Първи стъпки с Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Брато,гледам си писал фарове и викам да пиша...Значи купих 2 Фара , Кристални Angel Eyes за Е46 98-03 год. самоче имало разлика между седана и купето и не ми станаха тъй като мойто е купе...и ако ти потрябват казвай само...много са красиви имам и снимки...само ако се интересуваш ми кажи ...много сори за офф топика но за да не отварям нова тема искам да ви споделя ... значи днеска от плд дойде един майстор от Bosch сервиза и вече от 1 седмица ходя по сервизи като дам газ колата се задавя и кво стана кво ли не смених... накрая се оказа от Катализатор и Дебютомер колко струва горе долу един катализатор...и тия немци така са го направили с 2 датчика от 2те страни на катализатора неможе без него... а ако някой има за купе фарове нека каже... аз имам за седан Е46 98-03 Кристални Angel Eyes XENON...
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
може без катализатор няма страшно .. то страшното е цената на нов де ,около 2к .. и първо го махни не пипай дебитомера щото надали е от него .. аз дебитомер(от новите ,масметър)да се скапе без да е пипан или да е имала газ колата не съм виждал .. да се впусна малко в разсъждения за катализатора .. той изкарва около 300к ,после си изгаря ... за да се запуши колата е карана с оловни горива ,които пък не се произвеждат от 4-5 години ... странна работа
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10490
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не е вярно, че катализатора се "запушва" само от оловни горива... Функцията му е да отнема определени елементи от изгорелите газове. В един момент се насища и не може да поема повече - това е запушването (както и натрупаните в питата механични замърсители). Освен това често питата се пука, отчупват се парчета и т.н. Нови катализатори има и доста по-евтини отколкото във фирмения сервиз, така че е въпрос на избор дали ще поставиш нов. Но така или иначе ще ни задължат да го направим от следващата година, така че по-добре си го смени.
Never mistake motion for action...
- soreman
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Leon написа:Не е вярно, че катализатора се "запушва" само от оловни горива... Функцията му е да отнема определени елементи от изгорелите газове. В един момент се насища и не може да поема повече - това е запушването (както и натрупаните в питата механични замърсители). Освен това често питата се пука, отчупват се парчета и т.н. Нови катализатори има и доста по-евтини отколкото във фирмения сервиз, така че е въпрос на избор дали ще поставиш нов. Но така или иначе ще ни задължат да го направим от следващата година, така че по-добре си го смени.
Понеже ме заинтероса въпроса с катализаторите, та да питам. Къде ги има нови по-евтини и за колко са горе-долу? Аз като я взех мойта беше без катализатор, махнали го защото сложили чип на колата и според този дето го е слагал трябвало да се махне. Така ли е наистина? Трябва ли да се махне катализатора като се сложи чип? Аз по принцип искам да си сложа катализатор ако намеря по-евтин, стига това да не пречи на чипа, защото така както е сега с резонатор, звука не е хубав.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10490
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Катализатора го махат, за да се усети по-добре ефекта от чипа, не че има пряка връзка между функционирането на двете Аз лично съм доволен от работата на ЕМ комплект на околовръстното, други колеги препоръчват КРАФТ, виждал съм, че слагат катализатори и в един сервиз на К. Величков, точно срещу новия Лукойл...
Never mistake motion for action...
Абе момчета моят катализатор е така направен че неможеш без него...
значи катализатора е посредата и е с 2 датчика от 2те страни а на повечето коли е с по 1 датчик и тогава е лесно...1 чип и готово...
а и точно мойто е масметър... беше много мръсен изчисти го... а иначе грешката ми е ... 141. Ламбда регулиране кво общо има тва нзн а катализатора го усетих щот напрао аспуха ми е запушен все едно и мирише на ракия много кофти...
значи катализатора е посредата и е с 2 датчика от 2те страни а на повечето коли е с по 1 датчик и тогава е лесно...1 чип и готово...
а и точно мойто е масметър... беше много мръсен изчисти го... а иначе грешката ми е ... 141. Ламбда регулиране кво общо има тва нзн а катализатора го усетих щот напрао аспуха ми е запушен все едно и мирише на ракия много кофти...
И така,
днес купих 5 литра Кастрол ТХТ 5W-30, ето и линкче http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=20
Излезна ми 95 лв с отстъпка директно от Мотобул на Самоковско шосе.
Момчетата от офиса ми казаха, че с това масло мога спокойно да си карам 15 000км. Казаха ми, че Камор и Дару също купуват масово от тях.
Оказа се, че за моя диф и трансмисията ми трябват по 1 литър още специално масло. Но все още се чудя дали да го сменям.
днес купих 5 литра Кастрол ТХТ 5W-30, ето и линкче http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=20
Излезна ми 95 лв с отстъпка директно от Мотобул на Самоковско шосе.
Момчетата от офиса ми казаха, че с това масло мога спокойно да си карам 15 000км. Казаха ми, че Камор и Дару също купуват масово от тях.
Оказа се, че за моя диф и трансмисията ми трябват по 1 литър още специално масло. Но все още се чудя дали да го сменям.
BMW
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10490
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
EsSsIiI написа:Абе момчета моят катализатор е така направен че неможеш без него...
значи катализатора е посредата и е с 2 датчика от 2те страни а на повечето коли е с по 1 датчик и тогава е лесно...1 чип и готово...
а и точно мойто е масметър... беше много мръсен изчисти го... а иначе грешката ми е ... 141. Ламбда регулиране кво общо има тва нзн а катализатора го усетих щот напрао аспуха ми е запушен все едно и мирише на ракия много кофти...
Ако разбирам правилно, имаш ламбда след катализатора и катализатора ти е запушен. Ето от това ти показва грешка компа. Но може да не е заминал катализатора, а ламбдата. Така че, ако в ауспух-сервиз ти потвърдят за катализатра - смени го, после пак провери и така до отстраняване на всякакви проблеми.
Never mistake motion for action...
Ето, че и следващата стъпка е направена.
Купих K&N въздушен филтър от Импас, които са официалния дилър. Цената беше 160 лв без никакви отстъпки.
Карах 100 км и отново налях до преливане на същата колонка No 4 на Екото, което ми дава основание да мисля, че 11 литра, които влезнаха са реалния разход на автомобила.
Все още не съм сменил масла.
Цената на масления филтър в Камор е 21 лв. Такъв ли да взема или Mahle за да карам 15 000км.
Купих K&N въздушен филтър от Импас, които са официалния дилър. Цената беше 160 лв без никакви отстъпки.
Карах 100 км и отново налях до преливане на същата колонка No 4 на Екото, което ми дава основание да мисля, че 11 литра, които влезнаха са реалния разход на автомобила.
Все още не съм сменил масла.
Цената на масления филтър в Камор е 21 лв. Такъв ли да взема или Mahle за да карам 15 000км.
BMW
Значи те са 2 ламбди едната преди и след кат. проблема е след ... но го смених точно преди 1 месец ... и усещам ужасна миризма... а за массметъра го видях,беше много мръсен изчистихме го същата работа ся дано утре с бащата ако има време отивам в NicyCar БМВ сервиза в Пловдив...а иначе за карализатора ми казаха точно така едно приятелче от плд дет си разбира момчето ми каза 4е катализатора е по средата с 2 датчика от 2те страни... и за тва неможеш без катализатор...немците не ти гледат вървежа на колата гледат да не замърсяваш въздуха...а иначе някой ако може да ми даде друг съвет нека ми помогне че съм много объркан... Давам газ... задавя се в смисъл като дам докрай... а иначе постепенно като давам като увелича оборотите на 2-3000 давам газта докрай и си дърпа...
но и ауспуха не ми е в ред... давахме газ то отзад не излиза нищо почти
но и ауспуха не ми е в ред... давахме газ то отзад не излиза нищо почти
Поредната стъпка, този път погрешна.
Отидох за смяна в Камор. Сменяха ми маслото над 2 часа. Взеха ми 21 лв за маслен филтър, 34,56лв струваше труда, по-рано по телефона ми бяха казали 15 лв. Предложиха ми за 60 лв да ми сменят и филтъра на климатика. Отказах.
от Камор отново ме увериха, че с лонг лайф маслото на Кастрол мога да изкарам 20000-25000км. Ако някой има мнение по въпроса нека го сподели.
Отидох за смяна в Камор. Сменяха ми маслото над 2 часа. Взеха ми 21 лв за маслен филтър, 34,56лв струваше труда, по-рано по телефона ми бяха казали 15 лв. Предложиха ми за 60 лв да ми сменят и филтъра на климатика. Отказах.
от Камор отново ме увериха, че с лонг лайф маслото на Кастрол мога да изкарам 20000-25000км. Ако някой има мнение по въпроса нека го сподели.
BMW
- vitamincpp
- ентусиаст
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Кво да ви кажа много си е това 12 да не говорим за 13 за тоя мотор според мен. Ако всичко е читаво повече от 11 не би трябвало да качва мисля. Пробвай с по-добър бензин ако досега си бил с А95 да видиш колко ще ти свали. Като най-добър индикатор също поизкарай я на извънградско.
ПП: В Камор не ходя за тривиални работи понеже е двойно и тройно спрямо цените на които също качествено ще ми свършат работа на други места. За маслото аз не бих го сменял на повече от 10000км мисля че и хората с е46 практикуват така.
ПП: В Камор не ходя за тривиални работи понеже е двойно и тройно спрямо цените на които също качествено ще ми свършат работа на други места. За маслото аз не бих го сменял на повече от 10000км мисля че и хората с е46 практикуват така.
- vitamincpp
- ентусиаст
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Между другото сега видях спора за катализатора и виждам че някои хора са в много голяма заблуда. В него нищо не се натрупва при нормална работа с безоловни горива. Предназначението му е да доизгаря CO до CO2 и NO до NO2 понеже недоокислените съединения по стечение на обстоятелствата са силно отровни. Тая трансформация се извършва при висока температура върху покрита с платина решетка с голяма площ.
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани