Турбината ми проговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 05 Юни 2010, 12:44

gocho_ написа: :!: :!: :!: извод след скъсана мека в-ка или друг проблем по тръбите:
не държи налягане в турбото
спад в мощността

:nono:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Dimitroff » 05 Юни 2010, 17:52

Спад в мощността, съскане и пушек (черен) имаш при пробив по турбо-пътищата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 30.12.2009
Местоположение: Градът на мечтите
Пол: Мъж
Кара: Трите букви да крещят

Re: Турбината ми проговори

Мнение от ///ALPINA\\\ » 05 Юни 2010, 20:55

4е зашто толкова взимат за рециклаш
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Dimitroff » 05 Юни 2010, 21:08

"Ч" е в ляво от "1" , а "Щ" е в дясно от "Ш" :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от katronski_br » 06 Юни 2010, 5:35

Зависи в какъв режим му е клавиатурата, но в какъвто и да е, все пак има ''Ч'' и ''Щ''.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от v_V_v » 06 Юни 2010, 20:09

Dimitroff написа:Спад в мощността, съскане и пушек (черен) имаш при пробив по турбо-пътищата.

Меката връзка не е турбо път.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Dimitroff » 06 Юни 2010, 20:27

Прав си - да.
Аз точно това се опитах да обясня - кога има спад в мощността.
Аз лично не виждам как от една скъсана мека връзка ще има загуба на мощност :D

С поста си имах в предвид точно това - няма как от мека връзка да има спад в мощността - обяснил съм при какви симптоми придружени със спад трябва да се гледат турбо-пътищата.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж

Re: Турбината ми проговори

Мнение от xboom9 » 06 Юни 2010, 22:58

И аз подкрепям мнението на LUCIFER'S

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Турбината ми проговори

Мнение от bscsystem » 09 Юни 2010, 15:16

Аз не разбирам много, но когато има пробив в турбо пътя не е ли работа на дебитомера да измерва тази разлика и да я коригира ? Един вид, дори и да има пробив не трябва да има значение.?!

А ако дебита пренадува това има ли значение за дизелите ? Защото при дизела колкото и въздух да ми сипер спрямо горивото май няма значение като при бензина ?!
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Dimitroff » 09 Юни 2010, 19:26

bscsystem написа:Аз не разбирам много, но когато има пробив в турбо пътя не е ли работа на дебитомера да измерва тази разлика и да я коригира ? Един вид, дори и да има пробив не трябва да има значение.?!


Прав си, но слагаш каруцата пред коня...

Той дебитомера си отчита входящия въздух...от там се прави "пропорционално" горивната смес ...

Турбината надува...
...според количеството въздух се дозира входящото гориво...
...обаче по "турбо пътищата" има загуба на въздух...(тук е "съскането" и загубата на мощност)
...в крайна сметка - съотношението въздух/гориво е нарушено...горивната смес вече не е оптималната...няма пълно изгаряне (тук е черния пушек)...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Турбината ми проговори

Мнение от Zagy » 09 Юни 2010, 19:39

bscsystem написа:Аз не разбирам много, но когато има пробив в турбо пътя не е ли работа на дебитомера да измерва тази разлика и да я коригира ? Един вид, дори и да има пробив не трябва да има значение.?!

А ако дебита пренадува това има ли значение за дизелите ? Защото при дизела колкото и въздух да ми сипер спрямо горивото май няма значение като при бензина ?!

Не е така - дебитомера не го контролира това, а ЕКУ-то, при това в тесни граници. Ако има скъсана връзка по турбопътищата загубата е прекалено голяма, за да може компа да компенсира.
Дизелите работят при смес около 30:1 (по спомен) - 30 части въздух и 1 част гориво. Могат обаче и да се посочат и други съотношения - нафтата го позволява, за разлика от бензина. Ако има скъсана връзка голяма част от въздуха бяга навън и сместа става примерно 20:1, т.е. имаме много гориво и малко въздух - демек почва да чади зверски. Точно затова като скъсаш нещо по въздуховодите след турбото колата почва да пуши яката.
:smoke:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Турбината ми проговори

Мнение от bscsystem » 09 Юни 2010, 23:02

Странното е при мен, че аз 100% имам спукан алуминиев 'маркуч', този който излиза долу в ляво при кулера(проверяван е и ясно се чува как фиука от там), но колата не усещам да има загуба или да пуши повече от нормалното..., но пък има леки колебания за разхода в момента :roll:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от katronski_br » 14 Юни 2010, 16:32

Току що идвам от сервиза, смениха ми меката връзка. Вече го няма това ''вииййууу'' нито ''мяу'' нито каквото и да е било
чува се само приглушеното ''сссссс'' при ускорение, това е.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Турбината ми проговори

Мнение от armagedon01 » 04 Юли 2010, 0:16

за да не пиша нова тема наскоро и аз смених меката връзка /с не оригинала 30 лв/, малко след това взех, че упрях мн сериозно отдолу и сега и аз го чувам това "виууу", не знам кое от двете е причина за това. Освен това като натисна малко по сериозно на първа се чуват едни странни звуци от към ауспуховите тръби за околко секунда две, все едно 4е свалям предвака надолу. Ходих в сервиз гледаха казаха че уж всичко е наред. Та въпросите ми са може ли да се чува защото меката връзка е мн голямо менте или просто не6то отдолу да се е разкачило???
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Турбината ми проговори

Мнение от katronski_br » 04 Юли 2010, 16:04

меката връзка е отстрани до скоростната кутия, тоест по на вътре така че неможе да си я закачил нея. но все пак е мека връзка, ако си закачил гърнето и при натиска или опъването е потдала меката връзка, така няма как да се види дали има проблем при пръв поглед защото трябва да се разкачат всички кори там за да се види.
между другото механика който ми смени меката връзка каза че е хубаво да се смени на време не че е проблем да прави ''виууу'' проблем е че от там излизат горещи газове с огромна температура която нагрява скоростната кутия и влошава качеството на маслото и.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook