Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Държава в Държавата ли искате да правите бе хора ?! Мисля че най добрия вариант е да се намери оборудван сервиз с майстори които си разбират от работата и да се договорят добри цени за членуващите в клуба. Вместо да те ръсят всеки път по 30 кинта - да се договори цена примерно 7-10 лв. и всички ще ходим при тях. Мисля че е осъществимо защото никой не бяга от многобройна и редовна клиентела ! Аз съм в Варна и призовавам всички гларуси да обсъдим идеята ! Иначе знаете лафа за орташката кобила ....... нали ?!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
имайки оригинален ГТ1 (с тъч скрийн,пише си БМВ на него) вече година и малко (работеща , че отначало не искаше))) мога да ви кажа , че това е супер капризен уред, чувам че китайчетата супер често губят комуникация между лаптопа и главата , проблем , който и аз имам поне веднъж на месец... Та идеята на колегата по-горе звучи логично и бих могъл да я подкрепя за територията на София . В момента пари за диагностика не взимам, целта ми беше да знам какво правя вместо да разтягаме локуми пред клиента и да се чудя кое как ставаше



- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
- lucifer_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.07.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каките да се нервят :+)
- Мечтае да кара: трошки!
емиии....
ако искате диагностицираща техника най-добре ще е да се пита в сервизите понеже по изискване на немците нашите дилъри сменят старите с нови дисове и тисове а също така и станцийте за софтуер значи трябва да се обиколи и да се пита ако желаят да продадат старата си техника от почти година не ги ползват не ми се вярва всички да кажат НЕ предполагам че ще трябва една добра сумичка за станция за софтуер заедно с диагностициращ уред едва ли е невъзможно 

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
http://www.bavariantechnic.lt/indexpage/clng,EN/
Идеята донякъде е добра, но много трудно осъществима. Дори и да се вземе някакъв софтуер, нали трябва да има човек, който да работи с него. По-скоро наистина може да се направи някаква уговорка с приличен сервиз, но и затова трябва сериозна организация, защото сигурно ще искат да се обвържем с определени "бройки" на месец или нещо подобно. Интересна ми е темата, ще я следя да видя какво ще излезне
Идеята донякъде е добра, но много трудно осъществима. Дори и да се вземе някакъв софтуер, нали трябва да има човек, който да работи с него. По-скоро наистина може да се направи някаква уговорка с приличен сервиз, но и затова трябва сериозна организация, защото сигурно ще искат да се обвържем с определени "бройки" на месец или нещо подобно. Интересна ми е темата, ще я следя да видя какво ще излезне


Realize..
Real eyes..
Real lies..
варианта със сервиза може би е най-добра и аз я подкрепям въпреки, че съм доста далече
Колкото до закупуването на софтуер, може би малко се обезсмисли с другата тема, където за 50-60лв за кабел получавате работещ ГТ1, с който се активират борд компютри, активират се дневни светлини и други. Въпроса е да има човек може и от форума, който знае какво да прави
Колкото до закупуването на софтуер, може би малко се обезсмисли с другата тема, където за 50-60лв за кабел получавате работещ ГТ1, с който се активират борд компютри, активират се дневни светлини и други. Въпроса е да има човек може и от форума, който знае какво да прави
- lucifer_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.07.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каките да се нервят :+)
- Мечтае да кара: трошки!
има надежда
колеги по-трудното е да се сдобиете с необходимата техника но както казах с парички всичко се постига а колкото до въпроса дали можем да работим с GT-то или станцията не би трябвало да ви тревожи не искам да се задълбочавам но да кажем че не е сложно от опит знам а със софтуерът е още по-лесно стоят нещата повярвайте ми с гт-то се правят адаптаций освен прочит на грешки активиране деактивиране на ключове запознаване на нови модули със системата дори проследяване на чипове просто възможностите да кажем че не са малки повярвайте ми рестартиране на модули доста полезни нещица единственото което би могло да ви попречи да се сдобиете с така необходимото гт е монополизма
да се надяваме че при малко повече преговори може и да се получат нещата 


Re:
BMDrago написа:Е това е за нас http://www.dhgate.com/BMW-GT1-GROUP-TES ... 32a2.html#
има я и България на сйта и шипинга е 140$+1100$=1200$
по около 80$![]()
И един пожелание да го поръча
Как да не го отворите?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Софтуер
Koлега, темата е от преди 2 години...вече 50% от колегите са се оборудвали с програма за диагностика
Заключвам темата, а ако имаш някакви въпроси - питай ме на ЛС.

Заключвам темата, а ако имаш някакви въпроси - питай ме на ЛС.

55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани