Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bmw_330d написа:Значи в крайна сметка само смяната с по голямо турбо няма да доведе до някакви по добри резултати? Ако е така то тогава остава само един добър ремап да се направи(при Маднеса примерно) и да си карам или да пръсна много пари за да се изкара нещо повече.
Това е твой избор ако искаш ще ти дам на лично телефона на един мапер,звънни му разпитай поинтересувай се ...така във форума трудно би могъл да вземеш решение

- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Не сте ме разбрали правилно.
Първо да-колата ми я има с клипове в нета навсякъде, прилично вървящ шлеп.
Второ аз съм ЗА С ДВЕТЕ ръце за тунинг на мотора, но от човек знаещ какво прави. И да се прави само разумен тунинг а не да се лъже мотора с калибриращите карти- сиреч на по-прост език времето на впръскване на горивото в мотора, понеже така се топят бутала и се кривят биели! Освен калибриращите карти има още доста цигании, които правят някой ''тунери'' или ''мапери'' както е модерно да се казва.
Следващото на бай Илия колата мисля, че я знам малкоооо по-добре и няма да я коментирам.
Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар. Така постигаме по-голямо количество впръскано гориво в мотора при равни други условия. За качествен ремап се променят цялостно в мотора (според зависи от еку-то ) от 50 до над 300 карти при някой хора. Елементарен пример за това е следното:във файла на колата ви (dump file) имате няколко карти за впръскано количество гориво и налягане на турбото при определено атмосферно налягане.Ако промените само една примерно ще имате вървяща кола в планината а долу в полето костенурка.Примери още мога да дам милион, но ХОРА С ТОВА СИ ВАДЯТ хляба и не е коректно от моя страна.
Следващо- за 250 коня от малката тройка на мотор само със софт не са проблем.Аз коментирам 370 от него!!!
Още по-следващо- закс перформънс ИМАТ маховик за тоя мотор, ама няма да ти хареса цената!!!
Не е проблем да се кара със закс кит и стоков демфер- стига мапера да не е пуснал въртящия момент прекалено рано!!!!
Стартовете не са проблем за една кола, стига тя да е в работна температура и да има кадърен софт!!!! Пример- колата има карта относно впръсканото количество гориво и налягане на турбото спрямо температурата на охладителната течност. Когато е под 65градуса примерно се прави да не пуска много гориво и въздух, за да не ''роди'' мотора а след като подмине тази температура всичко вече е на макс.
Стига толкова отговори от мен за сега, че имам каса Дъмпел за унищожаване.
Поздрави и ако не съм отговорил на нечий въпрос не е било нарочно, просто не съм го видял.
Първо да-колата ми я има с клипове в нета навсякъде, прилично вървящ шлеп.
Второ аз съм ЗА С ДВЕТЕ ръце за тунинг на мотора, но от човек знаещ какво прави. И да се прави само разумен тунинг а не да се лъже мотора с калибриращите карти- сиреч на по-прост език времето на впръскване на горивото в мотора, понеже така се топят бутала и се кривят биели! Освен калибриращите карти има още доста цигании, които правят някой ''тунери'' или ''мапери'' както е модерно да се казва.
Следващото на бай Илия колата мисля, че я знам малкоооо по-добре и няма да я коментирам.
Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар. Така постигаме по-голямо количество впръскано гориво в мотора при равни други условия. За качествен ремап се променят цялостно в мотора (според зависи от еку-то ) от 50 до над 300 карти при някой хора. Елементарен пример за това е следното:във файла на колата ви (dump file) имате няколко карти за впръскано количество гориво и налягане на турбото при определено атмосферно налягане.Ако промените само една примерно ще имате вървяща кола в планината а долу в полето костенурка.Примери още мога да дам милион, но ХОРА С ТОВА СИ ВАДЯТ хляба и не е коректно от моя страна.
Следващо- за 250 коня от малката тройка на мотор само със софт не са проблем.Аз коментирам 370 от него!!!
Още по-следващо- закс перформънс ИМАТ маховик за тоя мотор, ама няма да ти хареса цената!!!
Не е проблем да се кара със закс кит и стоков демфер- стига мапера да не е пуснал въртящия момент прекалено рано!!!!
Стартовете не са проблем за една кола, стига тя да е в работна температура и да има кадърен софт!!!! Пример- колата има карта относно впръсканото количество гориво и налягане на турбото спрямо температурата на охладителната течност. Когато е под 65градуса примерно се прави да не пуска много гориво и въздух, за да не ''роди'' мотора а след като подмине тази температура всичко вече е на макс.
Стига толкова отговори от мен за сега, че имам каса Дъмпел за унищожаване.
Поздрави и ако не съм отговорил на нечий въпрос не е било нарочно, просто не съм го видял.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
choio написа:bmw_330d написа:Значи в крайна сметка само смяната с по голямо турбо няма да доведе до някакви по добри резултати? Ако е така то тогава остава само един добър ремап да се направи(при Маднеса примерно) и да си карам или да пръсна много пари за да се изкара нещо повече.
Това е твой избор ако искаш ще ти дам на лично телефона на един мапер,звънни му разпитай поинтересувай се ...така във форума трудно би могъл да вземеш решение
Ще съм ти благодарен. Но като че ли реших какво ще правя. Ще сменя съединителя с чисто нов, на моя така или иначе му е дошло времето. Ще си проверя дюзите, ако има за смяна ще се смени. Ще сложа турбо от 204 коня + добър ре-мап и колкото толкова, не гоня някакви космически коне.

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
JanTonko написа:Не сте ме разбрали правилно.
Първо да-колата ми я има с клипове в нета навсякъде, прилично вървящ шлеп.
Второ аз съм ЗА С ДВЕТЕ ръце за тунинг на мотора, но от човек знаещ какво прави. И да се прави само разумен тунинг а не да се лъже мотора с калибриращите карти- сиреч на по-прост език времето на впръскване на горивото в мотора, понеже така се топят бутала и се кривят биели! Освен калибриращите карти има още доста цигании, които правят някой ''тунери'' или ''мапери'' както е модерно да се казва.
Следващото на бай Илия колата мисля, че я знам малкоооо по-добре и няма да я коментирам.
Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар. Така постигаме по-голямо количество впръскано гориво в мотора при равни други условия. За качествен ремап се променят цялостно в мотора (според зависи от еку-то ) от 50 до над 300 карти при някой хора. Елементарен пример за това е следното:във файла на колата ви (dump file) имате няколко карти за впръскано количество гориво и налягане на турбото при определено атмосферно налягане.Ако промените само една примерно ще имате вървяща кола в планината а долу в полето костенурка.Примери още мога да дам милион, но ХОРА С ТОВА СИ ВАДЯТ хляба и не е коректно от моя страна.
Следващо- за 250 коня от малката тройка на мотор само със софт не са проблем.Аз коментирам 370 от него!!!
Още по-следващо- закс перформънс ИМАТ маховик за тоя мотор, ама няма да ти хареса цената!!!
Не е проблем да се кара със закс кит и стоков демфер- стига мапера да не е пуснал въртящия момент прекалено рано!!!!
Стартовете не са проблем за една кола, стига тя да е в работна температура и да има кадърен софт!!!! Пример- колата има карта относно впръсканото количество гориво и налягане на турбото спрямо температурата на охладителната течност. Когато е под 65градуса примерно се прави да не пуска много гориво и въздух, за да не ''роди'' мотора а след като подмине тази температура всичко вече е на макс.
Стига толкова отговори от мен за сега, че имам каса Дъмпел за унищожаване.
Поздрави и ако не съм отговорил на нечий въпрос не е било нарочно, просто не съм го видял.
Значи говорим за едно и също кадърните мапери са кът и мисля всеки ги знаЕ. Да не сме се разбрали говорех за 250 а не за 370 oт малката 3 ка. За на бай илия колата 100% знаеш повече но от това което съм виждал от него съм сигурен че е ок. Поздрави и наздраве

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
JanTonko написа:Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар.
Колега, мисля че няма комънрейл работещ на 1.6бара ("едно цяло и шест десети бара"). Една бензинова помпа е 3-6 бара, все пак


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bmw_330d написа:choio написа:bmw_330d написа:Значи в крайна сметка само смяната с по голямо турбо няма да доведе до някакви по добри резултати? Ако е така то тогава остава само един добър ремап да се направи(при Маднеса примерно) и да си карам или да пръсна много пари за да се изкара нещо повече.
Това е твой избор ако искаш ще ти дам на лично телефона на един мапер,звънни му разпитай поинтересувай се ...така във форума трудно би могъл да вземеш решение
Ще съм ти благодарен. Но като че ли реших какво ще правя. Ще сменя съединителя с чисто нов, на моя така или иначе му е дошло времето. Ще си проверя дюзите, ако има за смяна ще се смени. Ще сложа турбо от 204 коня + добър ре-мап и колкото толкова, не гоня някакви космически коне.
Ако искаш да постигнеш 250 коня на мотор това ще е достатъчно според мен...успех

- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Nickelback написа:JanTonko написа:Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар.
Колега, мисля че няма комънрейл работещ на 1.6бара ("едно цяло и шест десети бара"). Една бензинова помпа е 3-6 бара, все пакВиж 1600бара ("хиляда и шестстотин бара") си е съвсем нормално
Правилно колега 1600 бара е налягането на CR 1, при второто поколение е 1800 бара. Грешката е печатна и неволна.
Иначе за въпроса на колегата с този сетъп, който е замислил ще подмине 250 на мотор с добър ремап.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колега JanTonko обЯсни как промяната на налягането от 1600 до 1800 бара нее декалибриране??? След като на инжекционната карта една от осите е налягането и стандартно е до.... 1600бара? Моляте без нападки това нее риторичен въпрос.
JanTonko написа:Nickelback написа:JanTonko написа:Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар.
Колега, мисля че няма комънрейл работещ на 1.6бара ("едно цяло и шест десети бара"). Една бензинова помпа е 3-6 бара, все пакВиж 1600бара ("хиляда и шестстотин бара") си е съвсем нормално
Правилно колега 1600 бара е налягането на CR 1, при второто поколение е 1800 бара. Грешката е печатна и неволна.
Иначе за въпроса на колегата с този сетъп, който е замислил ще подмине 250 на мотор с добър ремап.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
JanTonko написа:[quote="Nickelback"
Иначе за въпроса на колегата с този сетъп, който е замислил ще подмине 250 на мотор с добър ремап.
Е значи сме били на вдно мнение от самото начало...човекка търсеше тези коне и за това му говприх че тозо сетъп ще му е достатъчен...изпи ли касата


- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
DiGital написа:Колега JanTonko обЯсни как промяната на налягането от 1600 до 1800 бара нее декалибриране??? След като на инжекционната карта една от осите е налягането и стандартно е до.... 1600бара? Моляте без нападки това нее риторичен въпрос.JanTonko написа:Nickelback написа:JanTonko написа:Относно въпроса на колегата какво е (мбар )това са милибарове сиреч налягането на горивото правено от рейла по дефолт вие имате 1,6 бара или 1600мбар, а при ремап се вдига налягането с до 200 мбар повече до 1,8бар.
Колега, мисля че няма комънрейл работещ на 1.6бара ("едно цяло и шест десети бара"). Една бензинова помпа е 3-6 бара, все пакВиж 1600бара ("хиляда и шестстотин бара") си е съвсем нормално
Правилно колега 1600 бара е налягането на CR 1, при второто поколение е 1800 бара. Грешката е печатна и неволна.
Иначе за въпроса на колегата с този сетъп, който е замислил ще подмине 250 на мотор с добър ремап.
Под Calibration maps се има предвид друго, а не промяна на налягането на рейла. Иначе Велимир (виждам, че си от Русе) правилно ти е обяснил коя стойност за какво е, но това не е декалибриране в смисъла ,в който маперите влагат в този ''термин''. Calibration maps са една малко-по друга съвкупност от карти ( за част от които дадох и без това прекалено силни жокери, и както вече споменах не е коректно, понеже цели семейства се изхранват с познания от тази област- това е професия). То по твоята логика и промяната на впръсканото количество гориво ( сиреч injected quantity пак е декалибриране), то и промяната на налягането на турбото (макар и с 200 м/бара, в повечето случай) пак е декалибриране. Ми то всичко е декалибриране, понеже няма как да ''пипнеш'' само една карта. Всичко, ама абсолютно всичко е навързано и не говоря за най-масовия от ''тунерите'' процентов тунинг. Избираме си една цифра - примерно 30% и биеме увеличени на всички карти дето ''познаваме'' с тия 30 % във всички колони, а останалите стотици карти дето и идея си нямаме какви са им теглиме игнор и сме най-добрите.
Както казах нееднократно- достатъчно информация от ''кухнята'' на нещата изнесох. Не смятам да продължавам, понеже не е приятно човека Х да е вложил в обучението си N на брой лева и да знае какво прави, а друг да му е дадено на готово и сдъвкано по форумите, само да си изтегли един пиратски Уинолс, едно китайско галето от 300 лева и да започне ''коситбата'' на жертвени агънца.
Нищо лично, поздрави.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Пичове, питах относно възможностите да увеличаване на мощността на моето скромно комби
След като изчетох последните 2 страници за това кое и как се бара си зададох въпрос към себе си - Колко пари всъщност бих налял в подобна интервенция.
Отговорът ми е до 1000 лева.
Сега имайки това предвид и факта ,че карам абсолютно стокова 320d '02 със 150 мързеливи коня искам да разбера с този бюджет какво бих могъл да направя за да повиша мощността на двигателя и какви коне на колелата мога да очаквам
(в тази сума не включвам разходи за консумативи)
Не ми се наливат повече от това защото странично искам да си взема някаква стара акула за реставрация (Не искам да обиждам Е46-ците, но ми писна от електрониката и искам да се върна в миналото)

Отговорът ми е до 1000 лева.

Сега имайки това предвид и факта ,че карам абсолютно стокова 320d '02 със 150 мързеливи коня искам да разбера с този бюджет какво бих могъл да направя за да повиша мощността на двигателя и какви коне на колелата мога да очаквам

Не ми се наливат повече от това защото странично искам да си взема някаква стара акула за реставрация (Не искам да обиждам Е46-ците, но ми писна от електрониката и искам да се върна в миналото)

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Иди да ти направят за 400тина лв един ремап и си я карай, като няма да се гонкаш с нея. Резултата ще е около 180-185кс и 380-390 нм, което си мисля, че е добре.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
E.Alexandrov написа:Пичове, питах относно възможностите да увеличаване на мощността на моето скромно комбиСлед като изчетох последните 2 страници за това кое и как се бара си зададох въпрос към себе си - Колко пари всъщност бих налял в подобна интервенция.
Отговорът ми е до 1000 лева.![]()
Сега имайки това предвид и факта ,че карам абсолютно стокова 320d '02 със 150 мързеливи коня искам да разбера с този бюджет какво бих могъл да направя за да повиша мощността на двигателя и какви коне на колелата мога да очаквам(в тази сума не включвам разходи за консумативи)
Не ми се наливат повече от това защото странично искам да си взема някаква стара акула за реставрация (Не искам да обиждам Е46-ците, но ми писна от електрониката и искам да се върна в миналото)
Да кажат горните спецове,но си мисля,че с 1000лв можеш да направиш сериозна промяна в мощността..А като искате мощност - що не гледате 3.0 мотори

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
250лв и не можеш да си познаеш колата. Ако не вярваш ела да ти дам да врътнеш едно кръгче, моята е същата като твоята.

Ако нема у глава, има у Google.
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
chris_barnes написа:Иди да ти направят за 400тина лв един ремап и си я карай, като няма да се гонкаш с нея. Резултата ще е около 180-185кс и 380-390 нм, което си мисля, че е добре.
Здравейте отново, без да се заяждам, ама колега по-горе пише НА КОЛЕЛАТА. Кога 320д 150 само с ремап стане 180-185кс и 380 НМ на колелата елате ми свирнете (даже два пъти). То и аз искам да обръщам гравитацията и циците на жените вместо да падат надолу да се натопорчат нагоре,ама няма.
Само с ремап (говорим за добър, който не струва тия пари а малко повечко) ще извадиш около 150-155кс НА КОЛЕЛА. Нютоните зависят според смелостта на мапера и твоята отговорност да не надаваш цялата газ под 2000 оборота на всяка предавка + забрави за силни стартове от място или ще търсиш съединител+маховик!! Но да ти дам нютони на колелата за ориентир -от 320- 355 макс.
Ако вдигнеш малко повече бюджета ще ''вземеш'' още едни 10-15 коня (НА КОЛЕЛА) и 30-тина нютона. Но си трябват още 1500 горница!
За това личен съвет- качествен мапер и само ремап+ decat,ЕГР ремуув и права генерацийка.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани