Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mustang1986 » 15 Авг 2014, 23:37

Нищо не бъркаш.Просто дългите вървят с мигачите.Варианта е по нов модул...
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 17 Авг 2014, 18:56

Ок :yes:

Това ли е на немски в настройките на key memory KLIMABETR_BEI_ZUEND_EIN_ :

Air Conditioning ON at: ignition ON/with A/C button : компресора на климатика се включва с подаването на контакт или след натискане на бутона със снежинка.

Демек искам да си изключа климатика при подаване на контакт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 18 Авг 2014, 8:39

mumford написа:Ок :yes:

Това ли е на немски в настройките на key memory KLIMABETR_BEI_ZUEND_EIN_ :

Air Conditioning ON at: ignition ON/with A/C button : компресора на климатика се включва с подаването на контакт или след натискане на бутона със снежинка.

Демек искам да си изключа климатика при подаване на контакт


това важи за компресора, т.е климатика, но вентилацията, която тръгва винаги при подаване на контакт ако колата ти е преди фейса няма как да я накараш да не се пуска винаги с контакта, или поне не с кодиране.

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 18 Авг 2014, 11:00

Как се изключвас програмиране на фейс ? Какви са вариантите да не се пуска ореди фейса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Gqbriel » 18 Авг 2014, 13:20

mumford написа:Как се изключвас програмиране на фейс ? Какви са вариантите да не се пуска ореди фейса?

На фейс,както е при гасене така е при палене.
Ако е изкл не се включва vice versa
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 18 Авг 2014, 15:49

Как се прави това на преди фейс/фейс ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 18 Авг 2014, 16:14

mumford написа:Как се прави това на преди фейс/фейс ?

Никак с кодиране трябва да си слагаш реленца и т.н

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.10.2008
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от torbalan5560 » 07 Ное 2014, 17:13

Здравейте колеги,значи опитах се да препрограмирам един лайт модул,но ударих на камък.Значи става въпрос за лайт модул от кола (2002г) да го сложа на кола 1999г. Първо със скенера промених VIN номера на новият лайт модул и занулих километрите на "0". След това с DIS запознах да го прекодирвам,но като избера ZCS/FA CODING/ Е46/ Recoding... ми изписва това на картинката и ми се появява само 10 KOMBI,а на старият ми лайт модул ми илизат и GM...LSZ...EWS...airbag и други,а на новият ми излиза само KOMBI :dunno: и друго абсолютно нищо. Някой ако може да ме посъветва къде бъркам или изобщо дали може да се препрограмира този модул,защото явно не го правя както трябва, или трябва да променя и още нещо със скенера, преди да използвам DIS
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от vavilon » 08 Ное 2014, 11:17

oci написа:
mumford написа:Как се прави това на преди фейс/фейс ?

Никак с кодиране трябва да си слагаш реленца и т.н

Ако се смени управлението на климатроника, няма ли да се получи? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 08 Ное 2014, 20:54

torbalan5560 написа:Здравейте колеги,значи опитах се да препрограмирам един лайт модул,но ударих на камък.Значи става въпрос за лайт модул от кола (2002г) да го сложа на кола 1999г. Първо със скенера промених VIN номера на новият лайт модул и занулих километрите на "0". След това с DIS запознах да го прекодирвам,но като избера ZCS/FA CODING/ Е46/ Recoding... ми изписва това на картинката и ми се появява само 10 KOMBI,а на старият ми лайт модул ми илизат и GM...LSZ...EWS...airbag и други,а на новият ми излиза само KOMBI :dunno: и друго абсолютно нищо. Някой ако може да ме посъветва къде бъркам или изобщо дали може да се препрограмира този модул,защото явно не го правя както трябва, или трябва да променя и още нещо със скенера, преди да използвам DIS
Изображение

дис това няма как да го кодира, понеже ти слагаш по нова версия модул, който е с VO, а не със SA както е твоята кола и за да го кодираш само НЦС, Дис няма да ти свърши работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.10.2008
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от torbalan5560 » 09 Ное 2014, 14:36

oci написа:
torbalan5560 написа:Здравейте колеги,значи опитах се да препрограмирам един лайт модул,но ударих на камък.Значи става въпрос за лайт модул от кола (2002г) да го сложа на кола 1999г. Първо със скенера промених VIN номера на новият лайт модул и занулих километрите на "0". След това с DIS запознах да го прекодирвам,но като избера ZCS/FA CODING/ Е46/ Recoding... ми изписва това на картинката и ми се появява само 10 KOMBI,а на старият ми лайт модул ми илизат и GM...LSZ...EWS...airbag и други,а на новият ми излиза само KOMBI :dunno: и друго абсолютно нищо. Някой ако може да ме посъветва къде бъркам или изобщо дали може да се препрограмира този модул,защото явно не го правя както трябва, или трябва да променя и още нещо със скенера, преди да използвам DIS
Изображение

дис това няма как да го кодира, понеже ти слагаш по нова версия модул, който е с VO, а не със SA както е твоята кола и за да го кодираш само НЦС, Дис няма да ти свърши работа.

Благодаря за съвета,ще го пробвам с експерта :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от chubaka80 » 19 Ное 2014, 19:39

Хора стигнах до под кривата круша. :banghead: Някой може ли да удари едно рамо с кодирането на лайт модула ми.Кодирането го правя през експерта.Идеята ми е за процентни дневни дълги и американски стил на габаритите. Днеска се попилях да кодирам най-различни вариации и не се справих. :dunno: Идеята ми е да пратя на някой отзивчив колега кодировката ми да я погледне и поправи. Запазил съм си оригиналната кодировка. С другите стъпки мисля се справям. :bchug:
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 3.02.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 dA Touring
Мечтае да кара: BMW F11

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от feron » 19 Ное 2014, 20:57

Имаш л. с.


Sent from my SmartPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 19 Ное 2014, 21:40

chubaka80 написа:Хора стигнах до под кривата круша. :banghead: Някой може ли да удари едно рамо с кодирането на лайт модула ми.Кодирането го правя през експерта.Идеята ми е за процентни дневни дълги и американски стил на габаритите. Днеска се попилях да кодирам най-различни вариации и не се справих. :dunno: Идеята ми е да пратя на някой отзивчив колега кодировката ми да я погледне и поправи. Запазил съм си оригиналната кодировка. С другите стъпки мисля се справям. :bchug:

Прати ми файла ще ти го оправя

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от chubaka80 » 25 Ное 2014, 17:06

Здравейте BMW ентусиасти. След прочитането на няколко тома със страници инфо(явно май недостатъчни) за това как да си включа дневни светлини и габарита в мигачите с NCSEXPER ,се стигна до момента в който се включиха дългите на процент (DRL_DIMMUNG- wert-03, TAGFAHRLICHT_ECE- aktiv, GED_FL_ALS_DRL- aktiv),но не и габарита в мигача.Някъде бърка ??? :dunno: Моля за малко помощ(няма да ми е излишна) кое друго трябва да се прекодира да се пуснат пущините? :help:
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook