Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
bioz написа:oci написа:bioz написа:Колеги, имам записана грешка "Electric fan", решихме че е управлението на перката, но след като пробвахме с 2 различни като едното беше пробвано преди това перката не тръгва. Самата перка без управление върти. Как мислите, възможно ли е да от нещо друго ?
може да изгорял бушон или пък на един колега миналата седмица му беше прекъснат кабела от компютъра до перката това е третото тънко кабелче на самата букса на перката той е черен със зелена ивица.
Провери следното тещо на буксата която влиза в перката като я откачиш има три кабела, кафяв - той е маса, червен със зелено той ти е плюс между тях трябва да има 12 волта, а между кафявия и тънкия кабел черен със зелено трябва да е между 2 и 5 волта напрежението при включен климатик, ако ги няма 5 волта тогава провери кабела от буксата до ЕКУТО ако е 320 д- 150 кс е на 40-ти пин на 58 пиновата букса на екуто, ще го познаеш по цвета.
Реших проблема точно тази жица която каза беше прекъсната. Много ти благодаря. Вече за 2ри път си решавам проблем през форума заради които пловдивските "майстори" ме размотават 2 седмици като този път бях набутан да купя 2 управления( според майсторите неработещи ) за перката които сега ще се чудя кво да правя след като моето си работи пефектно.![]()
П.С. Изпробах перката веднага тръгна да върти още на контакт при пуснато парно, нормално ли е?
при пуснато парно не е добре освен ако не ти е загряла колата, това също е бъг на управлението да се включва без да има нужда.
радвам се че си си решил проблема и съм ти помогнал просто тези перки вече наизуст ги знам

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:при пуснато парно не е добре освен ако не ти е загряла колата, това също е бъг на управлението да се включва без да има нужда.
радвам се че си си решил проблема и съм ти помогнал просто тези перки вече наизуст ги знам
Ами парното беше настроено на 17 градуса на ауто, без да е пуснат компресора, колата беше загряла наполвина, демек не на оптималната темп. Какъв е начина да я изтествам дали работи коректно докато все още имам 2 безполезни управления в мен, ако нещо да го сменям.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
bioz написа:oci написа:при пуснато парно не е добре освен ако не ти е загряла колата, това също е бъг на управлението да се включва без да има нужда.
радвам се че си си решил проблема и съм ти помогнал просто тези перки вече наизуст ги знам
Ами парното беше настроено на 17 градуса на ауто, без да е пуснат компресора, колата беше загряла наполвина, демек не на оптималната темп. Какъв е начина да я изтествам дали работи коректно докато все още имам 2 безполезни управления в мен, ако нещо да го сменям.
единствено с ГТ1 Дис може да се направи най-достоверния тест на перката със всичките и скорости

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
A/C -> 1C/44 - AUC sensor
1E/42 - AUC heating
SRS -> 70/A2 - Seat occupancy detector, break of seat mat
51/8A - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
Shadow-memory:
51/08 - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
70/20 - Seat occupancy detector, break of seat mat
IKE -> 8C/44 - Voltage supply, terminal R, faulty
BF/48 - Internal fault, EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete
LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
22/01 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground
24/01 - HVAC, rear load sensor, short circuit to ground
ZKE -> 0E/21 - Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Passenger door
Помагайте колеги

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
MasterBG написа:A/C -> 1C/44 - AUC sensor
1E/42 - AUC heating
SRS -> 70/A2 - Seat occupancy detector, break of seat mat
51/8A - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
Shadow-memory:
51/08 - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
70/20 - Seat occupancy detector, break of seat mat
IKE -> 8C/44 - Voltage supply, terminal R, faulty
BF/48 - Internal fault, EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete
LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
22/01 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground
24/01 - HVAC, rear load sensor, short circuit to ground
ZKE -> 0E/21 - Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Passenger door
Помагайте колеги
първата ти грешка в климатика е за АУЦ сензора за автоматична рециркулация на въздуха в купето или датчика е заминал или буксата има проблем или пък воъбще го няма датчика.
Втора в аербеговете е за кантара на пасажерската седалка.
в IKE първата защото ти е падал акумулатора, а при втората е сбъркатна чек сумата, т.е имало е намеса в паметта на таблото явно са връщани километри.
LCM сензорите за ниво на ксенона
ZKE това е защитата на пасажерското стъкло т.е когато се вдигне до горе и ако сложиш ръката там или нещо друго по добре пробвай с шише от минерална вода стъклото стигне ли до горе трябва само да слезне 20 см надолу, можеш да го пробваш на шофьорското.
Но тези грешки с триене няма да се оправят трябва си ровене по колата.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:MasterBG написа:A/C -> 1C/44 - AUC sensor
1E/42 - AUC heating
SRS -> 70/A2 - Seat occupancy detector, break of seat mat
51/8A - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
Shadow-memory:
51/08 - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
70/20 - Seat occupancy detector, break of seat mat
IKE -> 8C/44 - Voltage supply, terminal R, faulty
BF/48 - Internal fault, EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete
LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
22/01 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground
24/01 - HVAC, rear load sensor, short circuit to ground
ZKE -> 0E/21 - Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Passenger door
Помагайте колеги
първата ти грешка в климатика е за АУЦ сензора за автоматична рециркулация на въздуха в купето или датчика е заминал или буксата има проблем или пък воъбще го няма датчика.
Втора в аербеговете е за кантара на пасажерската седалка.
в IKE първата защото ти е падал акумулатора, а при втората е сбъркатна чек сумата, т.е имало е намеса в паметта на таблото явно са връщани километри.
LCM сензорите за ниво на ксенона
ZKE това е защитата на пасажерското стъкло т.е когато се вдигне до горе и ако сложиш ръката там или нещо друго по добре пробвай с шише от минерална вода стъклото стигне ли до горе трябва само да слезне 20 см надолу, можеш да го пробваш на шофьорското.
Но тези грешки с триене няма да се оправят трябва си ровене по колата.
Възможно ли е checksum грешката да е заради смяната на езика на таблото, и как мога да я изчистя?
Благодаря ти.

edit:
checksum грешката изчезна
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
MasterBG написа:oci написа:MasterBG написа:A/C -> 1C/44 - AUC sensor
1E/42 - AUC heating
SRS -> 70/A2 - Seat occupancy detector, break of seat mat
51/8A - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
Shadow-memory:
51/08 - Fault lamp, short circuit to negative or open circuit
70/20 - Seat occupancy detector, break of seat mat
IKE -> 8C/44 - Voltage supply, terminal R, faulty
BF/48 - Internal fault, EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete
LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
22/01 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground
24/01 - HVAC, rear load sensor, short circuit to ground
ZKE -> 0E/21 - Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Passenger door
Помагайте колеги
първата ти грешка в климатика е за АУЦ сензора за автоматична рециркулация на въздуха в купето или датчика е заминал или буксата има проблем или пък воъбще го няма датчика.
Втора в аербеговете е за кантара на пасажерската седалка.
в IKE първата защото ти е падал акумулатора, а при втората е сбъркатна чек сумата, т.е имало е намеса в паметта на таблото явно са връщани километри.
LCM сензорите за ниво на ксенона
ZKE това е защитата на пасажерското стъкло т.е когато се вдигне до горе и ако сложиш ръката там или нещо друго по добре пробвай с шише от минерална вода стъклото стигне ли до горе трябва само да слезне 20 см надолу, можеш да го пробваш на шофьорското.
Но тези грешки с триене няма да се оправят трябва си ровене по колата.
Възможно ли е checksum грешката да е заради смяната на езика на таблото, и как мога да я изчистя?
Благодаря ти.
edit:
checksum грешката изчезна
запали и пак изгаси колата и пак ще се появи грешката с чек сумата, бмв скенера има опция да я сметне наново.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега oci, вчера гледахме колата на един приятел, наскоро си взе Е46, фейс. Та лампата на еърбега му я няма
Явно са я шунтирали, защото има сумати грешки. По интересното са тия грешки. Прикачвам снимки. Дали ще се оправи ако му ги активирам, защото явно си ги търси централата? Или направо да сменя централата? Мерси!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Понеже в другата тема никой не обърна внимание, опитвам и тук:
Колеги, моля за някакво мнение дали са наред дюзите, за Е46 150 коня става дума. Гледани са с колби, връщат еднакво количество всички, но имам някакви съмнения относно състоянието им.
Студен старт (10 секунди след палене)

1-2 минути по-късно

Другото, което ми направи впечатление - когато вляза в менюто Selective Rotation Conformity, колата започва да тресе доста. Веднага след това влизам пак в менюто за дюзите и колата продължава да тресе, като някои стойности са доста завишени - около 4. 3-4 секунди по-късно се връщат към обичайните стойности и колата спира да тресе. Това нормално ли е? Какво точно е това меню Selective Rotation Conformity и защо започва да тресе като вляза в него? Няма записани никакви грешки.
Колеги, моля за някакво мнение дали са наред дюзите, за Е46 150 коня става дума. Гледани са с колби, връщат еднакво количество всички, но имам някакви съмнения относно състоянието им.

Студен старт (10 секунди след палене)

1-2 минути по-късно

Другото, което ми направи впечатление - когато вляза в менюто Selective Rotation Conformity, колата започва да тресе доста. Веднага след това влизам пак в менюто за дюзите и колата продължава да тресе, като някои стойности са доста завишени - около 4. 3-4 секунди по-късно се връщат към обичайните стойности и колата спира да тресе. Това нормално ли е? Какво точно е това меню Selective Rotation Conformity и защо започва да тресе като вляза в него? Няма записани никакви грешки.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dimodi написа:Понеже в другата тема никой не обърна внимание, опитвам и тук:
Колеги, моля за някакво мнение дали са наред дюзите, за Е46 150 коня става дума. Гледани са с колби, връщат еднакво количество всички, но имам някакви съмнения относно състоянието им.![]()
Студен старт (10 секунди след палене)
1-2 минути по-късно
Другото, което ми направи впечатление - когато вляза в менюто Selective Rotation Conformity, колата започва да тресе доста. Веднага след това влизам пак в менюто за дюзите
колата продължава да тресе, като някои стойности са доста завишени - около 4. 3-4 секунди по-късно се връщат към обичайните стойности и колата спира да тресе. Това нормално ли е? Какво точно е това меню Selective Rotation Conformity и защо започва да тресе като вляза в него? Няма записани никакви грешки.
Не са малки корекциите и както не един път е казвано,понякога тези стеойности не дават 100% състояние на дюзите - затова са и корекции.Вземи една добавка тип protec ,ако не си карал магистрала скоро е хубаво като излезеш да я покараш точно тогава сложи и добавката и я настъпи за известно време,тези коли си искат продухване

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Gqbriel написа:Не са малки корекциите и както не един път е казвано,понякога тези стеойности не дават 100% състояние на дюзите - затова са и корекции.Вземи една добавка тип protec ,ако не си карал магистрала скоро е хубаво като излезеш да я покараш точно тогава сложи и добавката и я настъпи за известно време,тези коли си искат продухване
И на мен ми се струва, че не са никак малки и имам един шум като от аванс докато е студена колата, който най-вероятно се дължи на това. Освен да свалям дюзите и да ги пращам за профилактика. Лошото е, че хич нямам вяра на сервизите и почти сигурно ще кажат, че всички са за ремонт, а според мен проблемни са една, най-много две дюзи.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dimodi написа:Gqbriel написа:Не са малки корекциите и както не един път е казвано,понякога тези стеойности не дават 100% състояние на дюзите - затова са и корекции.Вземи една добавка тип protec ,ако не си карал магистрала скоро е хубаво като излезеш да я покараш точно тогава сложи и добавката и я настъпи за известно време,тези коли си искат продухване
И на мен ми се струва, че не са никак малки и имам един шум като от аванс докато е студена колата, който най-вероятно се дължи на това. Освен да свалям дюзите и да ги пращам за профилактика. Лошото е, че хич нямам вяра на сервизите и почти сигурно ще кажат, че всички са за ремонт, а според мен проблемни са една, най-много две дюзи.
Най-вероятно проблема е в дюзата на първи цилиндър защото е на плюс а пък тази на втори прави корекцията като се стреми да компенсира, НО първо пробвай с добавка преди да ги свалиш.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:Колега oci, вчера гледахме колата на един приятел, наскоро си взе Е46, фейс. Та лампата на еърбега му я нямаЯвно са я шунтирали, защото има сумати грешки. По интересното са тия грешки. Прикачвам снимки. Дали ще се оправи ако му ги активирам, защото явно си ги търси централата? Или направо да сменя централата? Мерси!
![]()
еми те са спрени пък централата ги търси което значи, че проблема е в нея тя е или МРС3 или МРС4 така като и гледам възможностите, за лампата щом не свети разглоби таблото много често понеже там е диод върху него лепят черно тиксо, дъвка, парцали тъпчат и какво ли не съм намирал вътре.
За централата направо я сменяй и после я кодирайте за тази кола и ще стане работата ако са здрави беговете, ако не тези които не работя просто ги изключи като махнеш чавките.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ок, значи ще му кажа да си търси централа и да я сменяме! Мерси много! 


- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Някой може ли да помогне. Искам да разбера какво точно казват тези грешки? Богата горивна смес ли? Появяват се заради газта, на бензин няма проблеми. Ясно е че трябва да отида при газаджията, но все пак искам да знам какво да му кажа. Мислех, че е богата в ниските, защото обикновено ги записва в ниски обороти.. в момента газовото време в ниските е изравнено с бензиновото и пак ми я записва тази грешка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани