проблем с турбото на 320d / M47

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 15 Юни 2009, 12:08

Dakataaa написа:Забива за момент на 2200 някаде , като на свободен ход има преплитане около тези обороти..


ами това е още един признак за прецакан дебитомер ;) най добре ако можеш да намериш някъв здрав за проба
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 15 Юни 2009, 15:57

Значи...филтьра за газовете мязаше на гьз....сменихме го , след това там някакьв маркуч на турбото се беше извадил и него оправихме , пробвах с и без демитомер , разлика няма никьква !!!! Казаха ми ,че наи вероято е помпата :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 15 Юни 2009, 21:55

Доколкото знам,когато извадиш дебитомера дизелите са направени да изпадат в авариен режим и трябва да върви по малко от колкото с него...щом няма разлика явно той си е заминал...но все пак може и помпата да е!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 16 Юни 2009, 7:08

Стига сте търсили под вола теле! Има писано на сто места, че проблемите идват от ДЕБИТОМЕРА! Може да карате така и да си късате нервите или да се наслаждавате на колата си, разликата е 300лв. Говоря ви от опит и искам да знаете, че 320д си върви много добре, просто от 136-те кончета сега ползвате примерно 80. :D Вера един приятел си го смени и ме вика да се похвали. Тъпото е, че му казах да го смени преди повече от половин година, а чак сега се радва на колата си.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 16 Юни 2009, 9:27

baga написа:Стига сте търсили под вола теле! Има писано на сто места, че проблемите идват от ДЕБИТОМЕРА! Може да карате така и да си късате нервите или да се наслаждавате на колата си, разликата е 300лв. Говоря ви от опит и искам да знаете, че 320д си върви много добре, просто от 136-те кончета сега ползвате примерно 80. :D Вера един приятел си го смени и ме вика да се похвали. Тъпото е, че му казах да го смени преди повече от половин година, а чак сега се радва на колата си.
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ludmilcar » 16 Юни 2009, 17:04

bad_bad_boy написа:
ludmilcar написа:Колеги и моето магаре се заинати :confused: , 320 dA 136 к.с. обслужвана е,
клоня към дебитомер защото няма ряз, набира плавно, особено на по продължителни баири се запъхтява и не върви а като я форсирам на място също не дими отзад, предполагам бедна смес. Има ли някой от колегите да е решил проблема за да сподели. Благодаря.


колега сигурно е дебитомера, но първо върви на диагностика, иначе да това са симптомите на недобре работещ дебитомер ;)


Колеги днес сложих нов дебитомер БОШ и колицата вече е значително по пъргава :D при това без допълнителни припознавания разкодирания и т.н. Благодарско за отзивчивоста колеги. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 16 Юни 2009, 18:12

Там е проблема ,че не мога да намеря дебитомер за проба, но ще го порачам и като доиде и го сменя ще споделя дали нещата са тип-топ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от danielscot » 30 Сеп 2009, 14:48

Моята си върви добре, обаче го има това забиване за момент по време на ускорение на около 2000-2500 оборота и то не всеки път. Някой да знае нещто, някакъв съвет ? :help:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от Zagy » 30 Сеп 2009, 15:19

danielscot написа:Моята си върви добре, обаче го има това забиване за момент по време на ускорение на около 2000-2500 оборота и то не всеки път. Някой да знае нещто, някакъв съвет ? :help:

Вземи прочети цялата тема и после си отговори сам.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от danielscot » 01 Окт 2009, 2:20

Е ако е дебитомер значи на година и половина - две трябва да го сменям ли? Е***ти консуматива!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от milennyc » 01 Окт 2009, 8:08

danielscot написа:Е ако е дебитомер значи на година и половина - две трябва да го сменям ли? Е***ти консуматива!

Не трябва толкова честа смяна на дебитомера. Но ако не се сменят навреме въдушен филтър...... или пък няма гаранция че дебитомера е наистина качествен тогава може и по често да сменяш. Знам от колеги че уж се купуват оригинални дебитомери на Бош пък после пак "забива".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re:

Мнение от LUCIFER'S » 01 Окт 2009, 11:32

тони6600 написа:
shenko написа:Хич не е скапана нафта ВЕДНАГА СМЕНЯЙ ФИЛТЪРА НА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ В КАМОР, иначе вместо с 90лв ще изгориш с 3000, и при мен така се почна..... ту върви ту не....


А на колко хил.км. го дават да се сменя или принципно на колко е добре да се сменя


на 30 хил км. се сменя.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от miroalpina » 01 Окт 2009, 16:20

150,000 км е пробега та турбината демек живота, качи я на стенд бе колега р виж кулера , маркучи, има и един PRESURE REGULATOR при турбината на диагностика ще ти кажат веднага

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от dimodi » 01 Окт 2009, 23:36

miroalpina написа:150,000 км е пробега та турбината демек живота, качи я на стенд бе колега р виж кулера , маркучи, има и един PRESURE REGULATOR при турбината на диагностика ще ти кажат веднага


Кой казва, че живота на турбината е 150 000 км? Познавам хора на по 300 000 км. с оригиналната турбина. А на един приятел с 530д му гръмна на 140 000 км., макар че колата му изглеждаше много гледана, та това му дойде като гръм от ясно небе. Той си внуши после, че е станало защото я караше само на къси разстояния от порядъка на 3-4 км до работа и тя хич не успяваше да загрее. Всичко е до стил на каране и най-вече поддръжка според мен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: Paris
Пол: Мъж
Кара: 730d G11 2018

Re: проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от nedkoo » 02 Окт 2009, 10:17

:bowdown: Здравеите колеги аз имам същия проблем зна4и като бях в бъгария ходих на диагностика и каде ли не и ми казаха 4е нямало налягане от двигателя към турбото било 1.6 атмосфери или незнам то4но какво а трявало да е 2-3 пъти пове4е и колата не искаше да варви пове4е от 120км.Последно бях пре един разбира4 коийто хората от БОШ сервиза не могат да се оправият с някоя ината пе4ка ходят при него и 4овека си взе лаптопа и се ка4и в колата и направи една диагностика по време на движение и ми каза 4е нямало налягане към турбината и така решихме времено проблема като изолира АГР клапана и от 120км. соко4и на 180км.и така аз реших да тргна за Франция при наште и по време на пътия аз не сам карал пове4е от 170км-180км. но пак сам доволен 4е престигнах до франция без проблеми. Като бях в бг смених вси4ки консумативи:филтри маслен+масло,горивен;въздушен и един малък ремонт съединител на ЛУК+комплект наклатки предни и задни дори си помислих 4е от гадната нафта в БГ но ови не така.Когато бях престигнал ве4е в париж бях я оставил колата 1ден да си по4ине както и аз от пътуването :driving: на другия ден като я запалих и тргнах по улиците на париж колата варвеше като луда и аз веднага си помислих 4е било от гадната нафта и била задрстена нещо такава но ови нищо такова след 1 ден по4ивка пак мартвец :banghead: И сега като 4етох предишните постове си мисля да сменя филтара за картените газове. МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ 4Е НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВИЯ ВЕ4Е :bowdown: :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook