Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Пич, казах ти, задните амортисьори за седан и комби са различни.
Ти даваш такъв за седан.
п.п. Я, изтрил си си мнението. Както и да е. Успех.
Ти даваш такъв за седан.
п.п. Я, изтрил си си мнението. Както и да е. Успех.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Последно какво е решението за амортисьори за хикс ?
- Rezashki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46/330xd
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги, предстои ми закупуване на желаният автомобил (2004г., XD 330), мина през сервиз за диагностика и практически няма нещо което трябва да се поправи ( извън консумативите) или смени.
До момента съм карал бензинов автомобил, бихте ли конкретизирали, какво трябва да се смени като консуматив по автомобила или по-скоро какви са нещата, които вие сте сменили след като сте закупили своите автомобили?
До момента съм карал бензинов автомобил, бихте ли конкретизирали, какво трябва да се смени като консуматив по автомобила или по-скоро какви са нещата, които вие сте сменили след като сте закупили своите автомобили?
- Nikolay_330xi
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 16.11.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Задните амортисьори са 19-220598 на Bilstein. По принцип са за седан, но аз моите ги смених с такива преди 2 месеца. Колата ми е комби и амортисьорите бяха същите. До момента няма проблем.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, колеги,
Малко ъпдейт по моя случай с постоянно зацепеното виско: Вече седмица и нещо карам с новото виско и съм много доволен. Колата стана значително по-пъргава и доста по-тиха
Разхода ми също падна доста
Преди гореше 18-20 градско на бензин и 23-24 на газ.
Сега разхода на бензин е 15-17 (по борд), а на газ е 18,5 (засечен на бутилка)
Малко ъпдейт по моя случай с постоянно зацепеното виско: Вече седмица и нещо карам с новото виско и съм много доволен. Колата стана значително по-пъргава и доста по-тиха


Преди гореше 18-20 градско на бензин и 23-24 на газ.
Сега разхода на бензин е 15-17 (по борд), а на газ е 18,5 (засечен на бутилка)

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Някой ще ми обясни ли как действа точно автопилота за 330xi? Има четири бутончета, с едното го изключваш и включваш, плюса и минуса са ясни, а за какво е бутона над I/0? Интересува ме как се настройва да поддържа една и съща скорост и има ли някаква минимална и максимална граница?
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?
Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:
Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.
Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
bawarian написа:Някой ще ми обясни ли как действа точно автопилота за 330xi? Има четири бутончета, с едното го изключваш и включваш, плюса и минуса са ясни, а за какво е бутона над I/0? Интересува ме как се настройва да поддържа една и съща скорост и има ли някаква минимална и максимална граница?
Бутон I/0 активира/деактивира круза. Натискаш него, светва индикация на таблото, след това натискаш + и колата започва да поддържа скоростта с която се движеш до момента .
С минус се намалява. Ако натиснеш отново I/0 круза се изключва, но не се деактивира - колата спира да поддържа зададената скорост. В тази ситуация ако натиснеш
горния ляв бутон - километраж със стрелкичка отгоре, ще кажеш на колата да достигне и поддържа скоростта която зададохме в началото. Това е. Не съм го тествал до минимума,
но моята върви при зададен круз от около 30-35км/ч. По спомен.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Добре, а като натисна няколко пъти или задържа + би следвало скороста да се увеличи и съотвенто с - да се намали, нали така? Интересува ме примерно ако на 4-та скорост го включа и с + достигне по-високи обороти, дали ако сменя на 5-та ще се изключи и отново трябва да го включвам?
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?
Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:
Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.
Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.
Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
bawarian написа:Добре, а като натисна няколко пъти или задържа + би следвало скороста да се увеличи и съотвенто с - да се намали, нали така? Интересува ме примерно ако на 4-та скорост го включа и с + достигне по-високи обороти, дали ако сменя на 5-та ще се изключи и отново трябва да го включвам?
Натиснеш ли спирачка или съединител, круза се изключва. Така че - не.
Manuel написа:kokok0 написа:Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?
Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:
Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.
Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.
Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.
Възможно е, но на каква цена!?!
Кен Блок кара единствения вероятно Мустанг 4х4.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:bawarian написа:Добре, а като натисна няколко пъти или задържа + би следвало скороста да се увеличи и съотвенто с - да се намали, нали така? Интересува ме примерно ако на 4-та скорост го включа и с + достигне по-високи обороти, дали ако сменя на 5-та ще се изключи и отново трябва да го включвам?
Натиснеш ли спирачка или съединител, круза се изключва. Така че - не.Manuel написа:kokok0 написа:Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?
Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:
Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.
Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.
Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.
Възможно е, но на каква цена!?!
Кен Блок кара единствения вероятно Мустанг 4х4.
На мен ми е интересно предимно заради зимата... А не да я карам като Кен Блок.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Manuel написа:kokok0 написа:Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?
Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:
Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.
Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.
Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.
Ако си готов да вложиш няколко хиляди лева, то може. Няма невъзможни неща.
Трябва да вземеш всичко по силовото предаване. Като се започне от двигателя, минеш през цялото предно окачване, амортисьорите, скорости, кардани, електроника, компютри и т.н., та накрая стигнеш и до рязане на купето.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
JTD написа:Manuel написа:kokok0 написа:Manuel написа:Колеги бензиново е46 купе може ли да стане 4х4?
Сигурно може, но ще ти опиша грубите разлики - ти прецени:
Различни са:
магарето, предните носачи, тунела на купето, амортесьорите и др.
Трябва да си намериш:
раздатка (ако не стане и скоростна кутия), преден диференциал, предни полуоски (мисля че и в шенкелите има разлика), кардан и др.
Но значи е възможно? И да разбирам ли че и самото купе трябва да се преправя? И ако може малко инфо дали ще пасне другото ако се свали от някои донор.
Ако си готов да вложиш няколко хиляди лева, то може. Няма невъзможни неща.
Трябва да вземеш всичко по силовото предаване. Като се започне от двигателя, минеш през цялото предно окачване, амортисьорите, скорости, кардани, електроника, компютри и т.н., та накрая стигнеш и до рязане на купето.
Колега направо ме отказа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани