Демпферна шайба - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- adko001
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 2.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320d '03
- Мечтае да кара: E90 V10 Hartge
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Anh1 написа:mitaka7 написа:Anh1 написа:Здравейте колеги една кратка консултация само, какво ще кажете за демпферна шайба DAYCO 284лв продажна цена с отстъпка ми излиза 230лв. Попринцип работя в тази сфера но не съм запознат с тази марка
С тия отстъпки където всеки иска да вземе нещо на далаверка, българина няма да се научи да купува качество. И след покупката си казва...ей, какво менте ми продадоха...., а не мисли, че за тази цена този продукт няма как да е друг. То не е менте, а просто с ниско качество.
Колегите са ти писали - взимай оригинална.
Колега в моя случай аз работя в тази сфера и всичко ми е с отстъпка работата е там че има само DAYCO и FEBY в Бургас а със това "оригиналното е най добро" не мога да се съглася ,всичко оригинално правено за БГ е боклук много често срещам по евтини части който държат повече от оригинални така че лично аз за мен от BMW нищо няма да взема
Колега, след като си предубеден толкова към оригиналните части на БМВ - ами вземи си една от тези, които си споменал и си решаваш казуса за момента, пиши обаче пак тук след няколко месеца или 10к/15к/20к да те посъветваме отново какво да сложиш ...



Според тебе ако е по на ''далаверка'' през няколко месеца да ''кихваш'' по 200-220лв. просто си слагай Дайкото или Феби и си карай със здраве

П.С: вярно е, че голяма част от сумата за тази част(когато е оригинална) е по направление - самия бранд/марката, но за сметка на това получаваш част с наистина най-доброто качество, в сравнение с всички останали


П.С.2: Материалът, който е използван за направата на шайбите/Синтетичният каучук е полимер (бутадиенов, бутадиенстиренов, хлоропренов, полиуретанов, силиконов и др.). Естественият каучук след вулканизация притежава ценни свойства, но добивът му е ограничен (едно зряло дърво дава годишно 2 - 5 kg каучук). Затова химиците създават различни видове синтетични каучуци, които се произвеждат от широкодостъпни, евтини суровини и като попаднеш на шайба от сорта на Дайко, тя се разпада след кратко използване, защото е направена от най-скапаната суровина

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Ами колегата е до някъде прав, за кофти части от оторизирани дилъри. По принцип пазарувам от Дарукар, понеже ми е на една ръка разстояние. Предимно пластмасарии. Уж за по-качествени, но се удвлявам от тяхната изработка и качество, факт. Чупят се и толкова.И наистина имам чуството, че са за третият свят или са изработени у Китайско. Иначе със очите си съм виждал в Китай, пласмасови и декоративни детайли за едни от най-големите брандове в автомобилостроенето.
За ваше успокоение нямаше на БМВ...

За ваше успокоение нямаше на БМВ...

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Викам да спрем до тук, че ще омажем темата, а все пак форумът е технически. Хуморът и сатирата до тук.
- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Колеги аз не съм писал тук за да казвам на някой какво да избере за колата си както и не съм искал да ми казвате какво да слагам аз на моята като марка (това го казвам без да се заяждам с никой) , изчел съм темата и забелязах кои марки се плуят най често и че кортекото излиза сполучливо според 90% от участниците които го ползват ,но не мога да намеря кортего при нито един дилър на части с който работя за момента.
А като говорим за качество сложих два тампона на носача лемфьордер и заминаха за 1 година след това сложих МООG и карам 3та година с тях и още не са текнали или омекнали
Навярно ако лемфьордер беше закупен от Германия щях да карам още с тях ама за БГ не е така
А като говорим за качество сложих два тампона на носача лемфьордер и заминаха за 1 година след това сложих МООG и карам 3та година с тях и още не са текнали или омекнали

Навярно ако лемфьордер беше закупен от Германия щях да карам още с тях ама за БГ не е така

ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Аз минах днес през процедурата,смених я с оригиналната и не съжалявам
разлика има и то приятна,ето малко снимки

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
И разлика стара оригинална и нова
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Какво се промени като я смени?
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Ами Макс при палене и гасене разликата е в по-спокойно такова,при работа на място -същото,сякаш стана идея по тиха отвън и отвътре,при движение мотора сякаш работи,по-спокойно...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Демпферна шайба - проверявайте
вибрациите не намаляха ли, смисъл такъв че вскеи дизел тресе малко или много след смяната би трябвало да намалеят поне малко
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
iv4o9999 написа:вибрациите не намаляха ли, смисъл такъв че вскеи дизел тресе малко или много след смяната би трябвало да намалеят поне малко
Това имах в предвид -намаляха малко,но и със старата на място не съм имал толкова вибрации,за моя радост

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Демпферна шайба - проверявайте
за петолъчката вероятно е направена с цел пластичност и възможност за поемане на вибрации комбинирано с устойчивост на усукване
поне материалознанието това ми говори в главата

- Alex-parts
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 18.09.2011
Re: Демпферна шайба - проверявайте
iv4o9999 написа:за петолъчката вероятно е направена с цел пластичност и възможност за поемане на вибрации комбинирано с устойчивост на усукванепоне материалознанието това ми говори в главата
Да това са балансиори фабрично направени , за минимално трептене и вибрации

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
iv4o9999 написа:за петолъчката вероятно е направена с цел пластичност и възможност за поемане на вибрации комбинирано с устойчивост на усукванепоне материалознанието това ми говори в главата
Хубави ти говори ама малко съпромата куца


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Демпферна шайба - проверявайте
идеята ми е че конструкцията е на принципа на спиците на колелото, при което много по трудно се кривят капли със спици от колкото плътни изляти капли, при евентуално силно и рязко напрежение върху шайбата било то от късане на ремък затягаща ролка или нещо друго, конструкцията позволява леко отлконение в дадени граници при което самата шайба няма да се изкриви а ще върне обичайната си форма, разбира се говорим за допуски от стотни от милиметъра.
Най забавното е че анализираме инженерни решения на производителя, който може просто да е решил така да я произведе без да има нищо предвид

Най забавното е че анализираме инженерни решения на производителя, който може просто да е решил така да я произведе без да има нищо предвид



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Надали има инж. освен големия инж.Донев
който прави конструкция без да мисли..ако остане време бих тествал шайбата на солид-а
Та днес след едни 250 км извън градско разликата особено при скорости над 150 е осезаема


Та днес след едни 250 км извън градско разликата особено при скорости над 150 е осезаема

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани