Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
ангелски написа:Здравейте,изчетох цялата тема и искам да си кажа какво мисля и мнение на един механик от сервиза на БМВ.Проблема може да идва от много места Вие почти всички сте ги засегнали,но при някой колеги остава малко това забавяне на ускорението след смяната на определени части /турбо,ел.клапан,вакумния резервоар и др./Когато се разприказвах с този механик,той ми каза нещо интересно за този прословут АГР или EGR клапан.При изолиранито му нормално е да се получи загуба на мощност при определени обороти,НО при изправен двигател.Това ще рече,че всички други системи трябва да са изправни.Най-доброто е да се свали клапана да се почисти,ако не е изправен да се смени с работещ.Каза,че често имат коли с подобни проблеми и при смяната на определена част се налага да изчистят или сменят този клапан и колата се управя.Това е, и да пиете по една бира на събирането заради мен.
Той ще е някой опасен механик щом като изолираш агр клапана губил мощност ама сигурно я губи само на празен ход

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Той ще е някой опасен механик щом като изолираш агр клапана губил мощност ама сигурно я губи само на празен ход
Здравей plamen_hh,това че човека говори от опит не го прави опасен,а БМВ гаражи почертавам БМВ има не само в България.В крайна сметка исках само да помогна с едно мнение и щом смяташ че разбираш повече от ..... само мога да ти се възхищавам.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
plamen_hh написа:Както и да е забелязах преди време че четвърта дюза ми е улята с нафта смених маркучите и утре като си сменям въдушния филтър ако пак е улята значи моят проблем ще излезе от там
Ако е управляващата, /незнам точно кой номер е, но е единствената от която излиза кабел/ може наистина да ти е от там проблема. Чувал съм, че изпускат нафта точно от там където влиза кабелчето.
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Мда, след моите ремонти от време на време пак имам лек спад в мошността около 2500 оборота. Може би в 20% от случаите в които ускорявам, може и по малко да са.
Диагностиката показа някакъв датчик за пълнене в една от дюзите, бил прекъснат, трябвало да се сменя дюзата. Някой да ме упъти за цена ?
Диагностиката показа някакъв датчик за пълнене в една от дюзите, бил прекъснат, трябвало да се сменя дюзата. Някой да ме упъти за цена ?
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Е мога ли да сменя само една дюза ?
А и защо колата си върви като не е наред тази ?
И може ли да ме остави на пътя някъде...
А и защо колата си върви като не е наред тази ?
И може ли да ме остави на пътя някъде...
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
какво стана със срещата бе колеги... никой не каза състояла ли се е и какво е положението ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Какво стана бе колеги? Оправиха ли се тия печки?
Днес смених ел.клапана на турбото и първите ми впечатления са /карах я само 6 км./ , че май наистина има разлика.
Ще пиша пак след като направя повече тестове. А иначе смяната е много проста.


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
скоро не съм имал въпросния проблем...ама аз май не остана нещо дето не смених...спортен филтър, нов дебитомер, разкарах катализаторите, почистих ЕГР клапана, смених електромагнитния клапан на турбото...балабар с турбото 

Последна промяна Dimitroff на 10 Окт 2008, 14:00, променена общо 1 път
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Абе колеги....
в 90% от вашите случаи идва от дебитомера !
Махате катализаторите(ако са запушени), сменяте всички филтри, изчиствате си АГР-то и сменяте дебитомера !!!
Когато вземете нов дебитомер... НЕ ЗАПУШВАЙТЕ АГР клапана
Той се запушва само когато дебитмоера ви не отчита правилно въздуха (например се е преебал вече на 30-40% .. и запушвайки го компенсирате отчетените стойности от дебитомера на въздуха ...
Но смените ли дебитомера вие сами ще намерите разлика в работата на двигателя с отпушен или запушен АГР клапан, както и във вървенето !
Така че се чудя... какво още го мислите ?
ПРОБЛЕМА е РЕШЕН !
СМЯНА на дебитомера само .. пак казвам само с ЧИСТО НОВ ОРИГИНАЛЕН ДЕБИТОМЕР !!!!
в 90% от вашите случаи идва от дебитомера !
Махате катализаторите(ако са запушени), сменяте всички филтри, изчиствате си АГР-то и сменяте дебитомера !!!
Когато вземете нов дебитомер... НЕ ЗАПУШВАЙТЕ АГР клапана
Той се запушва само когато дебитмоера ви не отчита правилно въздуха (например се е преебал вече на 30-40% .. и запушвайки го компенсирате отчетените стойности от дебитомера на въздуха ...
Но смените ли дебитомера вие сами ще намерите разлика в работата на двигателя с отпушен или запушен АГР клапан, както и във вървенето !
Така че се чудя... какво още го мислите ?
ПРОБЛЕМА е РЕШЕН !
СМЯНА на дебитомера само .. пак казвам само с ЧИСТО НОВ ОРИГИНАЛЕН ДЕБИТОМЕР !!!!
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани