Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Gqbriel » 17 Юни 2014, 8:44

ivanslavov10 написа:Здравейте, нов съм във форума. От скоро имам BMW 318i Е46. Моля за малко помощ.
Да разкажа на бързо: направиха ми смяна на маслото, на следващия ден когато запалих всички индикатори на таблото останаха светнати, километража не отчита, разходомера също. Каква може да е причината за това ?
P.S. При смяната на маслото не занулиха компютъра. Възможно ли е това да е причината?

НЕ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 17 Юни 2014, 15:22

ivanslavov10 написа:Здравейте, нов съм във форума. От скоро имам BMW 318i Е46. Моля за малко помощ.
Да разкажа на бързо: направиха ми смяна на маслото, на следващия ден когато запалих всички индикатори на таблото останаха светнати, километража не отчита, разходомера също. Каква може да е причината за това ?
P.S. При смяната на маслото не занулиха компютъра. Възможно ли е това да е причината?


разкачи клемите на акумулатора поне за 2-3 часа и после ги закачи и проблема ще изчезне поне за сега :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.05.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5
Мечтае да кара: х5 м

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от falloff » 19 Юни 2014, 2:48

Зравейте колеги,искам да питам нещо.С големия борд съм и с мид дисплей но на мида не ми работят копчетата за бд и клока.От лостчето на волана при опит за нулиране или сверяване на час и дата ми дава програм.Mid ми е сменен но и на стария не работеха копчетата и ще е нужно ли прекодиране на устройства за да се активират бутоните?Часовник изобщо не се показва на мида или пък някакви други данни освен радиото и станцийте.

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 10 Юли 2014, 19:53

Колеги, как се прави със скенера да оставя само моя ключ (имам 1) активен, а останалите позиции да ги направя така, че да не може да се кодира нов ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bgpavlp » 10 Юли 2014, 22:25

Какво разбираш под "да се кодира нов" ?
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 10 Юли 2014, 22:33

mumford написа:Колеги, как се прави със скенера да оставя само моя ключ (имам 1) активен, а останалите позиции да ги направя така, че да не може да се кодира нов ?

няма как

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 11 Юли 2014, 21:03

bgpavlp написа:Какво разбираш под "да се кодира нов" ?


Гледах в една тема:

angelBMW написа:
Zagy написа:Бих те посъветвал да идеш при някой с БМВ Скенер да ти деактивира всички резервни позиции за резервни ключове и да ти остави само твоя и резервния ти ключ като активни. Като нищо са кодирали техен си ключ и след седмица-две да се опитат да ти гепят колата.


Колегата заги е прав,в бмв като запълнят празните позиции за ключове няма начин да направят нов ключ с каквото и да е.Също така това е единственото спасение и за най новите коли които са масово нападани :yes:


Намерих го менюто къде е. Гледам, че имам 0,1,2,3 активни. Ако дам disable key на останалите позиции, ще забави ли, ако някой реши да програмира нов ключ за колата ?

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 11 Юли 2014, 21:54

mumford написа:
bgpavlp написа:Какво разбираш под "да се кодира нов" ?


Гледах в една тема:

angelBMW написа:
Zagy написа:Бих те посъветвал да идеш при някой с БМВ Скенер да ти деактивира всички резервни позиции за резервни ключове и да ти остави само твоя и резервния ти ключ като активни. Като нищо са кодирали техен си ключ и след седмица-две да се опитат да ти гепят колата.


Колегата заги е прав,в бмв като запълнят празните позиции за ключове няма начин да направят нов ключ с каквото и да е.Също така това е единственото спасение и за най новите коли които са масово нападани :yes:


Намерих го менюто къде е. Гледам, че имам 0,1,2,3 активни. Ако дам disable key на останалите позиции, ще забави ли, ако някой реши да програмира нов ключ за колата ?

Изображение


Не, или поне мен не :mhihi:
така забраняваш само сега използваните, но ако някой реши ще си програмира на една от тези позиций друг ключ без проблем, като повечето програматори за ключове директно вписват ключ на една от позицийте и едновременно го разрешават

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
Мечтае да кара: BMW E61

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NicKo_8 » 14 Юли 2014, 9:05

Колеги,някой може ли да обясни,как през ДИС се пуща теста, за проверка скоростите на перката на климатика? :?:
The Power of Dreams!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.07.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е92,е46
Мечтае да кара: Hp4
Детайли за колата: M suspension

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от grozdan1995 » 06 Авг 2014, 19:40

пичове ако си зема този кабел с програмата към него http://sklad66.com/cms/BMW-OBD-USB.html ще може ли да си пусна муливолан да си направя мигачите при закл и тн ??? :bowdown:
Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
Мечтае да кара: BMW E61

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NicKo_8 » 07 Авг 2014, 9:34

Мулти волана тръгва без допълнително кодиране.Трябва само да се опроводи,ако я няма инсталацията.Има много изписано по темата.За мигачите - ще можеш.
The Power of Dreams!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.07.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е92,е46
Мечтае да кара: Hp4
Детайли за колата: M suspension

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от grozdan1995 » 07 Авг 2014, 10:18

Мерси много пуснах пак въпрос в др тема защото не бях прочел тази мерси колега .
Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 15 Авг 2014, 19:27

Днес пак си активирах дългите на процент, обаче работят само ако са американ стайл, иначе не искат.
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?

FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mustang1986 » 15 Авг 2014, 20:11

mumford написа:Днес пак си активирах дългите на процент, обаче работят само ако са американ стайл, иначе не искат.
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?

FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us


Прави се като си вземеш по нов модул :mhihi: от 31 и нагоре
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mumford » 15 Авг 2014, 21:36

mustang1986 написа:
mumford написа:Днес пак си активирах дългите на процент, обаче работят само ако са американ стайл, иначе не искат.
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?

FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us


Прави се като си вземеш по нов модул :mhihi: от 31 и нагоре


Ясно е ,че на по-новите модули може. Къде бъркам в кодирането ?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook