Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- chudomir
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, малко инфо дали може някой да даде за намирането на ей тази част, оградената в червено, за каренцето говоря. Като взех колата имаше "чукане" от него и с доста зор наюерихме ново, но явно не е било каквото трябва и се разби за 200км пробег. За малко да остана на магистралата, но ЕВАЛА на Бима че ни пибра в стара загора, макар и със 70км/ч. Поздрави и благодаря за инфото предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ето малко полезна информация за хлъзгавият сезон 
Предполагам сте запознати със системата за контролирано спускане по хълм HDC (Hill Descent Control), но никой не е направил описание за начинаещите при X задвижването.

HDC системата може да бъде активирана от бутона HDC на централната конзола. Активирането й е възможно при скорост до 35км/ч. Системата подпомага спускането по наклон както напред, така и на задна скорост. Тя подава контролирано спирачно усилие, за да гарантира спускане с ограничена скорост без приплъзване на колелата. При активирана система стоповете на автомобила се активират при задействане на спирачното усилие, за предупреждение на движещите се зад вас автомобили. Системата може да поддържа минимална скорост от 7км/ч като тя може да се контролира от водача с помощта на бутоните +/- за автопилота, които се намират от дясната страна на мултифункционалния волан. По време на спускането водача на автомобила може също да подава газ или спирачка без това да деактивира системата. Системата се деактивира или след натискане на бутона HDC на централната конзола или при превишаване на скорост от 60км/ч.
Успех на всички и не забравяйте, че всяка техника си има граници на действие.

Предполагам сте запознати със системата за контролирано спускане по хълм HDC (Hill Descent Control), но никой не е направил описание за начинаещите при X задвижването.

HDC системата може да бъде активирана от бутона HDC на централната конзола. Активирането й е възможно при скорост до 35км/ч. Системата подпомага спускането по наклон както напред, така и на задна скорост. Тя подава контролирано спирачно усилие, за да гарантира спускане с ограничена скорост без приплъзване на колелата. При активирана система стоповете на автомобила се активират при задействане на спирачното усилие, за предупреждение на движещите се зад вас автомобили. Системата може да поддържа минимална скорост от 7км/ч като тя може да се контролира от водача с помощта на бутоните +/- за автопилота, които се намират от дясната страна на мултифункционалния волан. По време на спускането водача на автомобила може също да подава газ или спирачка без това да деактивира системата. Системата се деактивира или след натискане на бутона HDC на централната конзола или при превишаване на скорост от 60км/ч.
Успех на всички и не забравяйте, че всяка техника си има граници на действие.
Последна промяна stilko на 20 Фев 2017, 0:41, променена общо 3 пъти
- skender4eto
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31.05.2009
- Кара: bmw e46 330xd
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
а които го няма този бутон 

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги относно проблема с тупкането отзад,при по резко отпускане на съединителя. Някой оправил ли е този проблем?как и къде?
При мен има тупкане само отзад, като отпусна по резко съединителя.Когато включи на първа няма проблем. Ходих при известни майстори от форима,казат ,че всичко е наред. Ходи в дару кар,там сякаш не искаха да се занимават с колата ми.В дару кар казаха,че според тях имало луфтова които почвали от съединителя,маховика,раздатката,кардана. Като заключени ми заявиха да не се притеснявам и така да си карам.Аз вече една година така карам,но искам да го оправя това туп туп. Аз го чувам ясно ,че е отзад,не вярвам да е от маховика,който няма никаква вибрация или съединителя в който има още много живот.Тук се разискава на дълго и широко темата
viewtopic.php?f=34&t=79952
Някакви препоръки?
При мен има тупкане само отзад, като отпусна по резко съединителя.Когато включи на първа няма проблем. Ходих при известни майстори от форима,казат ,че всичко е наред. Ходи в дару кар,там сякаш не искаха да се занимават с колата ми.В дару кар казаха,че според тях имало луфтова които почвали от съединителя,маховика,раздатката,кардана. Като заключени ми заявиха да не се притеснявам и така да си карам.Аз вече една година така карам,но искам да го оправя това туп туп. Аз го чувам ясно ,че е отзад,не вярвам да е от маховика,който няма никаква вибрация или съединителя в който има още много живот.Тук се разискава на дълго и широко темата
viewtopic.php?f=34&t=79952
Някакви препоръки?
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Моята е автомат. Понякога не го прави, но в повечето случаи при преминаването от директна към задна и обратно се чува това тупкане отзад.
Когато обаче съм под колата, се чува отпред и в частност от предна лява полуоска - за смяна е. Отзад пък нищо не мърда, тампона на дифа е сравнително здрав.
Вероятен луфт в задния диференциал ... знам ли.
Когато обаче съм под колата, се чува отпред и в частност от предна лява полуоска - за смяна е. Отзад пък нищо не мърда, тампона на дифа е сравнително здрав.
Вероятен луфт в задния диференциал ... знам ли.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
skender4eto написа:а които го няма този бутон
Натиска съединителя и сваля една предавка надолу.

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, аз имам всички болежки на пълноприводните Е46, т.е. вибрация на висока скорост, тупкане при подаване/отнемане на газ и при тръгване. Днес реших да използвам топлото време и взех две естакади от един комшия. Легнах отдолу и за мое учудване всички тампони на дифа са в перфектно състояние. Полуоските нямат никакъв луфт /и четирите/, а няма луфтове и дефекти по каретата на големия кардан. Задния диференциал също не издава никакъв звук при потегляне, нито напред, нито назад. Почти се бях отказал , когато завъртях кардана между раздатката и предния диференциал. Появи се силно причукване в раздатката, а при опит за потегляне самия кардан мърда радиално /нагоре и надолу/. Луфта е около 5мм., което според мен би могло да е причина за вибрация на висока скорост. Мисля че там има някакъв лагер, който би трябвало да може да се смени. Чел съм в някоя тема че един колега беше подменил въпросните лагери и ремонта въобще не му бил излязъл скъпо. Тези дни ще гледам да понатрупам още информация по въпроса.
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега, това е от висящия лагер. Поне при мен беше така.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Говоря за предния кардан/малкия/.
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Извинявай, не съм прочел добре. Сори.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги ще бъде много полезно ,ако споделите какво сте сменили,защото почти всички страдаме от този луфт и тупкане. Кой е този висящ лагер? И какво се сменя на кардана между краздатака и предните полуоски?
- Petk0FF
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 14.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330XD
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, интересува ме някой знае ли дали има нов софтуер за 330ХД, за двигателя и скоростната кутия?
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
За бензиновия има, за скоростите също има. За нафтата обаче, не съм сигурен. Звънни на sachs.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Нов спрямо какво? Така зададен въпроса може да получи само грешни отговори.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- bass123
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 330xi
- Мечтае да кара: ///M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, някой наясно ли е как стои въпроса с понижаването на 330xi, доколкото съм запознат има разлика между пружини за 330i и 330xi. Благодаря предварително 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани