Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 15 Сеп 2008, 21:45

ангелски написа:Здравейте,изчетох цялата тема и искам да си кажа какво мисля и мнение на един механик от сервиза на БМВ.Проблема може да идва от много места Вие почти всички сте ги засегнали,но при някой колеги остава малко това забавяне на ускорението след смяната на определени части /турбо,ел.клапан,вакумния резервоар и др./Когато се разприказвах с този механик,той ми каза нещо интересно за този прословут АГР или EGR клапан.При изолиранито му нормално е да се получи загуба на мощност при определени обороти,НО при изправен двигател.Това ще рече,че всички други системи трябва да са изправни.Най-доброто е да се свали клапана да се почисти,ако не е изправен да се смени с работещ.Каза,че често имат коли с подобни проблеми и при смяната на определена част се налага да изчистят или сменят този клапан и колата се управя.Това е, и да пиете по една бира на събирането заради мен.

Той ще е някой опасен механик щом като изолираш агр клапана губил мощност ама сигурно я губи само на празен ход :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 16 Сеп 2008, 8:10

Той ще е някой опасен механик щом като изолираш агр клапана губил мощност ама сигурно я губи само на празен ход

Здравей plamen_hh,това че човека говори от опит не го прави опасен,а БМВ гаражи почертавам БМВ има не само в България.В крайна сметка исках само да помогна с едно мнение и щом смяташ че разбираш повече от ..... само мога да ти се възхищавам.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Сеп 2008, 22:52

Както и да е забелязах преди време че четвърта дюза ми е улята с нафта смених маркучите и утре като си сменям въдушния филтър ако пак е улята значи моят проблем ще излезе от там :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 17 Сеп 2008, 7:05

plamen_hh написа:Както и да е забелязах преди време че четвърта дюза ми е улята с нафта смених маркучите и утре като си сменям въдушния филтър ако пак е улята значи моят проблем ще излезе от там :roll:

Ако е управляващата, /незнам точно кой номер е, но е единствената от която излиза кабел/ може наистина да ти е от там проблема. Чувал съм, че изпускат нафта точно от там където влиза кабелчето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 17 Сеп 2008, 8:53

Мда, след моите ремонти от време на време пак имам лек спад в мошността около 2500 оборота. Може би в 20% от случаите в които ускорявам, може и по малко да са.
Диагностиката показа някакъв датчик за пълнене в една от дюзите, бил прекъснат, трябвало да се сменя дюзата. Някой да ме упъти за цена ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 17 Сеп 2008, 9:04

ел дюзата е
окол 500 лв беше на бош
аз я смених сега ще смена и останалите 3 (май са около 100 парчето)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 17 Сеп 2008, 9:17

Е мога ли да сменя само една дюза ?
А и защо колата си върви като не е наред тази ?
И може ли да ме остави на пътя някъде...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 17 Сеп 2008, 11:36

ми мойта е 136 коня и не е комън рейл
знам че не било хубаво да се сменя само една дюза на НЕ комън рейл дизели обаче майстора смени само нея
затова бързам да сменя другите 3 преди нещо да се е прецакало

може и да не ми е верно инфото

:roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 17 Сеп 2008, 12:29

какво стана със срещата бе колеги... никой не каза състояла ли се е и какво е положението ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Сеп 2008, 20:16

Днес смених масло и филтри и спря да варви пак започна да прекъсва :shock: както като я взех :shock: :shock: :shock: Почвам да се съмнявам в някакъв проблем с нафтата :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 09 Окт 2008, 22:01

Какво стана бе колеги? Оправиха ли се тия печки? :mhihi: Днес смених ел.клапана на турбото и първите ми впечатления са /карах я само 6 км./ , че май наистина има разлика. :conf: Ще пиша пак след като направя повече тестове. А иначе смяната е много проста.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 09 Окт 2008, 22:34

Мойта сега се оправи от самосебе си пак ама ще видим за колко време :shock: :confused:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 09 Окт 2008, 22:46

скоро не съм имал въпросния проблем...ама аз май не остана нещо дето не смених...спортен филтър, нов дебитомер, разкарах катализаторите, почистих ЕГР клапана, смених електромагнитния клапан на турбото...балабар с турбото :mhihi:
Последна промяна Dimitroff на 10 Окт 2008, 14:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 10 Окт 2008, 8:48

И двата катализатора ли си махнал ?
А и как разбра че са за смяна ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Окт 2008, 9:15

Абе колеги....
в 90% от вашите случаи идва от дебитомера !
Махате катализаторите(ако са запушени), сменяте всички филтри, изчиствате си АГР-то и сменяте дебитомера !!!
Когато вземете нов дебитомер... НЕ ЗАПУШВАЙТЕ АГР клапана
Той се запушва само когато дебитмоера ви не отчита правилно въздуха (например се е преебал вече на 30-40% .. и запушвайки го компенсирате отчетените стойности от дебитомера на въздуха ...
Но смените ли дебитомера вие сами ще намерите разлика в работата на двигателя с отпушен или запушен АГР клапан, както и във вървенето !
Така че се чудя... какво още го мислите ?
ПРОБЛЕМА е РЕШЕН !
СМЯНА на дебитомера само .. пак казвам само с ЧИСТО НОВ ОРИГИНАЛЕН ДЕБИТОМЕР !!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook