Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 13 Яну 2014, 20:00

RaHzElChO написа:
Не бих рискувал с това SMG. В DSC Performance имаше M3 с прецакана помпа на SMG. Никой не се наема да рециклира, само внос на вече рециклирани (около 2000 лв) или нова (около 4000 лв).


риска с СМГ-то е колкото риска с твоята кола, тука една помпа (М3 и 330 са различни, на 330 е доста по-евтина) при тебе има маховик (съединител), турбо, дюзи, демферна шайба :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 11.10.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Мечтае да кара: X5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от bestlap » 13 Яну 2014, 20:09

Kris написа:

bestlap написа:Здравейте колеги.От скоро съм се меко казано вманиачил на тема Е46 328ci :) пуснах си колата да се продава като се надявам бързо да си намери нов собственик.И сега имам няколко въпроса защото това ще ми е първото BMW (: (:

Като мотор чувам ,че са добри 2.8 193hp прав ли съм ?
Ако някой може да каже г/д 500 лв ще ме оправят ли да обслужа мотора /масло,филтри,всички свещи с нови и качествени,водна помпа,всички ремъчета и ролки който има по него,антифриз и т.н/
Гледам ,че някой хора зацепват постоянно виското или го сменят с ново защото лесно прегрявала колата и се прецаквало виското ?!
Като отида да я гледам ще взема един приятел да я качим на диагностика и мисля да я закарам в някой сервиз ТЕХ-КО примерно да я прегледат по ходовата част как е и като цяло от долу как е.Но кажете какво да гледам по мотора и къде като цяло са им слабите места ?Как да разбера вануса дали и в ред ?

Благодаря предварително на всички бъдещи колеги !


Според мен ако искаш всичко да е като хората 500лв няма да те оправят.


Колега защо да не ме оправят 500лв.Гледам водни помпи са м/у 60-90лв масло към 150-60 лв ще ме оправят и оставят антифриз филтри и ремъка ?
И ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти :D

Благодаря предварително за помощта ! ! :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от el lobo » 13 Яну 2014, 21:38

Bavarcho написа:
Bavarcho написа:.. некво комби ми се намира http://www.mobile.bg/11389378446041874 гледам обсъждате разни 20-ки комбита с по 1к отгоре, ако някой нещо ;)


замина, успех на маниаците :yes:


нормално ли е положението на скоростния лост , струва ми се че стои леко вдясно , така ли трябва да е

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 13 Яну 2014, 21:55

el lobo написа:нормално ли е положението на скоростния лост , струва ми се че стои леко вдясно , така ли трябва да е


не го бях забелязал, от снимката ще да е. уверявам те че седи срещу 3-та и 4-та. дизелите имат тоя проблем ама седи доста по-встрани, проблема е в една пружинка. (ако имаше някакъв проблем да беше на 1-ва скорост че да не се види)


bestlap написа: ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти :D


то че може, може. Ама си е скраперщина. Постоянно "фучи" и звука е неприятен, и мотора вибрира повече (поне съм виждал с заварено виско и с такова впечатление останах) Не виждам смисъл да се "зацепва" постоянно, ако си е изправно. Ново ментак е на ниска цена, но не издържат много. ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 11.10.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Мечтае да кара: X5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от bestlap » 13 Яну 2014, 22:01

Bavarcho написа:
el lobo написа:нормално ли е положението на скоростния лост , струва ми се че стои леко вдясно , така ли трябва да е


не го бях забелязал, от снимката ще да е. уверявам те че седи срещу 3-та и 4-та. дизелите имат тоя проблем ама седи доста по-встрани, проблема е в една пружинка. (ако имаше някакъв проблем да беше на 1-ва скорост че да не се види)


bestlap написа: ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти :D


то че може, може. Ама си е скраперщина. Постоянно "фучи" и звука е неприятен, и мотора вибрира повече (поне съм виждал с заварено виско и с такова впечатление останах) Не виждам смисъл да се "зацепва" постоянно, ако си е изправно. Ново ментак е на ниска цена, но не издържат много. ;)

Аз говорих с един приятел който уж е на ти със този мотор.И ми каза ,че при покупка е хубаво да сменя виското.Защото докато разбера ,че е заминало ще прегрея мотора.Това истина ли е?И какви са първите признаци на тръгнало да си отива виско ?
Каква е цената на читво виско което като го сменя да не го мисля ? :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 touring
Мечтае да кара: М Power
Детайли за колата: черна , М40Б18

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от joepower » 13 Яну 2014, 22:38

+ че виско е на автоматите, тези с ръчка са ел. перка. Ако завариш виското, се прости със водната си помпа, тя не харесва заварени вискота :mhihi: Зависи от автомобила, 500 лева може да не ти стигнат, може и да ти останат, всичко си е конкретно за конкретната кола.

П.П. Иначе добре си се ориентирал към този двигател, за мен лично е най-добрият в гамата бензинови двигатели за Е46 (лично мнение, не искам да се налагам), жалко че го няма във фейсовите вариянти на модела, но и М54 си става :driving:
Последна промяна joepower на 13 Яну 2014, 22:44, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от dr.peshev » 13 Яну 2014, 22:42

Зацепи ли постоянно виското , пиши бегали минимум 10 коня :mhihi:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 3.01.2014
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от kbeemer » 13 Яну 2014, 23:49

kbeemer написа:Колеги нещо за следните автомобили?

330d sedan
http://www.cars.bg/c513835
http://www.cars.bg/c511892

Като втората е абсурдно публикувана обява с кажи речи една снимка.. :mhihi:



UP


Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.11.2013
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 545i
Мечтае да кара: E23 745i Turbo, E24 M6, E26 M1, E28 M5, E31 850 CSI, E34 M5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от petar_majarov » 14 Яну 2014, 0:02

bestlap написа:
Kris написа:

bestlap написа:Здравейте колеги.От скоро съм се меко казано вманиачил на тема Е46 328ci :) пуснах си колата да се продава като се надявам бързо да си намери нов собственик.И сега имам няколко въпроса защото това ще ми е първото BMW (: (:

Като мотор чувам ,че са добри 2.8 193hp прав ли съм ?
Ако някой може да каже г/д 500 лв ще ме оправят ли да обслужа мотора /масло,филтри,всички свещи с нови и качествени,водна помпа,всички ремъчета и ролки който има по него,антифриз и т.н/
Гледам ,че някой хора зацепват постоянно виското или го сменят с ново защото лесно прегрявала колата и се прецаквало виското ?!
Като отида да я гледам ще взема един приятел да я качим на диагностика и мисля да я закарам в някой сервиз ТЕХ-КО примерно да я прегледат по ходовата част как е и като цяло от долу как е.Но кажете какво да гледам по мотора и къде като цяло са им слабите места ?Как да разбера вануса дали и в ред ?

Благодаря предварително на всички бъдещи колеги !


Според мен ако искаш всичко да е като хората 500лв няма да те оправят.


Колега защо да не ме оправят 500лв.Гледам водни помпи са м/у 60-90лв масло към 150-60 лв ще ме оправят и оставят антифриз филтри и ремъка ?
И ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти :D

Благодаря предварително за помощта ! ! :driving:



Колега мотора е добър, има и по-добри но и този е достатъчно здрав. Как ги смяташ тези 150 лева масло, мноооого по-малко е. Също ремък!?!? Филтри имаш 1 въздушен, на купето ако пожелаеш и е за смяна и горивен... 500 лева да я обслужиш тая кола може би за 2 обслужвания ++ ... наливно масло кастрол. Водната помпа не я пипай ако си е наред... това не е дизел няма какво да ти стане, двигателя е бетон...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Alexch » 14 Яну 2014, 1:38

Не сте съвсем прави, че ще му стигнат 500 лв. за първоначално обслужване на М52Б28. :!:

Писах скоро в една тема (отнасяше се за Е39), че първоначалното обслужване, ако иска всичките консумативи да са му перфектни, включва: маслото, всички филтри (маслен, бензинов, въздушен, на купето), всички течности (спирачна, хидравлична, антифриз, на скоростна кутия, на дифа), клапан картерни газове, спирачни маркучи, накладки и евентуално дискове, ремъци и ролки (сигурно пропускам нещо).

Дори и с алтернативни части пак надхвърля 500 кинта.

Вярно е, че зависи и от състоянието на колата, до късмет е, но да бъдем реалисти все пак... :yes:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от JTD » 14 Яну 2014, 2:20

Тези 500лв я стигнат за обслужване на ремъка, я не. :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 29.10.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е46 м3

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от thndr » 14 Яну 2014, 3:29


бъмп.
Последната кола гледам, че е на някой от форума?
@Gqbriel, мерси за мнението ;-)


Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.11.2013
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 545i
Мечтае да кара: E23 745i Turbo, E24 M6, E26 M1, E28 M5, E31 850 CSI, E34 M5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от petar_majarov » 14 Яну 2014, 3:30

JTD написа:Тези 500лв я стигнат за обслужване на ремъка, я не. :lol:



:lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от RaHzElChO » 14 Яну 2014, 8:20

Bavarcho написа:
RaHzElChO написа:
Не бих рискувал с това SMG. В DSC Performance имаше M3 с прецакана помпа на SMG. Никой не се наема да рециклира, само внос на вече рециклирани (около 2000 лв) или нова (около 4000 лв).


риска с СМГ-то е колкото риска с твоята кола, тука една помпа (М3 и 330 са различни, на 330 е доста по-евтина) при тебе има маховик (съединител), турбо, дюзи, демферна шайба :)


Баварчо, нека не забравяме, че както при печките ги има тези неща, така и при тази има какво друго да се счупи, освен въпросната помпа. Всичко е на късмет, но не е приятно да дадеш 1/5 от стойността на колата в ремонт. Не мисля, че си заслужава гъзарията, на е46 330i на 10 години да имаш SMG, което може да ти излезе през носа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от kokok0 » 14 Яну 2014, 9:39

Ле леееееее, кво ви става бе хора! Кви са тия преразкази и съчинения?!? Аз няма да си съчинявам ше дам факти.
-масло и филтър = 150лв. добро масло!
-въздушен филтър на двг+филтър купе = 38лв.
-за 100лв може да се намерят свещи
-бенз. филтър 53лв. (има и по-евтини !)
-ремъците и ролките = около 200лв.

Колега "Alexch", ми той да отиде да си я купи човека цялата кола от магазина на части и да си я сглоби! Течности работи али бали.....
Както и да е, всеки си сменя квото си иска и да си сменя квото си иска.

Какъв е тоя мит, че автоматите са с виско а ръчките с ел. перка - ужас !
Филмът с виското е че ако започне да се върти твърдо, развива безбожни обороти, от което следват 2 неща:
1. Евентуално счупване на перката и демидж на обсега около нея;
2. По-висок разход на гориво + постоянно фучене + загуба на някакво количество мощност (до колкото съм чел между 9 и 14%).

Ако завариш виското, се прости със водната си помпа, тя не харесва заварени вискота - ТОВА Е ВЕЛИКО !

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook