Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

бмв

Мнение от pachko » 09 Яну 2009, 21:25

а бе момчета искам да попитам нешто-значи имам бмв 320-ка дизел и мно ми е вие турбото но колата си варви доволен сам няма проблеми но еитова виене мно ме притеснява

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 09 Яну 2009, 22:07

Вият,не турбо а вълци са сложили :D .На една Х5 чисто ново,на познат,пак издаваше този звук.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от pachko » 10 Яну 2009, 9:59

ами от какво може да е това е ?какви ли не глупости сам чувал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 12 Фев 2009, 11:45

Здравейте момчета, да споделя и аз резулата от операция с АГР клапана. При смяната на филтъра на картерните газове майстора забеляза че АГР клапана е изолиран. Неговото мнение бе че е добре да не е така че го отпуши.
Резултат:
-взех да чувам леко сирене на турбото което преди май не го усещах - възможна причина смяна на филтъра (беше доста мръсен)?

- работата на двигателя се промени стана доста по шумен както и ускоренитео се влоши , може би на моменти има и някакво придърпване.
Предпоалгам че това е от отпушването на АГР клапана , моля за вашия съвет , дали отново да си изолирам този филтър или да търся друга причина за промяната на работа на двигателя?
Благодаря ви!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Фев 2009, 11:48

Изолирай го а ако не искаш да го изолираш си купи нов :D и трябва да се оправи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 12 Фев 2009, 16:11

Ще го изолирам да видя дали наистина е от това , а съвет за гадната миризма която излиза от колата - пушека отзад има лютив мирис и на моменти го усещам и в купето . Проверих меката връзка имаше леко опушване но не се забелязва да е пробита, някаква идея откакво може да е - дебитомер (недобро изгаряне, катализатори) ?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 12 Фев 2009, 17:14

Kатализаторите... от там идва смрад-та главно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Фев 2009, 18:00

Да аз си ги премахнах и ся си мирише на нафтичка :D

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 12 Фев 2009, 18:29

И аз ги разкарах...и не ми миришеше на нищо - само турбото започна да се чува доста по-отчетливо, но от няколко дни ми засмърдя на нафта...по-точно на изгоряла такава, но това ми е познато вече - за трети път ще сменям меката връзка - винаги е от там при мен!! :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 12 Фев 2009, 22:57

Dimitroff написа:И аз ги разкарах...и не ми миришеше на нищо - само турбото започна да се чува доста по-отчетливо, но от няколко дни ми засмърдя на нафта...по-точно на изгоряла такава, но това ми е познато вече - за трети път ще сменям меката връзка - винаги е от там при мен!! :(

Като ти я сменят сега си сложи по дълга мека връзка ще издържи повече на мене ми сложиха една къса и не може да издържи на вибрацийте понеже по малко се усуква и гледам пак е тръгнала да заминава :evil:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 13 Фев 2009, 8:13

Благодаря, колега ! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 13 Фев 2009, 8:40

Момчета изолирах отново ЕГР клапана, но не усетих някаква разлика , или поне я усетих в началото а след това същото недобро ускорение. Другото което ме дразни и мислих че ще се оправи е този по висок шум на работа на двигателя . Не знам каква връзка има смяната на филтър за картерни газове и промяната на шума на двигателя или покрай огледа и разкачането на корите да са повредили някоя гарнитурка или нещо по генерацията?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Фев 2009, 11:44

Като го изолира само маркучето ли му извади или му запиши и трабичката :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 13 Фев 2009, 12:50

Запуших тръбичката с болтче, не съм затапвал мет.тръбичка която излиза от клапана защото мисля че не е била затапена по някакъв начин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Фев 2009, 13:12

Sergo написа:Запуших тръбичката с болтче, не съм затапвал мет.тръбичка която излиза от клапана защото мисля че не е била затапена по някакъв начин.

Затапи я изрежи и от аломин една ганитурка която да не пуска нататък става и с капачка от бира :D ако ти е задържал отворен ще усетиш разликата ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook