Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
При мен проблема е решен! Има огромна разлика. Просто вчера в задръстването не можах да я тествам. На всички колеги, с този досаден проблем, искам да кажа, първо да сменят този ел.клапан. Ако тогава не последва подобрение, да карат нататък по веригата. Искам да благодаря на всички за помоща, защото СПАМ или не темата ми помогна да реша проблем, без майстори и с смяната на една /точната/ част.
BMW Club Bulgaria 


- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Аз смених само филтъра за картерните газове и това "увисване" изчезна напълно,така че преди да правите каквито и да е скъпо струващи галимации сменете тоя филтър да видите дали нещата и при вас няма да с променят 

от свинята лебед не става...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често. 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често.
не си прав колега , не бутай нещо което си работи перфектно




- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често.
имах предвид,че като започнеш да търсиш от каде ти идва проблема,започни от филтърчето(освен,ако вече не си го сменил),щото е най-евтино и е задължително да се сменя често,а някои хора не знаят дори,че съществува и си мислят,че колата им е тотално развалена.Ако не стане с филтъра да тръгне нормално колата продължаваш на там по системата и имаш вече някъв друг проблем.Също така,ако не си сменяш филтъра на време ще го смениш заедно с турбината и още кво ли не.
Не съм се опитвал ни най-малко да умаловажа твойто мнение относно ел.клапъна,просто при мен нещата се приключиха с тоя филтър и съм много доволен



от свинята лебед не става...
Моят Дебитомер е с № F 00C 262 027 BOSCH дали става ?baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
plamen_hh написа:Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство
около 350-400 на БОШ.
Имам точно такъв, чисто нов - 140лева го давам.
http://picbg.net/img.php?file=82d14e6695103df0.JPG

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
филтърчето струва не повече от 90-100лв
,а офертата на колегата за дебитомера е повече от добра!

от свинята лебед не става...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
plamen_hh написа:Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство
310 лв. във Вари, без отстъпката.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
V-max написа:baga написа:Не се заблуждавай, филтъра не играе никаква роля! Провери си номера на дебитомера и ако не завършва на 076, сменяй задължително. Отвори RealOem и виж номерата на дебитомерите след които пише ENDED /от бмв са ги заменили с по-нов вариант/. Ако твоя е с такъв номер, значи е за смяна, без значение колко диагностици ти казват, че работи "перфектно". Също така сменяш и ел.клапана на турбото и караш съвсем различна кола. Искам да ти кажа, че никога не съм предполагал, че тоя дизел може да върви така и да е толкова еластичен, дори и в ниските обороти /преди, това беше кошмар - подаваш газ, а тя "мисли"/, абе все едно караш бензинка. Да не говорим, че при нормално каране съм сигурен, че и разхода ще падне. /просто още не мога да я карам нормално - мноо върви/ Това АСЦ некога не съм го виждал да свети толкова често.
не си прав колега , не бутай нещо което си работи перфектноА пък филтъра има доста голяма роля за развъртането на турбото , поне в ниските обороти се усеща веднага след смяната му... Естествено ако няма други проблеми
Сега на студеното всички АСЦ/ДСЦта рипат здраво , при мене и на 4та се показва от време на време
![]()
Не съм съгласен, че дебитомерите на първите коли от модела, си работят перфектно. Точно обратното - не работят както трябва и точно поради тази причина са спрени от производство, и заменени с други. Явно първите дебитомери не дават признаци за проблем при диагностика / не се хващат, защото и на мен ми казаха че бил перфектен/, но след смяната му разликата е убийствена. Не искам да убеждавам никой, а само да бъда полезен. Щом на тази тема има 23 стр., значи проблема е масов. Всеки сам решава дали да кара тромав дизел и да се оплаква или да се радва на колата си.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Dimitroff написа:plamen_hh написа:Какви пари е дебитомера че 620 лв от дару си е живо убийство
около 350-400 на БОШ.
Имам точно такъв, чисто нов - 140лева го давам.
http://picbg.net/img.php?file=82d14e6695103df0.JPG
Новия, който сложих е със същия номер.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Аз го взех за 360 без отстъпка-намерих и за 380 и за 420
, пак на БОШ (огромни разлики в цените-идея си нямам защо?!) но не от ВАРИ (София), а от Хасково (Жорката
).Разлика определено има!! И на моята на диагностика ми бяха казали - 6 е дебитомера-не го пипай, но на въпроса защо колата се държи като 20 годишна и какво да пипам не ми отговориха... 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани