Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от sannikolaus » 01 Апр 2015, 10:45

jeliopetrov написа:Здравейте!
Някой може ли да ми помогне с разтълкуването тези грешки.
Лампата на бега свети и не се трият с инпата.
Без име.jpg

Колега, това са грешки за airbag-а на пасажерската седалка и кантара в нея.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 10.05.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от jeliopetrov » 01 Апр 2015, 12:06

И аз това предположих,но не бях сигурен.
При това положение,ако направя интервенцията със съпротивлението диода описана тукhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=231923&p=3976808&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80#p3976808
ще се реши ли проблема.И това ли е свързано с кантара?
Без име1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 22 Апр 2015, 10:48

Здравейте колеги,

Искам да ви попитам дали INPA може да записва живи данни.
Например, качваме се пускаме си лаптопа правим няколко кръкчета и после преглеждаме какво е записано - стоиностти на дебитомер, турбо, рейл и т.н.

Ако го подържа как става, ако не как го правите вие, със софтуер дето записва екрана?

Поздрави,

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330D 184к.с

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SheTrqa » 26 Апр 2015, 19:27

Аз го правя със запис на екрана. Много е удобно и можеш да преглеждаш и старите диагностики, които си правил. Предполагам, че ИНПА няма възможност за запис и за това така :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 10.02.2014

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ChampioNbg » 05 Май 2015, 0:39

Здравейте,

тъй като питането ми се съвпада с темата, въпреки, че става дума за е6х моделите, ще го постна тук :)
Опитвам се да настроя в автомобила и да отуча каката, която говори на гласовите команди, от италиянският език.
Прочетох много теми ,според които това може да стане само чрез флашване на софтуера и че това крие опасности.
Според тази тема, обаче става и чрез НЦСексперта - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -using-SSS със смяната на настройката Sprache от italienisch на deutsch в MULF модула. При мен подобен модул няма, а настройка Sprache имам в ARS и ТCUM модули. При промяната има автомобила продължава да говори на италиянски. Както казах по-горе, и другите настройки които запаметявам, не правят видими промени в автомобила и незнам дали метода действа или просто автомобила някакси не изпълнява командите.
Тъй като има и друга настройка AKTIVE_Sprache_08 -> Leitsprache (разбирам го нещо активен език е главният език) в ARS модула се съмнявам и дали защото в $855 подредбата е италиянски, немски, англ, да не би да взима от там италиянския постоянно? Ако запиша $851 (немски) вместо $855 дали ще се промени и има ли опасност за някой модул при подобна операция?

Какво мислите и някой има опит в подобна операция? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от svetliol » 08 Май 2015, 8:27

Здравейте. Имам нужда от малко помощ да разчета правилно появилите с егрешки по колата ми в последно време:

1. 57_DKI-signal__40_throttle - предполагам това е свързано с дроселовата клапа. Имам проблем с леко забиване (заглъхване) в ниските обороти при смяна на скорости и подозирам, че е свързано с това.

57_DKI-signal__40_throttle.png


2. 203_fuel trim _ 12_Throttle valve - проблем с ламбда сонда и не знам точно какъв потенциометър е това

203_fuel trim _ 12_Throttle valve.png


3. 215_ASC_MSR_EML - в студените и влажни дни при първото палене ми не ми гаси лампата на ASC. След като покарам няколко километра, загася колата и запаля след 20-30 сек. проблема изчезва. Тук подозирам, че има прекъсната връзка, но не знам къде да търся.

НАМЕРИХ ПРОБЛЕМА - ХЛАБАВО ЖИЛО НА БЛОКАЖА

215_ASC_MSR_EML.png


Молбата ми е да ме насочите къде да търся проблемите, защото в понеделник ще карам колата на майстор и ми се иска да съм подготвен с още няколко мнения преди да ме подкарат по метода проба-грешка, смени това и онова и да видим какво ще стане....

Мотора ми е M52B20TU с газ Romano. Като цяло колата върви добре и рахода е нормален.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 29 Май 2015, 20:01

Здравейте колеги!
Монтирах си навигация с навигационен компютър МК4. Започнах да правя ретрофит но стига до някъде и до там. Прилагам две снимки.
Въпроса ми е къде е проблема? Дали програмата ми е с по стари файлове един вид, както датен файловете трябва да се обновяват. Или проблема е че съм сложил МК4 и то с най нов софтуер. Имам спомен да съм чел някъде че директно не може да се прави ретрофит за МК4 ако е нямала колата никакъв. Дали трябва да търся по стар модул и да кодирам?
Мерси!
20150529_192932.jpg

20150529_193015.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от aivanov99 » 29 Май 2015, 23:04

Здравейте. Опитвам се да ретрофитна MID-а на Е39-ката, но DIS-а изкарва грешката от прикачената снимка. Някой знае ли къде може да е проблема? Колата е на контакт, акумулатора е Ок.

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bgpavlp » 30 Май 2015, 6:31

Таблото
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от aivanov99 » 30 Май 2015, 7:25

Какво за таблото, колега? Можеш ли малко да разясниш? ;)

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bgpavlp » 30 Май 2015, 11:44

Ами ДИСА не комуникира с таблото,колега. Сменял ли си го?
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от aivanov99 » 30 Май 2015, 17:28

Ами аз не съм го сменял, но не знам дали някой юреди мен не го е сменял. С малкия борд аъм, ако има някакво значение.

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от doktorabg » 30 Май 2015, 18:30

Ако си с две диагностични букси 20 и 16 пинови, закачай само на 20 пиновата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от aivanov99 » 30 Май 2015, 20:50

Само с 16 пинова съм.

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от doktorabg » 30 Май 2015, 21:15

Тогава виж на кабела ти дали 7 и 8 пин са вързани заедна и ако не са направи мост между тях и така ако не се свържеш с таблото може би проблема е в него ако на друга Е39 го четеш.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook