Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от JTD » 12 Ное 2014, 17:11

Пич, казах ти, задните амортисьори за седан и комби са различни.
Ти даваш такъв за седан.

п.п. Я, изтрил си си мнението. Както и да е. Успех.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 12 Ное 2014, 19:04

Последно какво е решението за амортисьори за хикс ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 23.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46/330xd

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Rezashki » 16 Ное 2014, 19:54

Колеги, предстои ми закупуване на желаният автомобил (2004г., XD 330), мина през сервиз за диагностика и практически няма нещо което трябва да се поправи ( извън консумативите) или смени.
До момента съм карал бензинов автомобил, бихте ли конкретизирали, какво трябва да се смени като консуматив по автомобила или по-скоро какви са нещата, които вие сте сменили след като сте закупили своите автомобили?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.11.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 330Xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Nikolay_330xi » 16 Ное 2014, 20:13

Задните амортисьори са 19-220598 на Bilstein. По принцип са за седан, но аз моите ги смених с такива преди 2 месеца. Колата ми е комби и амортисьорите бяха същите. До момента няма проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 17 Ное 2014, 16:57

Здравейте, колеги,
Малко ъпдейт по моя случай с постоянно зацепеното виско: Вече седмица и нещо карам с новото виско и съм много доволен. Колата стана значително по-пъргава и доста по-тиха :ok: Разхода ми също падна доста :lalala:

Преди гореше 18-20 градско на бензин и 23-24 на газ.
Сега разхода на бензин е 15-17 (по борд), а на газ е 18,5 (засечен на бутилка) :lalala:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.11.2014
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от bawarian » 29 Ное 2014, 13:13

Някой ще ми обясни ли как действа точно автопилота за 330xi? Има четири бутончета, с едното го изключваш и включваш, плюса и минуса са ясни, а за какво е бутона над I/0? Интересува ме как се настройва да поддържа една и съща скорост и има ли някаква минимална и максимална граница?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Manuel » 01 Дек 2014, 9:46

Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 01 Дек 2014, 15:29

Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?



Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:

Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.

Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 01 Дек 2014, 15:38

bawarian написа:Някой ще ми обясни ли как действа точно автопилота за 330xi? Има четири бутончета, с едното го изключваш и включваш, плюса и минуса са ясни, а за какво е бутона над I/0? Интересува ме как се настройва да поддържа една и съща скорост и има ли някаква минимална и максимална граница?



Бутон I/0 активира/деактивира круза. Натискаш него, светва индикация на таблото, след това натискаш + и колата започва да поддържа скоростта с която се движеш до момента .
С минус се намалява. Ако натиснеш отново I/0 круза се изключва, но не се деактивира - колата спира да поддържа зададената скорост. В тази ситуация ако натиснеш
горния ляв бутон - километраж със стрелкичка отгоре, ще кажеш на колата да достигне и поддържа скоростта която зададохме в началото. Това е. Не съм го тествал до минимума,
но моята върви при зададен круз от около 30-35км/ч. По спомен.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.11.2014
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от bawarian » 01 Дек 2014, 17:20

Добре, а като натисна няколко пъти или задържа + би следвало скороста да се увеличи и съотвенто с - да се намали, нали така? Интересува ме примерно ако на 4-та скорост го включа и с + достигне по-високи обороти, дали ако сменя на 5-та ще се изключи и отново трябва да го включвам?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Manuel » 01 Дек 2014, 17:59

kokok0 написа:
Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?



Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:

Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.

Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.

Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 01 Дек 2014, 19:19

bawarian написа:Добре, а като натисна няколко пъти или задържа + би следвало скороста да се увеличи и съотвенто с - да се намали, нали така? Интересува ме примерно ако на 4-та скорост го включа и с + достигне по-високи обороти, дали ако сменя на 5-та ще се изключи и отново трябва да го включвам?



Натиснеш ли спирачка или съединител, круза се изключва. Така че - не.
Manuel написа:
kokok0 написа:
Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?



Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:

Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.

Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.

Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.



Възможно е, но на каква цена!?!
Кен Блок кара единствения вероятно Мустанг 4х4.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Manuel » 01 Дек 2014, 19:28

kokok0 написа:
bawarian написа:Добре, а като натисна няколко пъти или задържа + би следвало скороста да се увеличи и съотвенто с - да се намали, нали така? Интересува ме примерно ако на 4-та скорост го включа и с + достигне по-високи обороти, дали ако сменя на 5-та ще се изключи и отново трябва да го включвам?



Натиснеш ли спирачка или съединител, круза се изключва. Така че - не.
Manuel написа:
kokok0 написа:
Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?



Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:

Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.

Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.

Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.



Възможно е, но на каква цена!?!
Кен Блок кара единствения вероятно Мустанг 4х4.

На мен ми е интересно предимно заради зимата... А не да я карам като Кен Блок.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от JTD » 01 Дек 2014, 20:48

Manuel написа:
kokok0 написа:
Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?



Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:

Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.

Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.

Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.

Ако си готов да вложиш няколко хиляди лева, то може. Няма невъзможни неща.
Трябва да вземеш всичко по силовото предаване. Като се започне от двигателя, минеш през цялото предно окачване, амортисьорите, скорости, кардани, електроника, компютри и т.н., та накрая стигнеш и до рязане на купето.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Manuel » 01 Дек 2014, 20:51

JTD написа:
Manuel написа:
kokok0 написа:
Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?



Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:

Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.

Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.

Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.

Ако си готов да вложиш няколко хиляди лева, то може. Няма невъзможни неща.
Трябва да вземеш всичко по силовото предаване. Като се започне от двигателя, минеш през цялото предно окачване, амортисьорите, скорости, кардани, електроника, компютри и т.н., та накрая стигнеш и до рязане на купето.

Колега направо ме отказа :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook