Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
jeliopetrov написа:Здравейте!
Някой може ли да ми помогне с разтълкуването тези грешки.
Лампата на бега свети и не се трият с инпата.
Колега, това са грешки за airbag-а на пасажерската седалка и кантара в нея.
- jeliopetrov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.05.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
И аз това предположих,но не бях сигурен.
При това положение,ако направя интервенцията със съпротивлението диода описана тукhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=231923&p=3976808&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80#p3976808
ще се реши ли проблема.И това ли е свързано с кантара?
При това положение,ако направя интервенцията със съпротивлението диода описана тукhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=231923&p=3976808&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80#p3976808
ще се реши ли проблема.И това ли е свързано с кантара?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги,
Искам да ви попитам дали INPA може да записва живи данни.
Например, качваме се пускаме си лаптопа правим няколко кръкчета и после преглеждаме какво е записано - стоиностти на дебитомер, турбо, рейл и т.н.
Ако го подържа как става, ако не как го правите вие, със софтуер дето записва екрана?
Поздрави,
Искам да ви попитам дали INPA може да записва живи данни.
Например, качваме се пускаме си лаптопа правим няколко кръкчета и после преглеждаме какво е записано - стоиностти на дебитомер, турбо, рейл и т.н.
Ако го подържа как става, ако не как го правите вие, със софтуер дето записва екрана?
Поздрави,
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Аз го правя със запис на екрана. Много е удобно и можеш да преглеждаш и старите диагностики, които си правил. Предполагам, че ИНПА няма възможност за запис и за това така 


- ChampioNbg
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.02.2014
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте,
тъй като питането ми се съвпада с темата, въпреки, че става дума за е6х моделите, ще го постна тук
Опитвам се да настроя в автомобила и да отуча каката, която говори на гласовите команди, от италиянският език.
Прочетох много теми ,според които това може да стане само чрез флашване на софтуера и че това крие опасности.
Според тази тема, обаче става и чрез НЦСексперта - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -using-SSS със смяната на настройката Sprache от italienisch на deutsch в MULF модула. При мен подобен модул няма, а настройка Sprache имам в ARS и ТCUM модули. При промяната има автомобила продължава да говори на италиянски. Както казах по-горе, и другите настройки които запаметявам, не правят видими промени в автомобила и незнам дали метода действа или просто автомобила някакси не изпълнява командите.
Тъй като има и друга настройка AKTIVE_Sprache_08 -> Leitsprache (разбирам го нещо активен език е главният език) в ARS модула се съмнявам и дали защото в $855 подредбата е италиянски, немски, англ, да не би да взима от там италиянския постоянно? Ако запиша $851 (немски) вместо $855 дали ще се промени и има ли опасност за някой модул при подобна операция?
Какво мислите и някой има опит в подобна операция?
тъй като питането ми се съвпада с темата, въпреки, че става дума за е6х моделите, ще го постна тук

Опитвам се да настроя в автомобила и да отуча каката, която говори на гласовите команди, от италиянският език.
Прочетох много теми ,според които това може да стане само чрез флашване на софтуера и че това крие опасности.
Според тази тема, обаче става и чрез НЦСексперта - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -using-SSS със смяната на настройката Sprache от italienisch на deutsch в MULF модула. При мен подобен модул няма, а настройка Sprache имам в ARS и ТCUM модули. При промяната има автомобила продължава да говори на италиянски. Както казах по-горе, и другите настройки които запаметявам, не правят видими промени в автомобила и незнам дали метода действа или просто автомобила някакси не изпълнява командите.
Тъй като има и друга настройка AKTIVE_Sprache_08 -> Leitsprache (разбирам го нещо активен език е главният език) в ARS модула се съмнявам и дали защото в $855 подредбата е италиянски, немски, англ, да не би да взима от там италиянския постоянно? Ако запиша $851 (немски) вместо $855 дали ще се промени и има ли опасност за някой модул при подобна операция?
Какво мислите и някой има опит в подобна операция?

- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте. Имам нужда от малко помощ да разчета правилно появилите с егрешки по колата ми в последно време:
1. 57_DKI-signal__40_throttle - предполагам това е свързано с дроселовата клапа. Имам проблем с леко забиване (заглъхване) в ниските обороти при смяна на скорости и подозирам, че е свързано с това.
2. 203_fuel trim _ 12_Throttle valve - проблем с ламбда сонда и не знам точно какъв потенциометър е това
3. 215_ASC_MSR_EML - в студените и влажни дни при първото палене ми не ми гаси лампата на ASC. След като покарам няколко километра, загася колата и запаля след 20-30 сек. проблема изчезва. Тук подозирам, че има прекъсната връзка, но не знам къде да търся.
НАМЕРИХ ПРОБЛЕМА - ХЛАБАВО ЖИЛО НА БЛОКАЖА
Молбата ми е да ме насочите къде да търся проблемите, защото в понеделник ще карам колата на майстор и ми се иска да съм подготвен с още няколко мнения преди да ме подкарат по метода проба-грешка, смени това и онова и да видим какво ще стане....
Мотора ми е M52B20TU с газ Romano. Като цяло колата върви добре и рахода е нормален.
1. 57_DKI-signal__40_throttle - предполагам това е свързано с дроселовата клапа. Имам проблем с леко забиване (заглъхване) в ниските обороти при смяна на скорости и подозирам, че е свързано с това.
2. 203_fuel trim _ 12_Throttle valve - проблем с ламбда сонда и не знам точно какъв потенциометър е това
3. 215_ASC_MSR_EML - в студените и влажни дни при първото палене ми не ми гаси лампата на ASC. След като покарам няколко километра, загася колата и запаля след 20-30 сек. проблема изчезва. Тук подозирам, че има прекъсната връзка, но не знам къде да търся.
НАМЕРИХ ПРОБЛЕМА - ХЛАБАВО ЖИЛО НА БЛОКАЖА
Молбата ми е да ме насочите къде да търся проблемите, защото в понеделник ще карам колата на майстор и ми се иска да съм подготвен с още няколко мнения преди да ме подкарат по метода проба-грешка, смени това и онова и да видим какво ще стане....
Мотора ми е M52B20TU с газ Romano. Като цяло колата върви добре и рахода е нормален.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги!
Монтирах си навигация с навигационен компютър МК4. Започнах да правя ретрофит но стига до някъде и до там. Прилагам две снимки.
Въпроса ми е къде е проблема? Дали програмата ми е с по стари файлове един вид, както датен файловете трябва да се обновяват. Или проблема е че съм сложил МК4 и то с най нов софтуер. Имам спомен да съм чел някъде че директно не може да се прави ретрофит за МК4 ако е нямала колата никакъв. Дали трябва да търся по стар модул и да кодирам?
Мерси!
Монтирах си навигация с навигационен компютър МК4. Започнах да правя ретрофит но стига до някъде и до там. Прилагам две снимки.
Въпроса ми е къде е проблема? Дали програмата ми е с по стари файлове един вид, както датен файловете трябва да се обновяват. Или проблема е че съм сложил МК4 и то с най нов софтуер. Имам спомен да съм чел някъде че директно не може да се прави ретрофит за МК4 ако е нямала колата никакъв. Дали трябва да търся по стар модул и да кодирам?
Мерси!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте. Опитвам се да ретрофитна MID-а на Е39-ката, но DIS-а изкарва грешката от прикачената снимка. Някой знае ли къде може да е проблема? Колата е на контакт, акумулатора е Ок.
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Какво за таблото, колега? Можеш ли малко да разясниш? 
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2

- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ами ДИСА не комуникира с таблото,колега. Сменял ли си го?

Ако нема у глава, има у Google.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ами аз не съм го сменял, но не знам дали някой юреди мен не го е сменял. С малкия борд аъм, ако има някакво значение.
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2

- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ако си с две диагностични букси 20 и 16 пинови, закачай само на 20 пиновата.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Само с 16 пинова съм.
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2
Sent from my SM-N7505 using Tapatalk 2

- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Тогава виж на кабела ти дали 7 и 8 пин са вързани заедна и ако не са направи мост между тях и така ако не се свържеш с таблото може би проблема е в него ако на друга Е39 го четеш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани