Турбината ми проговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Турбината ми проговори
gocho_ написа:![]()
![]()
извод след скъсана мека в-ка или друг проблем по тръбите:
не държи налягане в турбото
спад в мощността

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Турбината ми проговори
Спад в мощността, съскане и пушек (черен) имаш при пробив по турбо-пътищата.
- ///ALPINA\\\
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Градът на мечтите
- Пол: Мъж
- Кара: Трите букви да крещят
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Турбината ми проговори
Зависи в какъв режим му е клавиатурата, но в какъвто и да е, все пак има ''Ч'' и ''Щ''.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Турбината ми проговори
Dimitroff написа:Спад в мощността, съскане и пушек (черен) имаш при пробив по турбо-пътищата.
Меката връзка не е турбо път.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Турбината ми проговори
Прав си - да.
Аз точно това се опитах да обясня - кога има спад в мощността.
Аз лично не виждам как от една скъсана мека връзка ще има загуба на мощност
С поста си имах в предвид точно това - няма как от мека връзка да има спад в мощността - обяснил съм при какви симптоми придружени със спад трябва да се гледат турбо-пътищата.
Аз точно това се опитах да обясня - кога има спад в мощността.
Аз лично не виждам как от една скъсана мека връзка ще има загуба на мощност

С поста си имах в предвид точно това - няма как от мека връзка да има спад в мощността - обяснил съм при какви симптоми придружени със спад трябва да се гледат турбо-пътищата.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Турбината ми проговори
Аз не разбирам много, но когато има пробив в турбо пътя не е ли работа на дебитомера да измерва тази разлика и да я коригира ? Един вид, дори и да има пробив не трябва да има значение.?!
А ако дебита пренадува това има ли значение за дизелите ? Защото при дизела колкото и въздух да ми сипер спрямо горивото май няма значение като при бензина ?!
А ако дебита пренадува това има ли значение за дизелите ? Защото при дизела колкото и въздух да ми сипер спрямо горивото май няма значение като при бензина ?!
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Турбината ми проговори
bscsystem написа:Аз не разбирам много, но когато има пробив в турбо пътя не е ли работа на дебитомера да измерва тази разлика и да я коригира ? Един вид, дори и да има пробив не трябва да има значение.?!
Прав си, но слагаш каруцата пред коня...
Той дебитомера си отчита входящия въздух...от там се прави "пропорционално" горивната смес ...
Турбината надува...
...според количеството въздух се дозира входящото гориво...
...обаче по "турбо пътищата" има загуба на въздух...(тук е "съскането" и загубата на мощност)
...в крайна сметка - съотношението въздух/гориво е нарушено...горивната смес вече не е оптималната...няма пълно изгаряне (тук е черния пушек)...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Турбината ми проговори
bscsystem написа:Аз не разбирам много, но когато има пробив в турбо пътя не е ли работа на дебитомера да измерва тази разлика и да я коригира ? Един вид, дори и да има пробив не трябва да има значение.?!
А ако дебита пренадува това има ли значение за дизелите ? Защото при дизела колкото и въздух да ми сипер спрямо горивото май няма значение като при бензина ?!
Не е така - дебитомера не го контролира това, а ЕКУ-то, при това в тесни граници. Ако има скъсана връзка по турбопътищата загубата е прекалено голяма, за да може компа да компенсира.
Дизелите работят при смес около 30:1 (по спомен) - 30 части въздух и 1 част гориво. Могат обаче и да се посочат и други съотношения - нафтата го позволява, за разлика от бензина. Ако има скъсана връзка голяма част от въздуха бяга навън и сместа става примерно 20:1, т.е. имаме много гориво и малко въздух - демек почва да чади зверски. Точно затова като скъсаш нещо по въздуховодите след турбото колата почва да пуши яката.

Si non confectus, non reficiat.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Турбината ми проговори
Странното е при мен, че аз 100% имам спукан алуминиев 'маркуч', този който излиза долу в ляво при кулера(проверяван е и ясно се чува как фиука от там), но колата не усещам да има загуба или да пуши повече от нормалното..., но пък има леки колебания за разхода в момента 

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Турбината ми проговори
Току що идвам от сервиза, смениха ми меката връзка. Вече го няма това ''вииййууу'' нито ''мяу'' нито каквото и да е било
чува се само приглушеното ''сссссс'' при ускорение, това е.
чува се само приглушеното ''сссссс'' при ускорение, това е.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Турбината ми проговори
за да не пиша нова тема наскоро и аз смених меката връзка /с не оригинала 30 лв/, малко след това взех, че упрях мн сериозно отдолу и сега и аз го чувам това "виууу", не знам кое от двете е причина за това. Освен това като натисна малко по сериозно на първа се чуват едни странни звуци от към ауспуховите тръби за околко секунда две, все едно 4е свалям предвака надолу. Ходих в сервиз гледаха казаха че уж всичко е наред. Та въпросите ми са може ли да се чува защото меката връзка е мн голямо менте или просто не6то отдолу да се е разкачило???
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Турбината ми проговори
меката връзка е отстрани до скоростната кутия, тоест по на вътре така че неможе да си я закачил нея. но все пак е мека връзка, ако си закачил гърнето и при натиска или опъването е потдала меката връзка, така няма как да се види дали има проблем при пръв поглед защото трябва да се разкачат всички кори там за да се види.
между другото механика който ми смени меката връзка каза че е хубаво да се смени на време не че е проблем да прави ''виууу'' проблем е че от там излизат горещи газове с огромна температура която нагрява скоростната кутия и влошава качеството на маслото и.
между другото механика който ми смени меката връзка каза че е хубаво да се смени на време не че е проблем да прави ''виууу'' проблем е че от там излизат горещи газове с огромна температура която нагрява скоростната кутия и влошава качеството на маслото и.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани