Дебитомер-параметри

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 27 Юни 2009, 21:51

Jenerala написа:Не знам дали става въпрос за друга букса, но при мен тази в която се закача за да се чете колата е в купето под малката жабка в ляво от волана.
Когато го мерихме, ме убедиха да пробваме да го изчистим със някакъв спрей щото при някой си дало голям резултат и аз се съгласих, карам я вече 2-3дена и поне засега не е забивала на 2500об. макар че тя по принцип рядко го правеше ако има промяна ще пиша. :)

преди няколко години имах един форд ескорт 1,6 16В пълна инжекция забиваше постоянно като го понастъпиш , и един ден бащами купи един почистващ спрей напръска дебитомера хубаво и колата се оправи и докато я продадох си вървеше супер явно в определни случай са полезни спрейовете за почистване, пиши ако има промяна така поне много колеги ще спестят пари за дебитомери :)

ПП: КОЛЕГИ СТИГА СТЕ СПОРИЛИ ЗА ГЛУПОСТИ ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА!!!
ФОРУМА Е ДА СИ ПОМАГАМЕ НЕ ДА СЕ КАРАМЕ ЗА ГЛУПОСТИ!!!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 27 Юни 2009, 21:53

Трети ден без забиване на 2500об. , а и до 2000об. ускорява добре ще взаме да се окаже че почистването на дебитомера е от полза.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Юни 2009, 21:54

А бе колега, ти наистина не си добре :). Тук ти доказваш какво правили в БМВ сервиз а не какво ти можеш. Тук всеки колега казва неща от личен опит и практика. Ти тук се хвалиш колко пари има Банката на Америка и си го преписваш на тебе че имаш пари :mhihi: горе долу така излиза.... И ако си мислиш че БМВ сервизи за нещо не вероятно мн грешиш..... ГТ1 си е ГТ1 било китайски, немски и ако ще авганитански.... Ще идеш и на тези който правят диагностика на дебитомери на място им кажи да кажат и на колите за тест драйв на БМВ да ги правят на място :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 22:27

колега ми вие се опитвате да убедите хората че тия проблеми непременно в движение трябва да е колата и аз ви давам пример бсе пак разбирам че са ви лакоми задниците и искате повече клиенти и ползвате форума за набиране на нови такива ама да лъжете така хората и да се изтъквате малко ... няма да стане така


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Юни 2009, 22:38

anzak написа:колега ми вие се опитвате да убедите хората че тия проблеми непременно в движение трябва да е колата и аз ви давам пример бсе пак разбирам че са ви лакоми задниците и искате повече клиенти и ползвате форума за набиране на нови такива ама да лъжете така хората и да се изтъквате малко ... няма да стане така


Колега само един въпрос и спирам. Как тези от БМВ сервиз в Бургас ще кажат дали моя дебитомер е прецакан при положение че моята кола е с чип, друга турбина и сменена генерация?! Вече стойностите който имат за обороти на място няма да са никак актуални?!??! Тогава те сигурно си слагат ОРИГИНАЛНИЯ ГТ1 на гърба и тичат след мене но поне е оригинален ГТ1 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Юни 2009, 22:38

Аре ве, батки, никой ли не е ходил на диагностика в оторизиран сервиз. Или поне нали имате там гт1, тис, да копира някой как се правят работите според производителя.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Юни 2009, 22:40

Воденичаров написа:Аре ве, батки, никой ли не е ходил на диагностика в оторизиран сервиз. Или поне нали имате там гт1, тис, да копира някой как се правят работите според производителя.


Ако питаш БМВ ще кажат и че добавките са излишни :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 22:42

milennyc написа:
anzak написа:колега ми вие се опитвате да убедите хората че тия проблеми непременно в движение трябва да е колата и аз ви давам пример бсе пак разбирам че са ви лакоми задниците и искате повече клиенти и ползвате форума за набиране на нови такива ама да лъжете така хората и да се изтъквате малко ... няма да стане така


Колега само един въпрос и спирам. Как тези от БМВ сервиз в Бургас ще кажат дали моя дебитомер е прецакан при положение че моята кола е с чип, друга турбина и сменена генерация?! Вече стойностите който имат за обороти на място няма да са никак актуални?!??! Тогава те сигурно си слагат ОРИГИНАЛНИЯ ГТ1 на гърба и тичат след мене но поне е оригинален ГТ1 :mhihi:

Първо Бмв сервиза го дадох само за сравнение не го намесвай него второ аз пък да те питам как ти с сглобения ти ГТ1 (нищо против този тестер ) в движение разбираш кои данни са номинални за колата ти с променени фабрични параметри а? Боб ли хвърляш или леща а?Или не не не ми казвай ти имаш специален тестер за тунинговани коли нали!!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Юни 2009, 22:46

anzak написа:
milennyc написа:
anzak написа:колега ми вие се опитвате да убедите хората че тия проблеми непременно в движение трябва да е колата и аз ви давам пример бсе пак разбирам че са ви лакоми задниците и искате повече клиенти и ползвате форума за набиране на нови такива ама да лъжете така хората и да се изтъквате малко ... няма да стане така


Колега само един въпрос и спирам. Как тези от БМВ сервиз в Бургас ще кажат дали моя дебитомер е прецакан при положение че моята кола е с чип, друга турбина и сменена генерация?! Вече стойностите който имат за обороти на място няма да са никак актуални?!??! Тогава те сигурно си слагат ОРИГИНАЛНИЯ ГТ1 на гърба и тичат след мене но поне е оригинален ГТ1 :mhihi:

Първо Бмв сервиза го дадох само за сравнение не го намесвай него второ аз пък да те питам как ти с сглобения ти ГТ1 (нищо против този тестер ) в движение разбираш кои данни са номинални за колата ти с променени фабрични параметри а? Боб ли хвърляш или леща а?



Чакай малко не ми отговаряй на моя въпрос с моя въпрос към мене.... излагаш се дай отговор ти ..... там и който и да е сервиз нали са майстори как така няма да знаят. Аз не се и самнявам че и при изгасена кола могат да кажат дали дебитомера е прицакан :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 22:47

аз ти отговорих бе мен чети а и обсъждаме нормални коли не сбирщайни та аз чакам отговор

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 22:50

или не не сетих се ще викнат теб и другия можещ ВРПерформанс да поумувате да потествате в движение да смените с работеща кола дебитомера и да си кажете тежката дума накрая


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Юни 2009, 22:55

anzak написа:аз ти отговорих бе мен чети а и обсъждаме нормални коли не сбирщайни та аз чакам отговор


като гледам отговора е че не е БМВ сервиз аз друг отговор не вижам. А да ти кажа точно на збирщтайн си личи кой е майстор. Всички тези колего по състезанията си правят колите..... слагат турбини и какви ли не окачвания..... точно там се спецовете по колите а не разни седящи на тестери за 70000 евро


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 27 Юни 2009, 22:57

anzak написа:или не не сетих се ще викнат теб и другия можещ ВРПерформанс да поумувате да потествате в движение да смените с работеща кола дебитомера и да си кажете тежката дума накрая


А що се отнася до колегата, аз мога да кажа че си е супер спец, колкото и да ми е конкуренция, знам че е мн кадърен и винаги помага с каквото може.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 22:58

Само че те не лъжат хората че една диагностика като споменатата трябва непременно да е в движение а тя става и на място и то с цел собствена облага нали КОЛЕГА и ти не ми отговори как ще определиш кои са номинални стойности в твоя случай ..........въобще колко ли работи ще смениш докато не се усетиш че са сменяни турбини и генерации

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Юни 2009, 23:51

VRPerformance написа:това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....


anzak написа:ами да аз се обосновах колега
каде си се обосновал?това че казваш че можеш нещо а после казваш че ти него можеш но поне 5 майстора го можели е обосноваване така ли?
anzak написа:това за което взимате пари на хората за тест в движение
в твоя сервиз щом има цена за тест в движение и цена за тест на място в моя няма!!!в интерес на истината пари за такава несъм вземал на доста хора,мога да ти изброя няколко ника от форума,но немисля че е необходимо да се намесват без тяхното съгласие....а за диагностика пари на хора чипосали при мен колите си,не вземам :idea:
anzak написа:сервиз на бмв в бургас примерно нещо да имаш да ми кажеш ???????
нямам никакви наблюдения за този сервиз и както по-горе съм написал въобюе неме интересува как работят в бмв сервиз,крайния резултат мисля е по-важен :idea:
anzak написа:И струва ми се май лъжеш хората като им обясняваш че тези неща се тестват само в движение .............
а на мен ми се струва че си болен и се мача да разбера от какво,заплес ли?!загуба на паметта ли?!халюцинаций ли?!,каде прочете че казвам на хората да тестват само в движение?като ясно пише ''АЗ ЛИЧНО ИЗПОЛЗВАМ'' а не ''ХОРА ИЗПОЛЗВАЙТЕ'' .....но като се има предвид че ти знаеш аз каква техника използвам,какви са ми цените и за какво вземам пари,а съм на има няма 300км разстояние от теб,си мисля че ти имаш ДАРБА достойна за предаването ясновидци :idea: та с това донякаде си обеснявам и болестното ти състояние и фактите че преиначаваш думите в постовете....все пак един е надарен с едно и ощетен с друго :D

Приятна вечер

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook