проверка термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: проверка термостат

Мнение от Gqbriel » 11 Яну 2014, 18:44

milenski75 написа:Да колега,аз още след празниците реших проблема със смяна на двата,просто се чудех дали е възможно да се вдигне толкова.
Благодаря за отговора.

Според температурата,вкарва различен обем гориво и т.н - естествено че се вдига разхода..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 21.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: E46 320D
2002

Re: проверка термостат

Мнение от milenski75 » 11 Яну 2014, 22:03

Благодаря колега

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.02.2013
Пол: Мъж

Re: проверка термостат

Мнение от plazma_pinis » 16 Яну 2014, 10:35

колеги и аз сам със същия проблем със загряването.искам да си сменя малкият но никой до сега,поне не прочетоь де
да напише как се сменя.То е очевадно 4е се даржи на 2 болтчета ок... но до там.
Мисалта ми е как точно и последователно става,ясно е че одвиваш 2 болтчета слагаш новия и
затягаш.Ами как точно се обезвъздушава стъпка по стъпка не видях,ако някой ми обясни щте е добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.02.2011

Re: проверка термостат

Мнение от niko_330d » 08 Фев 2014, 1:16

Моята е 320d 150 ps, както се вижда на ЕГР-а нямам термостат, таа въпроса ми е на двете оградени кръгчета отдоло като се отвият болтчетата какво има :)
320d_150hp.jpg

Под номер 1 предполагам е термостата, ами под номер 2 ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна niko_330d на 12 Мар 2014, 19:13, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 31.12.2013
Пол: Мъж

Re: проверка термостат

Мнение от yani88 » 24 Фев 2014, 10:18

Колеги дайте съвет къде в Пловдив мога да отида и да ми сменят термостата,и евентуално къде са по-добри цените,ако има някой доволен от майстор да препоръча?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: проверка термостат

Мнение от cgm » 11 Мар 2014, 22:36

Колеги, да споделя и моя опит с термостата (големия) Е46 320д, 150кс.
Оказа се ча аз имам само един термостат.
Преди смяната колата загряваше бавничко и държеше около 70-75градуса. При продължително спускане стигаше почти до синия сектор.
Термостат взех от колегата "laviatan", оригинален. Смяната не беше много трудна. Термостата, който свалих беше оригиналния от 2002г., но беше майсторен нещо. Беше мазано уплътнението с черен силикон и едно от малките клапанчета го нямаше и имаше дупчица.
След смяната колата загрява определено по-бързо и си държи нормалната температура - 90-92 градуса.

Да попитам тук в темата имате ли представа при какви градуси тръгва ел. перката за охлаждане?

Поздрави,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: проверка термостат

Мнение от Gqbriel » 12 Мар 2014, 9:16

cgm написа:Колеги, да споделя и моя опит с термостата (големия) Е46 320д, 150кс.
Оказа се ча аз имам само един термостат.
Преди смяната колата загряваше бавничко и държеше около 70-75градуса. При продължително спускане стигаше почти до синия сектор.
Термостат взех от колегата "laviatan", оригинален. Смяната не беше много трудна. Термостата, който свалих беше оригиналния от 2002г., но беше майсторен нещо. Беше мазано уплътнението с черен силикон и едно от малките клапанчета го нямаше и имаше дупчица.
След смяната колата загрява определено по-бързо и си държи нормалната температура - 90-92 градуса.

Да попитам тук в темата имате ли представа при какви градуси тръгва ел. перката за охлаждане?

Поздрави,

На 88 отваря кръга,мисля перката е на 92/5...отделно ,не ти е обезвъздушена колата,92гр не са нормалната температура ,не и в това време
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: проверка термостат

Мнение от maikooo » 12 Мар 2014, 10:08

Gqbriel написа:На 88 отваря кръга,мисля перката е на 92/5...отделно ,не ти е обезвъздушена колата,92гр не са нормалната температура ,не и в това време

На 88 започва да отваря, а не е напълно отворен(92-3-4 може би вече е), перката тръгва на 95-6. Температурата също му е перфектна. А на времето не те разбрах какво му е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: проверка термостат

Мнение от Gqbriel » 12 Мар 2014, 10:19

maikooo написа:
Gqbriel написа:На 88 отваря кръга,мисля перката е на 92/5...отделно ,не ти е обезвъздушена колата,92гр не са нормалната температура ,не и в това време

На 88 започва да отваря, а не е напълно отворен(92-3-4 може би вече е), перката тръгва на 95-6. Температурата също му е перфектна. А на времето не те разбрах какво му е?

Ами сменях преди 2 месеца термостат-а ,аз също съм само с един,на термостата си пише 87 или 88 не помня точно :| нямам идея дали има "полу отворен",92 ми се струва една идея,по-висока и може да провери дали съм прав с една отверта за 10 секунди на загряла кола(гледах скритото меню,когато уж обезвъздушихме системата ,доста пъти го направихме и след това седеше на 92,след ден като отворих пробката излезе малко въздух и сега работи на около 90),да отвори пробката за обезвъдушаване отгоре,но трябва да е внимателен,защото аз скъсах една точно така и стана фонтан - добре,че беше в гаража :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: проверка термостат

Мнение от Kalinski » 16 Мар 2014, 15:22

Здравейте преди около месец смених 2та термостата ( малък и голям ) на марка behr , но ако първоначално не е загряла на максимум до 86 градуса и пусна по надолнище стрелката мърда с 2-3 мм наляво и темп. пада от 70 на 63-64 да кажем. А веднъж изправи ли се стрелката на 12ч. после не мърда. Знам че от 75 до към 105 стрелката си стои все на 12ч. Иначе на баири гледам вдига до 91-92

Та въпроса ми е нормално ли е когато не е загряла на 100% да връща леко стрелката по надолнище. Предвид , че и 2та термостата са сменени с нови оригинални каде другаде може да е проблема освен термостати ? АГР не ми е изолиран ( четох , че ако е изолиран ззагрява по-бавно) . Ел .печката има напрежение като я мерих.
Забелязах нещо друго. Когато отворя капчката на казанчето за антифриз струйката я има само когато парното е изключено. Взех да мисля за водна помпа, виско или пък датчика за градусите на антифриза нещо да отчита мудно от замърсяване или нещо от сорта.
Или пък се филмирам ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: проверка термостат

Мнение от JTD » 16 Мар 2014, 15:24

Според мен някой термостат ти се еб..а.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.08.2013
Пол: Мъж

Re: проверка термостат

Мнение от rado 66 » 30 Мар 2014, 21:44

Привет на всички ,ще съм благодарен ако някой ми обясни за малкия термостат на ЕГР .
При мен ЕГР е изолиран но си има термостат -възможно ли е ако е прецакан да ми загрява нищо че е изолиран ЕГР и при положение че е изолиран може ли да го изтърбуша тоя термостат ? Проблема ми е че в байр почва да загрява на голяма предавка със средни обороти -забелязах че на моменти ако върна по ниска предавка почва да охлажда но на 4 и 5 та с ускоряването вдига и температурата ... Благодаря предварително...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: проверка термостат

Мнение от Kalinski » 07 Апр 2014, 13:54

Имам и още 1 въпрос към Вас :) На студен мотор и реална външна температура 16 градуса включвам скритото меню и гледам градусите на антифриза . Бяха само 9 градуса. Това не е ли малко предвид температурата на околната среда. Възможно ли е датчика за градусите на антифриза да се е бъгнал леко ? Мислех да го изкарам и да го почистя но се оказа , че на долния маркуч към радиатора датчик при мен няма. Огледах навсякъде , но не го виждам...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 320D
Мечтае да кара: E92 M3

Re: проверка термостат

Мнение от djarov » 07 Окт 2014, 19:28

Да попитам и аз , карам бмв 320тд компакт 2002 150 коня комън рейл.... с колко термостата съм ....Проблема при мен е че загрява и като тръгна и пусна парното и почва да истива .... и после като я настъпа малко стрелката си седи на 12 часа ...
Синьо бяло в черен кръг и три букви главни !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: проверка термостат

Мнение от Leon » 07 Окт 2014, 20:28

С два термостата си, смени ги и двата ;)
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook