Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 18 Окт 2012, 22:06

Втората грешка е относно климатика. Имам проблем с него. Зимата когато пускам топло примерно на 25 градуса почва да духа топло и след 10 мин започва да навлиза хладен въздух, увеличавам градусите примерно на 28 градуса почва пак топло и след 4 мин почва отново навлизане на хладен въздух. Единствено на 32 градуса духа само топло но не се издържа в колата. Ето я и грешката която ми показва
AIR CONDITIONER ERRORS.png


Благодаря предварително ![/quote]

Това е датчика за вътрешна температура намира се в самия модул на климатроника зад лявата решетчица, трябва да го погледнеш може да е студена спойка или просто крачето да се скъсало имал съм такъв проблем, ако не е това замери го може просто да е заминал, от него са ти аномалиите за които говориш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 323Ci

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sh1n3 » 18 Окт 2012, 22:10

Това е датчика за вътрешна температура намира се в самия модул на климатроника зад лявата решетчица, трябва да го погледнеш може да е студена спойка или просто крачето да се скъсало имал съм такъв проблем, ако не е това замери го може просто да е заминал, от него са ти аномалиите за които говориш.[/quote]

Благодаря за бързите отговори.

Първия въпрос все още остава.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 17.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 330Ci
Мечтае да кара: E60 M5

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от todorinoff » 20 Окт 2012, 0:44

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/19/12 23:10:07 ECU: MS430DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS430DS0-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

228 lambda contol tolerance Bank 2

Error frequency : 1 Logistic counter: 40
N_32 672.00 rpm MAF 81.71 mg/stk TCO 96.00 Grad C LAM_MV_2 0.78 % aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Deviation rich --- --- FUS active to Failure entry Error to relevant Error debounce Error currently available stat. Error
Errorcode: E4 79 01 28 15 0F C0 82 81 88 =============================================================

Смених дебитомера изтрих грешката покарах я малко и сега записва само това. Като е топла колата си пали и си работи... но се чува все едно прекъсва... нещо като тупкане.. не мога да го определя. Като я оставя половин един час примерно и я запаля това прекъсване много се усилва и колата се тресе... и след малко набива тая грешка. Какво може да е? Колата има АГУ но се кара само на бензин и грешките се записват само на бензин... не са от газовата.
Изображение
Drive it, like you stole it!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dido0o``` » 21 Окт 2012, 8:53

Някой знае ли тази грешка от какво е точно.

4 ignition circuit 0 -> driver airbag

Гледах в някакви чешки сайтове пишеше за лентов кабел .. това кабела във волана ли трябва да е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 21 Окт 2012, 10:55

dido0o``` написа:Някой знае ли тази грешка от какво е точно.

4 ignition circuit 0 -> driver airbag

Гледах в някакви чешки сайтове пишеше за лентов кабел .. това кабела във волана ли трябва да е?


Свали бега на волана и му измери съпротивлението трябва да е 1 ом, ако то е наред провери букта и след това лентови кабел на волана то от бега буксата влиза в буксата на лентовия кабел, свали го и го замери на верига дали не е прекъснат като мериш буксата в която влиза буксата на бега и от другия край дето влиза зелената букса под волана.
Просвири пинчетата и ще разбереш дали е прекъснат лентовия кабел.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.06.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Автомобил

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от S.topalov » 30 Окт 2012, 10:32

Колеги моля да ми помогнете за 1 грешка тя е следната:glow plugs or glow duration relays faulty currently presents

glow-plug system B1361_D3GRS

това свещ ли е свещи или релето на свещите

благодаря предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от UBAH5 » 05 Ное 2012, 9:09

Дава ми следните грешки
P0171 = Fuel Trim, Bank1 System Too Lean
P0174 = Fuel Trim, Bank2 System Too Lean
+ missfire на всички цилиндри.
Това са единствените грешки, които ми излизат. Колата претърпя смяна гарнитура на главата. Свети ми чека. Проблема не се проявява винаги. Когато излезне, моторът започва да тресе, все едно губи цилиндри. Като се изтрият грешките работата на мотора се оправя моментално. Преди това имах грешка на exhaust camshaft, който бе подменен с оригинален и вече не излиза тази грешка. Някакви идеи ? :| Възможно ли е да са катализаторите?

Намерих доста полезна тема в чужд форум: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=897616 Правя си извода, че е или някой вакум(доста вероятно) или горивната помпа :banghead: .
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bioz » 06 Ное 2012, 9:10

Колеги много страннен проблем с бега имам.

От няколко дена свети лампата на бега когато се качи пасажер и после спира и днес отидох да спрем този детектор на седалката софтуерно. Всичко точно грешката беше от него и го го спряхме, но грешката в таблото не изчезна а почна да присвятка.
Софта с които препрограмихрахме бега започна да показва нова грешка "seat occupied recognition impulsible"( това е по памет ). В същото време импа не показва никакви грешки. В крайна сметка лампата на бега в момента свети някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 06 Ное 2012, 14:03

bioz написа:Колеги много страннен проблем с бега имам.

От няколко дена свети лампата на бега когато се качи пасажер и после спира и днес отидох да спрем този детектор на седалката софтуерно. Всичко точно грешката беше от него и го го спряхме, но грешката в таблото не изчезна а почна да присвятка.
Софта с които препрограмихрахме бега започна да показва нова грешка "seat occupied recognition impulsible"( това е по памет ). В същото време импа не показва никакви грешки. В крайна сметка лампата на бега в момента свети някакви идеи?


нещо сте сбъркали с какво го спирахте датчика, т.е с коя програма :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bioz » 08 Ное 2012, 13:31

Да напиша какво стана в моя проблем, разкачих датчика на седалката после изтрихме пак грешката по препоръка на oci за което му благодаря и за сега всичко изглежда наред - лампата изгасна.

Дано не се е прецакала нещо централата както писахте в една друга тема... защото я карах 2 дена така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 08 Ное 2012, 20:15

bioz написа:Да напиша какво стана в моя проблем, разкачих датчика на седалката после изтрихме пак грешката по препоръка на oci за което му благодаря и за сега всичко изглежда наред - лампата изгасна.

Дано не се е прецакала нещо централата както писахте в една друга тема... защото я карах 2 дена така.


не се е прецакала колега сега вече няма да имаш проблеми просто така се правят нещата :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от didite_bg » 13 Ное 2012, 17:57

Искам и аз да попитам за една грешка която ми записва колата e39 520и 1998g
2 пъти трия грешката и пак излиза, а проблем в колата още не забелязвам
с инпа
202 fuel trim limit bank 1
Какво ми показва баварецо? :)
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 15.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '02
Мечтае да кара: по хубави пътища!

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от jgf » 13 Ное 2012, 21:41

didite_bg написа:Искам и аз да попитам за една грешка която ми записва колата e39 520и 1998g
2 пъти трия грешката и пак излиза, а проблем в колата още не забелязвам
с инпа
202 fuel trim limit bank 1
Какво ми показва баварецо? :)


Баварецо ти казва да не го караш на газ...

Сега по въпроса - грешката означава богата / бедна смес.
Изтрий грешката покарай на бензин малко , виж дали ще се появи. Ако да - вакум пътища или дебитомер.
Ако не, на газаджия.
Последна промяна jgf на 14 Ное 2012, 10:51, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.09.2012
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от veskox » 14 Ное 2012, 9:59

Здравейте колеги на диагностика ми казаха че имам 6 изгоряли подгревни свещи така но нищо повече с моя кабел и DIS ми изкарва 6 погревни свещи и Heating control B1362_D5GSG понеже не знам от къде да тръгна чета че в повечето случай се тръгва от подгряващо реле дали случайно и при мен не е това грешката. Колата е е46 330д 204к.с 03.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 14.11.2012
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от icata93 » 14 Ное 2012, 14:24

Здравейте , колеги имам 316i "92" , машината си е читава при студен двигател , но позагрее ли малко и изгасяне на двигателя и при ново запалване , автомобилът започва да прекъсва и да се чува пукане. Това се случва 1-2 мин най-много и после , като че ли колата се "опушва" и си продължава нормално . На компютърна диагностика отчете само датчик , после смених дебитомера , почиствах дроселовата клапа , но проблемът си остава. Ако някой има същия проблем или знае как да разреши този , ще му бъда благодарен за помощта ! :)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook