Липсва ли ви шпер на колата?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
stympo, изключвам ги, ама искам някой който може да ми покаже как става точно.. тъпичко ми е сам да се уча 

Spoika написа:stympo, изключвам ги, ама искам някой който може да ми покаже как става точно.. тъпичко ми е сам да се уча
Въртиш пълен ляв, вдигаш до 3-4 хиляди оборота печката, пускаш съединителя и готово


There is no replacement for displacement
и нищо нестава...
За да се направи цялостно завъртане трябва да е много хлъзгаво(да има сняг примерно) или да е мокро и да си с галошки...И пак няма да стане много хубаво...
Сега ако искаш примерно да дрифтнеш около някой завой или на някое кръгово става, колата си подава дупето и е лесно да се балансира и да се държи....проблема е, че пак трябва да е или мокро или да си с няма такива чипици...
За да се направи цялостно завъртане трябва да е много хлъзгаво(да има сняг примерно) или да е мокро и да си с галошки...И пак няма да стане много хубаво...
Сега ако искаш примерно да дрифтнеш около някой завой или на някое кръгово става, колата си подава дупето и е лесно да се балансира и да се държи....проблема е, че пак трябва да е или мокро или да си с няма такива чипици...
GaD написа:и нищо нестава...
За да се направи цялостно завъртане трябва да е много хлъзгаво(да има сняг примерно) или да е мокро и да си с галошки...И пак няма да стане много хубаво...
Сега ако искаш примерно да дрифтнеш около някой завой или на някое кръгово става, колата си подава дупето и е лесно да се балансира и да се държи....проблема е, че пак трябва да е или мокро или да си с няма такива чипици...
Да, така е. Аз казвам как принципно става, но кола без шпер и малко коне...
There is no replacement for displacement
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време 

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
anton2106 написа:Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време



за да дрифтиш трябва да контролираш колата посредством педала на гаста спирачката и волана ...
тва с автопилота ми изглежда обречено на 100%

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
мерси за съветите, ама аз правя горе долу това което казвате. Въртенето в кръг се получава, но просто си влачи задницата като че ли.. а не я поднася
на завоите ми поднасят и 4те гуми.. ъндерстийр май беше. първия чифт ми замина много бързо и като ги свалиха в сервиза, нямаше абсолютно никакви грайфери
и с тях беше перфектно! сега търкам втория чифт и избягвам грубия асфалт и неравностите по завоите
ама за мокрото ..хич не съм доволен..последният път като я завъртях и ме занесе доста.. сега колата е в сервиза... две джанти, ходова част.. пр броня..гадно..
..за идеята с автоматика и автопилота, аз не бих пробвал..няма смисъл просто



..за идеята с автоматика и автопилота, аз не бих пробвал..няма смисъл просто

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Spoika написа:мерси за съветите, ама аз правя горе долу това което казвате. Въртенето в кръг се получава, но просто си влачи задницата като че ли.. а не я поднасяна завоите ми поднасят и 4те гуми.. ъндерстийр май беше. първия чифт ми замина много бързо и като ги свалиха в сервиза, нямаше абсолютно никакви грайфери
и с тях беше перфектно! сега търкам втория чифт и избягвам грубия асфалт и неравностите по завоите
ама за мокрото ..хич не съм доволен..последният път като я завъртях и ме занесе доста.. сега колата е в сервиза... две джанти, ходова част.. пр броня..гадно..
..за идеята с автоматика и автопилота, аз не бих пробвал..няма смисъл просто
колега просто колата е слаба ...
получил ти се е ъндерстиър защото просто си навил волана преди задницата да е загубила сцепление.. за дрифт трябва да ползваш ръчната като нямаш достатъчно коне или с предавка на долу .. трбва и малко преди да започнеш завоя да натиснеш леко спирачката но ряско за да пренесеш тежеста на пред за да не изгубиш сцепление ... и секви такива тънкости ..
е е просто навиваш волана и гас до долу ... е ако имаше 400коня можеше и д астане ...
изтегли си дрифт библе и гледай ... човека там си обяснява всичко много подробно
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ето за какво говоря в картинки



ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Spoika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
http://www.bokchoys.com/differential/index.htm
има какво да се почете
намерих линка във форума на е46 фанатикс. пича яко се е занимавал със дифференциали и разни такива неща..
и май в раздела DIY има как да си сменим дифа
ам това е за понапреднали..
има какво да се почете

и май в раздела DIY има как да си сменим дифа

Тъй като ги чета тея от Quaife-то бая гръмка реклама си правят ама то ако и във формулата ползват от тяхните дифове сигурно са добри
И меинтънънс фрии ги дават
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential
Както са написали слагаш го и забравяш ,че го имаш




Както са написали слагаш го и забравяш ,че го имаш


Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

anton2106 написа:Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време
вярно че с този дизел колата е мнооого хлъзгава с напълно изключено ДСЦ, но за съжаление оборотите свършват прекалено бързо
4500 за нищо не стигат
според мен е много по трудно от бензинова кола, била тя и с по-малък въртящ момент
anton2106 написа:Колеги незнам за вас но аз с автомата като изключа ДСЦ-то и завъртя волана и с съвсем малко газ колата се върти като замаяна и стават много красиви слънца,сега а най се кефя като тръгне на една страна в завой целия се взима много лесно сега мисля да опитам с автопилота да го застопоря на една скорост и без да давам газ да виим дали ще взема завоя с вратите през цялото време


50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани