Ксенон-Въпрос
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
простете невежеството ми, но за кой ключ става дума точно че трябва да се препрограмира ? И аз си взех наскоро 8000к китайски КИТ и си мисля да го монтирам тези дни (колата е е46 2003та) . Представям си го плъг & плей - махам старите крушки, слагам новите с тяхната инсталация и баласти и готово, или не точно ? Чувал съм , че борд компа хваща разликите в съпротивленията на новите и старите крушки и дава грешка за изгоряла крушка, но това не ме плаши толкова ...
V-max написа:простете невежеството ми, но за кой ключ става дума точно че трябва да се препрограмира ? И аз си взех наскоро 8000к китайски КИТ и си мисля да го монтирам тези дни (колата е е46 2003та) . Представям си го плъг & плей - махам старите крушки, слагам новите с тяхната инсталация и баласти и готово, или не точно ? Чувал съм , че борд компа хваща разликите в съпротивленията на новите и старите крушки и дава грешка за изгоряла крушка, но това не ме плаши толкова ...
Ще стане една голяма мацаница...срамота, БМВ на 4 години с китайски светлини

за ключовете след 2001г. важи правилото
с китайски май ще светне, но имаше там някакви особености - първо включваш светлините, после палиш ... или нещо подобно
ако става така и с оригиналните ксенони може да изкарам известно време докато събера пари за ключ, програмиране и т.н.
всъщност то не било ключ ами цял компютър - платки чипове и други глупости. Кофти е че и друг ключ втора употреба не ставал, защото тогава пък светвала някаква лампа, че ВИН номера в ключа не е твоят и няма как да го препрограмираш...
хваща ме яд, че всичко е направено толкова сложно
с китайски май ще светне, но имаше там някакви особености - първо включваш светлините, после палиш ... или нещо подобно
ако става така и с оригиналните ксенони може да изкарам известно време докато събера пари за ключ, програмиране и т.н.

всъщност то не било ключ ами цял компютър - платки чипове и други глупости. Кофти е че и друг ключ втора употреба не ставал, защото тогава пък светвала някаква лампа, че ВИН номера в ключа не е твоят и няма как да го препрограмираш...
хваща ме яд, че всичко е направено толкова сложно
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
absix написа:V-max написа:простете невежеството ми, но за кой ключ става дума точно че трябва да се препрограмира ? И аз си взех наскоро 8000к китайски КИТ и си мисля да го монтирам тези дни (колата е е46 2003та) . Представям си го плъг & плей - махам старите крушки, слагам новите с тяхната инсталация и баласти и готово, или не точно ? Чувал съм , че борд компа хваща разликите в съпротивленията на новите и старите крушки и дава грешка за изгоряла крушка, но това не ме плаши толкова ...
Ще стане една голяма мацаница...срамота, БМВ на 4 години с китайски светлини
мой, какво да говорим като цената от 280лв обезмисля всякакви спорове




остава и малко инфо за резисторите някой да подаде и съм готов да му "посегна"

- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
В e46fanatics има много изписано по темата за резистори и други такива неща...но е срамота да имаш кола за толкова пари и да ти се свиди още някой лев отгоре да си стане както трябва.
С тия резистори не е много хава....проблемът е че се нагряват доста и ако не се сложат на правилните места , може се запали нещо...знам ли.
Иначе резисторът просто ще лъже ECU-то че си има нормална крушка(55в),вместо 35в ксенонова.
©,забравих да ти напиша още нещо,но сега като прочетох последния ти пост се сетих! Преди да си сложа новия ключ,карах известно време със стария.Наистина фаровете светеха само на запалена кола,но имаше грешки на таблото...но това да не те плаши..всяко нещо с времето си:)
С тия резистори не е много хава....проблемът е че се нагряват доста и ако не се сложат на правилните места , може се запали нещо...знам ли.
Иначе резисторът просто ще лъже ECU-то че си има нормална крушка(55в),вместо 35в ксенонова.
©,забравих да ти напиша още нещо,но сега като прочетох последния ти пост се сетих! Преди да си сложа новия ключ,карах известно време със стария.Наистина фаровете светеха само на запалена кола,но имаше грешки на таблото...но това да не те плаши..всяко нещо с времето си:)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
е той оригиналния ксенон е такава цифра ако си го поръчаш като екстра при закупуването че няма как да е само крушки ...
500 евро само фаровете, но нали разбрахте, че не е само това?
аз бях готов да дам 1200-1300лв., но пак не е сигурно че ще стане т.е. толкова ще струват само фаровете + ключа който не е ясно кой, как и за колко ще го програмира. Ще липсват датчиците за ниво и системата за миене
по-скоро ще сложа още 200-300лв и ще взема пълен оригинален М пакет, а после ще мисля за ксенон / не съм се отказал напълно
/
аз бях готов да дам 1200-1300лв., но пак не е сигурно че ще стане т.е. толкова ще струват само фаровете + ключа който не е ясно кой, как и за колко ще го програмира. Ще липсват датчиците за ниво и системата за миене
по-скоро ще сложа още 200-300лв и ще взема пълен оригинален М пакет, а после ще мисля за ксенон / не съм се отказал напълно

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
PUTER написа:В e46fanatics има много изписано по темата за резистори и други такива неща...но е срамота да имаш кола за толкова пари и да ти се свиди още някой лев отгоре да си стане както трябва.
хммм, явно е много срамно да си спестиш 1000 евро и 2 месеца разправии така ли



По темата за съпротивленията ще разгледам при фанатиците, ако някой има готово инфо за споделяне ще се радвам да го обсъдим тук

кажете нещо за съпротивленията? има ли нова информация?
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=501155
понеже съм зле с английския - тези фарове с вградени релета ли са?
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=501155
понеже съм зле с английския - тези фарове с вградени релета ли са?
- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
Да,тези са plug and play , демек свързваш и нищо не пипаш повече.
Комплекта със ксеноните струва някъде около $700!
Проблемът е че не светят толкова добре колкото оригиналните и по някога правят такива криви линии на светене,че колкото и да ги базикаш не можеш да ги настроиш правилно....
Имаше много оплаквания по форумите за такива фарове
Комплекта със ксеноните струва някъде около $700!
Проблемът е че не светят толкова добре колкото оригиналните и по някога правят такива криви линии на светене,че колкото и да ги базикаш не можеш да ги настроиш правилно....
Имаше много оплаквания по форумите за такива фарове

60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани