на асфалт,едната на киша/сняг.Разлики има и се вкл/изкл без да е необходимо да гасч колата.
Но това е при мен,разбира се.. :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от LUCIFER'S » 03 Яну 2011, 20:19

Gqbriel написа:
Колега ,аз не съм съгласен с това нацяло.В статията се казва ,че не мога да го включа отново - е аз мога без значение как и колко го задържам.(АСЦ+Т)
Днес дори го пробвахме с Dimitroff едната гума на асфалт,едната на киша/сняг.Разлики има и се вкл/изкл без да е необходимо да гасч колата.
Но това е при мен,разбира се.. :yes:


натискаш бутона и го задържаш над 10сек.... индикацията на таблото изгася и влизаш в режима.... след като е преминала системата в такъв режим нито можеш да изкл АСЦ/ДСЦ нито да го вкл, докато не изгасиш двигателя... пак казвам за Е46 не знам дали влиза в такъв режим, но при Е39 е супер тази скрита екстра!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от S7 » 03 Яну 2011, 23:21

Zagy написа:Добре - ами аз със какво съм? При задържане на бутона натиснат за 10-15 секунди лампата светва, но после едно докосване и АСЦ-то пак работи? Това какво се води?


Води се че трябва да задържиш повече,аз го натисках поне 30 сек. че да зацикли и да не може се изкл. и проклетията пак си остана АСЦ :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Zagy » 03 Яну 2011, 23:27

Е повече с глупости няма да се занимавам :mrgreen: Явно съм си с обикновенно АСЦ.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: Kavarna moreto
Пол: Мъж
Кара: 330d
Мечтае да кара: vodno kon4e..
Детайли за колата: krasavica

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от valko_82 » 03 Яну 2011, 23:45

VIN FS08920

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook