Малко корекция на колекторчето!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Сеп 2008, 10:55

е това и мене ме гложди , но пък от друга страна ще спечеля махайки това съпротивление по пътя на въздуха , както и СИГУРНОСТТА , че няма какво да падне от тях вътре в мотора.....

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Сеп 2008, 12:04

доста по-здрави изглеждат
не знам защо някои твърдяха че проблема бил при 6 цил. модели, като ги гледам така проблем може да има само при нас.
От друга страна не губиш почти нищо като ги махнеш, т.е. пробвано е и всичко е наред, освен това елиминираш възможността за проблеми в бъдеще

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 18 Сеп 2008, 12:49

© написа:доста по-здрави изглеждат
не знам защо някои твърдяха че проблема бил при 6 цил. модели, като ги гледам така проблем може да има само при нас.
От друга страна не губиш почти нищо като ги махнеш, т.е. пробвано е и всичко е наред, освен това елиминираш възможността за проблеми в бъдеще

тези клапи пречат на нагнетяващия въздух от турбината което от своя страна затормозява турбината и е под-въпрос нейния живот без тези клапи дизела много по-добре работи и става много силен след 2500 оборота

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 18 Сеп 2008, 12:52

bisserv написа:
V-max написа:като сравнявам с другите снимки моите клапи имат някакво подобрение спрямо по-старите , явно от БМВ са си взели поука и са ги поусилили.... Не знам , вече 2 часа се чудя да ги махам ли или не .... :roll:


Щом са здрави и почистени за какво да ги махаш. Не виждам смисъл в "побългаряването" на нещо работещо и изпитано. Щом са сложени значи са минали всички тестове на БМВ инженерите. Решението си е твое.

да сетиха се инженерите от БМВ най-сетне ама какво от това след като не могат да се преброят счупените двигатели заради тези клапи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 18 Сеп 2008, 13:51

V-max написа:е това и мене ме гложди , но пък от друга страна ще спечеля махайки това съпротивление по пътя на въздуха , както и СИГУРНОСТТА , че няма какво да падне от тях вътре в мотора.....


В интерес на истината,клапите ти изглеждат перфектни.Но тук в сервиза кьдето си поддьржам колата идва 1 Х5,с твоя мотор,и понеже сьм остаил на майстора стопеното ми бутало като сувенир,а той си го направи на пепелник в офиса.Та момчето с Х-а като го видя и го подьржа малко в рьцете си реши на мига да ги премахне,а за бога джипа е само на 80к.
Та мисьлта ми беше страха какво ли не прави :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Сеп 2008, 16:40

оставих ги , ще покарат още малко .... след малко окъпване заприличаха на нови...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от Legendata » 18 Сеп 2008, 16:45

Здравйте на всички.

Аз понеже си търся Е46ца сега и ви изчетох почти целия форум, та сетих се че и за това съм чел нещо което не го споменавате в тази тема.

Ако погленете тук : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=15 , момчето е постнало снимка с една статия където се обяснява ( http://picbg.net/u/7174/4213/127712.jpg >> на английски е) че инженерите на БМВ след 2004 или 2005 (не е много ясно баш кога) са направили подобрения в тези клапи и вече не се чупели.

Дано да съм бил полезен, ако сте изпуснали това инфо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 20 Сеп 2008, 17:18

Колеги.. направо ме разбихте !
Днес свалих всмукателните колектори... и за мое ама най-голямо учудване - нямах никъде никакви пеперукди, бръмбари или насекоми ! Това за коман рейл ли двигатели важеше ? Нагар по моя имаше минимално... изчистих го разбира се... но беше минимален (колата е не 200 000КМ) с отпушен ЕГР клапан.
Реших и аз да го запуша моя... и го направих докато работеше колата на място. Моментално колата си промени работата на двигателя към по-лошо според мен и майстора.
Решихме да включиме лаптопа и да следим показателите какво се променя. Оказа се че при запушен клапан... въздуха се вдига двойно на място.. някъде към 360-380 мг.
Когато си го сложихме колата заработи нормално и веднага количеството въздух си падна на 220-240 мг
Реших да си направя експеримент да го запуша и да покарам...
Направих едно кръгче на сервиза... и за мен колата нито работи както трябва нито върви повече... даже по-зле . Върнах си го на мястото и колата пее.
Може да не съм прав,,, поправете ме ако греша... но всички който са го запушили и са видели разлика, сигурни ли са че дебитомерите и ел.клапаните и ЕГР-то им работат както трябва ? Според мен единствено когато тръгва да ти заминава дебитомера... тогава има логика да се запушва този клапан за да компенсира неправилното измерване на количеството въздух и тогава единствено може да има разлика във вървенето. Когато сте карали с 10% по-малко мощност заради дебитомера.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 20 Сеп 2008, 19:57

клапите ги има на комон рейлите , 320д/330д от 150кс нагоре :D С откачен и затапен вакуум на ЕГР клапата на комон рейла има някакво подобрение в ниските (осезаемо си е)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 20 Сеп 2008, 20:07

V-max написа:клапите ги има на комон рейлите , 320д/330д от 150кс нагоре :D С откачен и затапен вакуум на ЕГР клапата на комон рейла има някакво подобрение в ниските (осезаемо си е)


и аз съм над 150 :twisted: :twisted: :twisted:
но не съм коман рейл !
Между другото използвам да благодаря на V-MAX за инфото което сподели с мен като цяло , както и за тампоните и маслата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 20 Сеп 2008, 20:24

Колега, вие как го изолирахте агр. на работещ двигател какво направихте? Само извадихте тръбичката от вакума ли. Защото ако е така, трябваше да прочетеш, че мъркучето трябва да се затапи плътно. В противен случай се губи вакум и няма да могат да се управляват ел.клапаните и др.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 20 Сеп 2008, 20:29

baga написа:Колега, вие как го изолирахте агр. на работещ двигател какво направихте? Само извадихте тръбичката от вакума ли. Защото ако е така, трябваше да прочетеш, че мъркучето трябва да се затапи плътно. В противен случай се губи вакум и няма да могат да се управляват ел.клапаните и др.


абсолютно съм на ясно с това... и съм прочел смея да кажа всичко.
Процедурата е ясна... ефектите съм ги описал :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 14 Окт 2008, 22:42

Здравейте колеги!
Съвсем случайно попаднах на темата с клапаните,но ахнах.Не съмпредполагал че може да има такъв проблем.Понеже във форума на Е39 не мога да намеря такава информация,може ли да ми кажете дали и аз имам такива пеперудки,520д,136 коня ми е колата.Предварително мерси за отговорите!Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 15 Окт 2008, 9:49

Ivo_Borisov написа:Здравейте колеги!
Съвсем случайно попаднах на темата с клапаните,но ахнах.Не съмпредполагал че може да има такъв проблем.Понеже във форума на Е39 не мога да намеря такава информация,може ли да ми кажете дали и аз имам такива пеперудки,520д,136 коня ми е колата.Предварително мерси за отговорите!Поздрави!

Колега, мисля че нямаш пеперудки. Аз съм с такъв двигател и нямам ;) . До колкото знам само коман реала имат(150 коня дет са).
Но пък може и да се бъркам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 15 Окт 2008, 22:44

oTECa написа:
Ivo_Borisov написа:Здравейте колеги!
Съвсем случайно попаднах на темата с клапаните,но ахнах.Не съмпредполагал че може да има такъв проблем.Понеже във форума на Е39 не мога да намеря такава информация,може ли да ми кажете дали и аз имам такива пеперудки,520д,136 коня ми е колата.Предварително мерси за отговорите!Поздрави!

Колега, мисля че нямаш пеперудки. Аз съм с такъв двигател и нямам ;) . До колкото знам само коман реала имат(150 коня дет са).
Но пък може и да се бъркам.

Дано да си прав колега че откак снощи прочетох за тези пеперудки не съм спал спокойно :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook