Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bmw_330d написа:Здравейте колеги. Карам 330д, 184hp, ръчка. Премахнати катализатори, с чип е на около 200 коня. Има ли възможност да се направи някакъв силов тунинг като смяна на турбина, дюзи и т.н. и да се докарат едни около 250 коня? Срещам противоречиви мнения и някой твърдят, че мотора не позволява силов тунинг?
може и триста коня да изкараш, зависи колко пари ти се дават...
има колега от форума с 380 коня от 330д

пиши на маднесс, може да имат конкретна идея и цена


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
"vicho написа:bmw_330d написа:Здравейте колеги. Карам 330д, 184hp, ръчка. Премахнати катализатори, с чип е на около 200 коня. Има ли възможност да се направи някакъв силов тунинг като смяна на турбина, дюзи и т.н. и да се докарат едни около 250 коня? Срещам противоречиви мнения и някой твърдят, че мотора не позволява силов тунинг?
може и триста коня да изкараш, зависи колко пари ти се дават...
има колега от форума с 380 коня от 330д![]()
пиши на маднесс, може да имат конкретна идея и цена, но най-вероятно ще ти предложат хибридна турбина и ре-мап, може би и по-голяма генерация
Сменя се турбината с тази от на 204 коня модела и ремап .... мен ми е странно как от 184 е изкарала само 200( естествено ако са на колелата е ок) и може и да ги докара до 250 на мотор.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
choio написа:"vicho написа:bmw_330d написа:Здравейте колеги. Карам 330д, 184hp, ръчка. Премахнати катализатори, с чип е на около 200 коня. Има ли възможност да се направи някакъв силов тунинг като смяна на турбина, дюзи и т.н. и да се докарат едни около 250 коня? Срещам противоречиви мнения и някой твърдят, че мотора не позволява силов тунинг?
може и триста коня да изкараш, зависи колко пари ти се дават...
има колега от форума с 380 коня от 330д![]()
пиши на маднесс, може да имат конкретна идея и цена, но най-вероятно ще ти предложат хибридна турбина и ре-мап, може би и по-голяма генерация
Сменя се турбината с тази от на 204 коня модела и ремап .... мен ми е странно как от 184 е изкарала само 200( естествено ако са на колелата е ок) и може и да ги докара до 250 на мотор.
Може и да те учуди, но точно маднеса ми казаха, че мотора не позволявал силов тунинг и повече от ремап не могат да направят.

А чипа не е надут на макс, уж да щади мотора, затова са и около 200 коня.

С турбо от 204 коня и ремап какво може да се очаква?

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bmw_330d написа:choio написа:"vicho написа:bmw_330d написа:Здравейте колеги. Карам 330д, 184hp, ръчка. Премахнати катализатори, с чип е на около 200 коня. Има ли възможност да се направи някакъв силов тунинг като смяна на турбина, дюзи и т.н. и да се докарат едни около 250 коня? Срещам противоречиви мнения и някой твърдят, че мотора не позволява силов тунинг?
може и триста коня да изкараш, зависи колко пари ти се дават...
има колега от форума с 380 коня от 330д![]()
пиши на маднесс, може да имат конкретна идея и цена, но най-вероятно ще ти предложат хибридна турбина и ре-мап, може би и по-голяма генерация
Сменя се турбината с тази от на 204 коня модела и ремап .... мен ми е странно как от 184 е изкарала само 200( естествено ако са на колелата е ок) и може и да ги докара до 250 на мотор.
Може и да те учуди, но точно маднеса ми казаха, че мотора не позволявал силов тунинг и повече от ремап не могат да направят.![]()
А чипа не е надут на макс, уж да щади мотора, затова са и около 200 коня.![]()
С турбо от 204 коня и ремап какво може да се очаква?
200 коня на мотора е доста зле бих казал,само с ремап колеги с тоя мотор стигат до към 230...държи си на тунинг мотора...ест в рамките на разумното мисля че с другата турбина 250 са реално поатижими.
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:bmw_330d написа:Здравейте колеги. Карам 330д, 184hp, ръчка. Премахнати катализатори, с чип е на около 200 коня. Има ли възможност да се направи някакъв силов тунинг като смяна на турбина, дюзи и т.н. и да се докарат едни около 250 коня? Срещам противоречиви мнения и някой твърдят, че мотора не позволява силов тунинг?
може и триста коня да изкараш, зависи колко пари ти се дават...
има колега от форума с 380 коня от 330д![]()
пиши на маднесс, може да имат конкретна идея и цена, но най-вероятно ще ти предложат хибридна турбина и ре-мап, може би и по-голяма генерация
Това с 380 коня не е ли твоята кола или те бъркам с някой друг дето постваше някакви си дино тестове.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
БМВ 320d написа:Това с 380 коня не е ли твоята кола или те бъркам с някой друг дето постваше някакви си дино тестове.
не, моята е 200 :Р
380 е на колегата Oleg 16V


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
А защо си мислите, че конските сили стават само с по-голямо турбо. Тоя мотор Венци (шефа на маднес) правилно му е казал, че не подлежи на тунинг. Имал е предвид, че не подлежи на рентабилен тунинг. Теб какво ще те ограничи, за да постигнеш исканите конски сили.
1-во Гориво- тия детски дюзички и соленоидни инжектори повече от 75 милиграма гориво без пипане на калибриращите карти ( сиреч калпав,лъжещ тунинг, а не качествен надежден ремап) не могат да дадат.От там ти идва и основното ограничение около 230-235 кс на мотора!!! Да ги замениш с пиезо (който спокойно си флоуват 100 мг) се иска хардуерна промяна на еку-то, което влече хиляди левове. Значи остава варианта да се търсят по-големи от 335 или 535, но преди фейса- сиреч 272 кс, понеже само те са соленоидни,286кс са пиезо !!!
2-ро Трябва ти по-голям и изчислен , а не просто който пасне челен кулер (FMIC), защото ще я направите лагава и ще постигнете обратен ефект.
3-то Добър мапер, и ДИНО, на което да се настройва колата.
Такива ''дребни'' неща като цялостно обслужване на мотора и усилен съединител + премахване на демферния маховик и замяната му с плътен изобщо не ги коментирам.
1-во Гориво- тия детски дюзички и соленоидни инжектори повече от 75 милиграма гориво без пипане на калибриращите карти ( сиреч калпав,лъжещ тунинг, а не качествен надежден ремап) не могат да дадат.От там ти идва и основното ограничение около 230-235 кс на мотора!!! Да ги замениш с пиезо (който спокойно си флоуват 100 мг) се иска хардуерна промяна на еку-то, което влече хиляди левове. Значи остава варианта да се търсят по-големи от 335 или 535, но преди фейса- сиреч 272 кс, понеже само те са соленоидни,286кс са пиезо !!!
2-ро Трябва ти по-голям и изчислен , а не просто който пасне челен кулер (FMIC), защото ще я направите лагава и ще постигнете обратен ефект.
3-то Добър мапер, и ДИНО, на което да се настройва колата.
Такива ''дребни'' неща като цялостно обслужване на мотора и усилен съединител + премахване на демферния маховик и замяната му с плътен изобщо не ги коментирам.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Има ли вариант за stroke на m52tub20 без разстъргване на блока?
Става ли като при м50 с колянов вал от tds-a ?
Нещо не откривам инфо за M52TUB20 все за м50 излиза в нета.
Става ли като при м50 с колянов вал от tds-a ?
Нещо не откривам инфо за M52TUB20 все за м50 излиза в нета.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Добре колеги а можете ли да ме насочите към някой който продава такава турбина от 204 коня, намерих да се продава една в olx за 600лв. , но ще потърся още малко. 

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
JanTonko написа:А защо си мислите, че конските сили стават само с по-голямо турбо. Тоя мотор Венци (шефа на маднес) правилно му е казал, че не подлежи на тунинг. Имал е предвид, че не подлежи на рентабилен тунинг. Теб какво ще те ограничи, за да постигнеш исканите конски сили.
1-во Гориво- тия детски дюзички и соленоидни инжектори повече от 75 милиграма гориво без пипане на калибриращите карти ( сиреч калпав,лъжещ тунинг, а не качествен надежден ремап) не могат да дадат.От там ти идва и основното ограничение около 230-235 кс на мотора!!! Да ги замениш с пиезо (който спокойно си флоуват 100 мг) се иска хардуерна промяна на еку-то, което влече хиляди левове. Значи остава варианта да се търсят по-големи от 335 или 535, но преди фейса- сиреч 272 кс, понеже само те са соленоидни,286кс са пиезо !!!
2-ро Трябва ти по-голям и изчислен , а не просто който пасне челен кулер (FMIC), защото ще я направите лагава и ще постигнете обратен ефект.
3-то Добър мапер, и ДИНО, на което да се настройва колата.
Такива ''дребни'' неща като цялостно обслужване на мотора и усилен съединител + премахване на демферния маховик и замяната му с плътен изобщо не ги коментирам.
Така тогава би ли обяснил как мотор 204 коня дюзите на който не са пиезо с хибридно турбо изкарва 370 коня? На тези мотори турбото свършва мноооого преди дюзите . Друго 335 д е единствено с 286 коня мотор с пиезо дюзи.Пък и дюзи от 535д 272к.с на мотора 3.0д 184к.с не пасват...различни поколения са... А що се отнася до плътния маховик ако си позволиш да сложиш такъв на мотор с такъв въртящ момент повярвай ми ще береш истински ядове...има доста китове съединители перформънс които са доказани...дори и стоков би държал стиха да е нов....а за кулера на 320д и 330д са еднакви...ако е такъв зор може да вземе от 204 коня не съм сигурен дали не бяха и еднакви....
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
choio написа:JanTonko написа:А защо си мислите, че конските сили стават само с по-голямо турбо. Тоя мотор Венци (шефа на маднес) правилно му е казал, че не подлежи на тунинг. Имал е предвид, че не подлежи на рентабилен тунинг. Теб какво ще те ограничи, за да постигнеш исканите конски сили.
1-во Гориво- тия детски дюзички и соленоидни инжектори повече от 75 милиграма гориво без пипане на калибриращите карти ( сиреч калпав,лъжещ тунинг, а не качествен надежден ремап) не могат да дадат.От там ти идва и основното ограничение около 230-235 кс на мотора!!! Да ги замениш с пиезо (който спокойно си флоуват 100 мг) се иска хардуерна промяна на еку-то, което влече хиляди левове. Значи остава варианта да се търсят по-големи от 335 или 535, но преди фейса- сиреч 272 кс, понеже само те са соленоидни,286кс са пиезо !!!
2-ро Трябва ти по-голям и изчислен , а не просто който пасне челен кулер (FMIC), защото ще я направите лагава и ще постигнете обратен ефект.
3-то Добър мапер, и ДИНО, на което да се настройва колата.
Такива ''дребни'' неща като цялостно обслужване на мотора и усилен съединител + премахване на демферния маховик и замяната му с плътен изобщо не ги коментирам.
Така тогава би ли обяснил как мотор 204 коня дюзите на който не са пиезо с хибридно турбо изкарва 370 коня? На тези мотори турбото свършва мноооого преди дюзите. Друго 335 д е единствено с 286 коня мотор с пиезо дюзи. А що се отнася до плътния маховик ако си позволиш да сложиш такъв на мотор с такъв въртящ момент повярвай ми ще береш истински ядове...има доста китове съединители перформънс които са доказани...дори и стоков би държал стиха да е нов....а за кулера на 320д и 330д са еднакви...ако е такъв зор може да вземе от 204 коня не съм сигурен дали не бяха и еднакви....
Веднага ти отговарям на всички въпроси- първо за 335д че няма 272кс не знаех, но не съм и искал-дадох аналог с 530 и 535д където знам,че преди фейса са соленоиди а след пиезо.Няма проблем дюзи от 5-ца да станат на тройка,за да не издребняваме толкова за всяка буква, нали????
Второ -защо изобщо ми сравняваш детски кулери на 320 и 330 поставени зад други плътни тела (брони,водни радиатори и прочие), като говорим за ъпгрейд- аз ти говоря за афтърмаркети на Мишимото и не поставени зад цяла маска, така че да се губи ефекта. Нали това е значението,идеята и целта на FMIC -фронт маунтед интеркулер- демек челно поставен интеркулер- ще се ''реже'' ли броня, ще се поставя ли отпред вече е личен избор, гони се максимално охлаждане на въздуха постъпващ в мотора, защото колкото по-студен е въздуа, толкова са по-големи ползите за мотора- например повече молекули кислород (най-вече) и по-малка вероятност от детонация ( също не е за подценяване).
Следващия въпрос- как да не слага плътен маховик- ами знаеш ли,че с толкова въртящ момент от ниски обороти (за тези конски сили, които гони ще е поне 600НМ) няма начин нов демферен маховик да устиска и два старта!!!! Задължително закс перформънс кит (който споменах,но ти пак се хвана за дребните букви) или ако няма парите (за този вариант става на въпрос с плътния маховик) ''коване'' на керамика върху стоковия му съединител и в този побългарен вариант поставяне на плътен маховик. Тогава ще потегля като новобранец с ритник, понеже при кованата керамика на стоковица забравяш за полусъединител.Там или идва рязко въртящия момент и отведнъж или го няма.Демек е като русата с жена с големите цици дето била вярна- всички сме го чували,но никой не я е виждал!!!
Следващо- как от 204 кс са изкарани 370 коня- много лесно, почти си си отговорил- хибридно турбо, дотук добре имаме нужния ни ''въздух'', сега да набавим и горивото за тези конски сили - вдигаме нивото на рейла от 1600мбар на 1800мбар,получаваме още малко впръскано количество гориво при старите условия + бараме SOI картите (сиреч старт ъф инджекшън, още по-сиреч момента на впръскването на горивото в цилиндрите) даваме яко предверение( 3-4 градуса) ,да кажем, че постигаме около 90мг но пак не е 110-115мг, колкото е необходимо по груби сметки за 370 коня. И вече с разумния тунинг от който няма да строшим мотора сме до тук. Какво правим сега ???? Ами елементарно- написах ти го в първия пост- правиме ''бай мангал'' тунинг- бараме калибриращите карти (който не трябва да се докосват даже умствено, за да не преебеме мотора) и караме дюзите образно казано вместо 90мг за половин стотна да впръскат 90 мг за 6 стотини (понеже както казахме вече сме изтаванили дюзите до 90мг) И така получаваме нужното ни количество гориво за 370 коня. Сега идва въпроса- колко време ще изкара мотора преди да роди- никой не знае- тунера крие за тази опция от клиента и ако се счупи нещо- вдигаме рамене и викаме -ето дошло му е времето.Ако се разтопи буталото или кривне биела (щото температурата в мотора при тоя ''тунинг'' отива в небесата а EGT демек изгорелите газове червят гърнетата като мома пред голям и мустакат член (ама не на форум).
Поздрави и не издребнявай толкова, понеже всеки опира до помощ рано или късно.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Значи в крайна сметка само смяната с по голямо турбо няма да доведе до някакви по добри резултати? Ако е така то тогава остава само един добър ремап да се направи(при Маднеса примерно) и да си карам или да пръсна много пари за да се изкара нещо повече. 

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
I_M_Fan написа:Има ли вариант за stroke на m52tub20 без разстъргване на блока?
Става ли като при м50 с колянов вал от tds-a ?
Нещо не откривам инфо за M52TUB20 все за м50 излиза в нета.
И аз имам интерес да знам има ли такива варианти че от това зависи закупуването на една е46 320

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
JanTonko написа:...вдигаме нивото на рейла от 1600мбар на 1800мбар...
Какво е "мбар"?

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
JanTonko написа:choio написа:JanTonko написа:А защо си мислите, че конските сили стават само с по-голямо турбо. Тоя мотор Венци (шефа на маднес) правилно му е казал, че не подлежи на тунинг. Имал е предвид, че не подлежи на рентабилен тунинг. Теб какво ще те ограничи, за да постигнеш исканите конски сили.
1-во Гориво- тия детски дюзички и соленоидни инжектори повече от 75 милиграма гориво без пипане на калибриращите карти ( сиреч калпав,лъжещ тунинг, а не качествен надежден ремап) не могат да дадат.От там ти идва и основното ограничение около 230-235 кс на мотора!!! Да ги замениш с пиезо (който спокойно си флоуват 100 мг) се иска хардуерна промяна на еку-то, което влече хиляди левове. Значи остава варианта да се търсят по-големи от 335 или 535, но преди фейса- сиреч 272 кс, понеже само те са соленоидни,286кс са пиезо !!!
2-ро Трябва ти по-голям и изчислен , а не просто който пасне челен кулер (FMIC), защото ще я направите лагава и ще постигнете обратен ефект.
3-то Добър мапер, и ДИНО, на което да се настройва колата.
Такива ''дребни'' неща като цялостно обслужване на мотора и усилен съединител + премахване на демферния маховик и замяната му с плътен изобщо не ги коментирам.
Така тогава би ли обяснил как мотор 204 коня дюзите на който не са пиезо с хибридно турбо изкарва 370 коня? На тези мотори турбото свършва мноооого преди дюзите. Друго 335 д е единствено с 286 коня мотор с пиезо дюзи. А що се отнася до плътния маховик ако си позволиш да сложиш такъв на мотор с такъв въртящ момент повярвай ми ще береш истински ядове...има доста китове съединители перформънс които са доказани...дори и стоков би държал стиха да е нов....а за кулера на 320д и 330д са еднакви...ако е такъв зор може да вземе от 204 коня не съм сигурен дали не бяха и еднакви....
Веднага ти отговарям на всички въпроси- първо за 335д че няма 272кс не знаех, но не съм и искал-дадох аналог с 530 и 535д където знам,че преди фейса са соленоиди а след пиезо.Няма проблем дюзи от 5-ца да станат на тройка,за да не издребняваме толкова за всяка буква, нали????
Второ -защо изобщо ми сравняваш детски кулери на 320 и 330 поставени зад други плътни тела (брони,водни радиатори и прочие), като говорим за ъпгрейд- аз ти говоря за афтърмаркети на Мишимото и не поставени зад цяла маска, така че да се губи ефекта. Нали това е значението,идеята и целта на FMIC -фронт маунтед интеркулер- демек челно поставен интеркулер- ще се ''реже'' ли броня, ще се поставя ли отпред вече е личен избор, гони се максимално охлаждане на въздуха постъпващ в мотора, защото колкото по-студен е въздуа, толкова са по-големи ползите за мотора- например повече молекули кислород (най-вече) и по-малка вероятност от детонация ( също не е за подценяване).
Следващия въпрос- как да не слага плътен маховик- ами знаеш ли,че с толкова въртящ момент от ниски обороти (за тези конски сили, които гони ще е поне 600НМ) няма начин нов демферен маховик да устиска и два старта!!!! Задължително закс перформънс кит (който споменах,но ти пак се хвана за дребните букви) или ако няма парите (за този вариант става на въпрос с плътния маховик) ''коване'' на керамика върху стоковия му съединител и в този побългарен вариант поставяне на плътен маховик. Тогава ще потегля като новобранец с ритник, понеже при кованата керамика на стоковица забравяш за полусъединител.Там или идва рязко въртящия момент и отведнъж или го няма.Демек е като русата с жена с големите цици дето била вярна- всички сме го чували,но никой не я е виждал!!!
Следващо- как от 204 кс са изкарани 370 коня- много лесно, почти си си отговорил- хибридно турбо, дотук добре имаме нужния ни ''въздух'', сега да набавим и горивото за тези конски сили - вдигаме нивото на рейла от 1600мбар на 1800мбар,получаваме още малко впръскано количество гориво при старите условия + бараме SOI картите (сиреч старт ъф инджекшън, още по-сиреч момента на впръскването на горивото в цилиндрите) даваме яко предверение( 3-4 градуса) ,да кажем, че постигаме около 90мг но пак не е 110-115мг, колкото е необходимо по груби сметки за 370 коня. И вече с разумния тунинг от който няма да строшим мотора сме до тук. Какво правим сега ???? Ами елементарно- написах ти го в първия пост- правиме ''бай мангал'' тунинг- бараме калибриращите карти (който не трябва да се докосват даже умствено, за да не преебеме мотора) и караме дюзите образно казано вместо 90мг за половин стотна да впръскат 90 мг за 6 стотини (понеже както казахме вече сме изтаванили дюзите до 90мг) И така получаваме нужното ни количество гориво за 370 коня. Сега идва въпроса- колко време ще изкара мотора преди да роди- никой не знае- тунера крие за тази опция от клиента и ако се счупи нещо- вдигаме рамене и викаме -ето дошло му е времето.Ако се разтопи буталото или кривне биела (щото температурата в мотора при тоя ''тунинг'' отива в небесата а EGT демек изгорелите газове червят гърнетата като мома пред голям и мустакат член (ама не на форум).
Поздрави и не издребнявай толкова, понеже всеки опира до помощ рано или късно.
Дай сега да изясним някои неща защото ме разбираш много погрешно. Първо,колегата иска 250 коня на мотор т.е целта оправдава средствата с турбо от 204 и леки доработки ще ги стигне спокойно и колата ще издържи адски дълго време познавам няколко човека с такъв сетъп и нямат ядове. Ти говориш за некви зверски наливания на пари които в последствие биха позволили мотора да се развие неимоверно.Второ пак ти казвам не си прав за демферния маховик мойта е с 580н/м на колелата т.е на мотор...сам може да ги сметнеш,колко са, съединителя е стоков НОВ 0т 2012 година е с тези настроики 40000км за сега няма никакви ядове,като егр и дебитомер са и премахнати. Закс имат перформънс съединител НЕ маховик за този мотор. Трето за момчето с 370 коня ,надявам се да се включи и да ти обесни от първо лице, но понеже сме го обсъждали много пъти ще ти кажа, по колата е заменено турбото с хибридно ,съединителя е перформанс на закс маоховика е демферен стар,друг по голям кулер, по мотора ,както обича да казва пича,не е отвито и едно болтче. Дюзите са стоковите ,колата е с тези настройки 2 ра година и няма ядове ,а стартове не е като да не прави.
Аз не издребнявам човек ...това са факти които ти ги казвам и доста хора правят тези настройки и до сега не съм чул някои с м57 да хвърлил котва.По твоята логика,ремапа е пагубен за един автомобил,или поне аз така те разбрах...а 50 процента от хората каращи дизел въобще и 70 процента от тоя в този форум са с такъв,не см чул някой да е счупил мотор в следствие на това ,особено ако ремапа е направен при правилните хора които разбират. Понеже погледнах какво караш и мисля че съм гледал твои клипчета в нета и предполагам си близо до маднес . Там има и едно момче бай илия му е ника ,330цд е46 та той също е с сериозни настройки и нее като да не дава газ...а мисля че все още колата му е в перфектно състояние.
Безспорно си прав за това че тунинг се прави с много пари но ... има моменти когато с малко се постига желаното и това обикновено не води до нежелани последствия. Със здраве

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани