Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Втората грешка е относно климатика. Имам проблем с него. Зимата когато пускам топло примерно на 25 градуса почва да духа топло и след 10 мин започва да навлиза хладен въздух, увеличавам градусите примерно на 28 градуса почва пак топло и след 4 мин почва отново навлизане на хладен въздух. Единствено на 32 градуса духа само топло но не се издържа в колата. Ето я и грешката която ми показва
Благодаря предварително ![/quote]
Това е датчика за вътрешна температура намира се в самия модул на климатроника зад лявата решетчица, трябва да го погледнеш може да е студена спойка или просто крачето да се скъсало имал съм такъв проблем, ако не е това замери го може просто да е заминал, от него са ти аномалиите за които говориш.
Благодаря предварително ![/quote]
Това е датчика за вътрешна температура намира се в самия модул на климатроника зад лявата решетчица, трябва да го погледнеш може да е студена спойка или просто крачето да се скъсало имал съм такъв проблем, ако не е това замери го може просто да е заминал, от него са ти аномалиите за които говориш.
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Това е датчика за вътрешна температура намира се в самия модул на климатроника зад лявата решетчица, трябва да го погледнеш може да е студена спойка или просто крачето да се скъсало имал съм такъв проблем, ако не е това замери го може просто да е заминал, от него са ти аномалиите за които говориш.[/quote]
Благодаря за бързите отговори.
Първия въпрос все още остава.
Благодаря за бързите отговори.
Първия въпрос все още остава.
- todorinoff
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/19/12 23:10:07 ECU: MS430DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS430DS0-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
N_32 672.00 rpm MAF 81.71 mg/stk TCO 96.00 Grad C LAM_MV_2 0.78 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Deviation rich --- --- FUS active to Failure entry Error to relevant Error debounce Error currently available stat. Error
Errorcode: E4 79 01 28 15 0F C0 82 81 88 =============================================================
Смених дебитомера изтрих грешката покарах я малко и сега записва само това. Като е топла колата си пали и си работи... но се чува все едно прекъсва... нещо като тупкане.. не мога да го определя. Като я оставя половин един час примерно и я запаля това прекъсване много се усилва и колата се тресе... и след малко набива тая грешка. Какво може да е? Колата има АГУ но се кара само на бензин и грешките се записват само на бензин... не са от газовата.
Date: 10/19/12 23:10:07 ECU: MS430DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS430DS0-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
N_32 672.00 rpm MAF 81.71 mg/stk TCO 96.00 Grad C LAM_MV_2 0.78 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Deviation rich --- --- FUS active to Failure entry Error to relevant Error debounce Error currently available stat. Error
Errorcode: E4 79 01 28 15 0F C0 82 81 88 =============================================================
Смених дебитомера изтрих грешката покарах я малко и сега записва само това. Като е топла колата си пали и си работи... но се чува все едно прекъсва... нещо като тупкане.. не мога да го определя. Като я оставя половин един час примерно и я запаля това прекъсване много се усилва и колата се тресе... и след малко набива тая грешка. Какво може да е? Колата има АГУ но се кара само на бензин и грешките се записват само на бензин... не са от газовата.

Drive it, like you stole it!
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Някой знае ли тази грешка от какво е точно.
4 ignition circuit 0 -> driver airbag
Гледах в някакви чешки сайтове пишеше за лентов кабел .. това кабела във волана ли трябва да е?
4 ignition circuit 0 -> driver airbag
Гледах в някакви чешки сайтове пишеше за лентов кабел .. това кабела във волана ли трябва да е?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dido0o``` написа:Някой знае ли тази грешка от какво е точно.
4 ignition circuit 0 -> driver airbag
Гледах в някакви чешки сайтове пишеше за лентов кабел .. това кабела във волана ли трябва да е?
Свали бега на волана и му измери съпротивлението трябва да е 1 ом, ако то е наред провери букта и след това лентови кабел на волана то от бега буксата влиза в буксата на лентовия кабел, свали го и го замери на верига дали не е прекъснат като мериш буксата в която влиза буксата на бега и от другия край дето влиза зелената букса под волана.
Просвири пинчетата и ще разбереш дали е прекъснат лентовия кабел.
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги моля да ми помогнете за 1 грешка тя е следната:glow plugs or glow duration relays faulty currently presents
glow-plug system B1361_D3GRS
това свещ ли е свещи или релето на свещите
благодаря предварително
glow-plug system B1361_D3GRS
това свещ ли е свещи или релето на свещите
благодаря предварително
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Дава ми следните грешки
P0171 = Fuel Trim, Bank1 System Too Lean
P0174 = Fuel Trim, Bank2 System Too Lean
+ missfire на всички цилиндри.
Това са единствените грешки, които ми излизат. Колата претърпя смяна гарнитура на главата. Свети ми чека. Проблема не се проявява винаги. Когато излезне, моторът започва да тресе, все едно губи цилиндри. Като се изтрият грешките работата на мотора се оправя моментално. Преди това имах грешка на exhaust camshaft, който бе подменен с оригинален и вече не излиза тази грешка. Някакви идеи ?
Възможно ли е да са катализаторите?
Намерих доста полезна тема в чужд форум: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=897616 Правя си извода, че е или някой вакум(доста вероятно) или горивната помпа
.
P0171 = Fuel Trim, Bank1 System Too Lean
P0174 = Fuel Trim, Bank2 System Too Lean
+ missfire на всички цилиндри.
Това са единствените грешки, които ми излизат. Колата претърпя смяна гарнитура на главата. Свети ми чека. Проблема не се проявява винаги. Когато излезне, моторът започва да тресе, все едно губи цилиндри. Като се изтрият грешките работата на мотора се оправя моментално. Преди това имах грешка на exhaust camshaft, който бе подменен с оригинален и вече не излиза тази грешка. Някакви идеи ?

Намерих доста полезна тема в чужд форум: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=897616 Правя си извода, че е или някой вакум(доста вероятно) или горивната помпа


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги много страннен проблем с бега имам.
От няколко дена свети лампата на бега когато се качи пасажер и после спира и днес отидох да спрем този детектор на седалката софтуерно. Всичко точно грешката беше от него и го го спряхме, но грешката в таблото не изчезна а почна да присвятка.
Софта с които препрограмихрахме бега започна да показва нова грешка "seat occupied recognition impulsible"( това е по памет ). В същото време импа не показва никакви грешки. В крайна сметка лампата на бега в момента свети някакви идеи?
От няколко дена свети лампата на бега когато се качи пасажер и после спира и днес отидох да спрем този детектор на седалката софтуерно. Всичко точно грешката беше от него и го го спряхме, но грешката в таблото не изчезна а почна да присвятка.
Софта с които препрограмихрахме бега започна да показва нова грешка "seat occupied recognition impulsible"( това е по памет ). В същото време импа не показва никакви грешки. В крайна сметка лампата на бега в момента свети някакви идеи?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
bioz написа:Колеги много страннен проблем с бега имам.
От няколко дена свети лампата на бега когато се качи пасажер и после спира и днес отидох да спрем този детектор на седалката софтуерно. Всичко точно грешката беше от него и го го спряхме, но грешката в таблото не изчезна а почна да присвятка.
Софта с които препрограмихрахме бега започна да показва нова грешка "seat occupied recognition impulsible"( това е по памет ). В същото време импа не показва никакви грешки. В крайна сметка лампата на бега в момента свети някакви идеи?
нещо сте сбъркали с какво го спирахте датчика, т.е с коя програма

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да напиша какво стана в моя проблем, разкачих датчика на седалката после изтрихме пак грешката по препоръка на oci за което му благодаря и за сега всичко изглежда наред - лампата изгасна.
Дано не се е прецакала нещо централата както писахте в една друга тема... защото я карах 2 дена така.
Дано не се е прецакала нещо централата както писахте в една друга тема... защото я карах 2 дена така.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
bioz написа:Да напиша какво стана в моя проблем, разкачих датчика на седалката после изтрихме пак грешката по препоръка на oci за което му благодаря и за сега всичко изглежда наред - лампата изгасна.
Дано не се е прецакала нещо централата както писахте в една друга тема... защото я карах 2 дена така.
не се е прецакала колега сега вече няма да имаш проблеми просто така се правят нещата

- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Искам и аз да попитам за една грешка която ми записва колата e39 520и 1998g
2 пъти трия грешката и пак излиза, а проблем в колата още не забелязвам
с инпа
202 fuel trim limit bank 1
Какво ми показва баварецо?
2 пъти трия грешката и пак излиза, а проблем в колата още не забелязвам
с инпа
202 fuel trim limit bank 1
Какво ми показва баварецо?

- jgf
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '02
- Мечтае да кара: по хубави пътища!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
didite_bg написа:Искам и аз да попитам за една грешка която ми записва колата e39 520и 1998g
2 пъти трия грешката и пак излиза, а проблем в колата още не забелязвам
с инпа
202 fuel trim limit bank 1
Какво ми показва баварецо?
Баварецо ти казва да не го караш на газ...
Сега по въпроса - грешката означава богата / бедна смес.
Изтрий грешката покарай на бензин малко , виж дали ще се появи. Ако да - вакум пътища или дебитомер.
Ако не, на газаджия.
Последна промяна jgf на 14 Ное 2012, 10:51, променена общо 1 път
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги на диагностика ми казаха че имам 6 изгоряли подгревни свещи така но нищо повече с моя кабел и DIS ми изкарва 6 погревни свещи и Heating control B1362_D5GSG понеже не знам от къде да тръгна чета че в повечето случай се тръгва от подгряващо реле дали случайно и при мен не е това грешката. Колата е е46 330д 204к.с 03.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте , колеги имам 316i "92" , машината си е читава при студен двигател , но позагрее ли малко и изгасяне на двигателя и при ново запалване , автомобилът започва да прекъсва и да се чува пукане. Това се случва 1-2 мин най-много и после , като че ли колата се "опушва" и си продължава нормално . На компютърна диагностика отчете само датчик , после смених дебитомера , почиствах дроселовата клапа , но проблемът си остава. Ако някой има същия проблем или знае как да разреши този , ще му бъда благодарен за помощта ! 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани