Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
RaHzElChO написа:
Не бих рискувал с това SMG. В DSC Performance имаше M3 с прецакана помпа на SMG. Никой не се наема да рециклира, само внос на вече рециклирани (около 2000 лв) или нова (около 4000 лв).
риска с СМГ-то е колкото риска с твоята кола, тука една помпа (М3 и 330 са различни, на 330 е доста по-евтина) при тебе има маховик (съединител), турбо, дюзи, демферна шайба


- bestlap
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11.10.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Kris написа:bestlap написа:Здравейте колеги.От скоро съм се меко казано вманиачил на тема Е46 328ciпуснах си колата да се продава като се надявам бързо да си намери нов собственик.И сега имам няколко въпроса защото това ще ми е първото BMW (: (:
Като мотор чувам ,че са добри 2.8 193hp прав ли съм ?
Ако някой може да каже г/д 500 лв ще ме оправят ли да обслужа мотора /масло,филтри,всички свещи с нови и качествени,водна помпа,всички ремъчета и ролки който има по него,антифриз и т.н/
Гледам ,че някой хора зацепват постоянно виското или го сменят с ново защото лесно прегрявала колата и се прецаквало виското ?!
Като отида да я гледам ще взема един приятел да я качим на диагностика и мисля да я закарам в някой сервиз ТЕХ-КО примерно да я прегледат по ходовата част как е и като цяло от долу как е.Но кажете какво да гледам по мотора и къде като цяло са им слабите места ?Как да разбера вануса дали и в ред ?
Благодаря предварително на всички бъдещи колеги !
Според мен ако искаш всичко да е като хората 500лв няма да те оправят.
Колега защо да не ме оправят 500лв.Гледам водни помпи са м/у 60-90лв масло към 150-60 лв ще ме оправят и оставят антифриз филтри и ремъка ?
И ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти

Благодаря предварително за помощта ! !

- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:Bavarcho написа:.. некво комби ми се намира http://www.mobile.bg/11389378446041874 гледам обсъждате разни 20-ки комбита с по 1к отгоре, ако някой нещо
замина, успех на маниаците
нормално ли е положението на скоростния лост , струва ми се че стои леко вдясно , така ли трябва да е
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
el lobo написа:нормално ли е положението на скоростния лост , струва ми се че стои леко вдясно , така ли трябва да е
не го бях забелязал, от снимката ще да е. уверявам те че седи срещу 3-та и 4-та. дизелите имат тоя проблем ама седи доста по-встрани, проблема е в една пружинка. (ако имаше някакъв проблем да беше на 1-ва скорост че да не се види)
bestlap написа: ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти![]()
то че може, може. Ама си е скраперщина. Постоянно "фучи" и звука е неприятен, и мотора вибрира повече (поне съм виждал с заварено виско и с такова впечатление останах) Не виждам смисъл да се "зацепва" постоянно, ако си е изправно. Ново ментак е на ниска цена, но не издържат много.


- bestlap
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11.10.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:el lobo написа:нормално ли е положението на скоростния лост , струва ми се че стои леко вдясно , така ли трябва да е
не го бях забелязал, от снимката ще да е. уверявам те че седи срещу 3-та и 4-та. дизелите имат тоя проблем ама седи доста по-встрани, проблема е в една пружинка. (ако имаше някакъв проблем да беше на 1-ва скорост че да не се види)bestlap написа: ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти![]()
то че може, може. Ама си е скраперщина. Постоянно "фучи" и звука е неприятен, и мотора вибрира повече (поне съм виждал с заварено виско и с такова впечатление останах) Не виждам смисъл да се "зацепва" постоянно, ако си е изправно. Ново ментак е на ниска цена, но не издържат много.
Аз говорих с един приятел който уж е на ти със този мотор.И ми каза ,че при покупка е хубаво да сменя виското.Защото докато разбера ,че е заминало ще прегрея мотора.Това истина ли е?И какви са първите признаци на тръгнало да си отива виско ?
Каква е цената на читво виско което като го сменя да не го мисля ?

- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
+ че виско е на автоматите, тези с ръчка са ел. перка. Ако завариш виското, се прости със водната си помпа, тя не харесва заварени вискота
Зависи от автомобила, 500 лева може да не ти стигнат, може и да ти останат, всичко си е конкретно за конкретната кола.
П.П. Иначе добре си се ориентирал към този двигател, за мен лично е най-добрият в гамата бензинови двигатели за Е46 (лично мнение, не искам да се налагам), жалко че го няма във фейсовите вариянти на модела, но и М54 си става

П.П. Иначе добре си се ориентирал към този двигател, за мен лично е най-добрият в гамата бензинови двигатели за Е46 (лично мнение, не искам да се налагам), жалко че го няма във фейсовите вариянти на модела, но и М54 си става

Последна промяна joepower на 13 Яну 2014, 22:44, променена общо 1 път

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Зацепи ли постоянно виското , пиши бегали минимум 10 коня 

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
kbeemer написа:Колеги нещо за следните автомобили?
330d sedan
http://www.cars.bg/c513835
http://www.cars.bg/c511892
Като втората е абсурдно публикувана обява с кажи речи една снимка..
UP
- petar_majarov
-
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.11.2013
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 545i
- Мечтае да кара: E23 745i Turbo, E24 M6, E26 M1, E28 M5, E31 850 CSI, E34 M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bestlap написа:Kris написа:bestlap написа:Здравейте колеги.От скоро съм се меко казано вманиачил на тема Е46 328ciпуснах си колата да се продава като се надявам бързо да си намери нов собственик.И сега имам няколко въпроса защото това ще ми е първото BMW (: (:
Като мотор чувам ,че са добри 2.8 193hp прав ли съм ?
Ако някой може да каже г/д 500 лв ще ме оправят ли да обслужа мотора /масло,филтри,всички свещи с нови и качествени,водна помпа,всички ремъчета и ролки който има по него,антифриз и т.н/
Гледам ,че някой хора зацепват постоянно виското или го сменят с ново защото лесно прегрявала колата и се прецаквало виското ?!
Като отида да я гледам ще взема един приятел да я качим на диагностика и мисля да я закарам в някой сервиз ТЕХ-КО примерно да я прегледат по ходовата част как е и като цяло от долу как е.Но кажете какво да гледам по мотора и къде като цяло са им слабите места ?Как да разбера вануса дали и в ред ?
Благодаря предварително на всички бъдещи колеги !
Според мен ако искаш всичко да е като хората 500лв няма да те оправят.
Колега защо да не ме оправят 500лв.Гледам водни помпи са м/у 60-90лв масло към 150-60 лв ще ме оправят и оставят антифриз филтри и ремъка ?
И ако може да кажеш за виското вярно ли е ,че може да се зацепи постоянно да работи на макс и ако да вредно ли е това за колата.Освен че ще фучи от ниски обороти![]()
Благодаря предварително за помощта ! !
Колега мотора е добър, има и по-добри но и този е достатъчно здрав. Как ги смяташ тези 150 лева масло, мноооого по-малко е. Също ремък!?!? Филтри имаш 1 въздушен, на купето ако пожелаеш и е за смяна и горивен... 500 лева да я обслужиш тая кола може би за 2 обслужвания ++ ... наливно масло кастрол. Водната помпа не я пипай ако си е наред... това не е дизел няма какво да ти стане, двигателя е бетон...
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Не сте съвсем прави, че ще му стигнат 500 лв. за първоначално обслужване на М52Б28.
Писах скоро в една тема (отнасяше се за Е39), че първоначалното обслужване, ако иска всичките консумативи да са му перфектни, включва: маслото, всички филтри (маслен, бензинов, въздушен, на купето), всички течности (спирачна, хидравлична, антифриз, на скоростна кутия, на дифа), клапан картерни газове, спирачни маркучи, накладки и евентуално дискове, ремъци и ролки (сигурно пропускам нещо).
Дори и с алтернативни части пак надхвърля 500 кинта.
Вярно е, че зависи и от състоянието на колата, до късмет е, но да бъдем реалисти все пак...

Писах скоро в една тема (отнасяше се за Е39), че първоначалното обслужване, ако иска всичките консумативи да са му перфектни, включва: маслото, всички филтри (маслен, бензинов, въздушен, на купето), всички течности (спирачна, хидравлична, антифриз, на скоростна кутия, на дифа), клапан картерни газове, спирачни маркучи, накладки и евентуално дискове, ремъци и ролки (сигурно пропускам нещо).
Дори и с алтернативни части пак надхвърля 500 кинта.
Вярно е, че зависи и от състоянието на колата, до късмет е, но да бъдем реалисти все пак...

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Тези 500лв я стигнат за обслужване на ремъка, я не. 

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
thndr написа:Колеги гледали ли сте тези коли? Мнение за тях?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5cgzlo
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5ch04w
viewtopic.php?f=46&t=359106
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5crilf
бъмп.
Последната кола гледам, че е на някой от форума?
@Gqbriel, мерси за мнението ;-)
- petar_majarov
-
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.11.2013
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 545i
- Мечтае да кара: E23 745i Turbo, E24 M6, E26 M1, E28 M5, E31 850 CSI, E34 M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
JTD написа:Тези 500лв я стигнат за обслужване на ремъка, я не.

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:RaHzElChO написа:
Не бих рискувал с това SMG. В DSC Performance имаше M3 с прецакана помпа на SMG. Никой не се наема да рециклира, само внос на вече рециклирани (около 2000 лв) или нова (около 4000 лв).
риска с СМГ-то е колкото риска с твоята кола, тука една помпа (М3 и 330 са различни, на 330 е доста по-евтина) при тебе има маховик (съединител), турбо, дюзи, демферна шайба
Баварчо, нека не забравяме, че както при печките ги има тези неща, така и при тази има какво друго да се счупи, освен въпросната помпа. Всичко е на късмет, но не е приятно да дадеш 1/5 от стойността на колата в ремонт. Не мисля, че си заслужава гъзарията, на е46 330i на 10 години да имаш SMG, което може да ти излезе през носа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ле леееееее, кво ви става бе хора! Кви са тия преразкази и съчинения?!? Аз няма да си съчинявам ше дам факти.
-масло и филтър = 150лв. добро масло!
-въздушен филтър на двг+филтър купе = 38лв.
-за 100лв може да се намерят свещи
-бенз. филтър 53лв. (има и по-евтини !)
-ремъците и ролките = около 200лв.
Колега "Alexch", ми той да отиде да си я купи човека цялата кола от магазина на части и да си я сглоби! Течности работи али бали.....
Както и да е, всеки си сменя квото си иска и да си сменя квото си иска.
Какъв е тоя мит, че автоматите са с виско а ръчките с ел. перка - ужас !
Филмът с виското е че ако започне да се върти твърдо, развива безбожни обороти, от което следват 2 неща:
1. Евентуално счупване на перката и демидж на обсега около нея;
2. По-висок разход на гориво + постоянно фучене + загуба на някакво количество мощност (до колкото съм чел между 9 и 14%).
Ако завариш виското, се прости със водната си помпа, тя не харесва заварени вискота - ТОВА Е ВЕЛИКО !
-масло и филтър = 150лв. добро масло!
-въздушен филтър на двг+филтър купе = 38лв.
-за 100лв може да се намерят свещи
-бенз. филтър 53лв. (има и по-евтини !)
-ремъците и ролките = около 200лв.
Колега "Alexch", ми той да отиде да си я купи човека цялата кола от магазина на части и да си я сглоби! Течности работи али бали.....
Както и да е, всеки си сменя квото си иска и да си сменя квото си иска.
Какъв е тоя мит, че автоматите са с виско а ръчките с ел. перка - ужас !
Филмът с виското е че ако започне да се върти твърдо, развива безбожни обороти, от което следват 2 неща:
1. Евентуално счупване на перката и демидж на обсега около нея;
2. По-висок разход на гориво + постоянно фучене + загуба на някакво количество мощност (до колкото съм чел между 9 и 14%).
Ако завариш виското, се прости със водната си помпа, тя не харесва заварени вискота - ТОВА Е ВЕЛИКО !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани