Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
mermenkov написа:Колеги,
Май се спрях последно на: http://www.mobile.bg/11389369494416250
Ще помоля някой да напише нещо по специално на което да обърна внимание при огледа. Двигателя под тези кори май е труден да се разгледа? Притеснява ме също автоматика да не е тръгнал при него някой ще сподели ли какво да гледам?
колега, ти на място или искаш да я гледаш или в сервиз? понеже в сервиза корите падат за 2 мин

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
mermenkov написа:Колеги,
Май се спрях последно на: http://www.mobile.bg/11389369494416250
Ще помоля някой да напише нещо по специално на което да обърна внимание при огледа. Двигателя под тези кори май е труден да се разгледа? Притеснява ме също автоматика да не е тръгнал при него някой ще сподели ли какво да гледам?
Това отзад на снимката е сервиз Мирафиори, ако се огледаш, ще разбереш с какви коли се занимават


Never mistake motion for action...
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
задачата стана още по-лесна 

"Чемодан, вокзал, Москва"
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Благодаря за мненията
Определено ще я гледам в сервиз, но все пак ми се иска да добия някаква представа дали си заслужава изобщо да се ходи до сервиз
И аз се загледах по фона
Предполагам че ако я погледнат в сервиза отзад няма да ме излъжат, но и от друга страна при положение че всички работят в един двор надали искат да си правят мръсно или да се карат....
Поне на снимки колата изглежда доста добре /мое мнение/ цената е приемлива както и оборудването.
Със сигурност ще ходя да я видя
Определено ще я гледам в сервиз, но все пак ми се иска да добия някаква представа дали си заслужава изобщо да се ходи до сервиз

И аз се загледах по фона

Поне на снимки колата изглежда доста добре /мое мнение/ цената е приемлива както и оборудването.
Със сигурност ще ходя да я видя
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
http://www.cars.bg/c536035
Нещо за тази кола?
Днес говорих с продавача.
Обясни всичко за което го попитах. Каза, че реалният и пробег е 230 000 км.
От Италия, както си мислех. Гледам колонките където са задните плафони са с отлепена тапицерия, но това не ме притеснява.
Волана е претапициран, той си го каза. Твърди, че е сменял биалетки, тампон на диф. и тампони на носачите.
УЖ работела перфектно на газ и на бензин, без да прекъсва, без да мени обороти и т.н.... Също така каза, че отчитало някаква грешка и я закачали на диагностика.
Било от това, че на газ не работела бензиновата помпа и заради това отчитало грешка. Нямам си идея въобще възможно ли е това?
Ще съм благодарен ако някой ми разясни.
А може би и някой колега вече я е гледал.
Нещо за тази кола?
Днес говорих с продавача.
Обясни всичко за което го попитах. Каза, че реалният и пробег е 230 000 км.
От Италия, както си мислех. Гледам колонките където са задните плафони са с отлепена тапицерия, но това не ме притеснява.
Волана е претапициран, той си го каза. Твърди, че е сменял биалетки, тампон на диф. и тампони на носачите.
УЖ работела перфектно на газ и на бензин, без да прекъсва, без да мени обороти и т.н.... Също така каза, че отчитало някаква грешка и я закачали на диагностика.
Било от това, че на газ не работела бензиновата помпа и заради това отчитало грешка. Нямам си идея въобще възможно ли е това?
Ще съм благодарен ако някой ми разясни.
А може би и някой колега вече я е гледал.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Plamen_Shopov_BMW написа:http://www.cars.bg/c536035
Нещо за тази кола?
Днес говорих с продавача.
Обясни всичко за което го попитах. Каза, че реалният и пробег е 230 000 км.
От Италия, както си мислех. Гледам колонките където са задните плафони са с отлепена тапицерия, но това не ме притеснява.
Волана е претапициран, той си го каза. Твърди, че е сменял биалетки, тампон на диф. и тампони на носачите.
УЖ работела перфектно на газ и на бензин, без да прекъсва, без да мени обороти и т.н.... Също така каза, че отчитало някаква грешка и я закачали на диагностика.
Било от това, че на газ не работела бензиновата помпа и заради това отчитало грешка. Нямам си идея въобще възможно ли е това?
Ще съм благодарен ако някой ми разясни.
А може би и някой колега вече я е гледал.
Не знам, защо изобщо гледаш коли 2ра ръка с газова уредба

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
По-добре е сам да сложиш газовата, но това са 1600-1700лв. Ако вземеш с "готова" газ, почти винаги
ще имаш проблеми, но не вярвам да е нещо много сложно за преправяне и да излезе повече от 200лв.
Например колектора да не е разпробит където и както трябва, настройка да се направи хубава
/п.с. мога да дам много добри съвети за настройка на ги-та !/ един много хубав изпарител е 150лв.
Лично аз предпочитам аз да сложа газ, макар и по-скъпо да дойде, сам ще подбера вида и начина
на монтаж.
ще имаш проблеми, но не вярвам да е нещо много сложно за преправяне и да излезе повече от 200лв.
Например колектора да не е разпробит където и както трябва, настройка да се направи хубава
/п.с. мога да дам много добри съвети за настройка на ги-та !/ един много хубав изпарител е 150лв.
Лично аз предпочитам аз да сложа газ, макар и по-скъпо да дойде, сам ще подбера вида и начина
на монтаж.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
По принцип не търся кола с газ. Просто тази ми хареса, защото изглежда добре и има не малко екстри. Цената не е ниска, но в момента на пазара няма нито една 20-ка или 23-ка до 7500-8000 лв която да си заслужава, да не говорим за 25 или 28-ца.
По-добре е сам да си сложа газ, ако въобще някога слагам, но ако случайно има проблеми с газовото, мисля, че няма да са нужни много пари, за да се оправи.
По цял ден ровя в интернет, обикалям и автокъщите, а не намирам хубаво купе.
Тук таме има по някое читаво, ама е голо като пушка... без кожа, със старият трилъчев волан, като на моята е36-ца...
А това, че тази кола има газ ме притеснява, защото повече наистина са проблемни.
Интересуваше ме дали някой случайно не го е виждал на живо и възможно ли е както каза продава, да отчита грешка защото на газ не работи бензиновата помпа. Каза и, че след 4000 оборота колата включвала на бензин... Никога не съм имал кола на газ, честно казано и не съм се интересувал. До преди няколко години не исках да чуя за газова уредба. Така, че си нямам ни най малка представа дали говори истината или ме хвърля в ''трета глуха''...
Може ли да се направи да се включва на бензин след 4000 оборота, може ли да отчита грешка заради това, че работи на газ и бензиновата помпа изключва... Кой знае...
По-добре е сам да си сложа газ, ако въобще някога слагам, но ако случайно има проблеми с газовото, мисля, че няма да са нужни много пари, за да се оправи.
По цял ден ровя в интернет, обикалям и автокъщите, а не намирам хубаво купе.
Тук таме има по някое читаво, ама е голо като пушка... без кожа, със старият трилъчев волан, като на моята е36-ца...
А това, че тази кола има газ ме притеснява, защото повече наистина са проблемни.
Интересуваше ме дали някой случайно не го е виждал на живо и възможно ли е както каза продава, да отчита грешка защото на газ не работи бензиновата помпа. Каза и, че след 4000 оборота колата включвала на бензин... Никога не съм имал кола на газ, честно казано и не съм се интересувал. До преди няколко години не исках да чуя за газова уредба. Така, че си нямам ни най малка представа дали говори истината или ме хвърля в ''трета глуха''...
Може ли да се направи да се включва на бензин след 4000 оборота, може ли да отчита грешка заради това, че работи на газ и бензиновата помпа изключва... Кой знае...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Добре помисли - кои са екстрите които МОЖЕ да добавиш и тези които НЕ МОЖЕ да добавиш .
Мпак с окачването ако искаш да добавиш ще ти излезе златно , за разлика от един рекаро салон , който е около 500 лв . Е46 вече е старичка кола и все повече трябва да се набляга на състоянието на екземпляра , не толкова на екстрите които и без това падат с всеки изминал ден .
Мпак с окачването ако искаш да добавиш ще ти излезе златно , за разлика от един рекаро салон , който е около 500 лв . Е46 вече е старичка кола и все повече трябва да се набляга на състоянието на екземпляра , не толкова на екстрите които и без това падат с всеки изминал ден .
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Екстрите са страшни - седалки, ксенон, кардън (който свири еднакво зле) и "зашеметяващ касетофон", няма що. Почти съм сигурен, че грешката е бедна или богата смес. И да, може да се направи при дадени обороти да прехвърля на бензин. От опит споделям, че вече на няколко коли слагаме ГИ на различни места при това и до сега, не е имало случай, в който да не правим 250 пъти настройки, да сменяме това и онова докато се всичко се напасне - след това, густо ! Така че в случая ако колата върви (въпреки, че ако всичко е наред, защо ще прехвърля на бензин след 4000об. !?!), газовият инжекцион, си е "екстра".
Последна промяна kokok0 на 30 Яну 2014, 17:30, променена общо 1 път
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Plamen_Shopov_BMW написа:възможно ли е както каза продава, да отчита грешка защото на газ не работи бензиновата помпа.
- Според мене твърдо НЕ. Толкова газови системи съм гледал, типовете грешки най-вече са за лоша смес или губене/падане
на налягане и т.н. Такива, че не работи бенз. помпа пък от една страна казват, че е хубаво - да не върти напразно. Други казват,
пък че тя не въртяла напразно, докато работи на газ :-)
Plamen_Shopov_BMW написа: Каза и, че след 4000 оборота колата включвала на бензин...
- Това се прави, когато изпарителя е слаб и не може да "изхрани" колата или не могат да нагласят горивната карта
за да върви както трябва и във високи обороти. Може и да са надупчели колектор с малки отвори и да са я настроили
с много корекции.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Екстрите са страшни - седалки, ксенон, кардън (който свири еднакво зле) и "зашеметяващ касетофон", няма що.
това дето му казваш седалки - реакро салон + кожа + ел. регулиране+подгряване , хармън кардън - не бих казал че зле и доста над смотаното заводско аудио , ДСЦ

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
....... Ееееее Колега,чак пък 500лв. не е !!! Бил е толкова 2010г. сигурно !!!"цепнат лъч" който дори 2ра ръка си е 500лв
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bobi_81xx написа:....... Ееееее Колега,чак пък 500лв. не е !!! Бил е толкова 2010г. сигурно !!!"цепнат лъч" който дори 2ра ръка си е 500лв
Какви 500 лева бе пичове,500лева е бил 2008 година тоя волан.Тука преди няколко дни мернах обява за 250 лв много добър волан с цепнат лъч.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Истината е, че екстрите са нищо, ако колата е разцепена от каране и всичко започне да се разваля. Виждал съм такова нещо... През ден да се разваля по нещичко.
Значи кола нов внос с газ, твърдо не?
А не може ли да се донастрои газовото, за да работи както трябва? Да не отчита грешка и да върви в целият диапазон на оборотомера, само на газ?
Да добавяш екстри, не е толкова просто и евтино и не на всеки му се занимава.
Но най-важното наистина е състоянието, все пак колата е на 13 години.
http://www.cars.bg/c509952
Също ми харесва, но е гола, голеничка, а цената е близка до тази на 20-ката.
Значи кола нов внос с газ, твърдо не?
А не може ли да се донастрои газовото, за да работи както трябва? Да не отчита грешка и да върви в целият диапазон на оборотомера, само на газ?
Да добавяш екстри, не е толкова просто и евтино и не на всеки му се занимава.
Но най-важното наистина е състоянието, все пак колата е на 13 години.
http://www.cars.bg/c509952
Също ми харесва, но е гола, голеничка, а цената е близка до тази на 20-ката.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани