проверка термостат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
Правилно - а защо не е изтинала водата? (дори и след час-два на -10 градуса)
- отговор - заради допълнителния отоплител.
Друг тест - пипни след 30-40 минути водния радиатор, а след това пипни "бомбетата" на отоплителя...разликата е невероятна


Друг тест - пипни след 30-40 минути водния радиатор, а след това пипни "бомбетата" на отоплителя...разликата е невероятна

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: проверка термостат
Добре де какъв е смисъла да грее като ако я оставиш колата вечерта до сутринта ли ще грее.Най много да ти дръпне акумулатора.Нещо не съм много убеден в това.Нали и след 16мин. се изключва захранването от акумулатора.Според тебе би трябвало да си грее даже и след 2 часа. Мисля че нещо не е така както го казваш
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
Аз не съм казвал, че грее нон-стоп, колега
- това не знам как го реши! - говорим за бавно изстиване на мотора/охладителната течност, а не за потдържане нон-стоп на работна температура!
Не ми се спори...накратко:
Допълнителният отоплител грее "известно време" след като загасиш колата (не, че като работи мотора не грее пак...) - загрява около литър - литър и половина охладителна течност и я задържа топла(почти ВРЯЛА!) дълго време!
Много е просто - хвани някоя друга кола - твой приятел (различна от Е46 и въобще от БМВ) - представи си външна температура от - 5, - 8 градуса.
Двете коли са загрели до работна температура (90 градуса).
Гасите 2те коли и сядате да пиете по кафе някъде - минимум 1 час! - даже по-добре повече - час и половина - излезте и само дайте на контакт, за да видите каква е разликата между другата кола и Е46 с допълнителен отоплител!

Не ми се спори...накратко:
Допълнителният отоплител грее "известно време" след като загасиш колата (не, че като работи мотора не грее пак...) - загрява около литър - литър и половина охладителна течност и я задържа топла(почти ВРЯЛА!) дълго време!
Много е просто - хвани някоя друга кола - твой приятел (различна от Е46 и въобще от БМВ) - представи си външна температура от - 5, - 8 градуса.
Двете коли са загрели до работна температура (90 градуса).
Гасите 2те коли и сядате да пиете по кафе някъде - минимум 1 час! - даже по-добре повече - час и половина - излезте и само дайте на контакт, за да видите каква е разликата между другата кола и Е46 с допълнителен отоплител!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: проверка термостат
Dimitroff написа:Аз не съм казвал, че грее нон-стоп, колега- това не знам как го реши! - говорим за бавно изстиване на мотора/охладителната течност, а не за потдържане нон-стоп на работна температура!
Не ми се спори...накратко:
Допълнителният отоплител грее "известно време" след като загасиш колата (не, че като работи мотора не грее пак...) - загрява около литър - литър и половина охладителна течност и я задържа топла(почти ВРЯЛА!) дълго време!
Много е просто - хвани някоя друга кола - твой приятел (различна от Е46 и въобще от БМВ) - представи си външна температура от - 5, - 8 градуса.
Двете коли са загрели до работна температура (90 градуса).
Гасите 2те коли и сядате да пиете по кафе някъде - минимум 1 час! - даже по-добре повече - час и половина - излезте и само дайте на контакт, за да видите каква е разликата между другата кола и Е46 с допълнителен отоплител!
Е това е нещо друго.


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
До някъде да...макар, че горните кори са по-скоро с "акустична" функция (обезшумяват) 

- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: проверка термостат
И аз съм го чел това, че печката работи известно време и след изгасяне на мотора /когато е студено/. Не си спомням добре, но май и в ТИС го пише. Наистина учудващо бавно изстиват по- този начин колите ни зимата 

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: проверка термостат
На 1вите няколко 320д с такъв тип печка, при студено време дърпах буксата на печката зимата. Просто я чувах как заработва за малко при темп под 10 градуса
.По късно разбрах за какво става дума , но вече бяхме продали няколко. 




- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: проверка термостат
Здравейте?
Имам един въпрос.
При градско каране стрелката на температурата е на 12 часа ,но извънградско ,при спускане пада и застава около първата бяла черта.Ясно е ,че е от термостатите.
Снощи се бях пресетил и слязох до гаража да погледна какво е положението под капака и останах очуден като видях ,че нямам втори термостат.
Малкия го липсваше,аз ли не знам къде да гледам или наистина съм само с един термостат.
Тук ясно се вижда къде е малкия термостат

При мен изглежда така:

При положение че карам 330D не трябва ли да са два.
Колата съм я купил от Испания и е предназначена за този пазар,няма подгряване на седалките ,няма и печка.
P.S> Снимките не са от моята кола
Имам един въпрос.
При градско каране стрелката на температурата е на 12 часа ,но извънградско ,при спускане пада и застава около първата бяла черта.Ясно е ,че е от термостатите.
Снощи се бях пресетил и слязох до гаража да погледна какво е положението под капака и останах очуден като видях ,че нямам втори термостат.
Малкия го липсваше,аз ли не знам къде да гледам или наистина съм само с един термостат.
Тук ясно се вижда къде е малкия термостат

При мен изглежда така:

При положение че карам 330D не трябва ли да са два.
Колата съм я купил от Испания и е предназначена за този пазар,няма подгряване на седалките ,няма и печка.
P.S> Снимките не са от моята кола

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
Има Е46-ци с два и с 1 термостат - важи и за 20ки и за 30ки.
Имаш само един (голям) термостат, колега
Имаш само един (голям) термостат, колега

- pepi_grafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 24.02.2011
- Местоположение: пирдоп
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D 99г.
Re: проверка термостат
boXeer написа:Здравейте?
Имам един въпрос.
При градско каране стрелката на температурата е на 12 часа ,но извънградско ,при спускане пада и застава около първата бяла черта.Ясно е ,че е от термостатите.
Снощи се бях пресетил и слязох до гаража да погледна какво е положението под капака и останах очуден като видях ,че нямам втори термостат.
Малкия го липсваше,аз ли не знам къде да гледам или наистина съм само с един термостат.
Тук ясно се вижда къде е малкия термостат
При мен изглежда така:
При положение че карам 330D не трябва ли да са два.
Колата съм я купил от Испания и е предназначена за този пазар,няма подгряване на седалките ,няма и печка.
P.S> Снимките не са от моята кола
добре де аз ли съм тъп и не разбирам ко пишете или така ми се струва? Значи мойта е 1999г и ги има тези двата термостата ако тва малкото е термостат,аз също сменях термостат но от тук разбрах че имат тези след фейса 2...и ся какъв е извода



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
Извода е, че има Е46ци с два термостата има и с 1.
Няма никакво значение дали са преди или след фейса, дали са 20-ки или 30-ки
П.с. Говоря за Дизеловите - при Бензиновите ... не съм се интересувал.
Няма никакво значение дали са преди или след фейса, дали са 20-ки или 30-ки

П.с. Говоря за Дизеловите - при Бензиновите ... не съм се интересувал.

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: проверка термостат
При бензиновите е само един. 

- pepi_grafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 24.02.2011
- Местоположение: пирдоп
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D 99г.
Re: проверка термостат
Dimitroff написа:Извода е, че има Е46ци с два термостата има и с 1.
Няма никакво значение дали са преди или след фейса, дали са 20-ки или 30-ки![]()
П.с. Говоря за Дизеловите - при Бензиновите ... не съм се интересувал.
значи аз имам и 2-ри 20-ка е моята....и съм сменил маи здравия



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проверка термостат
Няма първи и втори
Има малък и голям - това на снимката е малкия.

Има малък и голям - това на снимката е малкия.
- stefsax
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: проверка термостат
колега.запали сутринта колата без да си я карал през ноща и след две 3 или5 минути ако са топли двата дебелите маркучи които водят кам термостата значи е заминал термостата, единия маркуч трябва да е студен ако всичко е наред .така е доста сигурен тест.другия варянт да ти пада стрелката под 12 часа по надолнище е да ти изпуска капачката на радиатора за антифриза налягане или от друг маркуч или съединение да губиш налягане..аз така смених 2 термостата докато разбера че е от нея
успех
успех

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани