Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 10 Окт 2008, 13:55

колега остави ги, и аз колко пъти им казах, те се занимават с глупости..нека си спамят тука :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 11 Окт 2008, 3:00

При мен проблема е решен! Има огромна разлика. Просто вчера в задръстването не можах да я тествам. На всички колеги, с този досаден проблем, искам да кажа, първо да сменят този ел.клапан. Ако тогава не последва подобрение, да карат нататък по веригата. Искам да благодаря на всички за помоща, защото СПАМ или не темата ми помогна да реша проблем, без майстори и с смяната на една /точната/ част.
:bowdown: BMW Club Bulgaria :bgflag:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 25 Окт 2008, 23:39

Аз смених само филтъра за картерните газове и това "увисване" изчезна напълно,така че преди да правите каквито и да е скъпо струващи галимации сменете тоя филтър да видите дали нещата и при вас няма да с променят :)
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 26 Окт 2008, 1:43

Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често. :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 26 Окт 2008, 11:33

baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често. :mhihi:


не си прав колега , не бутай нещо което си работи перфектно ;) А пък филтъра има доста голяма роля за развъртането на турбото , поне в ниските обороти се усеща веднага след смяната му... Естествено ако няма други проблеми :mhihi: Сега на студеното всички АСЦ/ДСЦта рипат здраво , при мене и на 4та се показва от време на време :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 26 Окт 2008, 12:05

baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често. :mhihi:


имах предвид,че като започнеш да търсиш от каде ти идва проблема,започни от филтърчето(освен,ако вече не си го сменил),щото е най-евтино и е задължително да се сменя често,а някои хора не знаят дори,че съществува и си мислят,че колата им е тотално развалена.Ако не стане с филтъра да тръгне нормално колата продължаваш на там по системата и имаш вече някъв друг проблем.Също така,ако не си сменяш филтъра на време ще го смениш заедно с турбината и още кво ли не.
Не съм се опитвал ни най-малко да умаловажа твойто мнение относно ел.клапъна,просто при мен нещата се приключиха с тоя филтър и съм много доволен :mhihi: :mhihi: :mhihi:
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от sashko*** » 26 Окт 2008, 16:10

baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често. :mhihi:
Моят Дебитомер е с № F 00C 262 027 BOSCH дали става ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 26 Окт 2008, 18:19

Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство :shock:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 26 Окт 2008, 19:10

plamen_hh написа:Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство :shock:


около 350-400 на БОШ.
Имам точно такъв, чисто нов - 140лева го давам.
http://picbg.net/img.php?file=82d14e6695103df0.JPG 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 26 Окт 2008, 22:37

филтърчето струва не повече от 90-100лв ;) ,а офертата на колегата за дебитомера е повече от добра!
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 27 Окт 2008, 9:21

plamen_hh написа:Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство :shock:

310 лв. във Вари, без отстъпката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 27 Окт 2008, 9:35

V-max написа:
baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често. :mhihi:


не си прав колега , не бутай нещо което си работи перфектно ;) А пък филтъра има доста голяма роля за развъртането на турбото , поне в ниските обороти се усеща веднага след смяната му... Естествено ако няма други проблеми :mhihi: Сега на студеното всички АСЦ/ДСЦта рипат здраво , при мене и на 4та се показва от време на време :mhihi: :mhihi:

Не съм съгласен, че дебитомерите на първите коли от модела, си работят перфектно. Точно обратното - не работят както трябва и точно поради тази причина са спрени от производство, и заменени с други. Явно първите дебитомери не дават признаци за проблем при диагностика / не се хващат, защото и на мен ми казаха че бил перфектен/, но след смяната му разликата е убийствена. Не искам да убеждавам никой, а само да бъда полезен. Щом на тази тема има 23 стр., значи проблема е масов. Всеки сам решава дали да кара тромав дизел и да се оплаква или да се радва на колата си.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 27 Окт 2008, 9:38

Dimitroff написа:
plamen_hh написа:Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство :shock:


около 350-400 на БОШ.
Имам точно такъв, чисто нов - 140лева го давам.
http://picbg.net/img.php?file=82d14e6695103df0.JPG 8)

Новия, който сложих е със същия номер.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 27 Окт 2008, 11:20

Аз го взех за 360 без отстъпка-намерих и за 380 и за 420 :shock:, пак на БОШ (огромни разлики в цените-идея си нямам защо?!) но не от ВАРИ (София), а от Хасково (Жорката :mhihi: ).Разлика определено има!! И на моята на диагностика ми бяха казали - 6 е дебитомера-не го пипай, но на въпроса защо колата се държи като 20 годишна и какво да пипам не ми отговориха... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от sashko*** » 30 Окт 2008, 16:18

Някой беше споменал ,че като се сложи Дебитомер от AUDI TDI , колата полудявала :D Въпросът ми е от кое ауди TDI да се сложи , смисъл двигател 1.9 , 2.5 модел номер дебитомер ?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook