Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
И моят проблем вече е решен било е от дебитомера
колата тръгна прекалено много да върви с 225/50 16 съм и на първа ги изпушва само като дам гас и като вкарам втората продалжава да върти доста
явно като я купувах жабара не ме е излъгал че е чипната
Много благодарности на колегата Dimitroff че помогна много 




- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Moля Ви нека някой да каже последно какъв номер дебитомер треба да се сложи, доста изчетох и тотално се обърках вече?
Както и този ел.клапан може ли да се купи от някъде другаде освен от ДаруКар, че 160лв за тази джуджавка.... много ми се виждат?
Както и този ел.клапан може ли да се купи от някъде другаде освен от ДаруКар, че 160лв за тази джуджавка.... много ми се виждат?
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
brabusbg написа:Moля Ви нека някой да каже последно какъв номер дебитомер треба да се сложи, доста изчетох и тотално се обърках вече?
Както и този ел.клапан може ли да се купи от някъде другаде освен от ДаруКар, че 160лв за тази джуджавка.... много ми се виждат?
Няма какво да се бъркаш, дебитомер, нов на бош /купи го от където искаш/ и 153лв за джуджавката - няма начин!

- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
baga написа:brabusbg написа:Moля Ви нека някой да каже последно какъв номер дебитомер треба да се сложи, доста изчетох и тотално се обърках вече?
Както и този ел.клапан може ли да се купи от някъде другаде освен от ДаруКар, че 160лв за тази джуджавка.... много ми се виждат?
Няма какво да се бъркаш, дебитомер, нов на бош /купи го от където искаш/ и 153лв за джуджавката - няма начин!
Да де ама едните нали трябваше да се препрограмират а другите не. Понеже аз като казах на моя майстор че трябва, той ми каза че това били глупости и т.н. Въпрос е требва или не трябва да се препрограмира софтуера?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
brabusbg написа:baga написа:brabusbg написа:Moля Ви нека някой да каже последно какъв номер дебитомер треба да се сложи, доста изчетох и тотално се обърках вече?
Както и този ел.клапан може ли да се купи от някъде другаде освен от ДаруКар, че 160лв за тази джуджавка.... много ми се виждат?
Няма какво да се бъркаш, дебитомер, нов на бош /купи го от където искаш/ и 153лв за джуджавката - няма начин!
Да де ама едните нали трябваше да се препрограмират а другите не. Понеже аз като казах на моя майстор че трябва, той ми каза че това били глупости и т.н. Въпрос е требва или не трябва да се препрограмира софтуера?
Препрограмира се само и единствено ако не си сменял досега! (тоест първия път).
Иди в магазин и поискаш нов дебитомер за Е46 320д 136/150 к.с. отиваш в сервиз, сменят го препрограмират го и си ти

Здравейте,
за първи път се включвам във форума.
Имам следния проблем,при 2000 оборота колата предърпва, оборотомера започва да играе леко и след като отпусна плавно газта и дам газ се оправя. Това се случва понякога.Направих две диагностики- не излизат грешки.Смених двата кларана но проблема остава.Моля Ви, за съвет от къде произлиза проблема.
за първи път се включвам във форума.
Имам следния проблем,при 2000 оборота колата предърпва, оборотомера започва да играе леко и след като отпусна плавно газта и дам газ се оправя. Това се случва понякога.Направих две диагностики- не излизат грешки.Смених двата кларана но проблема остава.Моля Ви, за съвет от къде произлиза проблема.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Привет Колеги
И аз от скоро карам 320Д,при закупуването на колата нямах никакви грижи с него. Но само след 1 седмица вече съм в одбора с проблемите
. А проблема ми е следния когато колата е студена няма пушек няма проблем с мощноста но стигне ли до номиналната температура почват сички тези проблеми: бял пушек, не може да се форсира. А след като я исгася и запаля пак колата става като нова!!! Но това трае може би 2-3 мин и пак трябва да се гаси. Има дни в който не го прави този проблем въобще. И започнах да ходя по майстори и диагностики. Смених си филтъра на картерните газове. Не беше сменян от как е кола. И ми казаха че проблема е ПОПМПАТА. Казаха ми да сложа добавка и МОЖЕЛО да се обрави. Ходих на друг уж доверен майстор той ми каза че не било помпа и че тези добавки не правели нищо. Каза ми слагай до 30% от горивото ти в колата бензин и да видим как ще е. Парвите 1-2 дни нямаше и следа от тези проблеми но уви пак го има от вчера. Пушек загуба на мощност. Днес ще погледна теза АГР клапа но не знам дали това ще ми е проблема. Но най интересното е че като я изгася и запала се оправя тотално за определен период от време. Каде ли ми е проблема
И аз от скоро карам 320Д,при закупуването на колата нямах никакви грижи с него. Но само след 1 седмица вече съм в одбора с проблемите

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Ако ти е изолиран агр понякога минава в сервизен режим. Звука се променя, турбото започва да работи странно и припуква от ауспуха. Моята я излекувах като откачих буксата на агр.
Ако не стане така пробвай дебитомера, него не го хваща диагностика.
Ако не стане така пробвай дебитомера, него не го хваща диагностика.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Ами след изчистването на този клапан..... но го изолирах за всеки случай, колата се оправи. Но имам и проблем с помпата не впръсква с правелно предварение но това прави проблем при рязкото подаване на гас. И това ще се отстрани но става трудно и е доста финна работа. Ще ви държа в течение. Но това което разбрах че изолирането на АГР филтъра не е най-доброто защото както знаете турбото е с променлива геометрия и това му скасява живота. Но изолирането си е 6
. Това си е компромис който струва 0лв.

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
alexsch написа:нека някой, който е сменял ел-клапана на турбото, да каже къде се намира и лесно ли се сменя?
Клапана се намира точно до Турбото,а смяната ако имаш инструменти се сменя за 10-15 минути.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
обясни моля те малко по-подробно как точно става фокуса по смяната....имам инструменти само дето не знам къде се намира...сваля ли се казанчето за водата на чистачкитее и прочие....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани