Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Вчера от свободия ходих до горубляне . Гледахме тая 325и '02
http://www.cars.bg/c604171
- предната броня има яка забалежка от дясно , на левия халоген му я няма пластмаската .
Като цяло изглежда добре . Салона е в много добро състояние, кожата е свежа .
Мпак е само предна и задна броня - демек нищо . Няма ДСЦ само АСЦ , седалките нямат нищо освен кожа по тях - нито са ел. рег. нито имат лумбално , че няма подгрев се вижда .
Запалихме колата , но на студен двигател при леееко подаване на газ , колата се затъква сваля на 500 оборота и тогава се оттъква и качва обороти . Иначе работи тихо, както си трябва , стрелката не си държи 700 оборота.
Цената е нереално висока . Който иска ВИН , да пише на лични .
http://www.cars.bg/c604171
- предната броня има яка забалежка от дясно , на левия халоген му я няма пластмаската .
Като цяло изглежда добре . Салона е в много добро състояние, кожата е свежа .
Мпак е само предна и задна броня - демек нищо . Няма ДСЦ само АСЦ , седалките нямат нищо освен кожа по тях - нито са ел. рег. нито имат лумбално , че няма подгрев се вижда .
Запалихме колата , но на студен двигател при леееко подаване на газ , колата се затъква сваля на 500 оборота и тогава се оттъква и качва обороти . Иначе работи тихо, както си трябва , стрелката не си държи 700 оборота.
Цената е нереално висока . Който иска ВИН , да пише на лични .
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
acho.rs написа:....
по-обстойно не ми се навлиза в темата за 3ка комби
Ами така и трябва да бъде.
Нека всеки сам си преценява какво търси.
Както си казал, едно е да кажеш за двигателя, че не става, защото човек може да не знае, а реално някой двигател да е дърво е едно да се каже. Ама да кажеш - комби не и да звучи като кусур и съвет, спрямо естеството на темата, то това е ненормално.
В тази тема вече очаквам някой да си дава мнението за цвета, за типа джанти.
Осъзнайте се.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- miroslav_r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 13.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330i 03` ръчка
- Мечтае да кара: вече го кара
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
BMW_1914 написа:miroslav_r написа:miroslav_r написа:Вие хем хубаво и пазено искате,хем и евтино!Като толково искате хубаво е46,елате на личен-перфектно е46 330i!
Мераклиите утихнаха
![]()
дай линк към обявата, да я видим колата...
viewtopic.php?f=46&t=362199

Последна промяна miroslav_r на 09 Фев 2014, 21:44, променена общо 1 път
- alioshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.06.2013
- Местоположение: Берковица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
VladislavHristov написа:Колега ,щом си се ориентирал към комби няма лошо.Даже в повечето случай ,са по-добре оборудвани от повечето седани.
Не знам дали със сигурност искаш да е бензин ,но аз бих ти препоръчал да погледнеш 320д 150 коня.Със сигурност като икономия и динамика ,ще ти хареса повече от 318и. Вече като поддръжка ,нещата са относителни.Предполагам си наясно ,че голяма част е оглед и диагностика при купуване ,а дори по-голяма е късмет.
Успех с покупката ,ще помагаме както можем!
И с кое ще спести от карането на дизел, че ми не е ясно. Като цена на автомобила на дизела е по-висока. Като обслужване на дизела е сигурно 2х или 3х това на бензиновите. Освен ако не прави по 80-100к на година не виждам смисъл да си купува дизел. ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕ, не искам да отварям спора за и против дизел/бензин. Разхода на гориво на М54Б22, спрямо този на N42 не е чак толкова фрапиращ, но като здравина М54 е с класи нагоре. Още повече, че комбитата са си и по тежички изпреварванията по-трудно стават с N42. Общо взето и като динамика и като здравина 320 фейс бензин си е за предпочитане пред 318 фейс бензин. Пак казвам, това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alioshev написа:VladislavHristov написа:Колега ,щом си се ориентирал към комби няма лошо.Даже в повечето случай ,са по-добре оборудвани от повечето седани.
Не знам дали със сигурност искаш да е бензин ,но аз бих ти препоръчал да погледнеш 320д 150 коня.Със сигурност като икономия и динамика ,ще ти хареса повече от 318и. Вече като поддръжка ,нещата са относителни.Предполагам си наясно ,че голяма част е оглед и диагностика при купуване ,а дори по-голяма е късмет.
Успех с покупката ,ще помагаме както можем!
И с кое ще спести от карането на дизел, че ми не е ясно. Като цена на автомобила на дизела е по-висока. Като обслужване на дизела е сигурно 2х или 3х това на бензиновите. Освен ако не прави по 80-100к на година не виждам смисъл да си купува дизел. ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕ, не искам да отварям спора за и против дизел/бензин. Разхода на гориво на М54Б22, спрямо този на N42 не е чак толкова фрапиращ, но като здравина М54 е с класи нагоре. Още повече, че комбитата са си и по тежички изпреварванията по-трудно стават с N42. Общо взето и като динамика и като здравина 320 фейс бензин си е за предпочитане пред 318 фейс бензин. Пак казвам, това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него.
Колко пък да е по-тежко комбито, че чак да те бърка в изпреварванията? Хайде моля Ви без измислени оправдания. Просто: Харева ми/Не ми харесва, като не говорим за различни двг, или скорости, всичко което може да се намери в един седан може да го има и в комби. Въпрос на търсене и избор.
- VladislavHristov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.01.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 330d LCI Edition Sport
- Мечтае да кара: Нищо повече от това.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега ,не мога да се съглася ,че поддръжката на дизела е 3 пъти по-голяма от бензина. Всеки двигател си има свойте минуси и плюсове ,да наистина дизела е по-скъп за поддръжка ,но чак пък толкова...Не случайно написах ,че е до голяма степен и късмет.
Иначе към Acho ,би ли споделил този М-тех 1 ,фабричен ли е с 325-цата ,че ми е интересно ?
Иначе към Acho ,би ли споделил този М-тех 1 ,фабричен ли е с 325-цата ,че ми е интересно ?

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
VladislavHristov написа:Иначе към Acho ,би ли споделил този М-тех 1 ,фабричен ли е с 325-цата ,че ми е интересно ?
Залагам на НЕ, след като е само предна + задна броня
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
VladislavHristov написа:Колега ,не мога да се съглася ,че поддръжката на дизела е 3 пъти по-голяма от бензина. Всеки двигател си има свойте минуси и плюсове ,да наистина дизела е по-скъп за поддръжка ,но чак пък толкова...Не случайно написах ,че е до голяма степен и късмет.
Иначе към Acho ,би ли споделил този М-тех 1 ,фабричен ли е с 325-цата ,че ми е интересно ?
Не знам - нещо не уцелих с вин декодера - ако искаш ще ти пратя вина, но не знам дали има как да е фабричен при положение , че нито има М лайстни на праговете, нито волана,нито скоростния лост . . .
Колко пък да е по-тежко комбито, че чак да те бърка в изпреварванията? Хайде моля Ви без измислени оправдания. Просто: Харева ми/Не ми харесва, като не говорим за различни двг, или скорости, всичко което може да се намери в един седан може да го има и в комби. Въпрос на търсене и избор.
Комбито е малко по-тежко - около 70-90кг, но е по-високо и има по-лоша аеродинамика . Релсите на тавана също пречат повече отколктоо изглежда . Това разбира се важи при високи скорости, при доускорение 90-140км/ч не вярвам да оказва съществено влияние .
Въпроса е основно на вкус и естетика , за това казах и че моето е ЛИЧНО мнение .
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Имам и аз едно питане.
Търси се кола за инвалид .. демек до 2000/163 коня, ако не бъркам закона.
Гледа се 18ка преди и след фейса и 20ка преди фейс бензин.
Дизел не е в плановете.
Слушам разни неща за фейса 18, че бил зле двигател.
Преди фейса пък нали нещо с купетата имало проблеми.
Та .. малко разяснение на нещата няма да е лошо, ако някой му се занимава да драсне малко инфо.
Търси се кола за инвалид .. демек до 2000/163 коня, ако не бъркам закона.
Гледа се 18ка преди и след фейса и 20ка преди фейс бензин.
Дизел не е в плановете.
Слушам разни неща за фейса 18, че бил зле двигател.
Преди фейса пък нали нещо с купетата имало проблеми.
Та .. малко разяснение на нещата няма да е лошо, ако някой му се занимава да драсне малко инфо.

- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
колеги мнение за тази кола и по специално възможно ли е поставянето на ГИ на този двигател че май е с 4 сонди , някой да сподели впечатления от този мотор
http://www.mobile.bg/11391700659488367
http://www.mobile.bg/11391700659488367
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
el lobo написа:колеги мнение за тази кола и по специално възможно ли е поставянето на ГИ на този двигател че май е с 4 сонди , някой да сподели впечатления от този мотор
http://www.mobile.bg/11391700659488367
На мене ми харесва колата. Салона е от плат /по-новия, стария не ми харесва/
има асц /не трябва ли да бъде с дсц нали е фейс?/, което според мене е слаба система, но вече сме
влизали в този спор. Според мене оборотите са малко високи, особено за тази работна температура.
Мисля, че трябва да са около 650.
Като цяло не е много бърз мотор, ако искаш да върви трябва постоянно след 3000 оборота да го караш,
но пък за сметка на това наистина е много икономичен - 7/100 извън, 12/100 в София.
Ако не си карал 6 цилиндрово бмв - ще ти хареса.
Относно газта - няма абсолютно никакъв проблем, избираш си система /бих препоръчал романо/
просто трябва да се ползват дълги щуцери!
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bam-bam написа:Имам и аз едно питане.
Търси се кола за инвалид .. демек до 2000/163 коня, ако не бъркам закона.
Гледа се 18ка преди и след фейса и 20ка преди фейс бензин.
Дизел не е в плановете.
Слушам разни неща за фейса 18, че бил зле двигател.
Преди фейса пък нали нещо с купетата имало проблеми.
Та .. малко разяснение на нещата няма да е лошо, ако някой му се занимава да драсне малко инфо.
+1. аз съм на същото дередже. и твърденяита че 18ката не е много стока почнаха да ме разколебават. ама 320ката пък не влиза в разпоредбите.. Та аз също ще съм благодарен на едно сравнение между 2л 143кс и 2.2 170
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ferdi_mruvkata написа:bam-bam написа:Имам и аз едно питане.
Търси се кола за инвалид .. демек до 2000/163 коня, ако не бъркам закона.
Гледа се 18ка преди и след фейса и 20ка преди фейс бензин.
Дизел не е в плановете.
Слушам разни неща за фейса 18, че бил зле двигател.
Преди фейса пък нали нещо с купетата имало проблеми.
Та .. малко разяснение на нещата няма да е лошо, ако някой му се занимава да драсне малко инфо.
+1. аз съм на същото дередже. и твърденяита че 18ката не е много стока почнаха да ме разколебават. ама 320ката пък не влиза в разпоредбите.. Та аз също ще съм благодарен на едно сравнение между 2л 143кс и 2.2 170
е46 320 дизел влиза в закона, все пак е 150кс, а е90 320д не.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Преди фейса 20ката е 150
И тя е оферта, ако е читава.
Или 18 купе е 150, ама е след 2004 с по-новия мотор.
thndr - споменах,че дизел не се търси
Sent from my iPhone using Tapatalk
И тя е оферта, ако е читава.
Или 18 купе е 150, ама е след 2004 с по-новия мотор.
thndr - споменах,че дизел не се търси
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна bam-bam на 10 Фев 2014, 19:36, променена общо 1 път

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
nikolae написа:el lobo написа:колеги мнение за тази кола и по специално възможно ли е поставянето на ГИ на този двигател че май е с 4 сонди , някой да сподели впечатления от този мотор
http://www.mobile.bg/11391700659488367
На мене ми харесва колата. Салона е от плат /по-новия, стария не ми харесва/
има асц /не трябва ли да бъде с дсц нали е фейс?/, което според мене е слаба система, но вече сме
влизали в този спор. Според мене оборотите са малко високи, особено за тази работна температура.
Мисля, че трябва да са около 650.
Като цяло не е много бърз мотор, ако искаш да върви трябва постоянно след 3000 оборота да го караш,
но пък за сметка на това наистина е много икономичен - 7/100 извън, 12/100 в София.
Ако не си карал 6 цилиндрово бмв - ще ти хареса.
Относно газта - няма абсолютно никакъв проблем, избираш си система /бих препоръчал романо/
просто трябва да се ползват дълги щуцери!
И стария текстил и по-новия са вечни - моята 15 годишна почти, след миене салона бие на нов .
Не всички фейслифт седани са със ДСЦ - даже далеч не всички . Не е болка за умиране, но все пак е по-хубаво да си има ДСЦ.
Зимата може да мине доста време докато падне на 650 оборота, особено ако работи парното и фаровете.
Мотора не е чак толкова зле - далеч по-жизнен е от 318и 2.0 . На тази цена фл 320и си е без пари - така че ако всичко е наред - действай



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани