Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Zagy написа:Рундев - да си смениш картинката от подписаВреме ти е вече
Хахаха




- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
На пролет съм решил и аз да слагам #tech. Какво точно преправя и колко време ти отне да я монтираш?

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Само държачите на бронята се сменят.
Монтажа е елементарен
Монтажа е елементарен

- kozela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: лоша F30-ка
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Ееех, де да беше само това
Освен държачите ти трябват още няколко части, за да стане наистина перфектно
Имайки предвид, че си фейслифт ти трябват още:
1.Ново гумено уплатнение за бронята, защото фейслифтовото уплатнение е късо, а Мтека е по цялата броня;
2.За да няма дупки ти трябват и нови въздухопроводи, които са най-голямото перо - на мен ми излязоха 160 лв от Дару, щото никой друг не предлагаше;
Това е задължителното - след това, при желание ти трябва и голям въздухопровод за централния отвор на новата броня - няма реално важност (аз не го взех) и сега като има сняг или много вода точно от там колата леко сърба попара
и другото е - предната част на подкалниците трябва да бъдат лееееко огънати от добър майстор, за да няма просвет между тях и самата броня;
Това е!

Освен държачите ти трябват още няколко части, за да стане наистина перфектно
Имайки предвид, че си фейслифт ти трябват още:
1.Ново гумено уплатнение за бронята, защото фейслифтовото уплатнение е късо, а Мтека е по цялата броня;
2.За да няма дупки ти трябват и нови въздухопроводи, които са най-голямото перо - на мен ми излязоха 160 лв от Дару, щото никой друг не предлагаше;
Това е задължителното - след това, при желание ти трябва и голям въздухопровод за централния отвор на новата броня - няма реално важност (аз не го взех) и сега като има сняг или много вода точно от там колата леко сърба попара

и другото е - предната част на подкалниците трябва да бъдат лееееко огънати от добър майстор, за да няма просвет между тях и самата броня;
Това е!
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- kozela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: лоша F30-ка
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Sasho Tsukev написа:Тая амалогия не си заслужава...
ОООО, заслужава си и още как

все едно имаш друг автомобил, аз моята я преправях миналата година и още не мога да й се нагледам от кеф, лудница е - бронята отваря много!!!
А и друго, което може да те накара да мислиш усилено по темата - вчера бях при колегата Civic (има тема в магазини, сервизи и т.н.) и видях нещо адски хитро - на М бронята при него има едни приставки, реално погледнато по големи пластмаси, които държат халогените и те са направени така, че запушват перфектно именно тези дупки за въздуховодите, така, че не ти се налага да даваш лудите 160 лв. за тия части...така ще ти излезе доста евтино!
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Добре де като въздуховодите не се сложат на мястото им не се ли нарушава охлаждането на спирачните дискове и възможността от прегряване да е по-голяма ? Иначе като гледах снимките взех да се замислям и аз за подобна интервенция 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kozela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: лоша F30-ка
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
По принципа на логиката си напълно прав!
Въпроса е, че аз съм с фейслифт и след като започнахме да разкачаме стандартната ми броня, с потрес установих, че малките (оригинални) въздуховоди са затапени с две перфектни пластмаси с бмв номера, всмисъл - оригинални тапи!!!
от страната на подкалниците!
След гледането тъпо известно време, реших, че след като съм се хванал на хорото по-добре да си ги взема тези въздуховоди....все пак го правя с цел колата да стане по-добра и красива...
Без тия въздуховоди ще имаш дупки, които се виждат...а не можеш да ползваш оригиналните щото са доста малки...и реално имаш три варианта - без въздуховоди; с нови въздуховоди и явно вече с тия тапи, които описах по-горе...
Казвам го защото се оказа, че съм карал колата 3 години без да разбера, че малките въздуховоди са затапени
оригинално и не ми е оказало някакъв доловим ефект.... все пак съм с 2.0, 143 кобилки....едва ли някога ще си подпаля дисковете от прекомерна употреба, участвайки в някое рали...в нашето типично, Българско рали по улиците си карам бавно 
Въпроса е, че аз съм с фейслифт и след като започнахме да разкачаме стандартната ми броня, с потрес установих, че малките (оригинални) въздуховоди са затапени с две перфектни пластмаси с бмв номера, всмисъл - оригинални тапи!!!


След гледането тъпо известно време, реших, че след като съм се хванал на хорото по-добре да си ги взема тези въздуховоди....все пак го правя с цел колата да стане по-добра и красива...
Без тия въздуховоди ще имаш дупки, които се виждат...а не можеш да ползваш оригиналните щото са доста малки...и реално имаш три варианта - без въздуховоди; с нови въздуховоди и явно вече с тия тапи, които описах по-горе...
Казвам го защото се оказа, че съм карал колата 3 години без да разбера, че малките въздуховоди са затапени


- shalashaska
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 9.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: e46 М3
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Колеги скоро и аз мислям да скачам на тази прословута броня,защото найстина отваря доста колата,Rundev колега станала е чудесно евала .. та въпроса ми е 4ета коментарите за тези прословути въздуховоди,карам е46 купе стария фейс при мен ще се налага ли да си зимам нови въздуховоди или тези на стария фейс вършат работа на тази броня?и трябва ли да набавя освен бронята и това което предлагат към нея,още нещо?Поздрави 


- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
Ще ти трябват въздухуводи,но си търси точни за модела иначе друго не ти трябва.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
абе колегата да слага и праговете заедно със задната броня, ама повече да не пуска снимки че дразни само останалите от форума... 


Re: Въпрос за M-тех 2 предна броня - Резултатът !
да ползвам темата за номера на ВЪЗДУХОВОДИТЕ на М-тех бронята някой знае ли,мисля че и на други ще им потрябват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани