Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
ivanslavov10 написа:Здравейте, нов съм във форума. От скоро имам BMW 318i Е46. Моля за малко помощ.
Да разкажа на бързо: направиха ми смяна на маслото, на следващия ден когато запалих всички индикатори на таблото останаха светнати, километража не отчита, разходомера също. Каква може да е причината за това ?
P.S. При смяната на маслото не занулиха компютъра. Възможно ли е това да е причината?
НЕ..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
ivanslavov10 написа:Здравейте, нов съм във форума. От скоро имам BMW 318i Е46. Моля за малко помощ.
Да разкажа на бързо: направиха ми смяна на маслото, на следващия ден когато запалих всички индикатори на таблото останаха светнати, километража не отчита, разходомера също. Каква може да е причината за това ?
P.S. При смяната на маслото не занулиха компютъра. Възможно ли е това да е причината?
разкачи клемите на акумулатора поне за 2-3 часа и после ги закачи и проблема ще изчезне поне за сега

- falloff
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.05.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5
- Мечтае да кара: х5 м
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Зравейте колеги,искам да питам нещо.С големия борд съм и с мид дисплей но на мида не ми работят копчетата за бд и клока.От лостчето на волана при опит за нулиране или сверяване на час и дата ми дава програм.Mid ми е сменен но и на стария не работеха копчетата и ще е нужно ли прекодиране на устройства за да се активират бутоните?Часовник изобщо не се показва на мида или пък някакви други данни освен радиото и станцийте.
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги, как се прави със скенера да оставя само моя ключ (имам 1) активен, а останалите позиции да ги направя така, че да не може да се кодира нов ?
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Какво разбираш под "да се кодира нов" ?

Ако нема у глава, има у Google.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Колеги, как се прави със скенера да оставя само моя ключ (имам 1) активен, а останалите позиции да ги направя така, че да не може да се кодира нов ?
няма как
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
bgpavlp написа:Какво разбираш под "да се кодира нов" ?
Гледах в една тема:
angelBMW написа:Zagy написа:Бих те посъветвал да идеш при някой с БМВ Скенер да ти деактивира всички резервни позиции за резервни ключове и да ти остави само твоя и резервния ти ключ като активни. Като нищо са кодирали техен си ключ и след седмица-две да се опитат да ти гепят колата.
Колегата заги е прав,в бмв като запълнят празните позиции за ключове няма начин да направят нов ключ с каквото и да е.Също така това е единственото спасение и за най новите коли които са масово нападани
Намерих го менюто къде е. Гледам, че имам 0,1,2,3 активни. Ако дам disable key на останалите позиции, ще забави ли, ако някой реши да програмира нов ключ за колата ?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:bgpavlp написа:Какво разбираш под "да се кодира нов" ?
Гледах в една тема:angelBMW написа:Zagy написа:Бих те посъветвал да идеш при някой с БМВ Скенер да ти деактивира всички резервни позиции за резервни ключове и да ти остави само твоя и резервния ти ключ като активни. Като нищо са кодирали техен си ключ и след седмица-две да се опитат да ти гепят колата.
Колегата заги е прав,в бмв като запълнят празните позиции за ключове няма начин да направят нов ключ с каквото и да е.Също така това е единственото спасение и за най новите коли които са масово нападани
Намерих го менюто къде е. Гледам, че имам 0,1,2,3 активни. Ако дам disable key на останалите позиции, ще забави ли, ако някой реши да програмира нов ключ за колата ?
Не, или поне мен не

така забраняваш само сега използваните, но ако някой реши ще си програмира на една от тези позиций друг ключ без проблем, като повечето програматори за ключове директно вписват ключ на една от позицийте и едновременно го разрешават
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги,някой може ли да обясни,как през ДИС се пуща теста, за проверка скоростите на перката на климатика? 

The Power of Dreams!
- grozdan1995
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 27.07.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е92,е46
- Мечтае да кара: Hp4
- Детайли за колата: M suspension
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
пичове ако си зема този кабел с програмата към него http://sklad66.com/cms/BMW-OBD-USB.html ще може ли да си пусна муливолан да си направя мигачите при закл и тн ??? 

Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Мулти волана тръгва без допълнително кодиране.Трябва само да се опроводи,ако я няма инсталацията.Има много изписано по темата.За мигачите - ще можеш.
The Power of Dreams!
- grozdan1995
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 27.07.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е92,е46
- Мечтае да кара: Hp4
- Детайли за колата: M suspension
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Мерси много пуснах пак въпрос в др тема защото не бях прочел тази мерси колега .
Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Днес пак си активирах дългите на процент, обаче работят само ако са американ стайл, иначе не искат.
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?
FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?
FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mumford написа:Днес пак си активирах дългите на процент, обаче работят само ако са американ стайл, иначе не искат.
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?
FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us
Прави се като си вземеш по нов модул


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mustang1986 написа:mumford написа:Днес пак си активирах дългите на процент, обаче работят само ако са американ стайл, иначе не искат.
Как се правеше да работят без мигачите ?
В момента съм с тези настойки, ако заменя us с ece, не работят. Къде бъркам ?
FERNLICHT_DRL
aktiv
EINZEIT_DRL
wert_02
TAGFAHRLICHT
aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12
us
PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
us
Прави се като си вземеш по нов модулот 31 и нагоре
Ясно е ,че на по-новите модули може. Къде бъркам в кодирането ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани