Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Archangel
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2337
 - Регистриран на: 13.12.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: N42B20 с ръкавици
 - Мечтае да кара: Spitfire
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Насъбрал съм си тука разни грешки. За повечето имам основна представа какво представляват, но все пак да попитам:
285E CDKDVFSG - VVT-Control unit internal failure
2865 CDKDVPMN - Power supply limit VVT-emergency
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
EDIT: И 2 скрийншота, които забравих:


			285E CDKDVFSG - VVT-Control unit internal failure
2865 CDKDVPMN - Power supply limit VVT-emergency
281E CDKSUE - Controll DISA
27B8 CDKPDDSS - Plausibility diff. pressure sensor
EDIT: И 2 скрийншота, които забравих:


Rainbow shaker, 
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
		On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- ckrumov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 129
 - Регистриран на: 21.04.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: f31, 320D
 - Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
maikooo написа:Колеги интересува ме "coolant temperature heater" дали е грешка свързана с печката на колата (която я няма) или е нещо свързано с охлаждането?
Да това е грешка, свързана за печката.
При мен даваше тази грешка когато ми опираше на маса дебелия + към печката. Виж да не би въпреки, че нямаш печка, да имаш късо и при теб? Само, че ако е до кабел проблема би трябвало в описанието да пише open or short circuit примерно. Успех.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
и аз да се разпиша с една грешка:

получих някакви указания, обаче всякаква информация е добре дошла, че аз най-малко съм наясно с тези ключове и ЕВС
			
		
получих някакви указания, обаче всякаква информация е добре дошла, че аз най-малко съм наясно с тези ключове и ЕВС

- Archangel
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2337
 - Регистриран на: 13.12.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: N42B20 с ръкавици
 - Мечтае да кара: Spitfire
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
То май никой не ги чете тия работи. Темичката е доста умряла 
			Rainbow shaker, 
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
		On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Кола: Е60 
Мотор: 3.0д
Година: 2004
При диагностика - всичко е нормално.
При опит да влезна в Кар или Кей мемори:
Аджеба...къде е проблема ?
В Дару Кар му казаха нов ключ
  
Как нов ключ ще реши проблема - не ми е ясно.
Настоящия ключ отключва и заключва без проблеми
			Мотор: 3.0д
Година: 2004
При диагностика - всичко е нормално.
При опит да влезна в Кар или Кей мемори:
Аджеба...къде е проблема ?
В Дару Кар му казаха нов ключ
  Как нов ключ ще реши проблема - не ми е ясно.
Настоящия ключ отключва и заключва без проблеми
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
С GT1 не можеш да прекодираш/програмираш Е60. 
			
		- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да допълня за ключа.
Мисля, че в Дару не са имали предвид ключа за закл/откл, а Vehicle order (FA/VO - опциите) на колата и I-level (софтуерното ниво най-общо казано).
			
		Мисля, че в Дару не са имали предвид ключа за закл/откл, а Vehicle order (FA/VO - опциите) на колата и I-level (софтуерното ниво най-общо казано).
- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не...баш ключ си имаха в предвид - палене, отключване, заключване...300+ лева му казаха...
			
		- Next
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1618
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E90 330D
 - Мечтае да кара: ///M power
 - Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
В пиропатрона на колана ли е грешката? Как се ремонтира? 
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
			
		http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
- milennyc
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1832
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: Другите да му завиждат.....
 - Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
 - Детайли за колата: MNOGO BARZA
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
badsharki написа:С GT1 не можеш да прекодираш/програмираш Е60.
Може само read.....
Може с Експерта
Последна промяна milennyc на 28 Ное 2010, 13:40, променена общо 1 път
					
				
			
		- milennyc
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1832
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: Другите да му завиждат.....
 - Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
 - Детайли за колата: MNOGO BARZA
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
© написа:и аз да се разпиша с една грешка:
получих някакви указания, обаче всякаква информация е добре дошла, че аз най-малко съм наясно с тези ключове и ЕВС
Колко ключа имаш Слави? Указания изтриваш грешката и ако я вдигне пак свиркай ....
- xerial
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1780
 - Регистриран на: 29.10.2008
 - Местоположение: 100-те лица
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46 330d CBR 600RR
 - Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Днес закачих колата на ИНПА така профилактично и имаше една грешка която и друг път ми е излизала с едно малко изключение : error
Camshaft sensor signal съобщението го нямаше преди ... ( ИНПА-та е по нова версия и с по-добър кабел та предполагам може и оттам да идва иновацията
  )
 
7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal
Това е цялата грешка.
Това което ме интересува дали този Camshaft sensor signal е датчика на разпределителният вал и дали поради тая причина от време на време когато е загряла колата ( също се вижда че грешката се е появява при загряла кола ) не може да запали и трябва да се изчака да изстине , което е
  
  
  
 
А това е другата грешка която имам:
Error frequency : 25
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C
Ако някой удари едно рамо ще съм благодарен
			Днес закачих колата на ИНПА така профилактично и имаше една грешка която и друг път ми е излизала с едно малко изключение : error
Camshaft sensor signal съобщението го нямаше преди ... ( ИНПА-та е по нова версия и с по-добър кабел та предполагам може и оттам да идва иновацията
7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal
Това е цялата грешка.
Това което ме интересува дали този Camshaft sensor signal е датчика на разпределителният вал и дали поради тая причина от време на време когато е загряла колата ( също се вижда че грешката се е появява при загряла кола ) не може да запали и трябва да се изчака да изстине , което е
  
  
  
 А това е другата грешка която имам:
Error frequency : 25
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C
Ако някой удари едно рамо ще съм благодарен
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Е то нямя кой знае какво толкова за мислене - датчика на разпределителния вал е започнал да дава фира! от време на време не знае какво е положението на вала! Прекъсва! Смяна му е майката!
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	