Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Gqbriel » 28 Апр 2014, 14:46

unikalen88 написа:а аз да попитам,може ли за преди феиса,хем да се активират дългите на процент,хем и като оставиш фаровете пуснати след ваденето на ключа да остават спрени(демек и двата метода).Опитах се с навкодер,но никва реакция.След това с експерта като смених есе на us идват дългите на процент но не гаснее габарита при вадене на ключа,като сменя ус на есе гаснеят но пък няма дълги на процент. :conf:


Мисля,че можеше,като провери :
fernlicht_als_drl
tagfahrlicht нещо си
einzeit_drl -wert 02
и остави всичко на ece (без мигачите) us (мигачи)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 13.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60LCI 525D
Мечтае да кара: F10

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от misho27 » 28 Апр 2014, 15:38

Оп, объркал съм се, на пуснати фарове сега гасне всичко като спра контактите, явно съм бил на 1-ви като съм гледал. Ами така ще се кара засега, въпреки че така светят и габаритите отзад, но бял кахър, поне няма да забравям да ги пускам и спирам :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от dido0o``` » 28 Апр 2014, 17:59

Gqbriel написа:
unikalen88 написа:а аз да попитам,може ли за преди феиса,хем да се активират дългите на процент,хем и като оставиш фаровете пуснати след ваденето на ключа да остават спрени(демек и двата метода).Опитах се с навкодер,но никва реакция.След това с експерта като смених есе на us идват дългите на процент но не гаснее габарита при вадене на ключа,като сменя ус на есе гаснеят но пък няма дълги на процент. :conf:


Мисля,че можеше,като провери :
fernlicht_als_drl
tagfahrlicht нещо си
einzeit_drl -wert 02
и остави всичко на ece (без мигачите) us (мигачи)

fernlicht_als_drl на пред фейсов модул най-вероятно е fernlicht_drl. Ако версията му е С28 и надолу, това което иска едва ли ще стане. При мене на стария модул fernlicht_drl ми беше актив, tagfahrlicht актив и това einzeit_drl на 02 и си беше точно, както колегата го описа. Дълги на % за ДРЛ и на къси светлини габаритите си оставаха да работят на загасен контакт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от unikalen88 » 28 Апр 2014, 20:43

кви ли не опити правих и все или единия тип или другия,и двете немогат и това е.А защо навкодера не иска да кодира при стария феис
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mustang1986 » 28 Апр 2014, 22:44

unikalen88 написа:кви ли не опити правих и все или единия тип или другия,и двете немогат и това е.А защо навкодера не иска да кодира при стария феис


Аз съм кодирал с навкодера преди фейслифт и си работи.Попринцип програма е малко шашава.Най-добре нцс експерт
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 29.06.2011

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от martinio » 30 Апр 2014, 15:49

Искам да попитам за да не отварям нова тема, колега от форума ми смени модула за отключване и заключване на вратите и го кодира на 330д комби, но оттогава не ми се отваря прозореца на задната врата, някой може ли да ми каже как да го накарам да се отваря, имам кабел и доста софтуери инсталирани, но не знам с кой от тях се кодира този модул, би ли станали с ИНПА например?
Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 03 Май 2014, 19:07

martinio написа:Искам да попитам за да не отварям нова тема, колега от форума ми смени модула за отключване и заключване на вратите и го кодира на 330д комби, но оттогава не ми се отваря прозореца на задната врата, някой може ли да ми каже как да го накарам да се отваря, имам кабел и доста софтуери инсталирани, но не знам с кой от тях се кодира този модул, би ли станали с ИНПА например?
Благодаря предварително


сигурно модула е повреден или не е кодиран като хората, НО може и проблема да е във колата, кабелите на задната врата, лентовия кабел на стъклото, машинката и т.н...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от unikalen88 » 04 Май 2014, 8:16

martinio написа:Искам да попитам за да не отварям нова тема, колега от форума ми смени модула за отключване и заключване на вратите и го кодира на 330д комби, но оттогава не ми се отваря прозореца на задната врата, някой може ли да ми каже как да го накарам да се отваря, имам кабел и доста софтуери инсталирани, но не знам с кой от тях се кодира този модул, би ли станали с ИНПА например?
Благодаря предварително

ако си от София бягаи при колегата да провери всичко ли е кодирано както трябва,ако е да се търси проблема другаде
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 07 Май 2014, 17:14

Колеги, искам да ви попитам относно бутоните на ромбоиден ключ на Е 46.
Искам да си пусна функцията паник ( със задържане на бутона за багажника) и функцията за отваряне само на шофьорската врата при първо натискане и отваряне на всички при второ.
Дали тези опции мога да ги пусна с ДИС-а, и ако да от къде?

Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 07 Май 2014, 19:32


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 08 Май 2014, 11:37

Колега, селективното отваряне на вратите го направих от CAR Memory с ДИС-а.
За паник алармата не видях никъде опции.

След като направих селективното отваряне обаче се прецакаха настройките на алармата: при откл. и закл. няма звукова сигнализация ( има само визуална).
Също така при аларма беше направена да свири постоянно (без интервали) и да мигат дългите. Сега свири на пулсации и мигат аварийните.

Имаш ли представа как мога да ги въстановя тези опции.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 08 Май 2014, 14:19

cgm написа:Колега, селективното отваряне на вратите го направих от CAR Memory с ДИС-а.
За паник алармата не видях никъде опции.

След като направих селективното отваряне обаче се прецакаха настройките на алармата: при откл. и закл. няма звукова сигнализация ( има само визуална).
Също така при аларма беше направена да свири постоянно (без интервали) и да мигат дългите. Сега свири на пулсации и мигат аварийните.

Имаш ли представа как мога да ги въстановя тези опции.

Е това вече с НЦС експер или бмв скенер, аз си знаеш, че така ще стане щом ще ги пускаш с ДИС, то затова трябва да знаеш какви са последиците след кодиране с определен софтуер :yes:
Диса е хубав за кодиране само ако искаш да правиш ъбдейт на моторна електроника за другите модули само НЦС, за да направиш настройките които искаш :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 08 Май 2014, 16:49

Това не е ли точно паник-бутон:
Central Locking
Function Selection Description Models

Remote Control-panic mode active
not active
3,5,7,z8,x5 - 5,7
И имай предвид, както ти е казал колегата Oci, че с DIS не става всичко, което пише, защото различните модели имат различни възможности, а програмата е обща. С Експерта може доста повече, но е по-трудна за научаване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Rainbow » 09 Май 2014, 21:02

Някой може ли да ми даде инфо за тези грешки отбелязани като DSC и трябва ли да им обръщам внимание/да се притеснявам?

Изображение
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от unikalen88 » 10 Май 2014, 18:24

cgm написа:Колега, селективното отваряне на вратите го направих от CAR Memory с ДИС-а.
За паник алармата не видях никъде опции.

След като направих селективното отваряне обаче се прецакаха настройките на алармата: при откл. и закл. няма звукова сигнализация ( има само визуална).
Също така при аларма беше направена да свири постоянно (без интервали) и да мигат дългите. Сега свири на пулсации и мигат аварийните.

Имаш ли представа как мога да ги въстановя тези опции.

щом работиш с дис,значи имаш кабел-инсталираи си нсц експерт и готово,аз си активирах паник бутона,активирах светлени с мигачи,активирах звуково абе всичко може с експерта.Даже може да се настроива след задеистване на алармата кое да мига-мигачи,къси,дълги и тем подобни
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook