Маховик-ужас
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Маховик-ужас
Маховика е доста скъп и много хора не го сменяват, но после става олеле-малеле.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Маховик-ужас
BMW 318 CI Coupe написа:Здравейте,ще сменям съединителя - придърпва ми при потегляне и смяна на скоростите, което е адски дразнещо. Нямам виене или причукване (както е при видеото на един колега за разбит маховик). Казаха ми в сервиза при преглед,че нямало да ме остави съединителя на пътя, но да имам впредвид и да се оглеждам за новЧетох почти всички теми,свързани със съединителя. Така и не успях да разбера дали е задължително или просто препоръчително да сменя съединителя заедно с маховика
Не искам ,след като сменя само съединителя, понеже бил нов да прецака маховика и после още един съединител, но заедно с маховика ...
Също като теб бях, свалихме кутията и съединителя беше добре като цяло, оказа се маховика. Виж качил съм снимки в друга тема.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re:
bozukov_a написа:Съмняваме да е от маховика,по скоро е от прекалено износен съединител-аз бях така.
От много бърнаути така става,колега виж първо съединителя не се хвърляй направо на маховика,да не пробуксуваш
Аз пък със същите симптоми сменях маховик,колянов вал,биели,лагери,
масло(а беше на 1000км.),гарнитури и т.н. и струваше "малко" повече от
2500лв.,ама всеки си знае за него

п.с. има бая теми по тоя въпрос

от свинята лебед не става...
- BMW 318 CI Coupe
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: Маховик-ужас
mitaka7 написа:Маховика е доста скъп и много хора не го сменяват, но после става олеле-малеле.
В понеделник ще разглобяваме колата,съединителя ще се сменя на 100%, ще погледнем и маховика. Ако на моховика му няма нищо,съединителя трябва да се настрои по този маховик, за да не се налага да сменям съединител и маховик пак , така ли? (колегите моля да не се дразнят ако въпроса ми им се стори тъп,от 1 година карам колата и съм блондинка

- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Маховик-ужас
BMW 318 CI Coupe написа:mitaka7 написа:Маховика е доста скъп и много хора не го сменяват, но после става олеле-малеле.
В понеделник ще разглобяваме колата,съединителя ще се сменя на 100%, ще погледнем и маховика. Ако на моховика му няма нищо,съединителя трябва да се настрои по този маховик, за да не се налага да сменям съединител и маховик пак , така ли? (колегите моля да не се дразнят ако въпроса ми им се стори тъп,от 1 година карам колата и съм блондинка)
Като свалите съединителя, проверявате маховика за луфтове, но най-вече самата повърхност където ляга диска. Да е гладка, да няма лилави петна...Пак казвам виж в темата за демпферен маховик, скоро сложих и снимки на износен. Колкото до съединителя, след монтажа му се вади един "ключ" който държи притескателя, няма друго за нагласяне.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Маховик-ужас
frizzante написа:BMW 318 CI Coupe написа:mitaka7 написа:Маховика е доста скъп и много хора не го сменяват, но после става олеле-малеле.
В понеделник ще разглобяваме колата,съединителя ще се сменя на 100%, ще погледнем и маховика. Ако на моховика му няма нищо,съединителя трябва да се настрои по този маховик, за да не се налага да сменям съединител и маховик пак , така ли? (колегите моля да не се дразнят ако въпроса ми им се стори тъп,от 1 година карам колата и съм блондинка)
Като свалите съединителя, проверявате маховика за луфтове, но най-вече самата повърхност където ляга диска. Да е гладка, да няма лилави петна...Пак казвам виж в темата за демпферен маховик, скоро сложих и снимки на износен. Колкото до съединителя, след монтажа му се вади един "ключ" който държи притескателя, няма друго за нагласяне.
viewtopic.php?f=34&t=219947&p=3290923&hilit=%D0%94%D0%B5%D0%BC%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA#p3290923
- BMW 318 CI Coupe
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: Маховик-ужас
Резултати след разглобяването на колата в сервиза - смяна на съединител, маховик и семеринг.
Момчетата разглобиха колата за 1 час.
Казаха ми,че с този маховик мога да изкарам още време. Колата ми е на 220хил км (поне така показва на таблото), аз не съм сменяла съединител и маховик откакто я карам (когато я купих беше на 100-120хил км). Първия собственик (немец) също не ги е сменял или поне не е отбелязано това в сервизната книжка. Явно им е дошло времето просто ...
Въпреки ужасното състояние на частите, не съм имала подобни звуци и чукане, каквито другите колеги са писали. Когато днес тръгнах към сервиза и придърпването на колата при смяна на скоростите почти не се усещаше
Колата си ми работеше много тихо,едва се забелязваше,когато беше запалена... 
Предполагам,че след като сложат новите части , колата ще се кара много по-добре.
Ето няколко снимки на частите,които ще сменя-
Момчетата разглобиха колата за 1 час.
Казаха ми,че с този маховик мога да изкарам още време. Колата ми е на 220хил км (поне така показва на таблото), аз не съм сменяла съединител и маховик откакто я карам (когато я купих беше на 100-120хил км). Първия собственик (немец) също не ги е сменял или поне не е отбелязано това в сервизната книжка. Явно им е дошло времето просто ...
Въпреки ужасното състояние на частите, не съм имала подобни звуци и чукане, каквито другите колеги са писали. Когато днес тръгнах към сервиза и придърпването на колата при смяна на скоростите почти не се усещаше


Предполагам,че след като сложат новите части , колата ще се кара много по-добре.
Ето няколко снимки на частите,които ще сменя-
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Маховик-ужас
По това което си личи от снимките (много са лоши) съединителя ти е по-зле от моя който свалих а по маховика сякаш има петна по повърхноста където ляга диска. Луфт има ли? Правиш добре като сменяш всичко.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- BMW 318 CI Coupe
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: Маховик-ужас
За луфт - не знам дали има, момчетата от сервиза не ми казаха, но не съм и питала.
Петната не зная дали може да са от един теч на семеринга, който също ще сменя.
Реших да сменя всичко,след като смятам да си карам колата,а и много колеги са се разочаровали ,след като са сменили само съединителя.
Петната не зная дали може да са от един теч на семеринга, който също ще сменя.
Реших да сменя всичко,след като смятам да си карам колата,а и много колеги са се разочаровали ,след като са сменили само съединителя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Маховик-ужас
Много хубаво решение. 

- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Маховик-ужас
и каква е цената на тва удоволствие в краина сметка?Че тея с тея цифри 2500 лева за маховик... напрао сцепиха мрака.. тря да идеш да им обясниш как си си купила 4.4 v8 мотор за тея пари продала си го на части и с парите си си купила 2.5 и си го турбинирала и да си го заврат някаде
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Маховик-ужас
BMW 318 CI Coupe написа:За луфт - не знам дали има, момчетата от сервиза не ми казаха, но не съм и питала.
Петната не зная дали може да са от един теч на семеринга, който също ще сменя.
Реших да сменя всичко,след като смятам да си карам колата,а и много колеги са се разочаровали ,след като са сменили само съединителя.
Тоя семеринг не може да омасли нищо друго освен кардана и отодлу под колата (ако няма кора) - семеринга е от другата страна на скоростната кутия да кажем към задните колела,съединителя към двигателя...
Незнам аз ли се лъжа от тези снимки,но изобщо не ми харесва тоя съединител...все едно притискателния диск не е "лягал" добре....
При бензините - за да усетиш маховик трябва да почти щета...при дизелите е доста по-различно...но около 200к ако има възможности демпфер,маховик трябва да се сменят - поне това е моята гледан точка...горе долу средно ще дойдат,точно тези км...на 2 смени на съединител..или нещо подобно...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Маховик-ужас
Семеринга който се сменя обикновено при кутиите е този горе на лоста. Две кутии съм свалял досега и на двете беше отишла тази горе. А другата към кардана си беше добре. Май точно за тази на лоста говореше колежката и нея е снимала. 


- BMW 318 CI Coupe
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 25.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: Маховик-ужас
brokenxs написа:и каква е цената на тва удоволствие в краина сметка?Че тея с тея цифри 2500 лева за маховик... напрао сцепиха мрака.. тря да идеш да им обясниш как си си купила 4.4 v8 мотор за тея пари продала си го на части и с парите си си купила 2.5 и си го турбинирала и да си го заврат някаде
За съединителя и маховика, както и за семеринга ми излезна 1410лв, но с отстъпка при мои познати.
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани