проблем с турбото на 320d / M47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
Dakataaa написа:Забива за момент на 2200 някаде , като на свободен ход има преплитане около тези обороти..
ами това е още един признак за прецакан дебитомер

ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Значи...филтьра за газовете мязаше на гьз....сменихме го , след това там някакьв маркуч на турбото се беше извадил и него оправихме , пробвах с и без демитомер , разлика няма никьква !!!! Казаха ми ,че наи вероято е помпата 

- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Доколкото знам,когато извадиш дебитомера дизелите са направени да изпадат в авариен режим и трябва да върви по малко от колкото с него...щом няма разлика явно той си е заминал...но все пак може и помпата да е!!!
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Стига сте търсили под вола теле! Има писано на сто места, че проблемите идват от ДЕБИТОМЕРА! Може да карате така и да си късате нервите или да се наслаждавате на колата си, разликата е 300лв. Говоря ви от опит и искам да знаете, че 320д си върви много добре, просто от 136-те кончета сега ползвате примерно 80.
Вера един приятел си го смени и ме вика да се похвали. Тъпото е, че му казах да го смени преди повече от половин година, а чак сега се радва на колата си.

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
:yes:baga написа:Стига сте търсили под вола теле! Има писано на сто места, че проблемите идват от ДЕБИТОМЕРА! Може да карате така и да си късате нервите или да се наслаждавате на колата си, разликата е 300лв. Говоря ви от опит и искам да знаете, че 320д си върви много добре, просто от 136-те кончета сега ползвате примерно 80.Вера един приятел си го смени и ме вика да се похвали. Тъпото е, че му казах да го смени преди повече от половин година, а чак сега се радва на колата си.
bad_bad_boy написа:ludmilcar написа:Колеги и моето магаре се заинати, 320 dA 136 к.с. обслужвана е,
клоня към дебитомер защото няма ряз, набира плавно, особено на по продължителни баири се запъхтява и не върви а като я форсирам на място също не дими отзад, предполагам бедна смес. Има ли някой от колегите да е решил проблема за да сподели. Благодаря.
колега сигурно е дебитомера, но първо върви на диагностика, иначе да това са симптомите на недобре работещ дебитомер
Колеги днес сложих нов дебитомер БОШ и колицата вече е значително по пъргава


- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Там е проблема ,че не мога да намеря дебитомер за проба, но ще го порачам и като доиде и го сменя ще споделя дали нещата са тип-топ.
- danielscot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 10.06.2009
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E46 320d 2002
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Моята си върви добре, обаче го има това забиване за момент по време на ускорение на около 2000-2500 оборота и то не всеки път. Някой да знае нещто, някакъв съвет ? 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблем с турбото на 320d / M47
danielscot написа:Моята си върви добре, обаче го има това забиване за момент по време на ускорение на около 2000-2500 оборота и то не всеки път. Някой да знае нещто, някакъв съвет ?
Вземи прочети цялата тема и после си отговори сам.
Si non confectus, non reficiat.
- danielscot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 10.06.2009
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E46 320d 2002
Re: проблем с турбото на 320d / M47
Е ако е дебитомер значи на година и половина - две трябва да го сменям ли? Е***ти консуматива!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблем с турбото на 320d / M47
danielscot написа:Е ако е дебитомер значи на година и половина - две трябва да го сменям ли? Е***ти консуматива!
Не трябва толкова честа смяна на дебитомера. Но ако не се сменят навреме въдушен филтър...... или пък няма гаранция че дебитомера е наистина качествен тогава може и по често да сменяш. Знам от колеги че уж се купуват оригинални дебитомери на Бош пък после пак "забива".
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re:
тони6600 написа:shenko написа:Хич не е скапана нафта ВЕДНАГА СМЕНЯЙ ФИЛТЪРА НА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ В КАМОР, иначе вместо с 90лв ще изгориш с 3000, и при мен така се почна..... ту върви ту не....
А на колко хил.км. го дават да се сменя или принципно на колко е добре да се сменя
на 30 хил км. се сменя.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
Re: проблем с турбото на 320d / M47
150,000 км е пробега та турбината демек живота, качи я на стенд бе колега р виж кулера , маркучи, има и един PRESURE REGULATOR при турбината на диагностика ще ти кажат веднага
Re: проблем с турбото на 320d / M47
miroalpina написа:150,000 км е пробега та турбината демек живота, качи я на стенд бе колега р виж кулера , маркучи, има и един PRESURE REGULATOR при турбината на диагностика ще ти кажат веднага
Кой казва, че живота на турбината е 150 000 км? Познавам хора на по 300 000 км. с оригиналната турбина. А на един приятел с 530д му гръмна на 140 000 км., макар че колата му изглеждаше много гледана, та това му дойде като гръм от ясно небе. Той си внуши после, че е станало защото я караше само на къси разстояния от порядъка на 3-4 км до работа и тя хич не успяваше да загрее. Всичко е до стил на каране и най-вече поддръжка според мен.
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: проблем с турбото на 320d / M47





63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани